Onko selibaattia, jos ei harrasta yhdyntää, mutta harrastaa suuseksiä? Entä jos ei harrasta mitään seksiä toisen kanssa, mutta masturboi? Entä jos masturboi, mutta ei tee sitä laukeamiseen asti? Vai onko selibaattia ainoastaan se, että ei kiihota sukuelimiään lainkaan yksin, kaksin, eikä porukassa?
Vastaukset 3
- biribim
mä olen vasta ryhtynyt selibaattiin jonkunlaisen herännäisyyden seurauksena. mielestäni selibaatiksi ei voi laskea muuta kuin kokonaan seksistä pidättäytymisenä siis mukaan lukien masturboinnin kaikki muodot. luulen kuitenkin, että niin kuin täälläkin noista otsikoista jo käy ilmi, monet kuvittelevat selibaatin käsittävän vain toisen ihmisen kanssa käydyn seksin välttämisen tai puuttumisen elämästä. mielestäni tällainen käsitys on kuitenkin outo jos kuitenkin tyydyttää itseään seksuaalisesti.
- siripiri
Oletko biribim jatkanut edelleen?
- Jore 50
Selibaatti sopii varmaankin nuoremmille silloin tällöin.
Keski-ikäiselle miehelle on eturauhasen hyvinvoinnin kannalta
hyväksi purkaa pallit tyhjäks tasaisin väliajoin...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tässä ovat Elämäni biisi -vieraat lauantai 3.10. - Yksi vieras on todellinen suomalaisten suosikki
Jos menisit Elämäni biisiin, mikä olisi elämäsi biisi ja miksi? Elämäni biisi tulee suorana lähetyksenä Tampereelta. K11813- 41776
- 62748
- 60740
En voi kertoa meistä kenellekään
Minulla on ikävä sinua mies.. Oon yrittänyt taas unohtaa, mutta silti tulet mieleeni lähes päivittäin. Eihän meitä voi o42713- 50626
Kadutko mies sitä miten reagoit?
..siihen sotkuun, jonka jälkeen mikään ei ole ollut kuin ennen. 🥺49577- 59572
- 67536
Suutuin lähinnä itselleni
Kun irl juttujen takia näyttää erittäin epätodennäköiseltä, että olisin millään tavoin toivottu henkilö sulle.28488- 29485
SuMetKu konkursissa
Asiakastiedon sivulla oli, SuMetKu asetettu konkurssiin. Tulihan se seinä vastaan lopultakin suuruudenhulluudessa.18477- 44465
- 95452
- 40437
- 27426
- 17410
- 54404
- 43397
- 22397