Kun avaatte Raamatun ja alatte lukemaan sitä, se muuttaa elämänne kokonaan.
Sen jälkeen ateistisuus ei kiinosta tippaakaan.
Raamattu jakaa tietoa jumalasta.....herätkää ateistit
12
174
Vastaukset
Päinvastoin. Raamattu on erinomainen ateismin tukipilari.
- atheist
Herätty on: Raamattua lukemalla ateismi vaan vahvistuu.
- Halsundbeinbruch
Sama lopputulos on, jos alkaa lukea ufouskovaisten tai astrologian kirjaa ja uskoo ihan kaiken hölynpölyn. Tai Mormonin kirjaa tai Bahavadgitaa. Tai koraania. Kunhan muistaa ja pystyy vaientamaan järjen äänen.
Kun järjen ääntä ei pysty vaientamaan, alkaa suututtaa moiset höyrypäisyydet ja jo olemassa oleva ateismi saa taas vähän lisää vahvistusta! - Apo-Calypso
Pidä partapellesi sekä läpimätä ja kupansyömä "uskosi".
"Kun avaatte Raamatun ja alatte lukemaan sitä, se muuttaa elämänne kokonaan.
Sen jälkeen ateistisuus ei kiinosta tippaakaan."
Kun katsoo esimerkiksi SamiA:n kirjoituksia, ei se elämän muutos kauheasti kiinnosta.- Yritetty on...
Muutos tuli. Ei tarvinnut enää haikailla, josko uskoisi vai ei. Usko tieteellisesti todistettuja asioita kohtaan vain kasvoi.
- Kantapää
Taasko joku valopää on lehahtanut palstalle kommentoimaan oman arvomaailmansa paremmuutta, vailla minkäänlaista ymmärrystä asiasta jota aloitukseensa suoltaa..?
Omituisiin asioihin uskominen ei anna oikeutusta ylimielisyyteen ja tyhmyyteen. Ensi kerralla kun kommentoit palstalle, niin yritä edes käyttäytyä fiksusti.. Raamattua on luettu ja uskaltaisin jopa väittää että olen lukenut sitä enemmän mitä aloittaja. No, uskonnottomuuteni on vain vahvistunut, joten aloituksen väite on vailla pohjaa, niinkuin kaikki muutkin uskovaisten väitteet..
Olet oikeassa, se muutti elämäni kokonaan. Jos en olisi lukenut raamattua voisin hyvinkin olla tällä hetkellä jonkin seurakunnan pappi tai vielä pahempaa, lähetyssaarnaaja.
Olen raamatulle ikikiitollinen ateismistani.
Miksi te hihut aina kuvittelette etteivät ateisti olisi lukeneet raamattua?
Olen sen lukenut useita kertoja kokonaan ja sinä tuskin olet kertaakaan."Kun avaatte Raamatun ja alatte lukemaan sitä, se muuttaa elämänne kokonaan."
Ei muuttanut.
"Sen jälkeen ateistisuus ei kiinosta tippaakaan."
Päinvastoin. Raamattu oli yksi syy että minusta tuli ateistiTrololo. Voisitte vähän panostaa tuohon trollaukseen.
- Mikä vitun..?
Ateistisuus? Olen lukenut raamatun satukirjat jo ennen kuin sinä ruiskahdit ulos lahkoraiskaaja setäsi pusseista ;-)>
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1706754
- 594562
Etsin vastaantulevista sua
Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s323618- 613047
Kaikesta muusta
Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko161915- 171630
Tekis mieli lähestyä sua
Mutta pelkään että peräännyt ja en haluis häiritä sua... En tiedä mitä tekisin olet ihana salaa sua rakastan...💗271626Ajatteletko koskaan
Yhteisiä työvuosia ja millaista silloin oli? Haluaisin palata niihin vuosiin 🥹401543- 341409
T, miten mun pitäis toimia
Olen niin toivottoman ihastunut suhun...ollut jo liian,monta,vuotta. Lähestynkö viestillä? Miten? Sun katse...mä en kest471360