Raamattu jakaa tietoa jumalasta.....herätkää ateistit

Helppoa kuin mikä.

Kun avaatte Raamatun ja alatte lukemaan sitä, se muuttaa elämänne kokonaan.
Sen jälkeen ateistisuus ei kiinosta tippaakaan.

12

174

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Päinvastoin. Raamattu on erinomainen ateismin tukipilari.

• atheist

Herätty on: Raamattua lukemalla ateismi vaan vahvistuu.

• Halsundbeinbruch

Sama lopputulos on, jos alkaa lukea ufouskovaisten tai astrologian kirjaa ja uskoo ihan kaiken hölynpölyn. Tai Mormonin kirjaa tai Bahavadgitaa. Tai koraania. Kunhan muistaa ja pystyy vaientamaan järjen äänen.

Kun järjen ääntä ei pysty vaientamaan, alkaa suututtaa moiset höyrypäisyydet ja jo olemassa oleva ateismi saa taas vähän lisää vahvistusta!

• Apo-Calypso

Pidä partapellesi sekä läpimätä ja kupansyömä "uskosi".

• "Kun avaatte Raamatun ja alatte lukemaan sitä, se muuttaa elämänne kokonaan.
      Sen jälkeen ateistisuus ei kiinosta tippaakaan."

Kun katsoo esimerkiksi SamiA:n kirjoituksia, ei se elämän muutos kauheasti kiinnosta.

• Yritetty on...

Muutos tuli. Ei tarvinnut enää haikailla, josko uskoisi vai ei. Usko tieteellisesti todistettuja asioita kohtaan vain kasvoi.

• Kantapää

Taasko joku valopää on lehahtanut palstalle kommentoimaan oman arvomaailmansa paremmuutta, vailla minkäänlaista ymmärrystä asiasta jota aloitukseensa suoltaa..?
      Omituisiin asioihin uskominen ei anna oikeutusta ylimielisyyteen ja tyhmyyteen. Ensi kerralla kun kommentoit palstalle, niin yritä edes käyttäytyä fiksusti..

• Raamattua on luettu ja uskaltaisin jopa väittää että olen lukenut sitä enemmän mitä aloittaja. No, uskonnottomuuteni on vain vahvistunut, joten aloituksen väite on vailla pohjaa, niinkuin kaikki muutkin uskovaisten väitteet..

• Olet oikeassa, se muutti elämäni kokonaan. Jos en olisi lukenut raamattua voisin hyvinkin olla tällä hetkellä jonkin seurakunnan pappi tai vielä pahempaa, lähetyssaarnaaja.
      Olen raamatulle ikikiitollinen ateismistani.

Miksi te hihut aina kuvittelette etteivät ateisti olisi lukeneet raamattua?
      Olen sen lukenut useita kertoja kokonaan ja sinä tuskin olet kertaakaan.

• "Kun avaatte Raamatun ja alatte lukemaan sitä, se muuttaa elämänne kokonaan."

Ei muuttanut.

"Sen jälkeen ateistisuus ei kiinosta tippaakaan."

Päinvastoin. Raamattu oli yksi syy että minusta tuli ateisti

• Trololo. Voisitte vähän panostaa tuohon trollaukseen.

• Mikä vitun..?

Ateistisuus? Olen lukenut raamatun satukirjat jo ennen kuin sinä ruiskahdit ulos lahkoraiskaaja setäsi pusseista ;-)>

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ei sua enään tunnista

Kun olet vanhentunut ja lihonut.
      Ikävä
      170
      6754
    2. Huomenet naiselle

Harmittaa ettei ehkä nähdä enää koskaan. Näillä mennään sitten.
      Ikävä
      59
      4562
    3. Etsin vastaantulevista sua

Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s
      Ikävä
      32
      3618
    4. Mikä kaivatussasi kolahti?

Mikä oli erityistä?
      Ikävä
      61
      3047
    5. Kaikesta muusta

Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko
      Ikävä
      16
      1915
    6. Hyvää yötä.

Miten äkäpussi kesytetään? 😉 pus
      Ikävä
      17
      1630
    7. Tekis mieli lähestyä sua

Mutta pelkään että peräännyt ja en haluis häiritä sua... En tiedä mitä tekisin olet ihana salaa sua rakastan...💗
      Ikävä
      27
      1626
    8. Ajatteletko koskaan

Yhteisiä työvuosia ja millaista silloin oli? Haluaisin palata niihin vuosiin 🥹
      Ikävä
      40
      1543
    9. Kyllä hävettää!

Olla taivalkoskelta jos vuoden taivalkoskelainen on tuommoinen tumpelo.
      Taivalkoski
      34
      1409
    10. T, miten mun pitäis toimia

Olen niin toivottoman ihastunut suhun...ollut jo liian,monta,vuotta. Lähestynkö viestillä? Miten? Sun katse...mä en kest
      Ikävä
      47
      1360
    Aihe