Raamattu jakaa tietoa jumalasta.....herätkää ateistit

Helppoa kuin mikä.

Kun avaatte Raamatun ja alatte lukemaan sitä, se muuttaa elämänne kokonaan.
Sen jälkeen ateistisuus ei kiinosta tippaakaan.

12

189

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Päinvastoin. Raamattu on erinomainen ateismin tukipilari.

• atheist

Herätty on: Raamattua lukemalla ateismi vaan vahvistuu.

• Halsundbeinbruch

Sama lopputulos on, jos alkaa lukea ufouskovaisten tai astrologian kirjaa ja uskoo ihan kaiken hölynpölyn. Tai Mormonin kirjaa tai Bahavadgitaa. Tai koraania. Kunhan muistaa ja pystyy vaientamaan järjen äänen.

Kun järjen ääntä ei pysty vaientamaan, alkaa suututtaa moiset höyrypäisyydet ja jo olemassa oleva ateismi saa taas vähän lisää vahvistusta!

• Apo-Calypso

Pidä partapellesi sekä läpimätä ja kupansyömä "uskosi".

• "Kun avaatte Raamatun ja alatte lukemaan sitä, se muuttaa elämänne kokonaan.
      Sen jälkeen ateistisuus ei kiinosta tippaakaan."

Kun katsoo esimerkiksi SamiA:n kirjoituksia, ei se elämän muutos kauheasti kiinnosta.

• Yritetty on...

Muutos tuli. Ei tarvinnut enää haikailla, josko uskoisi vai ei. Usko tieteellisesti todistettuja asioita kohtaan vain kasvoi.

• Kantapää

Taasko joku valopää on lehahtanut palstalle kommentoimaan oman arvomaailmansa paremmuutta, vailla minkäänlaista ymmärrystä asiasta jota aloitukseensa suoltaa..?
      Omituisiin asioihin uskominen ei anna oikeutusta ylimielisyyteen ja tyhmyyteen. Ensi kerralla kun kommentoit palstalle, niin yritä edes käyttäytyä fiksusti..

• Raamattua on luettu ja uskaltaisin jopa väittää että olen lukenut sitä enemmän mitä aloittaja. No, uskonnottomuuteni on vain vahvistunut, joten aloituksen väite on vailla pohjaa, niinkuin kaikki muutkin uskovaisten väitteet..

• Olet oikeassa, se muutti elämäni kokonaan. Jos en olisi lukenut raamattua voisin hyvinkin olla tällä hetkellä jonkin seurakunnan pappi tai vielä pahempaa, lähetyssaarnaaja.
      Olen raamatulle ikikiitollinen ateismistani.

Miksi te hihut aina kuvittelette etteivät ateisti olisi lukeneet raamattua?
      Olen sen lukenut useita kertoja kokonaan ja sinä tuskin olet kertaakaan.

• "Kun avaatte Raamatun ja alatte lukemaan sitä, se muuttaa elämänne kokonaan."

Ei muuttanut.

"Sen jälkeen ateistisuus ei kiinosta tippaakaan."

Päinvastoin. Raamattu oli yksi syy että minusta tuli ateisti

• Trololo. Voisitte vähän panostaa tuohon trollaukseen.

• Mikä vitun..?

Ateistisuus? Olen lukenut raamatun satukirjat jo ennen kuin sinä ruiskahdit ulos lahkoraiskaaja setäsi pusseista ;-)>

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Orpo: Seuraavalla hallituksella ei ole yhtään enempää rahaa

Valtiovarainministeriön virka-arvion mukaan julkisen talouden sopeutuksen tarve on noin kymmenen miljardia euroa ensi va
      Maailman menoa
      312
      4603
    2. Suomen kieli hiipuu vähitellen Vantaalla

nykytahdilla jo joka kolmas vantaalainen on vieraskielinen 2030-luvun alussa. Maahanmuutto, suomalaisten alhainen synty
      Maailman menoa
      121
      4112
    3. Kun puolustusvoimat on huolissaan nuorison huonosta kunnosta

ajatellen varusmiespalvelusta(kun moni joutuu keskeyttään), niin johan tuli joku yliopiston vasemmistonainen selittään,
      Maailman menoa
      210
      2492
    4. Jos vedetään mutkat suoraksi?

Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar
      Sinkut
      101
      2149
    5. Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia

Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.
      Maailman menoa
      38
      1726
    6. Miten must tuntuu

et sä ajattelet mua just nyt
      Ikävä
      31
      1336
    7. Tiesitkö? Kohutun L/over sarjan Juha eli Jani Volanen on tämän julkkisnaisen ex-mies!

Jani Volanen näyttelee L/over - ikuisesti minun psykologisessa trillerissä Juhaa. Mutta tiesitkö, että hän on tämän julk
      Tv-sarjat
      7
      1289
    8. Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan

Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv
      Maailman menoa
      1
      1269
    9. Ajattelen sinua

Ajattelen sinua joka päivä, joka hetki… Kaikkea, mitä minun olisi pitänyt sanoa sinulle, enkä osannut sanoa, kaikkea nii
      Ikävä
      49
      1224
    10. entäs jos yhtenä päivänä kävisi niin

että miehet vaan yhtäkkiä kollektiivisesti kyllästyisivät ja lopettaisivat naisten palvelemisen ja naiset saisivat pärjä
      Sinkut
      146
      991
    Aihe