Lapsen ensimmäinen tapaaminen? -kuva vai livenä?

MielenmuuttajaM

Eli tilanne nyt se, että eksä on tällä hetkellä sairaalassa synnyttämässä - käynnistys aloitettu ja odotellaan milloin lähtee tulemaan..
Meidän suhdetta sen kummemmin ruotimatta totean vain, että en ole siellä mukana ja sairaalassa katsomassa. Netin välityksellä ja kännyllä tiiviisti yhteyttä pidetty :) Tarkoitus on, että tammikuussa saan nähdä, sitten kun vauvaa voi kotoa lähteä ulos viemään..
Kielsin laittamasta kuvaa hänestä, olin sitä mieltä että haluan nähdä livenä ensimmäistä kertaa :) -laitoin nyt kuitenkin viestiä, et muutin mieltäni :D oon niin täpinöissäni asiasta viime metreillä..etten tiedä maltanko odottaa?

Mitä mieltä muut asiasta? kumpi olisi parempi? itse pohjimmiltaan edelleen sitä mieltä, että ensi näkemä tavatessa. Ajattelin toisaalta kuvan näkemistä, niin ehtisi tottua "tuntemaan" ja reagoida rauhassa ja ehkä pillittääkin :D , niin nähdessä olisin viileämpi ja valmistautunut..mutta toisaalta sitte mieluummin en!

9

179

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • mamma vain

      Sinunhan vauva on! Kyllä olisit aika kylmänluonteinen jos et haluaisi heti saada kuvaa pienestä ihmeestä.Uusi elämä hätkähdyttää aina.Ja äitinä voin sanoa että exäkin voi kaivata tukeasi vauvan kansssa,Kyllä vauvan kanssa voi liikkua mutta alkuun kannattaa välttää ihmismassoja.Vastasyntyneen katseessa asuu viisaus,

      • ap.

        Joo kuulemma vastasyntyneillä on sellainen kaikkitietäväinen katse..
        Häviää kuulemma n. kuukaudessa.

        ap.


    • Vastasyntynyt,,

      Faktoja tietämättä, pakko kysyä/ihmetellä että miksi et mene sairaalaan katsomaan vauvaa kun tämä on syntynyt? Eikö vauvan äiti halua vai mikä on syy?
      Suosittelen että menisit tapaamaan uutta tulokasta pian koska vauvat ovat vastasyntyneen näköisiä vain noin viikon ajan, sitten muuttuvat vauvan näköisiksi:)

      • ap.

        Tää nainen on naimisissa. Siinä yksi syy, joka selittää lopun...

        ap.


      • ...
        ap. kirjoitti:

        Tää nainen on naimisissa. Siinä yksi syy, joka selittää lopun...

        ap.

        Siis onko se lapsi edes sun? Aviomiehen piikkiinhän se nyt kumminkin menee.


      • ap.
        ... kirjoitti:

        Siis onko se lapsi edes sun? Aviomiehen piikkiinhän se nyt kumminkin menee.

        On kuulemma. Ei tuolla ole enää mitään syytä valehdella asiassa tässä vaiheessa. Ei kato hyödytä mitään. Vaikka eihän noista naisista ikinä tiedä..Miehensä piikkiin menee automaattisesti. Tiedetään..

        Muttamutta. itsehän jokainen seuransa valitsee ;)

        Pitäsi itse nyt siis valita kuvan ja IRL väliltä.


      • ...
        ap. kirjoitti:

        On kuulemma. Ei tuolla ole enää mitään syytä valehdella asiassa tässä vaiheessa. Ei kato hyödytä mitään. Vaikka eihän noista naisista ikinä tiedä..Miehensä piikkiin menee automaattisesti. Tiedetään..

        Muttamutta. itsehän jokainen seuransa valitsee ;)

        Pitäsi itse nyt siis valita kuvan ja IRL väliltä.

        "Kuulemma" kannattaa ottaa DNA-testit ja jatkaa haaveilua lapsensa näkemisestä sitten jos tarpeen.
        Nainen voi kuvitella kaikenlaista, mitä vain itse päässään haluaa uskoa. Jopa senkin, ettei ole edes raskaana, kunnes lapsi syntyy tai sen, että on raskaana vaikka raskaus kestäisi 2 vuotta. :D


    • Uteliasulla,

      Oliko nainen siis jo naimisissa kun "panitte" lapsen alulle?vai menikö naimisiin vasta raskaaksi tulon jälkeen? Luuleeko aviomies että lapsi on hänen?
      Ja jos mies luulee että lapsi on hänen niin miten voit lasta tavata:(?
      Pyydä kuva vaan niin näet pian lapsesi! Lienee jo syntynyt?@

      • ap.

        En ota kantaa tarkemmin. Lapsi syntyi ja se on musta eli ei voi olla minun mitenkään.
        ap.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 107
      2052
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      55
      1924
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      15
      1885
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      19
      1667
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      20
      1588
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      12
      1388
    7. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      26
      1330
    8. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      11
      1316
    9. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      15
      1311
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      6
      1252
    Aihe