Hyvää joulua

ällistynyt

Hyvää Joulua ja työntäyteistä Uutta Vuotta Tallinan Taaville.

Vieläkö muuttofirma on toiminnassa.

24

231

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Tallinan-Taavi

      Päivää taas. Muuttofirma pyörii hyvin ja töitä riittää ja työajat ovat nyt pitkiä kun tuo valoisan aika on niin lyhyt. Olinkin viemässä muutamaa muuttokuormaa.
      Pari perhettä muutti Tallinaan ja heillä oli omakotitalot joten vientiä riitti.
      Muuttoaikaa oli viikko kun sen verran heidän Kanarian lomansa kesti.
      On se nykyään helppoa ei tarvitse itse huolehtia mistään. Voi mennä lomailemaan ja me teemme kaiken raskaan työn sillä aikaa. Taidan mennä urakan päätteeksi viikoksi johonkin kylpylään Tallinaan. Alkaa maa polttaa jalkojen alla.
      Onkohan minulla liian paksut sukat tai lämpimät kengät kun niin polttelee.
      Vien tuossa mennessä yhdeltä rakennukselta romukuorman kaikki tarpeetomat kodinkoneet. Kumma kun eivät laita niitä seinään kiinni, nehän voi mennä piloille jos pakkasta tulee tai joku voi varastaa.
      Vien ne mennessä turvaan Tallinaan.
      Lempäälän K-Markettiin sain porttikiellon ilman syytä. Minä vain mittaisin sopisikko kinkku minun mahaan ja laitoin sen takin alle, ja en tiedä miten siinnä niin kävi että unohdin maksaa. Kyllä oli nopeakinttuinen kauppias kun sai minut kiinni jo puolen kilometrin juoksun jälkeen.
      Vietä hauska joulu äläkä syö liikaa kinkkua niin jaksat syödä kalkkunaakin.

      • minä rakennan

        kuulehan virolaisrosva jos minun rakennukselle menet niin kirvas heiluu


      • Ällistynyt
        minä rakennan kirjoitti:

        kuulehan virolaisrosva jos minun rakennukselle menet niin kirvas heiluu

        Rauhallista joulua sinullekkin


      • Ällistynyt

        On se hyvä että välillä lepäät jaksat taas auttaa ihmisiä.Niihin polteleviin jalkapohjiin olis varmaan hyvä apu kun laitat kylmäkallet sukansisään,lopuu poltelu.

        Mitäs jos toisit tallinasta tullessas nesteitä siellä on varmasti varastoja jotka kaipaa tyhjennystä.Ja myynti suoraan rekasta tullinjälkeen.

        Saisit vähän matkakustannuksia pienemmäksi.Työn iloo sinulle


      • Tallinan-Taavi
        Ällistynyt kirjoitti:

        On se hyvä että välillä lepäät jaksat taas auttaa ihmisiä.Niihin polteleviin jalkapohjiin olis varmaan hyvä apu kun laitat kylmäkallet sukansisään,lopuu poltelu.

        Mitäs jos toisit tallinasta tullessas nesteitä siellä on varmasti varastoja jotka kaipaa tyhjennystä.Ja myynti suoraan rekasta tullinjälkeen.

        Saisit vähän matkakustannuksia pienemmäksi.Työn iloo sinulle

        Juu tuli taas levättyä. Täytyykin kokeilla noita kylmä kalleja uudestaan, kun eivät oikein toimineet. Ostin Kuljun kartanosta pari kappaletta, mutta ei oikein sopineet kenkiin. Ostin tarpeeksi isot kalossit ja vot heti sopi.
        Oli niillä aika hankala kävellä ei oikein tahtonu pystyssä pysyä. Juoksu ei onnistunut ollenkaan ja se on tärkeä että se onnistuu kun väliin tulee niitä äkkilähtöjä. Ei ne kyllä jäähdyttänyt yhtään. Miten suomalaiset saa ne jäähdyttämään. Auttaisiko jos ne laittaisi johonkin kylmään vähäksi aikaa vaikka naapurin jääkaappiin. Voisi hakiessa vähän poistaa sieltä kaikkea pilaantuvaa kuten leikkeleet ja muut.
        Tuo nestehomma ei ole tullut mielenkään. Sehän vähentäisi huomattavasti rahtikuluja kun olisi paluukuorma. Minähän voisin satamassa luvata niille suomalaisturisteille, että vien niiden nestelastit Suomeen ihan ilmaiseksi, varmasti antaisivat.
        Ei ne enää Helsingissä muistaisi kelle antoivat. No toisin tietysti ne joko löytötavaratoimistoon tain jollekin joka haluaisi ne väkisin ostaa sitä varten että palauttaa ne niille antajille.
        Jos tämä bisnes alkaa vetää niin heitän sinulle muovikassillisen euroja palkaksi hyvästä vihjeestä.
        Lähden huomenna viemään yhtä muuttokuormaa ennen kuin omistajat ehtii hermostua. Tullessa tulee tuhat litraa nestesaippuaa joten niistä saa rahat puhtaana käteen.


    • Uho on kova

      Kyllä ne rosvot on aivan muista maista nykyään, kun Virosta.Tarkastakaa juntit tietämyksenne, ennenkuin alatta täällä kansallisuuksia leimaamaan. Ja kirvesmiehelle sanon , että siinä voi käydä itselle kylmät jos ei osaa muutakuin fiskarssia heilutella pelotteeksi.

      • Pietarissa kasvanut

        Vanha venäläinen sananlasku. Virolaisrosvot ja veronkerääjät vie viimeisen leipäpalan lasten suusta.


      • anti tulla vaan rosv

        kuulehan sinä virolaisten rosvojen puolustaja. taitaisit itse kylmetä ensin tule koetra. löytyy kalustoa vaikka toisit kaverisikin. olen latonu virolaisia rosvoja tallinassa monet kerrat turpiin oikein nuoruuden injnolla. on ottaneet jätkät lukuu ilman kehätuomaria kun on meikäläiselle tulleet päätään aukoon.


      • viron rosvo
        anti tulla vaan rosv kirjoitti:

        kuulehan sinä virolaisten rosvojen puolustaja. taitaisit itse kylmetä ensin tule koetra. löytyy kalustoa vaikka toisit kaverisikin. olen latonu virolaisia rosvoja tallinassa monet kerrat turpiin oikein nuoruuden injnolla. on ottaneet jätkät lukuu ilman kehätuomaria kun on meikäläiselle tulleet päätään aukoon.

        Olen pieni ja hintelä virolainen rosvo, tulen sinne ja voisin ensin aukoa sulle päätäni ja sitten leipoa sua pataan, sen jälkeen kuorrutan sun vaimosi piparin


    • Uho on kova

      Älytkää p.askat jotain ennenkuin alatte täällä uhoamaan. Taitaa vellit jo olla housuissa,kun pelottaa ,että tulee pataan.

      • Viro-soomi 5-0

        Jormako se täällä taas?


    • Lempäälä tunnetuksi

      Hei ottakaa Juti-naamarit päähän ja menkää Lempäälän torille ottamaan matsia jääkiekkomailat kädessä. Minä tulen myymään lippuja tilaisuuteen.
      tulee komeat otsikot, "Suurottelu viron rosvot vastaan Lempäälän kodinturvajoukot".
      Kutsutaan Pikku-Kakkosen kuvaajat paikalle ikuistamaan tilaisuus.
      Siitähän voisi tulla suurtapahtuma kuten Eukonkannosta muualla.

    • torinvieressä

      Kannatetaan tulen varmasti huutamaan eläköötä tasapuolisesti molemmille

    • Muuttoapulainen

      Minä löin juuri vetoa Taavin puolesta. Tunnen hänet 205cm, 175 kg pelkkää lihasta ja luut lisäksi. Amerikkalaisen vapaapainin Baltian mestari. Veti kerran rautakangen solmuun kun hermostui. Pianonkin kantaa yksin autoon kun tekee muuttokuormaa.

    • toiseksi jäätte

      Taavin tunnen minäkin oli kerran kanssani raksahommissa. Hän oli virossa oppinut ettei mitään työkaluja tai tarvikkeita jätetä valvomatta tai ne pidetään lukkojen takana. Kun lähdettiin ruokatunniille niin kintaitansa hän ei ottanut mukaan vaan usein nosti bobkatin pienoiskaivurin takapään ilmaan ja laittoi kintaat takapyörän alle suojaan. Voimaa kyllä tuolla lihaskimpulla löytyy.

    • Uho on kova

      Sitähän minä olen kokoajan yrittänyt epäilijöille tolkuttaa.Ei taavi ole rosmo,vaan rehti työmies.

    • valkoinen lempäälä

      olkoon mikä tartsani hyvään niin eiköhän luuvitonen tiputa ukon. luulen tuon virolaisrosvon olevan viiskytkilonen riisitautinen rokonarpinen tenukeppi. kyllä jätkä putoo kerran vetäsyllä kuonoon. tule jätkä huomenna puolenpäivän jälkeen sokos marketin eteen siihen manttaalitalon nurkille niin katotaan kumpi on haka ja kumpi putoo. jos meinaa tuoda kavereitaan niin kylä niitä täältäkin löyttyy otetaan senkka joka rosvolta

      • punainen lempäälä

        kyllä lempäälä on aika punainen sen jälkeen kun otetaan valkoisilta senkka nenästä


      • torin laidalta

        kumpi voitti en ehtiny tulla paikalle kannustamaant oisin kyllä taputtanut kummallekin


      • Historiaväärennös
        torin laidalta kirjoitti:

        kumpi voitti en ehtiny tulla paikalle kannustamaant oisin kyllä taputtanut kummallekin

        Punaiset voitti. Lyötiin valkoinen tunkeutuja matalaksi.


      • valkoinen lempäälä
        Historiaväärennös kirjoitti:

        Punaiset voitti. Lyötiin valkoinen tunkeutuja matalaksi.

        Älä sinä revittele siellä. Ei viron rosvot uskaltaneet tulla paikallekaan. Tai tosin tuli yksi musta bemari jossa oli kolme viron jätkää vaan näytettiin pesäpallomailoja ja kysyttiin aikooko kauankin olla niin kumit ulvo kun jätkät lähti. jos se tallinan rosvo oli siinä niin ei pistä varmaan enää nokkaansa tänne muuten rupee mailat viuhuun. yksi juoppo yritti aukoo päätään mutta kun läksin kohti niin ihmeen lujaa se vielä pääsi. Olisit tullu paikalle niin olis hymys pyyhitty kestopyyhkeellä etkä aukos lärviäs täällä.
        viron rakentajat teki meikäläisenkin työttömäksi ja kohta putoo ansiosidonnaiseltakin niin nyt vielä rosvot sieltä tuppaa tnne, ei käy.


    • Vitsi mikä palsta!

      Niin te kahinoitte tuossa "sokos marketin (hauska ilmaisu)" parkkipaikalla vai? Meinaan kun eihän täällä Lemposissa mitään toria ole! Kaksi torikauppiasta kesaäkaudella on kyllä: toinen k-marketin parkkipaikalla ja toinen kangaskaupan parkkipaikalla. Harmittaa muuten, kun eivät voi olla samalla myyntialueella. Pitkin kylää joutuu talsimaan torikauppiaiden perässä! Ikääntyvä ihminen minäkin jo... Virallinen torimyyntialue on ilmoitettu olevaksi juuri tuossa k-marketin parkkipaikalla, kahdesti viikossa. Kesäisin siis toimii yhdellä kauppiaalla. Siinä olisi virolaisyrittäjälle muuten vinkki, että täällä kaivataan kunnon kauppatoria! Ryhtyisin vakiasiakkaaksi, jos siihen ilmestyisivät suitsujuuston ja muiden virolaisherkkujen myyjät! Toriaikoja ja -kauppiaita odotellessa!

      • valkoinen lempäälä

        Oletkos sinäkin niitä viron rosvoja kun alat niitä puolustella. Pysy kaukana meistä muuten istut sinäkin linnsaasa.


      • Eesti hjuva
        valkoinen lempäälä kirjoitti:

        Oletkos sinäkin niitä viron rosvoja kun alat niitä puolustella. Pysy kaukana meistä muuten istut sinäkin linnsaasa.

        Miten niin valkoinen? Eihän täällä ole lunta missään?


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      154
      11154
    2. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      56
      3113
    3. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      216
      2964
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      25
      2167
    5. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      17
      1928
    6. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      15
      1765
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      18
      1749
    8. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      53
      1704
    9. 85
      1678
    10. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      19
      1637
    Aihe