kuivat puumanaiset

rahat pois

noiden kärttyisten vanhojen piikojen sanailuissa on outo logiikka.. on esim. ikäraja 45, sanoo kaikille sitä alemmille, olet liian nuori.

silti katselee esim. bundesliigaa ja tukee rahalla noita täysin junioreita pikkupoikia ketä kentällä kirmaa, samalla käteen melko varmaan..

Tässä siis todistuu, että jos olet rahoissa, voit olla vaikka miten junioripoika, taitava leikkipallo kentillä ..45 ylöspäin olevat miehet on oikeasti liki kuolleita, heidän ainoa keino on raha, jotta saa olla tuommoisen kärttyisen vanhan piian kanssa..

runsaiden liukuaineiden kera pikainen tuikkaus yhdyntä ja siinä se.. loppuaika taidenäyttelyissä kiertämistä ym. tympeää

koska nuo köyhät ja kärttyiset vanhat piiat ei saa olla koko ikänään normaali miesten kanssa, ne keskittyy vuosikausia deittisivustoilla pyörimiseen.. antavat ymmärtää että jotain voisi olla tiedossa, mutta rahaa heillä ei ole ja kuvaakaan ei usein löydy.. sitten kun he ymmärtää, etttä sieltä ei ole taidenäyttelyissä kierrättäjää tiedossa, isketään armotta keinotekoisesti.

kohteliaampaa olisi sanoa että asut liian kaukana, kun kerran puuma on.

puumaisuus todistuu siinä, kun katselee ja tukee itseäni huomattavasti nuorempia miehiä , katselee ja rahalla tukee.. ja tukisi enemmänkin, haluaisi matkustaa paikan päälle jalkapallo otteluihin.

4

707

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • häh ja heh

eli mikä mieltä kaihersi?palloko?

• En jaksanu

lukea, oliko sulla muuta ?

• vitusunkaa

Futista, taidenäyttelyitä ja pikainen tuikkaus... Toihan kuulostaa aika täydelliseltä. Joillekin ei sitten kelpaa mikään.

• NäinSenTäytyyOlla

Aloittaja on jossain sekavuustilassa tään kirjottanu, tai sitten muuten vaan valmis latinkiin.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kumpi vetoaa enemmän sinuun

Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?
      Ikävä
      102
      2206
    2. Ei se mene ohi ajan kanssa

Näin se vaan on.
      Ikävä
      104
      1644
    3. Tunnistebiisi

Laita joku tunnistebiisi, niin tiedän ett oot täällä ja kaipaat ehkä mua
      Ikävä
      82
      1318
    4. Taidat tykätä linnuista paljon

Mikä on sun lemppari ☺️😉🥹🦢🐦‍⬛🦉🦜🦚
      Ikävä
      121
      1293
    5. Tavoitteeni onkin ärsyttää

Sua niin turhaudut ja unohdat koko homman
      Ikävä
      117
      1236
    6. Okei nyt mä ymmärrän

Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘
      Ikävä
      60
      1068
    7. Olen huolissani

Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis
      Ikävä
      60
      1044
    8. Miks käyttäydyt noin?

Välttelet kaikkia kohtaamisia...
      Ikävä
      51
      1017
    9. Ei sun tarvi jännittää enää

en yritä enää mitään. Tiedän että olin mauton ja sössin kaiken.
      Ikävä
      36
      942
    10. Minkälainen ääni mulla on mies

Sinun mielestä?
      Ikävä
      33
      824
    Aihe