Näillä keleillä on mahdotonta pitää autoa puhtaana, mutta toisinaan on pakko käydä virauttamassa että tulee edes ikkunat ja peilit hieman puhtaammiksi. Nyt mielipiteitä, mikä auton pikapesula on paras? Wash King? Shell? Neste?
Ja työssäkäyvällä ihmisellä ei oikein ole mahdollisuutta helposti viedä autoa käsinpestäväksi kunnon pesulaan..
Autopesu Porissa
26
8030
Vastaukset
- persupesu
Oon käyny itäkeskuksen pesulassa se oli ihan ok.Välillä vaan hirvee jono ei jaksa jäädä odottelemaan.
- Pesula asiaa
Onhan noita pesuloita joka nurkalla... Itse vältän Ojantien pesulaa. Palvelu hyvää mm. Itäkeskuksen ja Porin autopesun pesuloissa.
- Kinkkukunkku
Tikkulan WK on kunkku.
- pesumiäs
käyn itse joka viikko entisen cittarin pihassa olevassa pesulassa.ei tarvi jonottaa.aika halpa!!
- dasdasdadasdads
pesumiäs kirjoitti:
käyn itse joka viikko entisen cittarin pihassa olevassa pesulassa.ei tarvi jonottaa.aika halpa!!
Missä sä sielä semmosen näät? Se on purettukkin jo ajat sitte.
- 7+3
Shellin pesulaitteet ovat museokamaa joten pesutulos surkea eli en suosittele.
- ei rahoja pesulalle
Jätä ulos sateeseen. Kyllä siinä ikkunat puhdistuu ihan ilmaiseksi.
- §§§§§
Minä käyn WK:ssä. Saan myös BOONUKSET ja matkarahasto sen kun kasvaa.
Jeeeeeeeeeeeeeeeeee - deed44
Ulvilan Nesteellä käy käsin pesemässä, ei mene kauaa ja jälki on niin hyvää kuin itse tekee.
- kakkasäääh
penii dasdfokaosd
- titi14
Clean & Dry - parhaat palvelut
- Anonyymi
Kävin viimeisen kerran washgingissä itäporissa. Huoni pesutulos ja auto naarmuuntuu !
- Anonyymi
Lupaatko? Pesulan harjat kun repeytyvät Datsunisi naarmuihin aina kun käyt.
Voisit tosiaan viedä popedasi muualle.
- Anonyymi
Satakunnankadun karvakädet pesevät hyvin ja halvalla. Käsinpesu ja kuivaus 14 €. Ei paha. Siis SIMA.
- Anonyymi
Tanniselle kun viet niit autosi on paskanen viellä pesun jälkeenkin....
- Anonyymi
Minä olen käynyt A Express Höyrypesussa ja hyvä palvelu ja edullinen vielä käsinpesu 15€ ja kovavahaus 49€ kannatta tutustua
- Anonyymi
Kävin kysymässä mitä auton pohjan pesu maksaisi, hinta ei selvinnyt suomeksi eikä englanniksi. Mutta alustasuojauksen olisi saanut 400 eurolla parin viikon päähän. Nimim. ei tullut kauppoja
- Anonyymi
Mä pesen Kokemäenjoen rannassa. Hyvää tulee jälki.
- Anonyymi
Mulle tulee kokkelista vesijohto ja pesen autoni mökkialueen P-paikalla. Tosin siitäkin joku koirankusettaja näki vaivaa, Aluekyttä.
- Anonyymi
Matonpesunpaikat ovat hyvä autopesupaikkoja. Niissä minä käyn. Joskus tulee käytettyä vähän liouttomia ja myrkkyjä, mutta hyvin ovat imeytyneet maahan ja mitään haittaa niistä ei ole.
- Anonyymi
On niistä paljon enemmän haittaa kuin Fortumin tuhkanpesulaitoksen päästöistä. Vai onko?
- Anonyymi
Mikä on tilanne tällä hetkellä Porilaisista autopesuloista.
Olen käyttänyt 10-vuotta Tikkulan ja Itäkeskuksen pesukatuja, nyt heräsi kiinnostus käyttää jotain muuta kuitenkin palvelevaa pesulaa, kun ovat poistaneet sen 3xpesukortin, joka sopi minulle niin hinnan kuin voimassaolon suhteen.- Anonyymi
Sama kiinnostaisi itseänikin. Aika räikeästi pomppasivat hinnat kun toivat kuukausimaksullisen pesun valikoimaan. 30-40€/kk taitaa olla kuukaudessa ja saa käydä niin paljon kuin haluaa. Ei siinä muuta, mutta hirveet jonot aina eikä jaksa odottaa.
- Anonyymi
Itse sain pillua siellä!
- Anonyymi
Kuka pojista antoi?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kuka pojista antoi?
Reiska, imeekin hyvin
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Työttömyys on kasvussa - Hallitus halusi kannustaa työttömät töihin leikkaamalla sosiaaliturvaa
Hallitus halusi kannustaa työttömät töihin leikkaamalla sosiaaliturvaa. Työttömyys on kuitenkin kasvussa. Mitä itse aja3462761Mikä piirre on kasvoissa tärkein?
Mikä piirre on kasvoissa tärkein kun valitset seuraa itsellesi?1201529Suurimman myrskyilyn jälkeen
vakiintuu tyynenpi tunne. Entistä vakaampi, entistä varmempi. Aina vaikealla hetkellä auttaa, kun ajattelen sinua. Minul481370Mikä häpeä Haapaveden kaupungille
Avin huomautuksen mukaa hoitoyksikkö on ollut monin osin lainvastainen. Huomautettavaa on monista asioista. Miten Haa57976Ruumis kanavassa
Mikä juttu eilen ollut poliisit palokunta ambulanssi ja ruumis auto sillalla. Tekikö itsemurhan15964Tojotamies törttöili taas auton eteen
Ja taas joku Tojotapappa vähät välitti liikennesäännöistä ja kääntyi viitostietä ajaneen auton eteen tänään, tällä kerta27924En sano tätä pahalla
Mutta olihan meillä aika reippaasti ikäeroa ja aivan erilaiset elämäntilanteetkin. En vaan jotenkin tajunnut sitä aiemm78889Ei mitään menetettävää
Arvostin ja kunnioitin sun tunteita. Menit nyt liian pitkälle. Mulla ei ole enää mitään menetettävää ja sä tulet sen huo149888- 80878
Tiedättekö miksi mies on olemassa?
Lisääntymistä varten. Ei mitään muuta hyötyä. Jos nainen voisi lisääntyä ilman miestä, luuletteko miehet että naiset tar205829