JYSK JUMALNIEMI...

YILKR7SV

...PARI MYYJÄÄ, ASIAKKAAT VELLOVAT MITEN SATTUU. VOI MITEN PALJON VOISITTE MYYDÄ ENEMMÄN.

17

926

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • etna

Niinpä. Miesmyyjä etenee kuin tappajaetana...

• jyyssski

missä vttua se jysk on... ennen oli siinä anttilan vanhassa talossa nyt ei löydy vaikka ympär jumalniemee pyörisi.

• lukihärö ??

Iso kyltti talon päädyssä ja oven yläpuolelle, mutta eihän se uusavuttomalle riitä.
        Äiti voi ehkä taluttaa.

• sapetti

Silloin kun se muutti pois anttilan talosta, siitä vanhasta paikasta niin kysyin joltakulta samassa talossa olevalta että mihin muutti nii kukaan ei tienny ja sen jälkeen ei oo käyty kun ei tietoa .

• Tietodemari

Minuakin sapetti kun en löytänyt. Mihin se on oikeesti muuttanut? Olen sosiaalidemokraatti ja minun täytyy saada tietää tai muuten ryhmäkuri astuu peliin.

• Huippudemari

Minäkin olen sosiaalidemokraatti ja en löydä Jyskiä. Olen vuosia etsinyt Jumalniemestä. En ole vielä löytänyt kuin Alkon.

• Napan

Kun tyynyn ostaminen kiitos äärimmäisen hitaan kassatyöskentelyn vuoksi kestää lähes puoli tuntia, on kai syytä mennä esimerkiksi Haminaan, jossa homma pelaa.

• en asiakasomistaja o

olen persun kannattaja, hyvin ovat palvelleet.. Jumalniemessä ei taida olla sokoksen kauppoja, kun eivät ole vielä vihreää korttia kyselleet.

• nainen4

Siellä tuo oli Anttilan vieressä pari päivää sitten.

• justnainon

Typeriä myyjiä.

• 41321221

LOLLOLOLOLOLOLOLOLOLOLOLOLOLOLOLOLOLOL

• jeeds :D

Nyt ihmeiset..
      On luultavasti aika ottaa se pää pois sieltä minne aurinko ei paista, tai muutenvaan herätä todellisuuteen!
      Jos et Jyskiä jumalniemestä löydä.. Olet luultavasti sokea, päästään vajaa oleva uusavuton "blondi", joka ei tajua maailman menoista yhtään mitään..
      Siis ihan totta..
      Ruikuttavat täälä netissä, vaikkakin täältähän niitä ajo-ohjeita, sun muita voisi etsiskellä.. :D

Herätkää!

• mummi95vuotias

säälittävä paikka.....

• vakiasiakas

Jyskillä menee hyvin! Sen huomaa siitä innokkuudesta jolla yritetään mollata paikkaa. Kaikilla ei mene yhtä hyvin. Kiva käydä edullisilla ostoksilla, asiallinen nopea palvelu. Yleensä joka paikassa nuoret hyviä asiakaspalvelijoita!

• ukm1980

Itse ainakin olen tyytyväinen palveluun. Ja kivoja naismyyjiä ovat. Siellä saa samalla silmäruokaa. Valitettavan harvoin vaan on sinne asiaa.

• Pidäkalustees

Liian vähän myyjiä, nykyisilläkin tuntuu olevan palvelualttius aika hukassa. Johtuneeko liiasta työmäärästä ja napisevista asiakkaista vai mistä. Jonotuksessa vallitsevat viidakon lait, kuka kehtaa ohi kiilata, sen tekee myös ja myyjät eivät mitään huomaa tai sano ainakaan. Laitteet toimivat tai sitten eivät, kerran ostoksetkin veloitettiin tililtä kolme viikkoa myöhässä. Ei ollut pankin syy. Hyllyissä on aina vääriä hintoja ( jos ollenkaan), kassalla taas ei tiedetä mitä hyllyssä lukee ja yritetään veloittaa isompia summia. Huonolaatuista sontaa rahat pois-meiningillä

• paacha

Jysk olla normal, nje problema! 2 djevuska palvella harachoo. Haroochni magasiin, tulla patom.

Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mihin kaivattusi

Ja sinun juttusi kaatui?
      Ikävä
      193
      8676
    2. En löydä sinua

En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k
      Ikävä
      26
      4838
    3. Ketä julkkista

kaivattunne muistuttaa?
      Ikävä
      50
      4288
    4. Tunniste

Jonka vain sinä ja kaivattusi tietää. ⬇️
      Ikävä
      62
      3857
    5. Opettelen sun jokaisen virheen

ja rakastan sua.
      Ikävä
      51
      3236
    6. Miten, milloin

Se onnistuisi sun luona
      Ikävä
      50
      3040
    7. Ne oli ne hymyt

Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä
      Ikävä
      26
      2716
    8. Miten mä olisin

Rohkeampi lähestymään häntä. En tiedä. En osaa nykyään edes tikusta tehdä asiaa vaan käyttäydyn päin vastoin välttelen.
      Ikävä
      51
      2607
    9. Haluan huomiota sulta

nainen…tiedoksi. 😥❤️ -M-
      Ikävä
      43
      2511
    10. Anteeksi kun käyttäydyn

niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv
      Ikävä
      42
      2345
    Aihe