annoin mieheni työkaverille

lähinnä ahdisti

Tästä jo jokunen vuosi aikaan.olin silloin 40v ja asuimme rivitalossa mieheni kanssa.
Mieheni ehdotteli joskus kalja päissään kimppaa. En aluksi kiinnostunut asiasta, mutta kun kerran kesälomalla mieheni pyysi työkaveriaan meille saunomaan ja siinä muutaman oluen jälkeen mieheni ehdotti että tulisin miesten mukaan saunaan. Homma eteni niin että harrastimme kolmistaan seksiä.

Ongelmia tulikin paljon myöhemmin,kun tämä työkaveri retosteli asiasta työpaikalla.
Siihen on kokeilut jääneet.
Joten miettikää ihmiset ennenkuin hölmöilette.

48

16922

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kimppakaveri

      Onpa kyllä ollu ihan mulkero sälli. Täys pässi. Jokainen älyää ettei tollasesta huudella.

    • antaja

      lapsellista tuollainen!

      itsekkin olen antanut miesystäväni kaverille enkä toivoisi asiaa yleiseen tietoon

      • Anonyymi

        Kavereihin pystyy luottamaan.


    • ghjk................

      Nykyisin monissa työpaikoissa on nuoria naisia, jotka saunailloissa antavat useille miehille. Kokemusta on................

      • Kimppaa,

        Enpä tiennyt kun mentiin kaverini kanssa sen duunin mökille, viina virtas ja huomasin että muiden vaimot olivat lähteneet taksilla. Kaverini oli sammunut niinkuin usein. Vanhemmat miehet saunan jälkeen rupes hyväilee ja rupes naimaan, aluksi tuntu inhottavalta kun aina toinen jatko. Tupakka tauolla oli noloa olla alasti kun viisi miestä katseli, ja kun runkkasivat piti olla uudestaan naitavana. Siihen tottu kun antovat jatkuvasti vaikka olivat törkeitä välillä (suuhun/pyllyyn ym). Sitten erosin miehestäni, ja jäi kiinnostus moneen. Kävin joskus mieheni työkavereiden luona minne ex sää kutsuttu. Niin se yksi yö voi muuttaa haluja.


      • Anonyymi
        Kimppaa, kirjoitti:

        Enpä tiennyt kun mentiin kaverini kanssa sen duunin mökille, viina virtas ja huomasin että muiden vaimot olivat lähteneet taksilla. Kaverini oli sammunut niinkuin usein. Vanhemmat miehet saunan jälkeen rupes hyväilee ja rupes naimaan, aluksi tuntu inhottavalta kun aina toinen jatko. Tupakka tauolla oli noloa olla alasti kun viisi miestä katseli, ja kun runkkasivat piti olla uudestaan naitavana. Siihen tottu kun antovat jatkuvasti vaikka olivat törkeitä välillä (suuhun/pyllyyn ym). Sitten erosin miehestäni, ja jäi kiinnostus moneen. Kävin joskus mieheni työkavereiden luona minne ex sää kutsuttu. Niin se yksi yö voi muuttaa haluja.

        Minä muutui tästä kerrasta, olin ollut tähän asti vain poikakaverin pantavana silloin kun sille sopi. Tulin ravintolastapäin kun minua huudettiin parvekkeelta tule ylös.
        Siellä oli yksi mun tuttu poika ja kolme muuta olivat jostakin kauempaa opiskelukavereita.
        Olin pukeutunut vähän keviästi lyhyt mini hame ja avokaulus pusero, sain koko ajan kommentteja kauniista ulkonäöstä join minulle tehtyjä paukkuja, parvekkeella kerroin tutulle että kaverisi ovat aika raikuleita, Marko sanoi suojelen sinua ja hyväili pyllyä, kuiskas ei ne väärässä ole ja sun rinnat ne on aivan imettävissä ne odottaa sitä halasin Markoa olet kiva. Sisällä istuin Markon syliin toiset oli kateellisia. Illan mittaan piti istua muidenkin syliin silloi sain kosketuksia pimppaan ja tisseihin. Kun pojat oikein yllytti näytin rinnat kohta siinä oli maistelijoita nännit tytkytti pilluun iskuja aloin nauttia imuista, tunsin pillussa sormeja en välittänyt kohta olin hajareisin seljällään sohvalla ja minua naitiin jostakin tuli se tunne että annan kaikille minua naitiin ilta myöhään kun lähdin sanoin Markolle soitellaan.
        Katsoin poikakaveriani vielä vähän aikaa ja lähdin, nyt olen oma itse, rakastelen jos haluan ja omaksi iloksi, en ole kenenkään tyydyttäjä.
        Kun Marko soitti pitkän ajan päästä lähdetäänkö tapaamaan kavereitani, mietin kaksi päivää ja olin koko ajan kiimassa pillua tykytti ja halutti.
        No mentiin Ouluun, siellä oli kaikki siistiä ja kivaa oli yksi toinenkin tyttö.
        Tupakalla tyttö sanoi että olivat ehdotelleet että lesboiltas ja nauroi , en ole koskaan edes suudellut naista. Naurettiin ja sanoin suudellaan nyt niin tiedät. Tytön huulet oli pehmiät nautiskelevat painoi vartalon kiinni kuiskas ihanaa annetaan pojille pikku näytös.
        Noustiin yhtä-äkkiä ylös ja alettiin suuteleen tahti kiihty ja riisuttiin toisemme rinnat oli aivan tulessa kun tunsin pehmeät huulet halusin maistaa naista siirryin pilluun kun koskin eka kerran se oli mun juttu, ei mennyt pitkään kun minua naitiin sain aika pian spermaa sisälle ja uutta tilalle, kun vaihdettiin tyttö sai kyrpää kiiman halu levisi huoneeseen naitiin tosi pitkään. Menin tytön kanssa makkariin levähtämään oltiin kaulakkain kerroin että eka kerta ja tykkäsin suudeltiin pitkään.
        Jonkin ajan päästä tyttö sanoi mennään antamaan pillua, istuttiin jokaisen kyrvän päällä ainakin kaksi kertaa yön aikana pojat sai kylläkseen.
        Olen miettinyt kun saan noita huora kohtauksia että olenko normaali, mutta kuulin tutun sanovan että meidän täti joskun naitatti itseään usealla miehellä siis jalkan perinnettä ilo mielin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minä muutui tästä kerrasta, olin ollut tähän asti vain poikakaverin pantavana silloin kun sille sopi. Tulin ravintolastapäin kun minua huudettiin parvekkeelta tule ylös.
        Siellä oli yksi mun tuttu poika ja kolme muuta olivat jostakin kauempaa opiskelukavereita.
        Olin pukeutunut vähän keviästi lyhyt mini hame ja avokaulus pusero, sain koko ajan kommentteja kauniista ulkonäöstä join minulle tehtyjä paukkuja, parvekkeella kerroin tutulle että kaverisi ovat aika raikuleita, Marko sanoi suojelen sinua ja hyväili pyllyä, kuiskas ei ne väärässä ole ja sun rinnat ne on aivan imettävissä ne odottaa sitä halasin Markoa olet kiva. Sisällä istuin Markon syliin toiset oli kateellisia. Illan mittaan piti istua muidenkin syliin silloi sain kosketuksia pimppaan ja tisseihin. Kun pojat oikein yllytti näytin rinnat kohta siinä oli maistelijoita nännit tytkytti pilluun iskuja aloin nauttia imuista, tunsin pillussa sormeja en välittänyt kohta olin hajareisin seljällään sohvalla ja minua naitiin jostakin tuli se tunne että annan kaikille minua naitiin ilta myöhään kun lähdin sanoin Markolle soitellaan.
        Katsoin poikakaveriani vielä vähän aikaa ja lähdin, nyt olen oma itse, rakastelen jos haluan ja omaksi iloksi, en ole kenenkään tyydyttäjä.
        Kun Marko soitti pitkän ajan päästä lähdetäänkö tapaamaan kavereitani, mietin kaksi päivää ja olin koko ajan kiimassa pillua tykytti ja halutti.
        No mentiin Ouluun, siellä oli kaikki siistiä ja kivaa oli yksi toinenkin tyttö.
        Tupakalla tyttö sanoi että olivat ehdotelleet että lesboiltas ja nauroi , en ole koskaan edes suudellut naista. Naurettiin ja sanoin suudellaan nyt niin tiedät. Tytön huulet oli pehmiät nautiskelevat painoi vartalon kiinni kuiskas ihanaa annetaan pojille pikku näytös.
        Noustiin yhtä-äkkiä ylös ja alettiin suuteleen tahti kiihty ja riisuttiin toisemme rinnat oli aivan tulessa kun tunsin pehmeät huulet halusin maistaa naista siirryin pilluun kun koskin eka kerran se oli mun juttu, ei mennyt pitkään kun minua naitiin sain aika pian spermaa sisälle ja uutta tilalle, kun vaihdettiin tyttö sai kyrpää kiiman halu levisi huoneeseen naitiin tosi pitkään. Menin tytön kanssa makkariin levähtämään oltiin kaulakkain kerroin että eka kerta ja tykkäsin suudeltiin pitkään.
        Jonkin ajan päästä tyttö sanoi mennään antamaan pillua, istuttiin jokaisen kyrvän päällä ainakin kaksi kertaa yön aikana pojat sai kylläkseen.
        Olen miettinyt kun saan noita huora kohtauksia että olenko normaali, mutta kuulin tutun sanovan että meidän täti joskun naitatti itseään usealla miehellä siis jalkan perinnettä ilo mielin.

        En pidä sinua mitenkään poikkeavana. Olet vaan rohkeampi. Useat naiset haaveilee mutta rohkeimmat toteuttaa. Itse olen muutaman kerran ollut mukana kimppa hommissa mutta nykyään aika harvoin kun tämänhetkinen tyttöystävä on hiukan mustis. Itse hän kyllä tykkää että useampi panee häntä, mutta toisinpäin ei sulata että olisi useampi nainen ja minä. Nyt on muutama vuosi jo aikaa lepakkoparin avustamisesta niin alkaa tuntua että olen jo valmis pettämään sen takia. Kiihottava näky kun naiset ottavat toisiaan ja siihen vielä miehenä mukaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En pidä sinua mitenkään poikkeavana. Olet vaan rohkeampi. Useat naiset haaveilee mutta rohkeimmat toteuttaa. Itse olen muutaman kerran ollut mukana kimppa hommissa mutta nykyään aika harvoin kun tämänhetkinen tyttöystävä on hiukan mustis. Itse hän kyllä tykkää että useampi panee häntä, mutta toisinpäin ei sulata että olisi useampi nainen ja minä. Nyt on muutama vuosi jo aikaa lepakkoparin avustamisesta niin alkaa tuntua että olen jo valmis pettämään sen takia. Kiihottava näky kun naiset ottavat toisiaan ja siihen vielä miehenä mukaan.

        Olemme aviopari N27-vuotias ja
        M31-vuotias.
        Meillä mies haluaa minua kimpassa muiden kanssa jopa enemmän kuin olla itse kahden naisen kanssa.
        Pyrin välillä järjestämään oman ystävättereni mukaan niin ollaan oltu 2N ja 3-4M joskus jopa 6M ja 2N niin miehenikin on saanut kahta naista.
        Yleensä on oltu ainoa aviopari ja toiset joko sinkkuja tai karussa puolisoiltaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olemme aviopari N27-vuotias ja
        M31-vuotias.
        Meillä mies haluaa minua kimpassa muiden kanssa jopa enemmän kuin olla itse kahden naisen kanssa.
        Pyrin välillä järjestämään oman ystävättereni mukaan niin ollaan oltu 2N ja 3-4M joskus jopa 6M ja 2N niin miehenikin on saanut kahta naista.
        Yleensä on oltu ainoa aviopari ja toiset joko sinkkuja tai karussa puolisoiltaan.

        Minä olen M50 ja puoliso N45. Kuten jo kerroin niin kahta naista tai vaikka useampaaki kaipaan aivan älyttömästi. Ollaan nyt oltu 5 vuotta porukoissa ja ainoastaan nainen on saanu mun kaveria lisäksi, mutta mun toiveista ei tietoakaan. Nautin kyllä siitä että hän saa kunnolla, mutta enää en jaksa olla uskollinen, kyllä minunkin täytyy saada haluamani.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minä muutui tästä kerrasta, olin ollut tähän asti vain poikakaverin pantavana silloin kun sille sopi. Tulin ravintolastapäin kun minua huudettiin parvekkeelta tule ylös.
        Siellä oli yksi mun tuttu poika ja kolme muuta olivat jostakin kauempaa opiskelukavereita.
        Olin pukeutunut vähän keviästi lyhyt mini hame ja avokaulus pusero, sain koko ajan kommentteja kauniista ulkonäöstä join minulle tehtyjä paukkuja, parvekkeella kerroin tutulle että kaverisi ovat aika raikuleita, Marko sanoi suojelen sinua ja hyväili pyllyä, kuiskas ei ne väärässä ole ja sun rinnat ne on aivan imettävissä ne odottaa sitä halasin Markoa olet kiva. Sisällä istuin Markon syliin toiset oli kateellisia. Illan mittaan piti istua muidenkin syliin silloi sain kosketuksia pimppaan ja tisseihin. Kun pojat oikein yllytti näytin rinnat kohta siinä oli maistelijoita nännit tytkytti pilluun iskuja aloin nauttia imuista, tunsin pillussa sormeja en välittänyt kohta olin hajareisin seljällään sohvalla ja minua naitiin jostakin tuli se tunne että annan kaikille minua naitiin ilta myöhään kun lähdin sanoin Markolle soitellaan.
        Katsoin poikakaveriani vielä vähän aikaa ja lähdin, nyt olen oma itse, rakastelen jos haluan ja omaksi iloksi, en ole kenenkään tyydyttäjä.
        Kun Marko soitti pitkän ajan päästä lähdetäänkö tapaamaan kavereitani, mietin kaksi päivää ja olin koko ajan kiimassa pillua tykytti ja halutti.
        No mentiin Ouluun, siellä oli kaikki siistiä ja kivaa oli yksi toinenkin tyttö.
        Tupakalla tyttö sanoi että olivat ehdotelleet että lesboiltas ja nauroi , en ole koskaan edes suudellut naista. Naurettiin ja sanoin suudellaan nyt niin tiedät. Tytön huulet oli pehmiät nautiskelevat painoi vartalon kiinni kuiskas ihanaa annetaan pojille pikku näytös.
        Noustiin yhtä-äkkiä ylös ja alettiin suuteleen tahti kiihty ja riisuttiin toisemme rinnat oli aivan tulessa kun tunsin pehmeät huulet halusin maistaa naista siirryin pilluun kun koskin eka kerran se oli mun juttu, ei mennyt pitkään kun minua naitiin sain aika pian spermaa sisälle ja uutta tilalle, kun vaihdettiin tyttö sai kyrpää kiiman halu levisi huoneeseen naitiin tosi pitkään. Menin tytön kanssa makkariin levähtämään oltiin kaulakkain kerroin että eka kerta ja tykkäsin suudeltiin pitkään.
        Jonkin ajan päästä tyttö sanoi mennään antamaan pillua, istuttiin jokaisen kyrvän päällä ainakin kaksi kertaa yön aikana pojat sai kylläkseen.
        Olen miettinyt kun saan noita huora kohtauksia että olenko normaali, mutta kuulin tutun sanovan että meidän täti joskun naitatti itseään usealla miehellä siis jalkan perinnettä ilo mielin.

        Hengähdä vähän. Sinulla tulee aina jutut yhtenä pötkönä.


    • nami nami..

      Toisaalta asian voi myös ajatella, että mies on tyytyväinen saamaansa. Eli sinulla on hyvä pimppi.. Ole ylpeä................Anna hyvää muillekkin... Älä pihtaa...

      • Anonyymi

        Ei voi saada ilman että antaa.


    • ghjkollö............

      On se aika erikoista touhua, jos työkavereillekin jaetaan tavaraansa. Horojen touhua!

      • tasapuolisuudenvuoks

        Ja mitenkä luonnehtisit niitä työkavereita jotka tohon lähtevät mukaan?


      • Anonyymi
        tasapuolisuudenvuoks kirjoitti:

        Ja mitenkä luonnehtisit niitä työkavereita jotka tohon lähtevät mukaan?

        Me lähdettiin omista kavereista liikkeelle.
        Kaverit joihin luotettiin pääsi vaimon pillulle ensin ja muutama joka himoitsi vaimoa sekä vaimon mieltymykset.


    • oon saanut

      oisit vaan ottanu suihin kunnolla

    • kkkkkkk789

      Ehkä ois kannatanu miettiä sitä silloin kun menit sinne saunaa ,itse olet ongelmasi aiheuttanut!

    • Ihanat rinnat

      Meillä oli työporukan saunailta päällikön kotona. Pieni työporukka, neljä äijää, 30v., 35v., 45v ja 50v., pääliikkö itse on sellainen 35v.

      Olutta otettiin ja päällikön vaimo oli päättänyt olla kotona. Hieman oli päällikkö niin sanotusti nesteessä, kun vaimo otti olutta meidän tahdissa ja ilmoittautui mukaan saunomaan.

      Iso omakotitalon sauna, johon kyllä sopi hyvin. Mutta ymmärrän hyvin päällikön tuskan. Vaimolla on todella hyvät muodot, valtavat rinnat ja sellainen mukavan pyöreä pylly, varmaan jotku E-kokoiset tissit, ja jotain 160 cm ja 70 kg. Ja todella kilot oikeassa kohtaa eikä jäänyt epäselvää, että tämä nainen oikein nautti esitellä itseään meille ja samalla selvästi kiusasi omaa miestään.

      Seuraavaa saunailtaa odotellessa.

      • Iltamat.

        Isäni järjesti sauna illan kavereilleen töissä. Vieraat tuli mutta isäni joutu lentämään italiaan, jouduin olemaan emäntänä että saivat juomaa. Altaalla katselin vanhempia miehiä alasti mistä olen haaveillut. Kun tuli liikaa itsekkin otettua niin riisuin ja menin suihkuun. Ei jäänyt keneltäkään huomaamatta kun 178cm ja 80kg isorintainen oli niiden kanssa samaan aikaan suihkussa. Kyllä miehillä otti eteen ja annoin ekan kerran monen työntää suihkussa. Sain enemmän kun haaveilin kun neljä oli kokoajan pillun päällä. Aamulla olin kun sperma pankki, kun joku halus krapula panot niin litisi ja lotisisi pitkin reisiä. Olen kai pimee mutta nautin olla naitavana.


      • lähettityttö
        Iltamat. kirjoitti:

        Isäni järjesti sauna illan kavereilleen töissä. Vieraat tuli mutta isäni joutu lentämään italiaan, jouduin olemaan emäntänä että saivat juomaa. Altaalla katselin vanhempia miehiä alasti mistä olen haaveillut. Kun tuli liikaa itsekkin otettua niin riisuin ja menin suihkuun. Ei jäänyt keneltäkään huomaamatta kun 178cm ja 80kg isorintainen oli niiden kanssa samaan aikaan suihkussa. Kyllä miehillä otti eteen ja annoin ekan kerran monen työntää suihkussa. Sain enemmän kun haaveilin kun neljä oli kokoajan pillun päällä. Aamulla olin kun sperma pankki, kun joku halus krapula panot niin litisi ja lotisisi pitkin reisiä. Olen kai pimee mutta nautin olla naitavana.

        Mulla kävi samoin ekassa saunaillassa tyopaikalla. Huomasin että muut naiset olivat lähteneet ja tämä lähettityttö vietiin` väkisin` saunaan miesten kanssa. En silti valittanut koska ekaa kertaa näin toistakymmentä kyrpää pystyssä! Pomot tulivat tottakai ekaks. työnsivät kyrpänsä suuhuni ja tekivät sen ja mä nielin kaiken
        sitten tulivat muut ja lutkutin kaikilta paineet vuoron perään! Kun olin niellyt 13 spermasatsia saunassa,kevyessä lämmössä, nielin vielä kolmelta siemenet pukuhuoneessa! No siellä vasta show alko! Sain mälliä lisää niiltä jotka vielä jakso
        Melkein jokainen kävi vielä heittämässä varvin suuhuni ennen ku jätkät meni nukkumaan ja tää on sit myös tosi! Karita 19v


    • samis gryta

      Viisas nainen ei anna typeryksille, paitsi jos on oma mies.
      Jos haluat kostaa niin kerro asiasta tietäville, että mies oli surkein pano ikinä

    • 4+2

      No, tämä henkilö tuli ehkä valittua väärin, hän ei ymmärtänyt luottamusta eikä ollut kiitollinen siitä mitä sai kokea. Toisaalta, ne muut työkaverit oli varmaan kateellisia kun eivät itse saaneet olla mukana.

      Tästä syystä pidempiaikainen tuttavuus on varmempi tapaus. Siinä ehtii jo ihmisen tuntea pidemmältä ajalta ja tietää toisen arvot.

      • mitä vosuja....

        Mikä lortto....tyhmästä päästä kärsii eli kärsi!!


    • Mansenmiäs48

      Ikävää ettei mies ymmärätynyt asemaansa, eli järki käteen köriläät.

    • 2+1

      On tullut myös harrastettua seksiä avovaimon ja mun kavereitten kanssa muutamakerta. Avovaimo nauttii kun saa 2 miestä yhtäaikaa. Ensin saunotaan otetaan pari olutta ja siitä se lähtee käyntiin harrastetaan seksiä ilta ja seuraava yö ja nainen on tyytyväinen ja myös me miehet, kaveri lähtee kotiin seuraavana päivänä kun ovi menee kiinni niin näistä asioista ei kylillä huudella ne jää seinien sisäpuolelle. En sitten tiedä mutta meillä tämä onnistuu.

    • ssssf

      Meillä on käynyt vastaavasti. Vaimoni suostui 10v sitten saunomisen jälkeen ryhmäseksiin ja n. 5v sen jälkeen selvisi, että tämä meidän ihan hyvä kaveri oli kertoa retostellut yksityiskohtaisesti mihin ja miten oli vaimoani pannut.

    • s-pari

      Meistä ihan hyvä huomio, eli jos vielä työpaikalla tulee jotain erimielisyyksiä niin juttu alkaa leviämään. Näissä kolmen jutuissa on viisainta kun se kolmas on tuntematon tai sitten toisen parin kanssa niin lähtökohta on tasapuolinen.
      Myöskin kuvien kanssa pitää sopia ettei niitä julkaista ilman kuvissa olleitten lupaa ja viisain on että ne tehdään yhdessä ettei ketään tunnista.

      • 2+1

        Moi, s-pari no se nyt on vain niin että, se kolmaspyörä pitää osata valita oikein se voi olla tuttu tai tuntematon naapurin mies tai rouva...mulla on vain onnistunut noi jutut avokki saanut 2 miestä ja minä taas välillä 2 naista...elämä on valintoja täynnä.


      • s-pari
        2+1 kirjoitti:

        Moi, s-pari no se nyt on vain niin että, se kolmaspyörä pitää osata valita oikein se voi olla tuttu tai tuntematon naapurin mies tai rouva...mulla on vain onnistunut noi jutut avokki saanut 2 miestä ja minä taas välillä 2 naista...elämä on valintoja täynnä.

        Niin se luottamus joka pitää löytää ja siksi me ainakin tarkkaan punnitaan kenen kanssa lähetään kimppaan.
        Siis mikä on mukavampaa kun nauttia porukalla kimpasta ja antaa mennä täysillä.
        Meillä on niin sanotusti toinen pari joitten kanssa tehän mitä vain ja se tärkein luottamus pelaa.
        Sanottaisiinko että tämä on neljän juttu ja sitä ei kukaan meistä käytä hyväksi tyyliin yksi sulka hattuun ja siksi kai me ollaan kun kimppa perhe.


      • En suosittele

        Ei kai noita touhuja kannata ylipäätään kuvata. Jos käykin vaikka niin että erotaan riidoissa, niin ne kuvat voikin olla yleisessä jaossa...


    • Harkintaa ihmiset

      Minullekin kävi puheeksi nostetun työpaikkaseksin osalta keljunpuoleisesti. Firman pikkujoulurientojen yhteydessä oli saunailta ja saunottiin sekaporukalla.

      Pientä silmäpeliä oli yhden miespuolisen kolleegan kanssa ollut jo pitkin iltaa. Kun muut olivat saunomisen jälkeen poistuneet pukuhuoneesta, annoimme haluillemme vallan. Homma ehti edetä yhdyntään asti kunnes pukuhuoneen ovi kävi ja sisälle tassutti osastopäällikön mitään aavistamaton sihteeri, joka uskoi hukanneensa autonsa avaimet.

      Joten harkintaa, hyvät ihmiset. Työpaikkaseksiin liittyy aina omat riskinsä.

    • Mä olen itse Stadilainen, mutta minulla oli yks akateemisesta perheestä oleva mimmi ,myös akat. Oltiin tavattu yliopistolla ja osak. riennoissa tän Savolais -Eilan kanssa jo aikaisemminkin ja sitte myöh alkoi etä rakkaus. OK,- Eihän siinä mitään. Faija oli arvostettu taitelijakin läänissä. Olin rakastunut ja Stadilaisena luotin tähän Kuopion friiduun. No mut kuts. sitten mimmin silloisen työnantajan bailuihin kuopiossa ja mulle pantiin tyrmäystippoja. No, eukkoa oli pantu sillä aikaa ja ja homssuisena sitte keräs vaatteitaan ja mitään ei puhuttu ,kunvieraasta asunnosta herättiin. Mutta en mä niin hölmö oo , että yhden savolaisvosun takia linnaan oisin menny.
      Kandee aina funtsata , että siellä on myös tulevaisuus, jonka kanssa pärjään nyt oikeen hyvin. OLen pettynyt Savolaisiin ystävinäni kolme kertaa . Riitti ! Nyt uskon todellakin , siis jo aikaa sitten. Savolaiset eivät todellakaan ole luotettavia.

      • Anonyymi

        Tiedoksi, että stadilainen aloitetaan pienellä ässällä, samoin kuin suomalainen.


    • 2+1

      Tänään on taas se ilta kun muija saa 2 miestä kerralla...ei tämä ole sen kummempaa..
      kun vain pidetään hauskaa ja kenellekkään ei jää paha mieli...no jos Savossa ei onnistu...Tampereella kyllä.

    • 05pari

      Kunpa meilläkin olisi tänään sellainen ilta...

      • järjestelykysymyshän se vain on ;-)


    • sdfgtyu

      Joo, vaimo antoi pimpsaa naapurimökin ukolle, itse katsoin vierestä, miten homma alkoi en edes muista. Mutta kuiteski kun naapuriukko nussi vaimoani takaapäin, työnsin kyrpäni muijan suuhun, jota hän imikin tehokkaasti. Samalla katselin kun naapurin kyrpä upposi vaimoni vittuun ja persereikään, ja vaimoni huohotti ja sanoi "antakaa mennä, työntäkää kovemmin". Myöhemmin kotona oltiin hiljaisia.

    • HOMO_A

      Aika noloo!! Varmaan oikeesti suostit tollasee !!! :DDD HAHAHAHAHAAA!!!!

    • Anonyymi

      Työkaverien kanssa pitää olla varovainen koska he kehuvat saavutusta.
      Kimppakaveri Täytyy olla tosihyvä kaveri tai täysin vieras.
      Jos on puolituttu niin silloin aviossa oleva niin on toiminut meillä.

    • Anonyymi

      Meillä mies on 4:n miehen asennus porukassa.
      Välillä käyvät kaikki mutta useimmiten 1 kerrallaan yökylässä ja ollaan joka kerta saunottu ja pantu kimpassa kerran jopa kaikki ollut samaan aikaan.

    • Anonyymi

      Tänään 22.4.2022 ollaan sovittu vaimon kimppapano pitkän kaavan kautta.
      22-24.4 vaimon pillu on vapaasti pantavana.

    • Anonyymi

      Huono tuuri teillä
      Aviossa olevat ei kehuskele kun on itselläkin menetettävää.

    • Anonyymi

      Ukko jäi kiinni, kävin ravintolassa porukkaa oli vähän join usean paukun, menin ulos odottamaan taksia, vanha tuttu huuteli on noin 55 ikäinen itse olen 34v. Menin kyytiin vaati että tulen asunnolle vähäksi aikaa, Ernon kaverit kaksi poikaa tuli myös, join muutaman lasin Erno vaati että ainakin suukko ja näytän tissit.
      Minä tein käskettyä ja kimppuun kävivät imivät vuoroin rintoja vitutus mielessä rupes haluttamaan jaErno ensin sitten pojat olin pyyhkeeseen verhoutunut ja otettiin lisää jaannoin sitten halustatuli tuntu haluan vaan kyrpää ja toinen kierros sitten laitoin vaatteet Erno kiitti ja sanoi meni vähän yli tiedät mistä tavoittaa jos vaadit jotain.
      Ajoin taksilla kotia, tiuskahin miehelle, yhtä tyhjän kanssa sain nukkua rauhassa.
      Mieheni kannssa alkoi mennä hyvin en ollut katkera kun itse kostin.
      En tiedä mistä Erno tiesi että olin yksin, soitti otettasko muutama lasillinen, pukeuduin pillu märkänä hienoon alus asuun jos tarvii. Erno oli paikalla selvin päin aloitettiin sievillä paukuilla, Erno kysyi kannanko kaunaa edellisestä sanoin en olihan se mun moka. Erno oli kivalla päällä, kertoi että olin kyllä seksikäs piti sanoi niin tuntu minustakin, otin päälly vaatteet halusin näyttää asuni, Erno vislas oletpa hirmu seksikäs tule avasi kalun esille laskeuduin nyt sain rauhassa imeä olin hurmiossa sain olla porno olin nousemassa päälle kun ovi aukesi ne samat pojat tuli, en välittänyt nain hurjana loppuun asti Erno tuli voimalla minua vietiin sänkyyn olin huorana aamu tunneille varmaa kuudesti ainakin sain lastia sisään.
      Kotona olin vielä turvoksissa piti diltottaa pitkään olin niin liukas että se kiihotti lisää kolmen sprmat valui dildon kanssa. Haistoin myöhemmin mieheni vaatteista parfyymin en katunut ollenkaan olin vai kiimanen mieheni kanssa

      • Anonyymi

        Nuista sinun jutuista menee maku kun ne ovat yhtä helvetin pötköä. Käytä pistettä lauseen välissä. Kiitos jos viesti menee sinulle perille.


    • Anonyymi

      Jos tarkoitat jotain peppujuttuja niin en usko sinua, ei usko kukaan muukaan

    • Anonyymi

      Jäin kerran sekasaunassa lauteille vaimon bestiksen kanssa ja oltiin kaksin.
      Ei mennyt kauaakaan kun tämä vähän availi näkymiä ja hiplailtiin toisiamme pienessä sievässä. Ei aikaakaan kun alalauteilla levisi haarat ja minä välissä, oli vaan niin kiihottavaa että en kestänyt varmaan puolta minuuttia kauempaa kun mälli ruiskusi paineella syvälle vaginaan.

    • Anonyymi

      Mieheni ehdotteli myös samaa mutta tiedän kuinka on mustasukkainen varsinkin humalassa. Kerran kehui kaverilla on iso kalu sitä varmaan haluaisit tulivat oikein saunasta alasti oluelle ja olihan se kun katsoin sitä Harri oli vaivautunut kun se alkoi väkisin kasvamaan hymyilin vaan ja sanoin nyt pojat saunaan.
      Harri soitti seuraavana päivänä ja pyysi anteeksi sekoilua, sanoin kivahan se oli katsella mutta mieheni on niin mustasukkainen toisinaan humalassa en uskaltanut.
      Harri sanoi samaa toisinaan epäilee sinua olen rauhoitellut vaikka on kaunis ja seksikäs ei se ole ollut kenenkään kanssa, kiitin Harria ja kehuin ei paha ja nauroin.
      Myöhemmin menin käymään Harrin luona, istuttiin ja välillä tupakalla parvekkeella,
      Kun tultiin tupakalta oltiin lähekkäin Harri kaappas syliin ja suuteli vastasin suudelmaan heti, vauhti kiihtyi ja oltiin alasti sängyssä, Harri sanoi että olisi silloin halunnut kovasti, piti kiinni käsistä ja imi rintoja olin kuin pihdeissä rintojen imuttelu tuntui hyvältä tunsin valtavan kalun haarojen välissä nostelin lantiota ja hieroin sitä tunsin kun ohjasi sisään kerralla ja pohjaan huusin varmaan kaikki kirosanat kun tuntui niin hyvältä kuiskin saanko olla sinun lutka saanhan Harri pani voimalla kuiski saat antaisitko muille huusin antaisin sinä aukasit minussa huoran anna ihanaa kyrpää. Tuntui oikeasti että haluan olla lutka pillu vain turposi ja tunne että tulen sai huutamaan kun Harri tuli se oli ihaninta mitä olen saanut.
      Makoiltiin ja Harri sanoi että ei ollut suunnitellut näin vaikka halusikin.
      Hyväiltiin toisia ja kohta oltiin sisäkkäin nyt rauhallisemmin välilä halusin imeä iso kalu tuntui hyvältä suussa ja pillussa. Kun menin kotia olin yksin, makoilin ja mietin oliko oikein, mutta se uusi himo joka tuli pikku hiljaa ja oiti hieroa tiesin oli oikein.

    • Anonyymi

      Tuon takia meillä ollaan oltu enempi aviossa olevien kanssa, heillä pysyy suu paremmin kiinni.
      Miehiä joihin luotamme on ollut myös poikamiehiä.
      Korona rajoitusten aikaan meillä oli yksi vakimies jonka ainoa seksikumppani
      1.5 vuoden ajan olin minä 2-4 kertaa viikossa miten mies oli puutteessa.

    Ketjusta on poistettu 48 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 126
      3269
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      91
      3001
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      17
      2278
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      25
      1796
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      21
      1678
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      15
      1539
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      18
      1504
    8. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      28
      1447
    9. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      16
      1407
    10. Hermo mennyt sotealueeseen?

      Nyt hammaslääkäriaika peruttiin neljännen kerran. Perumiset alkoi tammikuussa. Nyt uusi aika elokuulle!????
      70 plus
      81
      1345
    Aihe