Mitä tarkoittaa kun haastemies laittelee tekstareita että asiakirjani (kyse velasta) siirtyy poliisille??
Haastemies uhkailee
9
530
Vastaukset
- 1+6
Haaste annetaan sijaistiedoksiantona poliisille. Käytännössä tarkoittaa, että haasteen käsittely jatkuu vaikka oletkin vältellyt papereita. Ei poliisi sun perään tule mistään velkahaasteesta, mutta saattavat lyödä paperit kouraan jos asioit muuten poliisilaitoksella.
- 15+13
Se tarkoittaa sitä että kun katsot peiliin niin sieltä katsoo iso luuseri.
- 12+17=0
Siis tarkennettuna rakastuin luuseriin
- ex_vippaaja
Tai jos joudut tarkastetuksi liikenteessä niin poliisi huomaa tietokannastaan että tää ukko olis vietävä poliisilaitokselle haasteen lukuun. Palauttavat kyllä sitten jälkeenpäin autollesi. Ts. kruununkyyti tiedossa siis.
- tiedän
Mene nyt hyvä ihminen sopimaan maksusta ulosottomiehen kanssa, pääset vähemmällä.
- 16+4
Jeps, ittelle kanssa uhkaili kyseisellä asialla. Päätin kuitenkin sitten lähettää sen tiedoksianto paperin allekirjoitettuna takaisin. Se mitä tuosta tosiaan seuraa on se että poliisille menee tieto että sinut tavatessaan joudut lähtemään kamarilla käymään jossa sinulle lyödään se kyseinen paperi eteen allekirjoitettavaksi. Ei mitään sen kummempaa.
- paskasakkiakaikkiall
Toivottavasti hakkaavat sinut kaupan päälle. Maksa velkasi luuseri.
- Growsomeballs
"Toivottavasti hakkaavat sinut kaupan päälle. Maksa velkasi luuseri." Nää on näitä joille tuotu aamupuurot pöytään ja tälläkin hetkellä lutkuttaa oman äitinsä tissiä. Toisinsanoen eivät ole koskaan joutuneet olemaan omillaan ja helppo huudella sieltä isin lompakolta. T. Alaikäisenä kotoa henkisellä väkivallalla ajettu luottotiedoton.
- Growsomeballs
"Toivottavasti hakkaavat sinut kaupan päälle. Maksa velkasi luuseri." Nää on näitä joille tuotu aamupuurot pöytään ja tälläkin hetkellä lutkuttaa oman äitinsä tissiä. Toisinsanoen eivät ole koskaan joutuneet olemaan omillaan ja helppo huudella sieltä isin lompakolta. T. Alaikäisenä kotoa henkisellä väkivallalla ajettu luottotiedoton.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies kateissa Lapualla
Voi ei taas! Toivottavasti tällä on onnellinen loppu. https://poliisi.fi/-/mies-kateissa-lapualla1166010Poliisi tutkii murhaa Paltamossa
Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta324107- 823362
Jos me voitais puhua
Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä182996Jenna meni seksilakkoon
"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t2522064Joo nyt mä sen tajuan
Kaipaan sua, ei sitä mikään muuta ja olet oikea❤️ miksi tämän pitää olla niin vaikeaa?882004Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."
Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui431817- 1431795
Olipa ihana rakas
❤️🤗😚 Toivottavasti jatkat samalla linjalla ja höpsöttelykin on sallittua, kunhan ei oo loukkaavaa 😉 suloisia unia kau81696Vain yksi elämä
Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu881569