Miksi otatte kierrosta?

VW Polo Variant

Moi!
Mua ihmetyttää aika paljon Daewoon, Hyundain ja Fiatin omistajat. Kerran kysyin eräältä Punton omistajalta, että miten päädyit Fiatiin. Mies vetäs heti herneen nenääsä ja rupes mäkättämään mulle ihmisten ennakkoluuloista... Ja tarkotin kysymystä ihan mielenkiinnon kannalta, koska itse ostan seuraavan auton seuraavasta kolmikosta ja tähän mennessä olen korealaisten kannalla...
No jokatapauksessa sama ilmiö tuntuu vaivaavan esim. Daewoon omistajia, miksi? Täytyykö kaikki kysymykset ottaa aina "v*ttuilun" kannalta.
Pidän itse varsinkin Lacetin muotoilusta, enkä usko että autossa olisi muutakaan valittamista. Laatu on varmasti hyvää =)
Kaipaan lähinnä asiallisia vastauksia ja kertokaa toki autojenne hyvistä puolista myös.
Nykyinen autoni on kyllä kaikkea muuta kuin laadukas!

3

833

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • -ah-

      Kesällä päätin vaihtaa autoa ja hakusessa oli reilun 20 000€:n hintainen keskikokoinen auto. Mielessä kävi muunmuassa 1.6 litraiset Golf, Focus, Civic, Mazda3, Megane jne. Daewoo ei tullut edes mieleen. Kaikkia edellä mainittuja kävin koeajamassa. Esim. Golf oli hyvä mutta hinta hämmästytti, Civic taas oli meluisa ja todella pikkuautomaisen oloinen.

      Eksyinpä sitten paikalliseen Opel-kauppaan jossa oli myös Daewoon myynti. Hieman ennakkoluuloisena lähdin Nubiraa koeajamaan ja sehän tuntui yllättäen oikein hyvältä. Hyvä ajaa, varsin tilava ja laadukkaan oloinen. Ei hävinnyt yhtään kilpailijoille. Liikkeessä katselin hinnastoa ja totesin että autohan maksaa 1.8 koneella (122hv) ja kaikilla herkuilla (CDX-varusteet) alle 22 000€. Takuukin 3-vuotta. Kun vanhasta autosta vielä tarjottiin kohtuullisen hyvä hyvitys, ei valintaa enää tarvinnyt miettiä.

      Autolla ajettu nyt melkein 10 000km ja tyytyväinen olen ollut.

    • Jallu

      Olen ostanut uutena elämäni aikana noin 20 autoa. Olen varmasti ammattilainen sanomaan Evandan, ja yleensä Daewoon laadusta. Tämä on paljon paremmin huolitellun tuntuinen, kuin eurooppalainen. Jatkossa seuraan autojen takuu, hinta ym. kehitystä. Jos hintaero ja laatu pysyy samalla tasolla, jatkan varmasti Etelä-Koreassa valmistettujen autojen asiakkaana.

    • ei nimi miestä...

      (lue juttuni hyundai osastolta) :-)))

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Valkeakosken kiinniotettua ei epäillä

      Kummallisia kommentteja ja uhkauksia poliisi taas jakelee orjakansalle muituttaakseen verisrstä kostosta jos rahvas kapi
      Maailman menoa
      61
      5884
    2. Valkeakosken murhaaja

      Raiskausrikosten joukossa kanta suomalainen tekijä on niin harvinainen että kannattaa erikseen mainita. Raiskausuutisia
      Maailman menoa
      62
      3114
    3. Tekijä on poliisin vanha tuttu

      Ihan supisuomalainen.
      Valkeakoski
      55
      2506
    4. Kuumat päivät

      Hyvää huomenta. 🌞🌼☕😊🙌 Sinkkukesä 2024
      Ikävä
      347
      1153
    5. Tietääkö kukaan millaisesta perheestä murhaaja on?

      Onko siis rikkaiden lellipentu, joka luulee, että kaikkea saa tehdä, vai köyhien kakara, jolla ei ole mitään vastuuta ku
      Valkeakoski
      40
      1131
    6. Nainen, olet jollakin tavalla pelottava

      Tunne sinun suhteen on ehkä verrattavissa ruusupensaaseen, hurmaavan kaunis kukka, upea tuoksu, mutta jos yrittää lähell
      Ikävä
      57
      1094
    7. Valkeakosken surmaaja oli koeajalla edellisestä tuomiosta

      Tässä osoitus, että rangaistukset Suomessa ovat liian löysiä ja se maksoi tämän tytön hengen https://yle.fi/a/74-2009067
      Maailman menoa
      4
      917
    8. Haaveilen sinusta

      Läheisyydestäsi, kosketuksestasi. Siitä että saisin koskettaa sinua. Pitää sinua lähellä. En tiedä mistä tämä tuli. Tied
      Ikävä
      22
      823
    9. Enpä usko että olisit valmis jättämään kaiken

      Vaikka tulisin ja kosisin sinua.
      Ikävä
      48
      801
    10. Ohimenevältä

      Tilalta tämä alkaa jo vaikuttamaan. Arjen pieni piristys olimme toisillemme.
      Ikävä
      29
      793
    Aihe