Saab taas osittain suomalainen?

Saab9_3__

15

225

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • opiksi otettu

      Virheistä on opittu ja teräs lähtee tehtaalta vain käteistä vastaan.

    • Se Aito Saabbisti

      Tämä rautaruukin erikoisteräs Saabia varten tehdään erittäin sinkkipitoisesta Kiirunan rautamalmista. Tulevien Saabien pellit ovat parasta mitä rahalla saa.

    • Esson baari
      • Tietenkin

        vain korkealaatuisin teräs Saaabiin ;D


      • Saabbisti

      • Saabilla jälleen
        Saabbisti kirjoitti:

        Ruukki vahvistaa

        http://www.ruukki.com/News-and-events/News-archive/2013/Nevs-and-Ruukki-in-partnership-on-the-new-Saab

        Aivan mahtavaa että Suomessa tehdään Saabin turvallisuuden kannalta tärkein osa-alue: turvakehikko.


      • supermahtavaa
        Saabilla jälleen kirjoitti:

        Aivan mahtavaa että Suomessa tehdään Saabin turvallisuuden kannalta tärkein osa-alue: turvakehikko.

        Olen niin onnellinen, että muutan Kiinaan ja ostan Saabin.


      • China fan
        supermahtavaa kirjoitti:

        Olen niin onnellinen, että muutan Kiinaan ja ostan Saabin.

        Ihanaa että pääset Kiinaan ja saat eSaabin. Lucky You!


    • Breaking News

      Nokia toimittaa softan Saabin uuteen infotainment systeemiin, julkaistaan ensi vuoden alkupuoliskolla, varma tieto tehtaalta Ruotsista.

    • NevsMan

      Ruukin tärkeimmät työntekijät saavat ottaa jatkossa Saabin liisarina. Taitavat olla ensimmäisiä Nevs Saabin omistajia Suomessa.

    • Ex Anjovis

      Tulee laatua koriin eikä ruostu. Maalitkin pysyy paremmin kiinni eikä lähde irti pikapesussa kuten Tojoissa on tapana käydä.

    • Made in Sweden
    • Saabbisti

      Ruotsalaiset osaa pitää puolensa. Suomalainen Sisu asuu nykyään Ruotsissa.

    • Saab Ruukki

      Kun konepajatoiminta ei ottanut tuulta alleen, Rautaruukki päätti keskittyä erikoislujiin teräksiin. Tämä liike tehtiin auttamatta liian myöhään. Ruotsalainen SSAB oli ollut vastaavalla tontilla jo vuosikymmeniä.

      Fuusion myötä on varsin todennäköisestä, että yhdistyvästä yhtiöstä putsataan pois myös Rautaruukin rakentamisen projektit -yksikkö.

      Taloudenpidossa Tamminen on ollut tarkka. Rautaruukin tase on kohtuullisessa kunnossa. Myös kustannussäästöohjelmia on juoksutettu toinen toisensa perään. Näin taantuvassa kysyntävaiheessa on pitänytkin toimia.

      SSAB ja Rautaruukin fuusion myötä ruotsalaisyhtiön omistajat saavat yhdistyneestä yhtiön äänivallasta 75 prosenttia. Tämä kertoo siitä, kuka on ollut hankkeessa niskan päällä: Rautaruukkiin ei onnistuttu luomaan riittävästi arvoa Tammisen kaudella.

    • Montako kiloa?

      Saabiin tarvitaan muutama sata kiloa kuukaudessa terästä. Saabin talouden tuntien sekin on halvinta kierrätys'terästä' Venäjältä tai kotimaa-Kiinasta, vaikka muuta julkisuuteen kerrottaisiin.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 107
      2012
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      54
      1907
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      15
      1875
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      19
      1667
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      20
      1588
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      11
      1381
    7. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      26
      1320
    8. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      11
      1316
    9. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      14
      1301
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      6
      1252
    Aihe