Kutituksesta, pojat! :3

Sweet dreams <3

Mä tein tämmösenkin ketju ihan huvin vuoks. :)
Olis kiva tietää kans, että tykkäättekö kutituksesta, miten voisitte kutittaa yms. ;3
Ite rakastan/tykkään pienestä kutittelusta :3
Olis ihana, jos olis poikaystävä, joka voi kutitella mua :3 :3
Varsinki paljaalle iholle

35

2195

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • jp6988

      Taitaa nyt olla sen verta hellyydenkipee mirri siellä että... ;D no kutittaminen on just rentoa ja tykkään kutittaa sillonko on tyttöystävä. Tottakai semmone pieni härnääminen kuuluu asiaan ku tykkää kuitenki. Se asia naisis o sanomattaki selvää et sillonko nainen sanoo kikattaen ei ni pahinta mitä voi tehä ni lopettaa se sitte ;D

      • Sweet dreams <3

        Joo, mä oon hirmu hellyydenkipee :3
        Okeii :) :3


    • +0987654321

      En pidä kutittamisesta. Jos sinua olisi kutitettu niin usein kuin minua, et sinäkään pitäisi.

      • Sweet dreams <3

        No höööh :(


      • 16 years old boy
        Sweet dreams <3 kirjoitti:

        No höööh :(

        Mirri, tuu mun luo ni saat multa hellyyttä ja kutitusta


      • Sweet dreams <3
        16 years old boy kirjoitti:

        Mirri, tuu mun luo ni saat multa hellyyttä ja kutitusta

        Joo, mä oon tulossa


    • minävain3232

      Mää voin kutitella sua jalkojenvälistä ;)

      • Sweet dreams <3

        ;3 mitä vaan, kuhan saan hellyyttä ja paljon haleja


      • Sweet dreams <3

        Ota mun heppi sun huultes välii :3


    • adfghjklöä

      ouuuh ;) mis asut? tuun heti

      • Sweet dreams <3

        Täällä Etelä-Suomessa.. :)
        Tuutkin sitte! ;3


      • Sweet dreams <3
        Sweet dreams <3 kirjoitti:

        Täällä Etelä-Suomessa.. :)
        Tuutkin sitte! ;3

        Missä sä oot? Ei sua näy :D


    • kutittelija;)

      uu kuulostat ihanalt!;) tykkäätkö pusuista?;) asun myös etelä-suomes et voisin tulla kutittelee;)

      • Sweet dreams <3

        Kivaa ;3
        No haloo!??? ;3 TYKKÄÄN SIKANA


      • Sweet dreams <3
        Sweet dreams <3 kirjoitti:

        Kivaa ;3
        No haloo!??? ;3 TYKKÄÄN SIKANA

        Varsinki oman peräaukkoni suutelemisesta :'3♡


    • My girl loves it too :3

      Sä kuulostat tosi söpöltä tytöltä :3 I love it! Kutittaminen on kivaa sit sellanen mukava nukkuminen "sylikkäin" :3

      • Sweet dreams <3

        Kiva kuulla :3 :)
        Nii, seki on :3


      • Sweet dreams <3
        Sweet dreams <3 kirjoitti:

        Kiva kuulla :3 :)
        Nii, seki on :3

        Varsinki ku mun muna ois sun peräaukos mällin kera :3:)


    • Sweet dreams <3

      Up :3

    • Boy18w

      Minkä ikänen sä oot? :)

      • Sweet dreams <3

        Oon 60v mies, kutsutaan yleensä pervoks :3


    • hellyydenkipee

      mäkin tykään tollasesta kutiettelusta ja kaikesta hellyydestä varsinkin paljaalle iholle ja jalkojenväliin

    • Henkiökohtasesti en tykkää kutittamisesta, mutta kyllä mä voin tyttöä kutittaa, jos se pitää siitä.

      P.S. Mullekki voi lähettää sähköpostia (osote löytyy profiilista)

    • juhizerbrah

      protul pääsee kutittelee :)D

    • ootsaleejokuvitu03

      Pitääks noit helvetin hymiöitä tunkee joka lauseen loppuu...vitu bitch

    • Jäbä16v

      Tulisin kutittelee;) Voisin mä kielelläkin;)

      • Sweet dreams <3

        Haluuks imee mun munaa sit :3
        Oon 60v ja näytän mursult ;3 :)
        Haluaisin panna sua perseesee sillee et meil ois nahka puvut ;33
        Voisit nuolla mun ryppy reikää iha kunnol :3 :*


    • Sweet dreams <3

      Voi hyvänen aika :D
      Hirveitä trolleja......

      • Sweet dreams <3

        Mut meen panee mun isää, öitä lapset :3
        En tiedä mikä on trolli mut luulen et se on kondoomi :'3


      • Ei noista trolleista kannata välittää, pistää vaan miinusta ja ignooraa. Helpoin olisi tietysti rekata oma nimimerkki.


      • Kayumi san
        kiekkoilija94 kirjoitti:

        Ei noista trolleista kannata välittää, pistää vaan miinusta ja ignooraa. Helpoin olisi tietysti rekata oma nimimerkki.

        I wantz tu get tickled. :3


    • Anonyymi

      Tykkään kutituksesta. Se ois kiva jos joku söpö poika sitoisi ja kutittais mua :)

      • Anonyymi

        Käyttäähän joku tätä palvelua nykyäänki :)
        Ja joo, ois kyllä ihana ku ois joku söpö tytsy jota kutitella.


    • Anonyymi

      Tykkään vaa hellästä kutittamisesta

    • Anonyymi

      Joo, super hauskaa kun jalkapohjista joku kutittelis sormilla tai vaikka höyhenellä 😆

    Ketjusta on poistettu 9 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      110
      1084
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      814
    3. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      264
      596
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      17
      595
    5. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      93
      535
    6. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      65
      531
    7. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      26
      512
    8. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      47
      491
    9. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      43
      476
    10. Mökötätkö, kun jäit ilman vastausta?

      Vai mitä ajattelet...
      Ikävä
      47
      437
    Aihe