Rakas koukussa pilveen

Julia Lawless

Ollaan oltu yhdessä mieheni kanssa jo pitkä tovi, pian 10 vuotta. Mietin kuitenkin eroamista joka päivä. Kaikki on muuten hyvin, mutta hänellä on toinen rakas, joka menee aina mun edelle. Pilvi. En jaksaisi enää olla kakkonen.

En koe kannabista sinänsä vaaralliseksi päihteeksi tai mitään, käytän sitä itsekin silloin tällöin, kohtuudella. Moni ei käytöstäni tiedä, kun en ole mikään ns. stereotyyppinen käyttäjä, vaan elämässä kaikin puolin hyvin menestyvä nainen. Mutta mulle käyttäminen on ei-niin-pakollinen huvi, otetaan tai sit ei. No big deal. Eikä ole koskaan tullut minkään sortin riippuvuutta.

Miehelle on kuitenkin ongelma esim. lähteä pitkälle kyläreissulle, jossa käyttö ei onnistu. Monien kavereiden kanssa illanvietot viikonloppuisin on jääneet vähemmälle, jos pilvi ei ole heille ok. Kerran tässä taannoin menimme kahdestaan yhteen paikkaan viikonlopuksi, kukat unohtui kotiin keittiön pöydälle... Kun mies tajusi perillä sen, sai kauhean raivokohtauksen, vaikka meillä oli ollut tosi kiva päivä siihen asti. Raivosi mulle, ettei jaksa kuunnella mun mäkätystä ja sanoi lähtevänsä kotoa tunnin matkan päästä hakemaan kukkaa. Sanoin, ettei siinä ole mitään järkeä. Miksei vietettäisi vain kivaa viikonloppua, mihin sitä kukkaa aina tarvitaan?? Ei sitten lähtenyt, mökötti vain eikä mikään huvittanut. En antanut hakea kukkaa, joten koko viikonloppu meni pilalle.

Tänään miehen piti tulla bussilla yhteen kyläpaikkaan, kun menin jo edeltä. Soitin jo hänelle, että olen lähdössä häntä hakemaan asemalta niin ilmoitti, että tuleekin vasta huomenna. Ja tiedän kyllä syyn. Eikä edes voinut aiemmin ilmoittaa. Jos en olisi soittanut, olisin mennyt asemalle turhaan.

Haluaisin kuulla mieluiten pilveä aktiivisesti käyttävien miesten kommentteja aiheesta. Miksi pilvi on niin tärkeää, miksi se menee kaiken muun edelle? Vaikka se on mulle ok päihteenä, en ymmärrä, miksei sitä ilman voi olla kivaa. Rohkaistunko vihdoin ja jätän mieheni? Tuleeko pilvi olemaan hänelle aina ykkössijalla? Vai onko hänet mahdollista saada tajuamaan, että sitä ei aina tarvitse olla, että voi rentoutua?

0

103

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Arvaa miten paljon

Haluan sua?
        Ikävä
        86
        1540
      2. Mitä toiveita ja ajatuksia sulla

On kaivattusi suhteen?
        Ikävä
        71
        1190
      3. Kolme miestä joukkoraiskasi nuoren naisen metsässä Helsingissä.

https://www.hs.fi/helsinki/art-2000011193871.html?utm_medium=promobox&utm_campaign=hs_tf&utm_source=is.fi&utm_content=pr
        Maailman menoa
        172
        1070
      4. Sunnuntai terveiset kaivatulle

Maa on vielä valkoinen vaikka vappu lähestyy, otetaan pitkästä aikaa pyhä terveiset kaivatullesi tähän ketjuun !!
        Ikävä
        52
        882
      5. Aika usein mietin sitä

Että miksi juuri minä olen se jonka kanssa haluaisit vakavampaa? Mikä minusta voi tehdä sellaisen että koet niin syviä t
        Ikävä
        46
        861
      6. Rakastan sinua ja

Tiedät sen.
        Ikävä
        47
        848
      7. Miksei voitaisi vaan puhua asiat selväksi?

Minulla on ollut niin kova ikävä sinua, etten oikein edes löydä sanoja kuvaamaan sitä. Tuntuu kuin jokainen hetki ilman
        Ikävä
        38
        838
      8. On ikävä sua

Rakas ❤️.
        Ikävä
        46
        792
      9. IS Viikonloppu 26.-27.4.2025

Koviksen ovat laatineet Eki Vuokila ja piirrospuolista vastaa Lavonius, jolloin 2,5 vaikeusasteen ristikko on saatu aika
        Sanaristikot
        35
        769
      10. Eräästä kalastuksenvalvojasta leviää video !

Ennemmin tai myöhemmin tänne palstalle tulee videonpätkä, jossa kerrotaan paikallisesta "kalastuksen valvojasta". Ei si
        Suomussalmi
        9
        763
      Aihe