Vertaistukea ja keskusteluita!

Vulpes

Hei,

haluaisitko osallistua keskusteluun muiden skitsofreenisten ihmisten kanssa? Haluaisitko löytää toveruutta? Haluaisitko keskustella harhoistasi?

Tule Mielet-foorumilleni: http://mielet.freeforums.org/

27

439

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Uunos

      Taidan liittyä!

    • kaunokainen1

      Miten sinne pääsee rekisteröitymään?

    • Vulpes

      Rekisteröidyt normaalisti ja minä aktivoin käyttäjätunnuksesi. Siinä kestää maksimissaan päivä! :) Tällä takaamme sen, etttä foorumille ei pääse botteja.

    • kaunokainen1

      Nyt pääsin noille mielenterveysalueillekin! Kiitos!

    • Dribiani

      Siis, onko tuolla mielenterveys -aiheisia keskusteluita?

    • Vulpes

      Kyllä siellä on. Ne alueet paljastuvat vasta, kun olet rekisteröitynyt foorumeille.

    • Dribiani

      Rekisteröidyin, mutta en pääse käyttämään foorumeita! Mitä teen :(??!

    • Vulpes

      Aktivoin nyt joitakin käyttäjätunnuksia. Olet varmasti niiden joukossa! :-) Tervetuloa palstalle!

    • Vulpes

      Nyt myös omaisille on oma palsta, josta saa neuvoja skitsofreenisiltä ja muilta omaisilta. Reippaasti mukaan!

    • Vulpes

      Mitä osastoja foorumeille vielä tarvittaisiin? Haluaisiko ihmiset keskustella esimerkiksi skitsofreenisten oikeuksista ja oikeusavuista?

    • Vulpes

      Nostetaanpa tämä taas välillä ylös, jos ihmisiä kiinnostaisi liittyä. Mukana on siis palstat myös omaisille!

    • Vulpes

      Palsta on edelleen olemassa ja kovin aktiivinen onkin. Tervetuloa mukaan!

    • gardenwhite

      Liittyen keskustelupalstan aiheeseen ja muuhun mielenterveydestä;
      http://gardenwhite.blogspot.fi/

      Saa kommentoida ja sähköpostilla (löytyy profiilista) ottaa yhteyksiä...:)

    • kyselijä

      Onko Mielet-foorumi vain skitsofreniaa sairastaville vai muistakin mt-häiriöistä kärsiville?

    • sgsafbfdsb
    • Vulpes

      Ihan skitsoille ihmisille suunnattu, pääasiassa, mutta tulkaa vaan... laitan teille omat alafoorumit.

    • fghsdhdhdfbdfhbgdfhb

      Nyt ei foorumi toimi , pelkkää valkoista näyttää.

    • Vulpes

      Niinpä näyttää. Mitähän tuota tekisi?

    • voivoivoivoivoi

      Taitaa olla joku päässyt sörkkimään foorumianne?
      Kannattaa olla tarkkana. Ihmiset kuitenkin kirjoittavat arkaluontoisiakin asioita, toivossa ettei se leviä nettiin ihan kaikkien luettavaksi? Tai mistä mä tiedän en ole ollut siellä teidän foorumillanne.

      Vulpes; Kannattaa ensiksi selvittää mitä on tapahtunut admin sivuilta, varmaankin?

    • fbgdsn

      Lisää käyttäjiä foorumille kaivataan!

    • Vulpes

      Pitäisikö taas mainostaa?

      • Joku Rautavaaralta

        Ehkä pitäisi.


      • Joku Maaningalta
        Joku Rautavaaralta kirjoitti:

        Ehkä pitäisi.

        Ehkä ei.


    • masisxxx

      Hei, kaikki mt-kuntoutujat ja heidän omaisensa! Hyvää alkanutta vuotta kaikille! Ilmoittelen tässä, että mielet-foorumi toimii edelleen, mutta kaipaa lisää väkeä tuomaan uutta puhtia sivustolle. Kun rekisteröidyt sivustolle, niin pääset lukemaan kaikki viestiketjut. Jos ei ole kirjautuneena, niin sivustolta näkyy vain yleistietoja foorumista.

      Itse olen yli kymmenen vuotta sitten sairastunut psykoottistasoiseen masennukseen, jota ensin hoidettiin skitsofreniana, koska niissä osittain samoja oireita. Käyn sivustolla lähinnä "huvikseni" ja ajankulukseni ja kirjoittelen vähän mistä sattuu milloinkin - harvemmin kuitenkin mitään kovin asiapitoista. Useat ovat keskustelleet myös lääkityksestä, sen vähentämisestä eri tautien oireiden ilmenemisestä, harrastuksista jne. eli aiheet ovat aika vapaasti valittavissa valmiista otsikoista tai aloittamalla uudella otsikolla.

      Toivottavasti kiinnostuit niin, että vierailet sivustolla ja mielellään myös päädyt vakituiseksi kirjoittelijaksi!

    • Anonyymi

      Ei siellä kukaan ole kun olen muutaman kerran käynyt kurkkaamssa ja jjoitakin posuksiakin olen tehnyt. ( Skitsoidi)

    • Anonyymi

      En ole itse skitsofreenikko, kohdannut olen sellaisen ja myös hullun raivon häneltä? Mahdollinen syy voinut olla minun etäisyydenotto häneen tai en ole hakeutunut hänen seuraansa, kuin tilanteissa, joissa ollut välttämätöntä. Näkemyserot ja luonne?

      Syynä olleet aiemmat keskustelut, joissa tuntenut oloni rauhattomaksi keskustelun jälkeen, kun toinen ei ole osannut puhua rauhalliseen sävyyn. Muistan muutamia keskusteluja, joissa näkemyserot olleet huomattavia, eikä yhteistä ymmärrystä olla saavutettu. Tilanne karannut vähän käsistä yllättäen. Ihmetyttänyt jälkeenpäin koominen tilanne.

      Todennut näin jälkeenpäin, et selkeä eromme on ollut siinä, että olen enemmän optimisti kuin hän tai hän suhtautunut asioihin paljon negatiivisemmin kuin minä. Minulla enemmän toivoa tulevasta kuin hänellä? Hyviä keskusteluja olleet muuten, kunnes tilanteet karanneet käsistä. Miettinyt syitä, mennyt tottakai vaikuttanut paljon, vaikkei itselläkään mennyt kovin valoisa ole, kuitenkin onnistumisia ollut, joista saanut iloita ja halunnut tuoda myös julki toisille mieltä ylentävänä, mikä näin jälkikäteen ajateltuna ollut virhe.

      Tuntunut häntä ärsyttävän asiat, jotka tuon julki onnistumisinani, kaikki hänestä valetta? Minä en ole yhtään mitään hänen silmissään. Korostaa paremmuuttaan, haukkuessaan minun kaikki ominaisuudet, mitään hyvää ei löydä minusta. Uhkailujen saattamana haluaa nolata täysin toisten silmissä, jos mahdollista? Kaikki raivo perustui väärinymmärrykseen, josta kehitti oman negatiivisen mielikuvan, jolla hyvä syyllistää toista? Emme tunne hyvin toisia, ehkä sekin luo oman jännitteen?

      Etäisyyden ottoko ainoa lääke ongelmaan? Kommunikointi tuntuu lähes mahdottomalta, hänen luoman mielikuvan takia. Raivotessaan tuntunut, et saanut samoja asioita jankata, silti tuntunut menevän kuuroille korville? Huoli olemassa uhkailujen takia. Tappelut on niin turhia tässä tilanteessa, jossa vain häviäjiä.

    • Anonyymi

      Vedä sinä luuseri kurkkusi auki ja hyppää junan alle

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tapio Suominen on kuollut

      Urheilutoimittaja Tapio Suominen on kuollut. Suominen oli kuollessaan 60-vuotias. Selostajalegendan kuolemasta kertoo Y
      Maailman menoa
      253
      18560
    2. Tapio Suominen oli sairauden uhri

      Urheiluselostaja Tapio Suominen kuoli eilen keskiviikkona aamulla tapaturmaisesti Hattulassa. Toisen uutisen mukaan van
      83
      3205
    3. Tapio suominen

      Liian aikaisin lähdit sinua oli kiva kuunnella.
      Ikävä
      123
      2171
    4. Mitä toivot

      Tämän hetkiseen tilanteeseen?
      Ikävä
      191
      1860
    5. Sydämeni on

      varattu sinulle. Et ole minun, en ole sinun. Me on mahdottomuus. Mutta olet se joka on mielessäni ensimmäisenä kun herää
      Ikävä
      134
      1735
    6. Rannalle! Uimaan!! Rinnat paljaiksi!!!

      Järki kadonnut sekä niiltä feministeiltä, jotka vaativat saada esiintyä rinnat paljaina julkisilla uimarannoilla, kuten
      Maailman menoa
      272
      1436
    7. Minä itkin kotona kun tajusin että

      Pelkuruuteni takia kun en lähestynyt vaikka järjestit otollisen hetken ja myöhemmin huomasin lasittuneen katseesi miten
      Ikävä
      10
      1282
    8. Kok-edustaja: Yle aivopesee työntekijöitä

      "– Yle ei vain sensuroi Kyllä isä osaa-sarjaa, vaan haluaa jaksojen määrää manipuloimalla HÄVITTÄÄ ”ongelman” todellisuu
      Maailman menoa
      83
      1111
    9. Elämääni tulee pian uusi uros

      Se on sinisilmäinen, blondi. 😍 Toivottavasti tämä ok?
      Ikävä
      118
      970
    10. Ylen jälkiviisaat estotonta Kamala Harris suitsutusta

      Kolme samanmielistä naikkosta hehkutti Kamala Harrisia ja haukkui Trumpia estottomasti. Nyt oli tarkoituksella valittu
      Maailman menoa
      232
      969
    Aihe