Minulla ei ole ollut suhdetta oletettamaani narskuun yli vuoteen, ja lopetettuani suhteen välimme ovat olleet melkoista vuoristorataa. Olen tehnyt selväksi hänelle, että en halua hänen kanssaan enää mitään, ja haluan perustaa perheen jonkun muun kanssa. Keskustelin joku aika sitten "narskuni" kanssa, ja hän ilmoitti minulle, että haluaa etsiä minulle tämän uuden miehen. Ja nimenomaan haluaa valita minulle tulevan mieheni.
Kuulostaako narsistiselta, onko muilla vastaavanlaisia kokemuksia? Itselleni tuli tästä ahdistunut olo, kuin olisi hyppinyt "reviirilleni"..
Miltäs tämä kuulostaa
5
142
Vastaukset
"Kuulostaako narsistiselta, onko muilla vastaavanlaisia kokemuksia?"
Juu on, alunperin tuntemani ännä kertoi etsivän treffipalstoilta naista veljelleen, oli kuulemma hommaillut sille ennenkin naisia...
Silloin tällöin vihjaili suhteemme aikana että hän tietäisi minulle hyvän miehen...
Suhteen loppumetreillä hän taas tuli innoissaan kertomaan minulle, että on tehnyt tiedusteluja, ja löytänyt mahdollisesti miehen ns. kolmen kimppaan, unohti vain kysyä haluanko minä oikeasti sellaista ja kun kerroin etten halua, niin yritti vakuuttaa minulle tietävänsä että haluan minä...
Toki hän myös joskus kyseli, lähtisikö joku naispuolinen tuttavani, työkaverini, ystäväni naisena ns. kolmen kimppaan...
Suhteemme jo päätyttyä tuli vielä tarjous, että tietäisi minulle hyvän miehen...johon vastasin etten edelleenkään ole kiinnostunut...
Että joo, hän oli sitä mieltä ettei kukaan mies kiinnostu minusta kuin "siinä mielessä" ja yritti mukamas "auttaa" minua löytämään itselleni miehen...
Kai minä sitten olin hänen mielestään niin surkea nainen etten omana itsenäni saisi ketään...
Toki jälkeenpäin mietin sitäkin että ajatteliko hän ns. parittamalla minua tehdä minusta "sellaisen" naisen...
Kun tavallaan hän etsii myös samalla niille tietämilleen miehille naista, ehkä juurkin sellaista jonka on itse ensin koeajanut ja tuntee tyydytystä, että tuonkin naista olen pannut...
Tämmösiä ajatuksia tästä aiheesta..."Tämmösiä ajatuksia tästä aiheesta..."
Lisään vielä kun tuo ännän ja sen veljen mainitsemin tähän aiheeseen liittyen aiheutti jossakussa mielipahaa niin paljon että herkesi kommentoimaan tuolla toisaalla...
Että en edes usko, että narsistit tuntevat kovinkaan kunnollisia miehiä lähemmin, voisin ajatella että tuntee sellaisia jotka paljastavat narsistille potevansa naisen/seksin puutetta, eivätkä omin avuin saa naista/ilmaista seksiä.
Narsisti sitten "auttelee" heitä vinkkkamalla entisiä heilojaan, siinä kun "auttelee" eksäänsäkin saamaan miestä ja taustalla sitten kyselee niin mieheltä,kuin naiseltakin heidän kokemuksiaan toisesta ja kertoilee, kummallekkin mitä mieltä se toinen oli...- yksi eksä
Kuulostaa ihan Markolta. Mutta kai noilla sieluttomilla toimii kaikilla ajatus samalla kaavalla.
- Kyllä kuulostaa nars
"että haluaa etsiä minulle tämän uuden miehen. Ja nimenomaan haluaa valita minulle tulevan mieheni."
Kyllä kuulostaa narsistilta. Omani ei ole minulle tuollaista ehdotellut. Mutta olenkin ollut häntä edellä tuossa asiassa, kun tiedän hänen tyylinsä. Ja kait tuokin ymmärtää, etten hänen tuntemiaan miekkosia huoli. Olen varmuuden vuoksi vielä tehnyt hyvin selväsanaisesti selväksi, mitä mieltä olen hänen kavereistaankin...
Olen sitä mieltä, että minulla riittää kanttia, olivat muut mitä mieltä tahansa. En tee itsestäni matalaa narsistin lähimaillakaan.
Ehdotan aloittaja, että teet myös asian selväksi.
Narsistin suhtautuminen niihin lähimpiinhinsäkin, joille hommailee naisia, on alentuva. Sitten antaa niiden järjestettyjen naisten ymmärtää, että on oikea mies. Ja niiden naisten miehetkin ymmärtävät sen. Keinonsa kullakin... Huhhuh."Narsistin suhtautuminen niihin lähimpiinhinsäkin, joille hommailee naisia, on alentuva."
Kyllä ja vielä kun se kohdistuu omaan veljeen...kertoi jopa olleensa joskus ns. jalkaa pitämässä kun oli sen naisen ensin hommannut veljelleen...
Yäk, itsekin sotkeuduin tuohon veljeen tietämättä että se oli järjestetty juttu, huomasin jo tuossa edellä kun otin asian puheeksi niin tämä aihe/asia on juurkin vielä se johon reagoin tunteen tasolla, naama vääntyy inhosta ja taas piti kirjoittaa paperille ännäni nimi ja repiä ja silputa niin pieneksi kun sai ja sylkeä siihen...kävipä vielä ns. koston ajatuskin mielessä, tyyliin h*lvetti minä vielä jonain päivänä kerron kaikille...
Hän ikäänkuin halvensi veljeään minun avullani ja samalla saattoi minut vaaraan...tietäen tasan tarkkaan että veljensä oli mikä oli, humalassa väkivaltainen, riehunut pyssynkin kanssa...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1911350
Anteeksipyynnöstä
Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän138903- 85852
- 51758
Voisin jopa maksaa että saisin nähdä sut mies
Miten helvetissä joku voi olla tollanen kotihiiri. Edes mä en ole noin paha ku sä! Miten sua voi ikinä edes nähdä ?51750Martinan tarve valehdella.
Miksiköhän Martina valehtelee niin paljon,onko hän tietoinen siitä että valheistaan jää useimmiten kiinni? Esimerkkinä t253637Stubb munasi - Suomessa kuuluu liputtaa Suomen lipulla
Presidentinlinnan ja Mäntyniemen salkoihin nostettiin sateenkaariliput lauantaina. Suurin osa kansasta ei varmasti pidä312601Olisitko oikeasti valmis rikkomaan
Perheesi? En haluaisi sitä, mutta ne on teidän välisiä asioita. Voin olla sinulle vain kaverikin… ei paineita. Minä kesk55589Tumman vihreä mercedes
Mikä se on tuo kylää ympäri ajava vihreä mercedes, takakontti tärisee kuin hullu ja välillä kylän juoppojakin kuskailee,7585- 53584