Mahtaa olla Tuiran puolella yks Suomen suosituimmista Lidleistä, aina täynnä väkeä ja varsinkin näkyy paljon maahanmuuttajia. Nehän jos kutkaan tietää missä on edulliset hinnat.
Hyvin hoidettu kauppa ja asiallkinen henkilökunta eikä ole käytävien tukkeina rullakoita niin kuin Tokmanneilla ja muissa halpaloissa. Näköjään nirppanokkaiset maalimimmit on kassoilta ulostettu ja otettu tilalle näpsäköitä poikia - oikein!
Tuiran Lidl suosittu
7
1441
Vastaukset
- Liideri
Pari vuotta sitten tuli käytyä paljonki tuola, ihan hyvä kauppa ja tosiaan vilkas. Mahtaa Tuiran K-kauppiasta yms. syöpäläisiä vituttaa.
- TÄH!?
Missä tuirassa on k-kauppa?
- Lidlin asiakas
TÄH!? kirjoitti:
Missä tuirassa on k-kauppa?
Tuiran vieressä Välivainiolla. Revonkuja 2 taitaa olla osoite. On muuten todella kalliit hinnat paitsi muutama satunnaistuote.
- klittan asiakas
Lidlin asiakas kirjoitti:
Tuiran vieressä Välivainiolla. Revonkuja 2 taitaa olla osoite. On muuten todella kalliit hinnat paitsi muutama satunnaistuote.
No eihän se silloin missään Tuirassa ole. Ouluhalli on samalla periaattella Kaukovainiolla ja Kärkkäinen Lintulassa.
- liiteriin
Lähin K kauppa on Välivainion kauppa jossa Marttila isännöi, isonsi kaupan pilalle niin ettei löydä enää tavaraa. Taksit aina oven edessä esteenä kun kuskaavat syrjääntyneitä Alkoon ja käyttävät omaa lakia parkkeerata siihen oven eteen.Siirryin Lidliin.
- liiterin taakse
Lidlin oven edessä parveilee perjantaisin linnanvenkuloita. Ilmeisesti sopparaha pamahtaa perjantaisin tilille.
- k0l1n3l1
Jup, välivainion K-supermarket on täysin surkea kauppa, sitä kannattaa käyttää vain erikois tapauksissa. Korkeat hinnat ja vaikka se uskomattomalta kuulostaa, surkea valikoima, se on täynnä ainoistaan jotain super erikoista, tai todella huonoa tavaraa, ei sitä perus juttua, mitä yleensä tarvitsee. Ruokaa sieltä kyllä saa, mutta jos välittää mitä suuhun pistää, niin suosittelen jotain muuta kauppaa, kuten lidliä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Olit niin lähellä
Taas söpis olit siinä ihan käden etäisyydellä❤️ Jos sinä ja minä olisimme olleet kahden, olisin hypännyt sun kaulaan. Sa1185171- 472839
Kun me näemme taas
Siihen on viikkoja, korkeintaan kuukausia. Jännite välillemme vetää meidät ennemmin tai myöhemmin toistemme läheisyyteen332802Haleja ja pusuja
Päivääsi kulta 🤗🤗💋❤️❤️❤️ kaipaan sinua Tänäänkin.. Miksikäs se tästä muuttuisi kun näin kauan jatkunut 🥺302478Onko mukava nähdä minua töissä?
Onko mukava nähdä minua töissä vai ei? Itse ainakin haluan nähdä sinut 🤭231819- 1181647
En kirjoita sulle tänne
Enään nainen. Olen kyllä kiltisti enkä ala mihinkään kuin tosirakkaudesta. Kanssasi sitten jos se on mahdollista ja pidä101610Hei rakas sinä
Vaikka käyn täällä vähemmän, niin ikäväni on pahempaa. Pelkään että olen ihan hukassa😔 mitä sinä ajattelet? naiselle231334Oi mun haniseni
Mul on ihan törkee ikävä sua. En jaksais tätä enää. Oon odottanut niin kauan, mutta vielä pitää sitä tehdä. Tekis mieli101298- 961197