Tuiran Lidl suosittu

Vakiasiakas Tuirasta

Mahtaa olla Tuiran puolella yks Suomen suosituimmista Lidleistä, aina täynnä väkeä ja varsinkin näkyy paljon maahanmuuttajia. Nehän jos kutkaan tietää missä on edulliset hinnat.
Hyvin hoidettu kauppa ja asiallkinen henkilökunta eikä ole käytävien tukkeina rullakoita niin kuin Tokmanneilla ja muissa halpaloissa. Näköjään nirppanokkaiset maalimimmit on kassoilta ulostettu ja otettu tilalle näpsäköitä poikia - oikein!

7

1472

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Liideri

Pari vuotta sitten tuli käytyä paljonki tuola, ihan hyvä kauppa ja tosiaan vilkas. Mahtaa Tuiran K-kauppiasta yms. syöpäläisiä vituttaa.

• TÄH!?

Missä tuirassa on k-kauppa?

• Lidlin asiakas
        TÄH!? kirjoitti:

Missä tuirassa on k-kauppa?

Tuiran vieressä Välivainiolla. Revonkuja 2 taitaa olla osoite. On muuten todella kalliit hinnat paitsi muutama satunnaistuote.

• klittan asiakas
        Lidlin asiakas kirjoitti:

Tuiran vieressä Välivainiolla. Revonkuja 2 taitaa olla osoite. On muuten todella kalliit hinnat paitsi muutama satunnaistuote.

No eihän se silloin missään Tuirassa ole. Ouluhalli on samalla periaattella Kaukovainiolla ja Kärkkäinen Lintulassa.

• liiteriin

Lähin K kauppa on Välivainion kauppa jossa Marttila isännöi, isonsi kaupan pilalle niin ettei löydä enää tavaraa. Taksit aina oven edessä esteenä kun kuskaavat syrjääntyneitä Alkoon ja käyttävät omaa lakia parkkeerata siihen oven eteen.Siirryin Lidliin.

• liiterin taakse

Lidlin oven edessä parveilee perjantaisin linnanvenkuloita. Ilmeisesti sopparaha pamahtaa perjantaisin tilille.

• k0l1n3l1

Jup, välivainion K-supermarket on täysin surkea kauppa, sitä kannattaa käyttää vain erikois tapauksissa. Korkeat hinnat ja vaikka se uskomattomalta kuulostaa, surkea valikoima, se on täynnä ainoistaan jotain super erikoista, tai todella huonoa tavaraa, ei sitä perus juttua, mitä yleensä tarvitsee. Ruokaa sieltä kyllä saa, mutta jos välittää mitä suuhun pistää, niin suosittelen jotain muuta kauppaa, kuten lidliä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Jos nainen harrastaa seksiä

Useiden kanssa, miten se eroaa miesten mielestä siitä, jos miehellä on ollut useita s kumppaneita? Oletan että kaikki mi
      Ikävä
      243
      2201
    2. Pihlaja-puulle

Illat on mulle pahimpia. En tiiä miks se olis vaan parasta yöstä toiseen nukkua sun kanssa ja herätä sun kasvoihin. Jos
      Ikävä
      15
      1440
    3. Päivieni piristys, missä olet?

Toit iloa ja valoa mun elämään ☀️ Nyt mennyt kohta viikko ettei ole nähty. Kaipaan nähdä sua silti ja pelkään vaikka tei
      Ikävä
      14
      1406
    4. Kova karman laki

Karman lain kautta pahantekijä tehdessään pahaa toteuttaa koston ja rangaistuksen sille jolle pahaa on tehty. Tämä tarko
      Hindulaisuus
      371
      1255
    5. Kysymys Kuhmolaisille

Hei. Olen 32 vuotias nainen ja muutin Kuhmoon noin 12 vuotta sitten. Mutta nyt täytyy ihmetellä ihan ääneen että onhan t
      Kuhmo
      21
      968
    6. Savimajasta lääketieteen tohtoriksi - ja ei tikkua ristiin

”Jos ihminen muuttaa savimajasta tänne kerrostaloon länsimaisen elintason piiriin ilman että tarvitsee panna tikkua rist
      Maahanmuutto
      174
      872
    7. Ensi viikolla tulen takaisin

Ja käyn varmaan siellä monta kertaa. Monta mahdollisuutta nähdä jos olet siellä päin
      Ikävä
      19
      806
    8. Taidat nainen haluta vain sitä yhtä asiaa?

Minusta tuntuu nyt siltä.
      Ikävä
      75
      752
    9. Olen valtavan ihastunut

Yritin sen sinulle viime viikolla kertoa, mutta liikaa muuttujia ja isoja tunteita, niin en kyllä ollut kovin selkeä.
      Ikävä
      57
      746
    10. Oon varma siitä

Että oot vain mun rahojen perään, nainen. Siks et kelpaa mulle, että joku helpompi. M-mieheltä
      Ikävä
      101
      675
    Aihe