Mistä löytyy? Miesten hiustenleikkuu makso kaketsun ostarilla 29e ja se on minusta aika paljon.....
Oulun halvin parturi?
10
4007
Vastaukset
- Big Johnson
Kake leikkaa Oritkarissa ilmaseks, kuhan otat suihin.
- !!!!!!! !!!!
Ihan paskoja partureita Oulu täynnä!
- RiikkaS
Suosittelen etsiskelemään asuinalueeltasi(taajamasta) kotikampaamoa, takuulla edullista. Itse löysin kivenheiton päästä kotiani, naisten hiustenleikkaus maksoi muistaakseni 19e, kuitilla. Aikaa tosin meni melkein tunti kun oli mukava porista...
- Onhan niitä
Tiedän yhden joka halvalla leikkaa eläkeläisiltä. Jälki on kyllä sitä luokkaa, että käyn muualla.
Löysinkin todella laadukkaan, mutta joskus tuntuu vähän hihna luistavan. Viis siitä, työn jälki on kuitenkin ensiluokkaista!
Kannattaa kokeilla jotakin muuta jos et ole tyytyväinen tähänastiseen. Pitää sen parturinkin palkka työstään saada, saathan sinäkin. Se on taas eri asia, että verottaja vie molemmilta liian suuren siivun. Kreikan ym kautta IMF:lle. - minä-
haukiputtaalla sisko tasala leikkaa miehiltä ja naisilta alle 20.eurolla mutta senki leikkaus on sitä luokkaa että leikkaa lyhemmän mitä asiakas haluaa ja just erilaisen jos viet kuva mallin mukana sinne :(
- siilitukka
Klubitalossa 18 euroa ja ilman ajanvarausta jälki on ihan ok. Mamu-miehiä mutta suomi kyllä sujuu jotenkuten. Uskallan jopa suositella. Kuitinkin saa halutessaan!
- Ceepe
Mamumiesten parturointitaidot saattavat suomalaisen ammattitaidon ja hintatason häpeään. Vihdoinkin niitä on alkanut valumaan tänne myös sellaiselle alalle, johon todella on tarvetta. Tervetuloa vaan muutakin kuin kebappia vuolemaan...
- 4+12
Osta kone ja leikkaa itse ;)
- kotiparturi
Näin on. Kone maksaa parikymppiä, ja sen jälkeen leikkaaminen ei maksa mitään ja aina on lyhyt ja siisti tukka.
- Anonyymi
Suosittelen luky barder shoppia
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Voitaisko olla kavereita?
Haluaisin aloittaa puhtaalta pöydältä sinun kanssasi, tabula rasa. Minä lopetan sinun perääsi haikailun, ja sitten sinäk337301Deodoranttiteollisuus
Annan ilmaisen vinkin. Kyseinen teollisuus voisi alkaa valmistaa kuolleen ruumiin hajua. Olisi varma hittituote, ainakin213360Kerro kaivattusi
Jokin tapa/piirre mikä sinua viehättää ja mistä hän voisi myös tunnistaa itsensä.521490Rukoilimme Länsimuurilla 2000 vuoden jälkeen, Jumalamme oli antanut meille kaiken takaisin
Western Wall, In our Hands. 55th Para. https://www.youtube.com/watch?v=u4BJAppyCSo https://en.wikipedia.org/wiki/55th_221401Oulaisten kaupunki tuomittiin maksamaan korvauksia
Mikäs juttu tämä on? Kaupunki syyllistänyt useamman vuoden koneyrittäjiä ja nyt tuomittu.281396PURRA TULEE !
Valtiovarainministeri Riika Purra, joka on lisäksi varapääministeri ja perussuomalaisten puheenjohtaja, tulee puoluesiht1821388- 1451271
Onko MOT tulossa Ähtärin valtuuston kokoukseen?
Esityslistan mukaan Ähtärin kaupunginvaltuuston valtapuolueet aikovat maanantaina estää tilintarkastajan laatiman raport511153Kehumisesta voi saada sakkoja?
Mistä tämä nyt kertoo, se kertoo siitä että vanhat jo seksuaaliseeden menettäneet naisihmiset operoivat mediassa liian v167992- 39976