voiko poika olla ihastunut minuun?
Poika välillä katselee mua,ja yleensä myös hymyilee.Yleensä kun olen pojan vieressä musta tuntuu,että sitä jännittäis hirveesti.:DPoika on myös aina tosi mukava ja kiltti mulle,välillä heittää jtn pervoo läppää.Yleensä poika nauraa kaikille mun vitseille.:D Välillä se tuijottaa mua oikeen pitkään ja kun käännän pään,niin se kääntää sen katseen pois päin,tai joskus jää katsomaan.Mutta taas joskus,poika on niinkuin ei tuntiskaan mua?:o Mistä tää ns.'välttely' vois johtuu?:/ (tätä välttelyä tapahtuu aika harvoin,mutta joskus) Voisko olla mahdollista,että poika tykkäis musta?
Ihastunut vai ei?
Epävarma
4
129
Vastaukset
- Epävarma
Ainiin! oon myös sanonut sille pojalle,että tykkään siitä,mutta se ei oo sanonu,että se tykkäis musta.
- kaiiiii
varmaa tykkää susta ;)
- mää autan
Jos se "välttelee" nii älä ihmettele. Se on vaan vittuuntunu tai väsyny tai ei jaksa just sillon.
Minäpä kerron mistä tämmöinen johtuu. Poika ei halua tunkeutua seuraasi koko ajan, ettet vain ahdistu tai jtn vastaavaa. Uskon, että hän on ihastunut, muttei kehtaa myöntää sitä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen rakkaus sinua kohtaan ei kuole koskaan
Ihastunut olen moniin vuosien varrella mutta vain sinä jäit sydämeen enkä vaan osaa unohtaa. Olit silloin parasta elämäs481251- 1581077
- 60909
Unelmoin päivästä, jolloin voimme olla yhdessä.
Niin pieni kuin sydän onkin, sä oot siellä ja ne mun isot tunteet sua kohtaan ❤️Sydämeni sykähtää joka kerta kun sut nää27736Ollaanko me tyhmiä mies?
Miten ihmeessä me onnistuttiin saamaan tästä näin pitkällinen ja masokistinen kuvio. Miten? Jos toisesta tykkää, näinhä51731Jättimäärä alokkaita keskeyttää asepalveluksen melkein heti "En pystynyt olemaan siellä enää"
Jättimäärä alokkaita keskeyttää asepalveluksen melkein heti – "En pystynyt olemaan siellä enää" Ennen sotaväki oli178729- 11719
- 8712
- 346698
Kamalateltta
Kalateltta... Kuivia,kylmiä, suolattomia muikkuja kalliiseen hintaa. Viimeinen kerta kun käyn syömässä tuolla. Edellise11661