Maallistuneessa maailmassa uskonnonharjoittajat tuntuvat jäävän kertakaikkiaan jalkoihin. Heitä sorretaan ja käytetään hyväksi. Ehkä siksi että he usein ovat ns. herkkäuskoisia. Kuvittelisi sentään että allaolevan tarinan päähenkilön uskonnollisuutta olisi ymmärretty, onhan se ollut jo vuosikymmeniä suo0ranainen valtionuskonto Suomessa.
http://www.uusisuomi.fi/kotimaa/65052-32275-eu-oli-liikaa-kimmo-kiljuselle-laillinen-ryosto
Uskontojen syrjimisestä
19
117
Vastaukset
- FUCKIFUU
Yleensä Buddha-patsaiden sisällä kuljetetaan huumeita ja aikas ison pystin oli Kimmo ostanut.
- Mirka .. ,.
Kristinusko on maailman väkivaltaisin ja verisin uskonto. Kristinuskoisia vankeja on suhteellisesti yli 40x enemmän kuin ateisti vankeja. Rikollisuus on vähentynyt eniten niissä valtioissa joissa uskonnot menettäneet eniten merkitystään. Jne ...
Ei kiitos, minä en ainakaan haluaisi elää uskovaisten rosvovaltiossa.- M.T
Mirka se on aina niin ihanan suorapuheinen,
*Ei kiitos, minä en ainakaan haluaisi elää uskovaisten rosvovaltiossa.
Lohdutan sinua vieläkin että älä sinä huoli, kyllä sinä pääset eroon uskovaisista kerran.
Mutta sinun on jääminen sellaiseen paikkaan missä et tahdo olla. - Mirka .. ,,,
M.T kirjoitti:
Mirka se on aina niin ihanan suorapuheinen,
*Ei kiitos, minä en ainakaan haluaisi elää uskovaisten rosvovaltiossa.
Lohdutan sinua vieläkin että älä sinä huoli, kyllä sinä pääset eroon uskovaisista kerran.
Mutta sinun on jääminen sellaiseen paikkaan missä et tahdo olla.""Mutta sinun on jääminen sellaiseen paikkaan missä et tahdo olla. ""
Uskontosi on tehnyt sinusta vähän hölmön, kun tuollaisiin uskot.
- foksmalder
Tarkoitat, että uskonnonharjoittajille pitäisi olla erioikeus jättää tullimaksut maksamatta. Se ettei sinulla ole erioikeuksia, ei tarkoita että sinua syrjitään.
Tässä mihinkään jalkoihin jäädä.
Uskovat kristityt olemme aina selvinneet verivainoista, kapinoista, sodista, uskonpuhdistuksista, taudeista ja vallankumouksista. Vaikka tänäkin vuonna Syriassa on systemaattisesti tapettu ja kidutettu kristittyjä ja tuhottu kymmenittäin kirkkoja, niin silti usko Jeesukseen kestää. Egyptissä muslimiveljeskunta yritti tuhota kokonaan kristityt vainolla ja kirkkoja polttamalla, mutta sekin on epäonnistutu. Täällä Suomessa uskovien vainoojat vasta valmistetee toimenpiteitään eivätkä ainakaan tällä tietoa edes saa lupaa kidutuksiin ja murhiin. Enintä mitä voivat tehdä tällä hetkellä on heittää uskovat porukastaan ulos. Nutta ei sekään auta mihinkään.- foksmalder
Unohdat, että lähes kaikkialla missä kristittyjä vainotaan, vainotaan myös mm. ateisteja ja homoja.
Suomessa taas kristityt pyrkivät jatkuvasti muuttamaan maata enemmän teokratiaksi.
"Täällä Suomessa uskovien vainoojat vasta valmistetee toimenpiteitään eivätkä ainakaan tällä tietoa edes saa lupaa kidutuksiin ja murhiin."
Ööö. Kuka on edes sellaista lupaa halunnut?
Lähimmäksi pääsee muutamien kristittyjen toive heittää homot keskistysleirille mutta siinäkin on ilmeisesti kyse vain muutamista sekopäistä. Toivon. foksmalder kirjoitti:
Unohdat, että lähes kaikkialla missä kristittyjä vainotaan, vainotaan myös mm. ateisteja ja homoja.
Suomessa taas kristityt pyrkivät jatkuvasti muuttamaan maata enemmän teokratiaksi.
"Täällä Suomessa uskovien vainoojat vasta valmistetee toimenpiteitään eivätkä ainakaan tällä tietoa edes saa lupaa kidutuksiin ja murhiin."
Ööö. Kuka on edes sellaista lupaa halunnut?
Lähimmäksi pääsee muutamien kristittyjen toive heittää homot keskistysleirille mutta siinäkin on ilmeisesti kyse vain muutamista sekopäistä. Toivon.Lues hyvä mies mitä tälläkin foorumilla uskovia kohtaan kirjoitellaan raivokkaimmillaan. Kyllä siinä on väkivallan uhka ilmiselvää ja asiaa perustellaan, että "sitä saa mitä tilaa". Niin mitähän me sitten saisimme …. jää nyt vielä vain arvailujen varaan.
- foksmalder
tt11 kirjoitti:
Lues hyvä mies mitä tälläkin foorumilla uskovia kohtaan kirjoitellaan raivokkaimmillaan. Kyllä siinä on väkivallan uhka ilmiselvää ja asiaa perustellaan, että "sitä saa mitä tilaa". Niin mitähän me sitten saisimme …. jää nyt vielä vain arvailujen varaan.
Lue itse mitä täällä kirjoitetaan ei-uskovia ja esim. homoja kohtaan. Eikä edes raivokkaimmillaan ja jopa omasta näppäimistöstäsi.
En ole nähnyt mitään väkivallan uhkaa kristittyjä kohtaan, ainakaan erityisesti kristittyjä kohtaan. En ole havainnut tavoitetta tappaa kristittyjä. "Uskovat kristityt olemme aina selvinneet verivainoista, kapinoista, sodista, uskonpuhdistuksista, taudeista ja vallankumouksista. "
Mutta nykyajasta ette enää selviä!!
Uskonnottomat ja ateistit tulevat vaatimaan teiltä uskonnollisilta tasa-ja ihmisarvonmukaista elämistä, mitä ette halua hyväksyä, mutta lopulta tekin sen tulette huomaamaan että siitä uskonnollisuudesta tulee Suomessa vähitellen luopua, koska se on enemmistön toive. Te itse uskottelette itsellenne olevanne Suomessa enemmistö vaikka kristillisdemokraatit ovat saaneet viimeksi n. 4% kannatuksen ja se taitaa lopulta olla se määrä, joita uskonnollisiakin taitaa Suomessa olla.tt11 kirjoitti:
Lues hyvä mies mitä tälläkin foorumilla uskovia kohtaan kirjoitellaan raivokkaimmillaan. Kyllä siinä on väkivallan uhka ilmiselvää ja asiaa perustellaan, että "sitä saa mitä tilaa". Niin mitähän me sitten saisimme …. jää nyt vielä vain arvailujen varaan.
Te ette näe vaan nenänpäätänne pidemmälle. Siis se ei teistä ole mitään väkivaltaa, kun perustelette kaiken väittämänne Raamatun mukaan, niinkö ja uhkailette ihmisiä jos ne on homoseksuaaleja tai muita "vasenkätisiä"? Te ette itse edes huomaa sitä, että ne puheet joilla ihmisiä syrjitte on hyvin väkivaltaisia ja kuin sairaan ihmisen horinoita jostakin totuuden ulkopuolelta. Dekkari voi olla yhtä paljon totta kuin on Raamattukin? Miksi et itse usko dekkareihin!?
Se, että uskot Jumalaan on aivan sinun oma henkilökohtainen asiasi, mutta älä tee muita ihmisiä huonommiksi tai vaadi sellaista muilta ihmisiltä, jotka eivät siihen usko. Muutoin saat vain vihat päällesi.- foksmalder
tt11 kirjoitti:
Ja juuri luin siitä, että keniassa on poltettu elävältä oliko viisi ihmistä, sillä he eivät tunnustaneet Jeesusta vapahtajakseen.
Tämä ei tietenkään oikeuta syrjintää asianomattomia kristittyjä kohtaan mutta maalailemasi kuvitelmat siitä, että kristityt olisivat koko maailman uhri on yksinkertaisesti harhaa.
- M.T
valehtelu,varastaminen,panettelu,tappaminen,huoruus,homous,lesbous ymm, ne kaikki on syntinä tunnustettava kun ne itsessäsi synniksi havaitset. siellä missä synti on suureksi tullut siellä armo on ylenpalttista. Siellä missä ei syntiä ole ei Jeesustakaan oikein tunneta.
eihän ihmisen tarviis muuta kuin uskoa evankeliumi niin kuin se kirjoitettu on, eikä ottaa jostakin yksittäinen lauseke vain ,ja vain sen varaan perustaa. Raamattu kokonaan kannesta kanteen olisi syytä lukea huolellisesti.
Minä uskon että Raamattu on Jumalan sana. Minun uskoni ei tee sitä Jumalan sanaksi vaan se on ilman uskoanikin sitä.
Ei maailma ole muuttunut miksikään niistä ajoista kun ihmisiä sahattiin kahtia uskonsa vuoksi.
Eikö järkikin jo riitä kertomaan että jos sahaat toisen poikki, että tekosi oli hyvin paha.
Uskovat joutuu tulevaisuudessakin kohtaamaan kaikenlaista pahaa, vain sen vuoksi koska heillä on lupaus anteeksiannosta.
Anteeksianto on jokaisella omistettavissa ilmaiseksi, mutta niin kuin Raamattu sanookin ,heidän joille ei sana kelpaa, heidän oma järkensä on tullut heille paulaksi ja heidän on jääminen omaan luulouskoonsa.
Ei minun vika joka uskon ole se että sinä et usko, sinun oma syysi se on, kun seuraavan kerran syytät meitä niin katso peiliin että minä itse olen se pahan alku ja juuri.
Uskovilta minä toivoisin erilaista lähestymistä ei uskoviin.
Yksin Jumalan tekoa on se että uskomme. Ei promillen tuhannesosaakaan ole se meidän ansiotamme.
Lahjaksi olemme saaneet ja lahjaksi antakaa ,kelle se kelpaa.
Evankeliumilla on aina kiire, koska emme voi tietää huomisesta, joku ei ehkä enää huomenna ole kuulemassa.
Jeesus tulee toisenkerran , ja hänen tulemisensa tapahtuu kuin salaman leimaus, joka näkyy kaikille.
Se tuleminen tapahtuu niin yllättäen ja nopeasti että siihen emme voi varautua muutoin kun sanassa pysyen siinä jokapäivä.
Se on sitä valvomista, ei Herra ota luoksensa niitä ketkä ei sinne halua, kuka ottaa vihollisensa kotiin iankaikkisesti. Eikö se olisi mieletön ajatus.
Herra kutsuu omansa ja kelle se kutsu kuuluu ja kelpaa niin heille on jo nyt sija Herran luona valmistettu.
Kaiken tämän usko käsittää ja iloiten ottaa sen vastaa, koetelkoon jokainen itseään onko Herra Jeesus hänessä, jos ei ole niin ettetule koetusta kestämään. - M.T
Minulla ei ole ei uskovia kohtaan mitään vihaakaunaa, miksi minä heitä vihaisin, onko se vihan edellytys jos ihminen ei ota sanaa vastaan, meillä ei ensinkään ole mitään lupaa annettu sellaiseen, päinvastoin meitä siunaamaan kehoitetaan heitä. Raamattu sanookin että rakkaani antakaa sijaa Jumalan vihalle. Armonaikaa on tämä elon aika, mutta, vilja puidaan sitten kun sen aika on. Silloin nisu ja luste erotellaan ja kukin saa oikeudenmukaisen palkan.
Kauhistuttava on se päivä, en voi kuin kehottaa ottamaan armo vastaan. Miksi menisimme kadotukseen kun meillä on armollinen Jumala. Sitä jokainen voi kysyä itseltään miksi menisin. Moni Herran Profeetta tuli näkemään että heidän puhe oli usein aivan turhaa. Usein Herra rangaistusta siirsi monta sataa vuotta oman pitkämielisyytensä tähden, mutta se rangaistus ei jäänyt tulematta, samoin meidäkin lopunaikanamme,jota elämme, tuomio tulee. Uskovien tuomio kärsittiin jo golgatalla kun Jeesus huusi SE ON TÄYTETTY ja kallisti päänsä ja antoi henkensä.
Toivotan kaikille Hyvää ja Rauhallista Vapahtajamme syntymäjuhlaa.
Jos luoja suo niin en jätä teitä vielä rauhaan tulevana vuonna.- Mirka ..,.,.,.,
""Toivotan kaikille Hyvää ja Rauhallista Vapahtajamme syntymäjuhlaa.""
Vapahtajanne on satua ja höpötystä.Todisteita mistään muustakaan ei ole.
Etkö pysty olemaan rehellinen? - foksmalder
Toivotan sinulle takaisin ihan vain Joulua!
"Maallistuneessa maailmassa uskonnonharjoittajat tuntuvat jäävän kertakaikkiaan jalkoihin."
Mistähän tämä mahtaa johtua? Olisiko voinut olla mahdollista että uskonnonharjoittjat ovat itse vaikuttaneet siihen asiaa, että ihmisen tulee elää tietyin tavoin ja ajatella asiasta samoin kuin ajateltiin 500 vuotta aikaisemmin? Uskonnonharjoittajien mielestä ihmisten tulisi noudattaa Raamatun oppeja ja jättää elämän elämättä?- atte34343
M.T mikset hyväksy muslimien koraania? Hekin näkevät teidän kristittyjen opit aivan samasta perspektiivistä eli näin "minun pyhä kirja on oikeassa ja sinun väärässä ja minulla on oikea jumala, sinulla epäjumala!!" Koittakaa nyt uskikset päättää kuka on oikeassa =D =D Näin ulkopuoliselle näyttäydytte lapsellisina kinastelevina kakaroina..
- Nasse.
"Maallistuneessa maailmassa uskonnonharjoittajat tuntuvat jäävän kertakaikkiaan jalkoihin. Heitä sorretaan ja käytetään hyväksi"
Tottakai. Jos kuupassasi viiraa mielikuvitusjumala ja uskot esim. kirkon syöttämään skeidaan, olet altis hyväksikäytölle ja joku rahasi kusettaa. Onko se kirkkosi vai joku muu, on toinen asia.
Sitäpaitsi, miksi idioottien tulisi saada pitää rahansa?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
24h Kirppis
Olen muuttamassa paikkakunnalle ja mietin olisiko tälläiselle liikkeelle tarvetta alueella?133708Kerotakaa joensuun kontiolahden paiholan laitoksesta jotain
Mun kaveri joutuu paiholan laitokseen nyt lähi aikoina niin voisko ihmiset kertoa minkälaista siellä on tarinoita jne ja272920Suomessa eletään liian pitkään
"Ihmisten on kuoltava" Asiantuntija varoittaa: Suomi ei ole valmis siihen, että niin moni elää pitkään: ”Kaiken täytyy2712728Deodoranttiteollisuus
Annan ilmaisen vinkin. Kyseinen teollisuus voisi alkaa valmistaa kuolleen ruumiin hajua. Olisi varma hittituote, ainakin51915- 2191428
- 751251
Martinan mies on Suomessa.
Siellä se on Martinan instassa ja täällä on jo ero tullut. Voi että kun huvittaa...1581057Voitaisko olla kavereita?
Haluaisin aloittaa puhtaalta pöydältä sinun kanssasi, tabula rasa. Minä lopetan sinun perääsi haikailun, ja sitten sinäk2997Maistaisitko sinä näitä valmisruokia?
Terhi Kinnari ja Kinnarin tila voitti Suomalainen menestysresepti -kisan. Makuja Kinnarin tilan kaurapohjaisissa aterioi31974Tuo yksi tampio vielä ilmeisesti kuvittelee
Että joku itkee peräänsä täällä vinkuen jotain utopistista kadonnutta rakkauttaan kaksoisliekit silmissä leiskuen. Pyhä95941