Tyttö vai poika?

tulevaisi

4D ultrassa käytiin toissapäivänä ja siinähän näkyi terve *piip* vauva :) Tätä olimme salaa toivoneet mutta oikeasti huojentavin tieto oli että vauva on terve! Onko/oliko sinulle tärkeää saada sukupuoli selville etuajassa ja oliko väliä kumpi sieltä on tulossa?
tulevaisi.blogspot.fi

8

219

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kahden isä

Kyllä siinä iloinen itku pääsi kun kuulin, että poika tulee.
      Kyllä miehellä pitää poika olla, jos luoja suo.
      Mutta jos kumpikaan lapsi ei ole poika, niin ei se tyttökään paha ole.
      Joistakin miehistä vain ei ole miehenmalleja edes tyttölaoselle, mutta silti tehdään 5 lasta ha kaikki tyttöjä. -Kaksi lastahan on se kiintiö!

http://suomenkuvalehti.fi/jutut/tiede/robotit/?shared=24025-4037c2cf

• Ei poikaa meille

Ihanaa, että oma mies toivoi enemmän pientä prinsessaa. Ja niitä saikin useamman. Mikäs sen suloisempi näky kuin isä pienten tyttöjensä kanssa :)

• siä

Ei se sukupuolen etukäteen tietäminen tärkeää ollut, eikä se ultrassa selvinnytkään.
      Salaa molemmat toivottiin tyttöä, ja tyttöhän sieltä sitten tulikin.

En tiedä osaisinko ja jaksaisinko poikien juttuja, tyttölasten kanssa olen aina enemmän ollut tekemisissä. Vaikka eihän kaikki pojatkaan ole mitään lätkäfanaatikkoja.

• Izuggiii71

Itse toivoin hermafrodiittia eli kaksineuvoista. Olisi tyttö ja poika samassa paketissa.

• isulisu

Odottelimme poikaa mutta 3 ultraa totesikin sen olevan tytto. Aiottu nimi meni heti vaihtoon. Vaimo otti aluksi raskaasti, itselleni olennaista lapsen terveys. Tytto on onneksi helpompi ainakin lapsena. Nyt molemmat iki-ihastuneita pikkuiseen 1,5 kk vanhaan tytsyymme.

• hiukkaskiihtyvä

Hehee, pitkä kokemus puhuu :))) Meillä on tyttö ja poika, molemmat aikuisia. Poika murjotti ja vetelehti koko nuoruusvuotensa, mutta näistä kahdesta tyttö oli se, jonka olisin teini-iän koittaessa halunnut työntää takaisin sinne, mistä se tulikin. Hyvä tytöstäkin tuli. Ne, jotka nalkutusta harrastavat, oppivat sen näemmä nuorena.

Minä olen se heidän äitinsä, luojan kiitos urakka on ohi ;)

• Onko muuten niin, että nykyisin ultrassa saa tavallisesti vauvan sukupuolen selville? Kysyykö hoitaja sitä ja vanhemmat saavat päättää, tahtovatko tietää? Ennen se ainakin oli harvinaisempaa.

Kai meistä melkein jokainen toivoo ainakin salaa mielessään tyttöä tai poikaa ja rakentaa tietynlaista mielikuvaa tulevasta lapsesta, jota ohjaavat jotkut stereotypiat. Onneksi käy lopulta niin, että sitten kun lapsi syntyy ja on se oma, niin se on juuri oikea; joko poika tai tyttö.

Pohdiskelee,
      Antti-pappi

• mukava tietää

Kyllä ultrassa saa sen tiedon, jos haluaa. Ja miksi ei haluaisi? Minä halusin tietää pelkästään uteliaisuudesta, vaikka kumpi tahansa oli yhtä tervetullut. Ei todellakaan ollut mitään toiveita sukupuoleen liittyen, mutta onhan mukava tietää lapsesta edes sen verran jo odotusaikana. Kun muutenkin odottaa malttamattomana. Ja auttaahan tieto myös vähän siihen millä varusteilla varaudutaan etukäteen.

Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Vakava rikosepäily Seinäjoella

Ilkka ei taaskaan tiedä mitään mutta hesalaiset kertoo: https://www.is.fi/kotimaa/art-2000010959325.html
      Seinäjoki
      41
      2897
    2. Olet saanut kyllä tunnisteita

Itsestäsi ja meistä. Mutta mikä siinä on, ettet kirjoita etkä anna itsestäsi merkkejä. Ellei ole kysymys siitä, mikä ens
      Ikävä
      32
      2616
    3. Mies pakko olla rehellinen

Kiinnostuin koska olet tosi komea ja sulla on ihana puheääni. Olen aika pinnallinen sitten kai... 😓 kyllä olet tosi rau
      Ikävä
      21
      2468
    4. Mitä on woketus?

Täälläkin hoetaan usein sanaa "woketus". Mitä se tarkalleen ottaen tarkoittaa? Ilmeisesti sen käyttäjät ymmärtävät sen k
      Maailman menoa
      436
      2448
    5. Oletko jo luovuttanut?

Joko olet luovuttanut kaivatun suhteen ja hyväksynyt, että mitään ei tule?
      Ikävä
      143
      1808
    6. Ikääntyvien tilanne Suomessa on järkyttävä - Hoivakotiin ei pääse, vaan joutuu selviytymään yksin

Ikääntyvien tilanne Suomessa on järkyttävä… Hoivakoteihin sijoittamista vältellään, koska hoito on kallista ja hyvinvoin
      Maailman menoa
      144
      1804
    7. Kristo Salminen, 52, riisuutui - Paljasti Iso-Börjen tatuoinnit - Somekansan tuomio yksimielinen

Iso-Börje, tuo iso, tatuoitu, yltiöromanttinen ja aika kuuma rikollispomo - vai mitä mieltä sinä olet? Lue lisää ja kat
      Tv-sarjat
      24
      1345
    8. Hirvenmaitojuusto

Olin Prisman juustohyllyllä kun vierestä alkoi kuulua kamala paapatus. Siinä oli vanha muori, joka räyhäsi raivokkaasti,
      Ruoka ja juoma
      4
      1212
    9. Vanhentunut runsaasti.

Ei hyvä juttu. Mieheltä pötkylänaiselle.
      Ikävä
      74
      1109
    10. Kerro mulle miksi juuri me

Kohdattiin? Tässä elämässä. Vaikka ollaan edelleen tutut tuntemattomat. Se on omituinen tunne.
      Ikävä
      67
      1017
    Aihe