Täällä 19-vuotias nainen, jota kiinnostaa kovasti kuljetusala, mutta hieman "kokeilua" tahtoisin ennen varsinaista koulutukseen hakemista. Onkohan jossain mahdollista päästä ajamaan esim pakettiautoa tienpäälle jonnekkin yritykseen/firmaan ilman koulutusta? Rekkailua olen seurannut kyydissä olijana jo melkein vuoden. "On the road again..." ;)
Ajamaan kuskisi b kortilla?
2
211
Vastaukset
- sdgsdgsdgsdg
Kannattaisko lähestyä kuljetusfirmoja eikä nettikeskustelijoita, jotka eivät luultavasti tiedä eri kuljetusfirmojen koulutusvaatimuksia, saati työvoiman tarvetta. Ja vaikka täälä joku kuljetusfirman toimitusjohtaja olisikin, niin tuskin täältä sinua palkkaa. Tee pari työhakemusta ja mee käymään jossain firmassa joka hoitaa kuljetuksia myös pakulla.
Lain mukaan se onnistuu, kunhan paku on b kortilla ajettava. Jos menee c korttiin niin pitää hommata kortin lisäks ammattiajolupa - onnistuuhan se
Onhan niitä olemassa myös isoja pakettiautoja missä on erillinen koppa, perälautanosturi yms... mutta silti saa ajaa B-kortilla vaikka onkin kuorma-auton kokoisia ja näköisiä
Firmoja missä noita on, on ainakin:
Kuljetusliike T. Peltonen
VSL Kuljetus
Kuljetusliike Kalle Tamminen
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensi kesänä
Näin kesän viimeisenä minuutteina ajattelen sinua. Olisiko seuraava kesä "meidän" kesä? Tänä vuonna ei onnistuttu, mutta703540Anne Kukkohovin karmeat velat ovat Suomessa.
Lähtikö se siksi pois Suomesta ? Et on noin kar? mean suuret velat naisella olemassa1483463Tukalaa kuumuutta
Tietäisitpä vaan kuinka kuumana olen käynyt viime päivät. Eikä johdu helteestä, vaan sinusta. Mitäköhän taikoja olet teh463312- 532759
- 322016
Okei, myönnetään,
Oisit sä saanut ottaa ne housutkin pois, mutta ehkä joskus jossain toisaalla. 😘301942- 481676
Et siis vieläkään
Et ilmeisesti ole vieläkään päässyt loppuun asti mun kirjoituksissa täällä. Kerro ihmeessä sit, kun valmista 😁 tuskin k401665Mihin hävisi
Mihin hävisi asiallinen keskustelu tositapahtumista, vai pitikö jonkin Hannulle kateellisen näyttää typeryytensä961625- 391390