Heippa! Ja apuva! Antakaa neuvoja! Olen juuri Tampereelle opiskelemaan muuttanut, 27-vuotias parisuhteen lopettanut neito. Mitkä baarit tms ovat ei-niin-teinien suosiossa?! Panamassa olen käynyt, ja se oli ihan hauska paikka. Onko täällä ns. sinkkubaaria?
Ja onko kohtalotovereita, että pitkän suhteen jälkeen huomaa, että kaikki tyttökaverit ovat jo perheellisiä, eikä bailukavereita tahdo helpolla löytyä?!
-Vastauksista kiitollinen-
Missä noin 30wee sinkut bilettää?!
7
2334
Vastaukset
- reino
itse en ole käynyt panamassa joten en tiedä minkälainen paikka se on. Mutta onkos se Diiva vielä pystyssä, sehän oli noin kolmikymppisten suosiossa ainakin vielä vuosi sitten, mutta ei ole tullut siellä käytyä sen jälkeen. Coloradossa on myös teini-iän ylittänytta asiakaskuntaa, mutta se on pienuutensa vuoksi talvisin epäviihtyisä paikka.
Rokkibaareista suosittelisin ainakin Sputnikkia ja Dorista. Jos korvat kestää karaoke rääkymistä, niin killingistä löytyy myös noin kolmikymppistä väkeä. Mutta kyllähän näitä paikkoja on missä on teinien lisäksi myös noin kolmikymppisiä, muistaa vain pysyä pois ainakin Nite trainista ja Senssiltä, ne taitavat olla pahimmat teini paikat.- marja
Diiva on nykyään Mocca ja taitaa olla aika nuorten paikka. eikös Doriskin lopettanut?
Itse ehdottaisi vielä TanssiSaluunaa, joka on Sokerin yläkerrassa, mutta se on tosiaan nimensä mukaisesti humppapaikka. Henry's pub eli Henkka on myös hyvä paikka josta ei teinejä löydä, ikäraja 22! - reino
marja kirjoitti:
Diiva on nykyään Mocca ja taitaa olla aika nuorten paikka. eikös Doriskin lopettanut?
Itse ehdottaisi vielä TanssiSaluunaa, joka on Sokerin yläkerrassa, mutta se on tosiaan nimensä mukaisesti humppapaikka. Henry's pub eli Henkka on myös hyvä paikka josta ei teinejä löydä, ikäraja 22!noiden aleksiravintoloiden sivujen mukaan suljettu ole:
http://www.aleksinravintolat.fi/doris/index.htm
Itse en tosin oo tuolla käynyt sitten pääsiäisen jälkeen.
- niin
nää on selkeitä kolmekymppisten bailupaikkoja. Londoni on se juntimpi. Oldari on ihan uusi, sisältää pubin ja yökerhon.
- Tamperer
Alkuillasta voi suunnata johonkin pubiin pubiin, esim. O'Connell's, Teerenpeli, Public Corner, Passion. Siinä yhdeksän jälkeen voi vaihtaa Londoniin (täällä saattaa kuitenkin olla joskus aika junttia porukkaa), Henkkaan (kova meno aina ja tilanteita tulee), Amarilloon tai Ukko Nooaan (tämä ehkä suosituin paikka tällä hetkellä). Näissä paikoissa voi olla vaikka tappiin saakka, jos meno tuntuu hyvältä. Jos ei, niin sitten loppuillan vaihtoehdot ovat Panama, Ilves Night Club, Doris (rokimpi paikka), Sokeri, Nightlife, Be-Bop (saattaa olla juntteja).
Katso lisätietoja paikoista:
http://www.huviopas.net/tampere/yoelama.php - Birdie
Kiitooos! Tuossahan tulikin aikamoinen baari-infotus eri paikoista! Täytyypäs käydä katsastamassa noita! Itsekin olen kuullut, että se Henkka ja Amarillo ois ainakin ihan hyviä mestoja.. Tuo Ukko-Nooa oli ihan uusi, en ole koskaan vielä moisesta kuullutkaan, mutta PAKKO käydä kyllä, kun baarilla on noin superkamala nimikin..! ;)
- juppe puputti
Elikkäs se Amarillo taitaa nykyään olla ns. ruokapuoli tai tämmöinen "seurusteluruokaravintola", Ukko Nooa on siitä erotettu pubiosasto, hemmetin pimeä, ahdas ja savuinen paikka. Jotkut tykkää, minä en.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jos nainen harrastaa seksiä
Useiden kanssa, miten se eroaa miesten mielestä siitä, jos miehellä on ollut useita s kumppaneita? Oletan että kaikki mi2432201Pihlaja-puulle
Illat on mulle pahimpia. En tiiä miks se olis vaan parasta yöstä toiseen nukkua sun kanssa ja herätä sun kasvoihin. Jos151440Päivieni piristys, missä olet?
Toit iloa ja valoa mun elämään ☀️ Nyt mennyt kohta viikko ettei ole nähty. Kaipaan nähdä sua silti ja pelkään vaikka tei141406Kova karman laki
Karman lain kautta pahantekijä tehdessään pahaa toteuttaa koston ja rangaistuksen sille jolle pahaa on tehty. Tämä tarko3711255Kysymys Kuhmolaisille
Hei. Olen 32 vuotias nainen ja muutin Kuhmoon noin 12 vuotta sitten. Mutta nyt täytyy ihmetellä ihan ääneen että onhan t21978Savimajasta lääketieteen tohtoriksi - ja ei tikkua ristiin
”Jos ihminen muuttaa savimajasta tänne kerrostaloon länsimaisen elintason piiriin ilman että tarvitsee panna tikkua rist176877Ensi viikolla tulen takaisin
Ja käyn varmaan siellä monta kertaa. Monta mahdollisuutta nähdä jos olet siellä päin19816- 75762
Olen valtavan ihastunut
Yritin sen sinulle viime viikolla kertoa, mutta liikaa muuttujia ja isoja tunteita, niin en kyllä ollut kovin selkeä.57746Oon varma siitä
Että oot vain mun rahojen perään, nainen. Siks et kelpaa mulle, että joku helpompi. M-mieheltä101685