Tulkaas tänne!

Tuli mieleen, että kun nyt olen ollut täällä jo jonkin aikaa, niin minkälaisia mielikuvia ja mielipiteitä teille on minusta syntynyt? Käyttäkää paljon adjektiiveja ja vastatkaa rehellisesti.

16

98

Vastaukset 16

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • fnfnfn

-Tuntematon (anteeksi, mutta en mitä ole sinua kertaakaan nähnyt, mutta en tosiaan ole ollut täällä kovin kauan :()
      -Punainen

-fnfn

• -Tykkäät siileistä.
      -Hyvä piirtämään.
      -Käyttää pisteitä ja isoja alkukirjaimia.
      -Järkeään käyttävä fiksu ihminen

Sori, tossa ei nyt kovin paljon adjektiivejä ollut.... Sattuu pää nyt toimimaan yhtä kirkkaasti ja selkeästi kuin zombiella. En kylläkään muista, milloin viimeksi se olisi toiminut selkeästi... ;)

• korppi™

fnfn mikä on toi punainen

• Se piirros on muuten piirretty kyllä paintilla. Toisaalta piirtämistä sekin on ja jos mahdollista jopa vielä vaikeampaa.

• Plus sitten kiitos!

• HeKeKee
        siilio kirjoitti:

Plus sitten kiitos!

Aika hyvä oikeastaan. Mutta kerroppas, oletko sinä turkulainen vai oululainen?

• En oikein usko, että on oululainen.... Oulu on Pohjois-Pohjanmaalla ja profiilissa lukee Varsinais-Suomi...

• Mä oon Perniöläinen/Salolainen. Murteestako johtuu?

• HeKeKee

Sori, oon kännykällä. Ja murteesta päättelin koska sanoit joskus jossain "nää".

• Äitini käyttää sitä. Se on ilmeisesti peräisin isoäidiltäni, joka tulee Raumalta. En tosin ole varma.

• Ai onk "nää" muka joteki turkulaine tai oululaine sana? Kysyi lähinnä kosk e oo pitkii aikoihi kirjottanu mittää tän mut kyl tosiaa vähä ihmettelinki. Olipa sekavaa

• HeKeKee

Turkulaisuutta epäilin koska käytti joskus sanaa "olisisi" eli siihen tuli se -si pääte jota käytetään turussa. Ja "nää" on oululainen sana joka tatkoittaa "sä" tai "sinä".

• HeKeKee kirjoitti:

Turkulaisuutta epäilin koska käytti joskus sanaa "olisisi" eli siihen tuli se -si pääte jota käytetään turussa. Ja "nää" on oululainen sana joka tatkoittaa "sä" tai "sinä".

Juu u selevä. Vaik mu miälest kyl "nää"-sanaa käytetää muualki tai ainaki mää käytä. Mut ei asia mul kuulu

• Totta. Mutta käytän vaan vähän merkillistä murretta.

• Täysin tuntematon minulle.

• Eräs trotskilainen

Vaikea keksiä mitään, kun sie olet ollut täällä aika vähän aikaa.

-Länssuomalainen
      -Piikikäs (Tämä on vain sana-assosiaatio nimimerkistä siiliö.)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. 137
      1762
    2. Naisten liian suuret vaatimukset?

Palstalla näkee usein vlituksia siitä, että naisilla on miehille liian suuria vaatimuksia. Haluankin nyt mielenkiinnosta
      Sinkut
      233
      1178
    3. Johanna Tukiainen oli seonut ja hyökännyt ystävänsä kimppuun.

Ollut suora lähetys ja repinyt hiuksista ystäväänsä.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      172
      855
    4. Olen Aito Narsisti

Kysykää mitä haluatte liittyen tähän aiheeseen. Joitain kokemuksiani asiaan liittyen voin harkintani mukaan jakaa.
      Sinkut
      258
      622
    5. Eikö sen tyhmäkin tajua,että rakastan...

😘
      Ikävä
      33
      581
    6. Outo liikkuja

Tämä tyyppi josta kirjoitettiin Ähtärin Ilmoitustaululla. Joka yritti varastaa auton meijeritieltä. Hän liikkui koulut
      Ähtäri
      12
      551
    7. PÄIVÄN KYSYMYS

Haluatko SINÄ afkaani-muslimin ministeriksi?
      Kajaani
      218
      544
    8. Mara puhuu narsuista

Eikö toi ämmä itse ole suurin sellainen?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      189
      531
    9. Iso käsi pormestarille hyvin hoidetusta työstä

Puolangan kunta on siistinyt Paljakan rinteitä kesän aikana – yksi keskeneräinen lakiasia hidastaa vielä rinnekeskuksen
      Puolanka
      19
      464
    10. Onko tämä meidän yhteys

Vähän liian vaikeaa? Joskus voimakkaatkaan tunteet ei riitä.
      Ikävä
      41
      456
    Aihe