epätavallisissa paikoissa oksentaminen

aard

tai no väärissä ja väärissä... vähän aikaa sitten perhepäivällisen jälkeen hirveen impulssin ja raivon vallassa (olin luvannut etten syö) juoksin lähimetsään vesipullon kanssa ja kyykin siellä sormet kurkussa. kun olin saanu kaiken mahollisen ulos niin vastaan tuli pariskunta lapsineen ja mua niin hävetti. ne oli ihan varmasti kuullut miten mä yskin ja tyhjensin vatsaani siellä. ja vielä ku silmät oli ihan punaset ja vaatteet likaset, ai että!

kertokaa teiän kokemuksia "väärissä" tai epätavallisissa paikoissa oksentamisesta ja siitä, näkikö kukaan.

7

418

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 15+12

      mullakin kokemusta tossa metikössä kykkimisestä, ei ainakaan rysän päältä ole kukaan saanut kiinni mutta eihän sitä tiedä jos joku on kuullut.. kerran hukkasin hammasharjan metsäreissulla, ei ei varmaan vaikeata päätellä mitä on tapahtunut, jos löytää oksennusläjän ja hammasharjan.
      muuten olen kyllä yrittänyt epätavallisissa paikoissa oksentaa

    • 16+6

      Metsään, anopin vessaan, laivan hytin vessaan (ihan hirveetä buffetin jälkeen), ulkohuussiin (yöööks) mut pakko mikä pakko. Itsellä ns. bulimareksia, eli en syö mitään, en normaaliakaan ruokaa, vaan kaikki ulos, kaikki...

      • voihyväjumala

        ulkohuussiin? lienee oksu lentäny pelkästä hajusta? hulluja ootte, syökää herrajumala kunnolla, se ei tapa eikä lihota jos syö tarpeensa mukaisesti!! Ainahan siitä jotain jää mahaan, onko kiva olla naama turpeessa ja oksennuksen hajussa??? Menkää hoitoon ja alkakaa elää kuin aikuiset..


    • Enballerinw

      Mä olen oksentanut lentokoneen vessassa (herranjumala se paine...tuntu että silmät irtoo), vierailla pizzan jälkeen koristekoriin jonka heitin ikkunasta, ja ulkona niin että naapurit on ihan varmana kuulleet. Sit tietty perus huoltsikat & kauppakeskuksien raxien vessat, suihkussa...

      Kun vaan voisi olla normaali :(

    • Abiturientti

      pahin oli yökylässä oltuani. oksensin kaverin suihkussa ja eni tietty tukkoon, siinä sitten alkoivat koputtaa ovea että oonko jo valmis että seuraava pääsee suihkuun..

      sitten on lentokenttää, huoltamot, metsä, ulkohuussi, ostoskeskusten vessat, ravintolavessat, muovipussiin ja roskiin, lumihankeen ja lunta päälle, koulun vessa, työpaikan vessa, autossa pussiin, talleilla maneesissa, ystäväkutsuilla jne...

      lienee parempi kysyä missä en ole oksentanut. tuntuu pahalta, mutta vielä vaikeampaa olla oireilematta. haluaisin oksentaa aivot pihalle ja kuolla mutta eipä..

      • lörppä

        Tahtosiikkohan sä mahollisesti esim. maililla jutella lisää? Mä (ja ehkä sä kans?) kaipaisin vähän vertaistukea, tai ihmistä ketä ymmärtää tätä kaikkea hullua rumbaa, silloin kun oma pää ei kestä ja olo on just et "haluaisin oksentaa aivot pihalle ja kuolla".


    • Siinä

      Jep, töissä, lentokoneessa, muovipussiin,ulkohuussiin,metsään,lavuaariin (ei kannata),kaikkiin yleisiin vessoihin. Ja aina ensin jos mennään ulos syömään tarkistan vessan... luoja.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Valkeakosken 15-v tapauksessa ihmettelen ??

      On sääli, että pahoja ihmisiä liikkuu aina vapaana eri puolilla Suomea, mutta minkä ihmeen takia 15-vuotiaan nuoren täyt
      Maailman menoa
      630
      22599
    2. Valkeakosken tappo

      "Tyttö löytyi poliisin mukaan kuolleena läheisestä metsästä muutaman sadan metrin päässä kotoaan. Uhrin löysivät hänen k
      Henkirikokset
      134
      22193
    3. Kuka oli tekijä?

      Jos tekijä oli suomalainen, onko hänen vanhempiaan jo tavoitettu? Mitä mieltä ovat aikamiespoikansa teosta? Entä puoliso
      Valkeakoski
      120
      12052
    4. Nyt ahdistaa

      Joku nuori tyttö on surmattu Valkeakoskella. En tunne ihmistä, mutta silti se koskettaa. Uutisissa oli hiljattain, että
      Valkeakoski
      395
      9887
    5. Valkeakosken murhaaja-raiskaaja on kantasuomalainen mies tiedottaa poliisi

      Some- ja palstapersut ehtivät jo moneen kertaan julistaa tekijän maahanmuuttajaksi. Miten meni niin kuin omasta mielestä
      Maailman menoa
      272
      6985
    6. 15-vuotiaan ruumis valkeakoskella

      Nuoria tyttöjä tappavat miessaalistajat ja toiset nuoret. Miessaalistajille ruumiin kätkeminen tai tuhoaminen ei ole on
      Poliisi
      25
      5861
    7. Kantasuomalainen mies pidätetty - ulkomaalaiset syyttömiä tekoon

      Verityöstä on pidätetty vuonna 2005 syntynyt mieshenkilö. Ulkomaalaisilla ei mitään yhteyttä tekoon.
      Valkeakoski
      152
      3104
    8. Valkeakosken kiinniotettua ei epäillä

      Kummallisia kommentteja ja uhkauksia poliisi taas jakelee orjakansalle muituttaakseen verisrstä kostosta jos rahvas kapi
      Maailman menoa
      13
      2385
    9. Mitä hänellä oli päällään kun viimeksi näit hänet?

      Avoimia vastauksia saa kirjoitella... Ehkä joku saattaa tunnistaa itsensä kommenttien joukosta :)
      Ikävä
      68
      1834
    10. Meidän tarinako on ohi?

      Ootko niin päättänyt?
      Ikävä
      117
      1641
    Aihe