tai no väärissä ja väärissä... vähän aikaa sitten perhepäivällisen jälkeen hirveen impulssin ja raivon vallassa (olin luvannut etten syö) juoksin lähimetsään vesipullon kanssa ja kyykin siellä sormet kurkussa. kun olin saanu kaiken mahollisen ulos niin vastaan tuli pariskunta lapsineen ja mua niin hävetti. ne oli ihan varmasti kuullut miten mä yskin ja tyhjensin vatsaani siellä. ja vielä ku silmät oli ihan punaset ja vaatteet likaset, ai että!
kertokaa teiän kokemuksia "väärissä" tai epätavallisissa paikoissa oksentamisesta ja siitä, näkikö kukaan.
epätavallisissa paikoissa oksentaminen
7
543
Vastaukset
- 15+12
mullakin kokemusta tossa metikössä kykkimisestä, ei ainakaan rysän päältä ole kukaan saanut kiinni mutta eihän sitä tiedä jos joku on kuullut.. kerran hukkasin hammasharjan metsäreissulla, ei ei varmaan vaikeata päätellä mitä on tapahtunut, jos löytää oksennusläjän ja hammasharjan.
muuten olen kyllä yrittänyt epätavallisissa paikoissa oksentaa - 16+6
Metsään, anopin vessaan, laivan hytin vessaan (ihan hirveetä buffetin jälkeen), ulkohuussiin (yöööks) mut pakko mikä pakko. Itsellä ns. bulimareksia, eli en syö mitään, en normaaliakaan ruokaa, vaan kaikki ulos, kaikki...
- voihyväjumala
ulkohuussiin? lienee oksu lentäny pelkästä hajusta? hulluja ootte, syökää herrajumala kunnolla, se ei tapa eikä lihota jos syö tarpeensa mukaisesti!! Ainahan siitä jotain jää mahaan, onko kiva olla naama turpeessa ja oksennuksen hajussa??? Menkää hoitoon ja alkakaa elää kuin aikuiset..
- Enballerinw
Mä olen oksentanut lentokoneen vessassa (herranjumala se paine...tuntu että silmät irtoo), vierailla pizzan jälkeen koristekoriin jonka heitin ikkunasta, ja ulkona niin että naapurit on ihan varmana kuulleet. Sit tietty perus huoltsikat & kauppakeskuksien raxien vessat, suihkussa...
Kun vaan voisi olla normaali :( - Abiturientti
pahin oli yökylässä oltuani. oksensin kaverin suihkussa ja eni tietty tukkoon, siinä sitten alkoivat koputtaa ovea että oonko jo valmis että seuraava pääsee suihkuun..
sitten on lentokenttää, huoltamot, metsä, ulkohuussi, ostoskeskusten vessat, ravintolavessat, muovipussiin ja roskiin, lumihankeen ja lunta päälle, koulun vessa, työpaikan vessa, autossa pussiin, talleilla maneesissa, ystäväkutsuilla jne...
lienee parempi kysyä missä en ole oksentanut. tuntuu pahalta, mutta vielä vaikeampaa olla oireilematta. haluaisin oksentaa aivot pihalle ja kuolla mutta eipä..- lörppä
Tahtosiikkohan sä mahollisesti esim. maililla jutella lisää? Mä (ja ehkä sä kans?) kaipaisin vähän vertaistukea, tai ihmistä ketä ymmärtää tätä kaikkea hullua rumbaa, silloin kun oma pää ei kestä ja olo on just et "haluaisin oksentaa aivot pihalle ja kuolla".
- Siinä
Jep, töissä, lentokoneessa, muovipussiin,ulkohuussiin,metsään,lavuaariin (ei kannata),kaikkiin yleisiin vessoihin. Ja aina ensin jos mennään ulos syömään tarkistan vessan... luoja.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kiitos nainen
Kuitenkin. Olet sitten ajanmerkkinä. Tuskin enää sinua näen ja huomasitko, että olit siinä viimeisen kerran samassa paik113475MTV: Kirkossa saarnan pitänyt Jyrki 69 koki yllätyksen - Paljastaa: "Se mikä oli hyvin erikoista..."
Jyrki Linnankivi alias Jyrki 69 on rokkari ja kirkonmies. Teologiaa opiskeleva Linnankivi piti elämänsä ensimmäisen saar681878Hyväksytkö sinä sen että päättäjämme ei rakenna rauhaa Venäjän kanssa?
Vielä kun sota ehkäpä voitaisiin välttää rauhanponnisteluilla niin millä verukkeella voidaan sanoa että on hyvä asia kun5411566Kirjoita yhdellä sanalla
Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin801188Olet hyvin erilainen
Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja61992Yksi syy nainen miksi sinusta pidän
on se, että tykkään luomusta. Olet luonnollinen, ihana ja kaunis. Ja luonne, no, en ole tavannut vielä sellaista, joka s33958Hyödyt Suomelle???
Haluaisin asettaa teille palstalla kirjoittelevat Venäjää puolustelevat ja muut "asiantuntijat" yhden kysymyksen pohditt209872- 170823
Hyvää Joulua mies!
Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o59816Paljastavat kuvat Selviytyjät Suomi kulisseista - 1 päivä vs 36 päivää viidakossa - Katso tästä!
Ohhoh! Yli kuukausi viidakossa voi muuttaa ulkonäköä perusarkeen aika rajusti. Kuka mielestäsi muuttui eniten: Mia Mill3768