Toivottavasti mamma-Marja ja Jasmine ymmärtävät ottaa päävastuun hautajaisista: muutoin Tuksu pääsee narsistisesti kostamaan kaikille jotka ei ole hänen suosiossaan...
Julian hautajaiset Tuksun koston välineenä?
61
2002
Vastaukset
- Ldyrikka
Johannahan omien sanojensa mukaan tietää keitä Julia "oikeasti rakasti". Joo-o. Jo nyt on haukuttu Arto ja näädät. Tuskin Anette tai Julian kanssa ystävystyneen entiset Jollaksen kämppiksetkään ovat Johannan hautajaisvieraslistalla. Johanna systemaattisesti pyrki romuttamaan kaikki Julian ystävä- ja poikaystäväsuhteet, mikäli ne eivät sopineet Johannalle ja Jhanna itse ei näistä suhteista riittävästi hyötynyt.
- Portinvartija-Tuksu
Ne, jotka eivät ole Johannan hyviä ystäviä, eivät pääse vuodenvaihteen suurimpaan megatapahtumaan eli Julia Tukiaisen hautajaisiin. Johanna toimii portinvartijana. SeiskaLive raportoi 20.12.2013:
”Johanna Tukiainen: Tällaiset hautajaiset järjestämme Julialle
Johanna Tukiainen kertoo jutelleensa äitinsä kanssa Julia Tukiaisen hautajaisista.
- Aiomme kutsua hautajaisiin vain ne ihmiset, joita Julia rakasti. Puemme äitini kanssa Julian sellaisiin vaatteisiin, joista hän piti. Julia rakasti kaikkea kaunista. Hän oli hirveän esteettinen ja rakasti luksusta, Johanna kertoo.”
Linkki videohaastatteluun: http://www.seiska.fi/Viihdeuutiset/Johanna-Tukiainen-Tallaiset-hautajaiset-jarjestamme-Julialle/1027553 - Jäätynyt Kalmo
Portinvartija-Tuksu kirjoitti:
Ne, jotka eivät ole Johannan hyviä ystäviä, eivät pääse vuodenvaihteen suurimpaan megatapahtumaan eli Julia Tukiaisen hautajaisiin. Johanna toimii portinvartijana. SeiskaLive raportoi 20.12.2013:
Johanna Tukiainen kertoo jutelleensa äitinsä kanssa Julia Tukiaisen hautajaisista.
- Aiomme kutsua hautajaisiin vain ne ihmiset, joita Julia rakasti. Puemme äitini kanssa Julian sellaisiin vaatteisiin, joista hän piti. Julia rakasti kaikkea kaunista. Hän oli hirveän esteettinen ja rakasti luksusta, Johanna kertoo.”
Linkki videohaastatteluun: http://www.seiska.fi/Viihdeuutiset/Johanna-Tukiainen-Tallaiset-hautajaiset-jarjestamme-Julialle/1027553Koppuraksi jäätyneen ruumiin pukeminen korsettiin, prinsessapukuun, verkkosukkiin ja korkokenkiin on hankalaa. Banaaninuttura hiuksista voisi onnistua.
- että juuh
Linkki videohaastatteluun: http://www.seiska.fi/Viihdeuutiset/Johanna-Tukiainen-Tallaiset-hautajaiset-jarjestamme-Julialle/1027553Seitsemäs aisti?!?
- Moi Irene Tammela
Jäätynyt Kalmo kirjoitti:
Koppuraksi jäätyneen ruumiin pukeminen korsettiin, prinsessapukuun, verkkosukkiin ja korkokenkiin on hankalaa. Banaaninuttura hiuksista voisi onnistua.
Moi Irene.
- haudankaivaja
Linkki videohaastatteluun: http://www.seiska.fi/Viihdeuutiset/Johanna-Tukiainen-Tallaiset-hautajaiset-jarjestamme-Julialle/1027553ja tässä yksi spekulaatio hautajaisiin, glamourisesti . . .
http://talonmiesjulmajj.blogspot.fi/2014/01/monttubileet.html
- Pienesti pieteetillä
Älkää nyt vouhkatko. Voi olla, ettei mitään isompia hautajaisia pidetäkään. Ei ole pakko ilmoittaa kenellekään.
On vaan arkku alttarilla ja muutama lähiomainen paikalla.
Toimituksen jälkeen hautaustoimisto hoitelee vainajan tuhkaukseen, eikä mitään julkisia saattoja tarvita. Omaiset saavat tuhkat myöhemmin ja hoitavat ne sääntöjen mukaan haluamallaan tavalla.
Jos omaiset haluavat, niin lehteen voi laittaa ilmoituksen, että on siunattu omaisten läsnäollessa.- Yijjijaije
Kyllä aidot kristityt ja elävässä uskossa olevat aina järjestävät hautajaiset kuolleelle läheiselleen, saattepa nähdä. Yllätysmomenttina paremminkin se, kumpi on paikalla: Markku, Tuksu vai peräti molemmat?
- Ei ongelmaa
Yijjijaije kirjoitti:
Kyllä aidot kristityt ja elävässä uskossa olevat aina järjestävät hautajaiset kuolleelle läheiselleen, saattepa nähdä. Yllätysmomenttina paremminkin se, kumpi on paikalla: Markku, Tuksu vai peräti molemmat?
Kyllä se onnistuu ihan perhepiirissäkin.
- ammattilainen222
Yijjijaije kirjoitti:
mikä on aito kristitty?strippari vai kuppari?
- jokunenko
ammattilainen222 kirjoitti:
mikä on aito kristitty?strippari vai kuppari?
vai rappari
- Sossun piikkiin
Voisivat jätttää peijaiset sossun kontolle! Omaisilla ei ole mitään velvollisuutta järjestää hautajaisia.
- wrhj
no tuskin isä murattikaan hautajaisiin pääsisi jos itse pääpiru saisi tahtipuikkoa heiluttaa.
- Kunnioitetaan?
Kyllä teillä on suuri huoli miten haudataan yksi turhake?Antakaa perheen hoitaa asia kuten haluaavat kun ei valtiollisia hautajaisia tule ja sillä sipuli?Joka päivä kuolee monta tosi ahkeran elämäntyön tehnyttä ihmistä ja täällä voivotellaan ihmisestä joka tuskin on päiväkään tehnyt verollista työtä joten lopettakaa ja antakaa edes vanhempien suru rauha!
- haudankaivaja Koikka
Halvaksi se tulee tuolla periaatteella. Hehän pystyvät selvittämään kuolleelta, ketä hän rakasti. Ei ainakaan äitiään, kun järjesti tälle noin suuren surun. Ehkä Bonzoa, pahaista piskiä rakasti. Eihän tunnevammainen muuhun kykene.
- Julia puhuu
Tuksu puhuu siis vainajan suulla!
- Uudet sanat 1000 x
Julia puhuu kirjoitti:
Tuksu puhuu siis vainajan suulla!
Tuksu siteeraa kai koko loppuelämänsä sitä, mitä kaikkea Julia viimeisiksi sanoikseen tuli sanoneeksi.
- Vkonloppu 4.-5.1.14
Hautajaiset järjestettäneen viikonvaihteessa 4.-5.1.2014.
- Siirtynevät
Saattavat siirtyä ainakin viikolla poliisitutkimusten ja vuodenvaihteen pyhien takia...
- Tuksu määritteli
Tuksu määritteli Dolls Diaryssa 26.12.13:
"Julian hautajaisiin tulee laulamaan ruotsalainen upea laulaja Emmy Rich joka esittää itse säveltämänsä ja sanoittamansa kappaleen omistettuna Julialle kahden muun ruotsalaisen laulajan kanssa. Näin Julian viimeisen kerran äärettömän onnellisena Skånessa Emmyn perheen luona. Purkitimme silloin studioilla "I'll be waiting" ja "4 Ever" kappaleet, Julia laulaa niissä taustoilla."- 4 Ever
Emmy Richin säveltämä ja sanoittama kappale 4 Ever. Julia laulaa mukana:
http://www.youtube.com/watch?v=9w2sKZdADTU - I´ll Be Waiting
Emmy Richin säveltämä ja sanoittama I´ll Be Waiting (For You). Julia laulaa mukana:
http://www.youtube.com/watch?v=Kvzn7oGLJIs
- Dolls Diary 26.12.
Kostoa Artolle. Tuksu kirjoitti Dolls Diaryssa 26.12.13 illalla:
"Pyytäisin myös, että Seiska poistaa Arton surunvalittelut netistä. Arto ei ollut koskaan läheinen Julian kanssa eikä tuntenut häntä. Julia halveksui ja inhosi Artoa, joten viimeistään tässä vaiheessa teidän tiettyjen henkilöiden pitäisi vaieta. - Johanna Tukiainen”- juupa juu
kumma juttu ku julle kumminkin tunsi aerton koko ikänsä ja vihasi koko ikänsä sitä.
- Vainajan lausumia
juupa juu kirjoitti:
kumma juttu ku julle kumminkin tunsi aerton koko ikänsä ja vihasi koko ikänsä sitä.
Tuksu puhuu ja kirjoittaa niin mielellään vainajan suulla ja kynällä.
- voi voi
Julia kirjoittaa 18.10.2013 fb tekstissä tuksulle, että Arto olisi aika vonkale.En usko alkuunkaan et jullella olisi mitään Artoa vastaan.Paitsi silloin ku tuksu itse paikalla ja pakottaa sanomaan näin, kaikki pääsee silloin helpomalla.Tuskin sinne hautajaisiin nyt kukaan niin himoaa mennä, paitsi Jarna lapsineen.
- Tuksu myy kalmaa
Tuksu myy hautajaiset kuin peijaiset konsanaan: valmistelut, Julian ruumisarkun, ruumiin pesemisen ja pukemisen, Betsey Johnson-asunsa, suruhatun, suruhunnun, mustat suruluputiinit, jne.
- Katsokaa vaan
Ihan takuulla otta kaiken irti.
MINUN SURUNI
MINUN VAATTEENI
MINUN YSTÄVÄNI
MINÄ
MINÄ
MINÄ - Kukaan muu ei
Kukaan järjellinen ihminen ei siihen pystyisi.
- 7L, 2.1.2014
Hautajaiset myyty! 7L, 2.1.2014:
”Johanna Tukiainen paljasti yksityiskohtia Julian hautajaisista
Kohukaunotar Johanna Tukiaisen sisar Julia menehtyi viikko ennen joulua.
Johanna paljasti Seiskalle yksityiskohtia Julian hautajaisista. Johannan mukaan Julia haudataan Suomeen.
- Hautajaisissa esiintyy ruotsalainen muusikko, joka on tehnyt kappaleen tilaisuutta varten. Jasmine on koonnut vanhoja valokuvia, jotka hän näyttää diaesityksenä, Johanna paljasti.
Ketkä kaikki on kutsuttu Julian hautajaisiin? Kaikki yksityiskohdat tänään ilmestyneessä Seiskassa!”
http://www.seiska.fi/Viihdeuutiset/Johanna-Tukiainen-paljasti-yksityiskohtia-Julian-hautajaisista/1028402
PS. Tuksu tietenkin ottaa Juliasta kaiken irti seuraavat kuukaudet ja seuraavan vuoden. Julia-teemalla vedetään eurot meikkilaukkuun joka tilanteessa.- ”Keskittykää!”
Tuksu länkytti 2.1. netissä Immoskan 7L-tunnareilla (juhiz1987):
”Tässä on Johanna, lopettakaa vihdoin jo edes tässä vaiheessa se stalkkaaminen, itse olette todella noloja!!!! Keskittykää omaan elämäänne ja ongelmiinne pellet!” - ”Turpa kiinni!”
”Keskittykää!” kirjoitti:
”Tässä on Johanna, lopettakaa vihdoin jo edes tässä vaiheessa se stalkkaaminen, itse olette todella noloja!!!! Keskittykää omaan elämäänne ja ongelmiinne pellet!”Tuksun jatkopostaus:
”Jep, palkkani tuplaantui eikä nyt suruaikana minun tarvitse edes Seiska Liveä päivittää! Turpa kiinni vihaajat!” - Ei natsaa nyt
”Turpa kiinni!” kirjoitti:
Tuksun jatkopostaus:
”Jep, palkkani tuplaantui eikä nyt suruaikana minun tarvitse edes Seiska Liveä päivittää! Turpa kiinni vihaajat!”Tää oli musta huvittava......
Eli kun ei tarvitse milla tunnareilla päivittää....niin.......huomiohuorataan sitten immoskan tunnareilla ja riehutaan sitten niillä.........
Joku tossa yhtälössä nyt mättää ja pahasti........
Ihan oikeasti. - ”En tiedä mittään!”
”Keskittykää!” kirjoitti:
”Tässä on Johanna, lopettakaa vihdoin jo edes tässä vaiheessa se stalkkaaminen, itse olette todella noloja!!!! Keskittykää omaan elämäänne ja ongelmiinne pellet!”… ja vielä irtosi yksi:
”En myynyt Juliaa minnekään! Annoin haastattelun Seiskalle kuten Jasmine on antanut ja mulle sanottiin että se menee lyhyenä nettiin! Lehtijutusta en ollut mitenkään tietoinen! Johanna.” - Immoska häippäissyt
Ei natsaa nyt kirjoitti:
Tää oli musta huvittava......
Eli kun ei tarvitse milla tunnareilla päivittää....niin.......huomiohuorataan sitten immoskan tunnareilla ja riehutaan sitten niillä.........
Joku tossa yhtälössä nyt mättää ja pahasti........
Ihan oikeasti.Huhutaan, että välit Immoskan kanssa olisivat tämän "väärinkäsittämisen" takia jälleen viilentyneet...
- Seli-puli-seli
Tyksun seli-puli Dolls Diaryssa 3.1.
"Uusimman Seiskan kannessa on naemma mina ja Julia yhdessa, mutta sekin oli mulle yllatys, en tiennyt asiasta yhtaan mitaan, enka "myynyt Juliaa" lehdistolle, siis todellakin lehtijuttu oli minulle taysi yllatys."
- Tuksu 3.1.14
Tuksun tokaisu Dolls Diaryssa 3.1.14:
"Onneksi olen elossa jotta voin paattaa Julian hautajaisista.
Sinnehan ei yksikaan naata tule!!!!"- ettävoikinoksettaa
Kaikki hautajaisten yksityiskohdat seiskassa!!? no jo, että kaikki on sitten kaupan ja kovaan hintaan? Onko tuo etelänmatka maksettu noilla paljastuksilla? Johanna pukemassa Juliaa ruumishuonella?
- Näädät ja Johanna
Johannan pahin painajainen ovat ns. Näädät ja heidän keskustelunsa, heidän tarkkanäköinen sananvapautensa. Näädät ovat Johannan pakkomielle, samoin kuin hänen harhaiset kuvitelmansa glamourelämästä. Näätä-nimitys on hänen itse keksimänsä.
- Jäätävää !
On siinä outo suruaika naisella. Leuhkii palkkion korotuksestaan ja käskee pitämään muita turpansa kiinni ! Koko ajan itse lällättää omat ja perheensä asiat eetteriin. Ja hautajaiset tulossa.
- arkunkantaja
Marokosta olisi jo pitänyt tulla viesti, että lämpöä 27 (Agadirissa oikeasti 18).
Olisiko kuitenkin niin, että Julle mullattiin jo tänään? - lenkkeilijä
Parhaillaan on Malmilla meneillään.
- onko totta
oletko varma??
- TUKIA
VOIMIA TUKSULLE JA KOKO PERHEELLE JULIAN KUOLEMASTA.
- PIRISTÄJÄ
PIRISTYSTÄ ;)
http://www.youtube.com/watch?v=0T_0qSAZmFI - Törkeää
Hymyn keskustelupalstan nimimerkki Anakonda oli kuulemma menossa hautajaisiin videokameran kanssa.
Joillakin ihmisillä ei ole minkäänlaista häpyä. - Memories Song
Emmy Rich äänittelee laulua Julialle nyt viikonloppuna (11.1.):
”Recording the funeral song I wrote for Julia Tukiainen
Today I am recording a song I have written for the funeral of Julia Tukiainen. It's called Memories.”
Blogi: http://emmyrich.blogspot.fi/2014/01/recording-funeral-song-i-wrote-for.html - 7L, 16.1.2014
7L, 16.1.2014:
”Julia Tukiainen haudataan viikonloppuna
Julia Tukiainen haudataan lauantaina 18. tammikuuta Helsingissä. Julia lasketaan haudan lepoon vain lähipiirin läsnä ollessa. Julian äiti löysi tyttärensä kuolleena kotoaan Helsingin Jollaksesta 17. joulukuuta. Johanna Tukiainen kertoi aiemmin, että hän suunnittelee Julian hautajaisia äitinsä kanssa.
- Aiomme kutsua hautajaisiin vain ne ihmiset, joita Julia rakasti. Puemme äitini kanssa Julian sellaisiin vaatteisiin, joista hän piti. Julia rakasti kaikkea kaunista. Hän oli hirveän esteettinen ja rakasti luksusta, Johanna kertoi.”
Teksti Julian kuva: http://www.seiska.fi/Viihdeuutiset/Julia-Tukiainen-haudataan-viikonloppuna/1030172 - Katsokaas vaan
Halvalla lähti.
Omaiset olisivat voineet hoitaa homman silläaikaa, kun madame glamour oli homonsa kanssa marokossa.
Ei onnistunut..
Nyt on sitten showssa pyörtymisiä, huutoa, itkua, kännäilyä, solvaamista ja päälekarkaus.
Toivottavasti, siellä on matto...johon tuon raivottaren voi rullata kun se lähtee vyörymään kohti kohdettaan....
Kunnolla se ei osaa tuolla olla. Se on ihan vissi.
Näkeepähän Emmykin sitten tukiaisen todellisen luonteen, vaikka vanhemmat niiiiin tykkäsivät ja kehuivat johannaa....- Emilia ja Julia
Emilia ja Julia, huhtikuu 2013:
https://fbcdn-sphotos-f-a.akamaihd.net/hphotos-ak-frc1/197686_167746923390990_1759905608_n.jpg - Julia lauttamatkalla
Julia lauttamatkalla Ruotsin ja Tanskan välillä 29.4.2013:
1) https://lh4.googleusercontent.com/-WG2PDHGSJ3c/UX6vi6rG7kI/AAAAAAAABJ0/J4uSOH1CE-4/s640/blogger-image-87231416.jpg
- 7L, 18.1.2014
7L, 18.1.2014:
”Julia Tukiainen haudattiin: murtunut Johanna ei voi käsittää siskonsa kuolemaa
Joulukuussa menehtynyt Julia Tukiainen haudattiin tänään lauantaina. Julia laskettiin haudan lepoon vain lähipiirin läsnä ollessa. Intiimissä tilaisuudessa olivat paikalla Tukiaisten perhe ja muutamia lähimpiä ystäviä. Siskonsa menettänyt Johanna Tukiainen menetti myös parhaan ystävänsä.
- En ole vielä käsittänyt hänen kuolemaansa. Voin viime yönä todella pahoin, vatsaani särki. Se johtui stressistä, surun murtama Johanna kommentoi.
Julia menehtyi 17. joulukuuta vain 30-vuotiaana ja hänet haudattiin Malmin hautausmaalle.”
Kuva Punapää-Tuksusta:
http://www.seiska.fi/images/upload/cms/files/admin/johannakirkko.jpg
Artikkeli pari kuvaa: http://www.seiska.fi/Viihdeuutiset/Julia-Tukiainen-haudattiin-murtunut-Johanna-ei-voi-kasittaa-siskonsa-kuolemaa/1030284- Kuva Julian arkusta
Kuva Julian arkusta Malmin hautausmaan Ison kappelin sisältä 18.1.14. Vanhemmat ja Jasmine ovat eturivissä, ja Tuksu nutturoineen kakkosrivissä:
https://fbcdn-sphotos-e-a.akamaihd.net/hphotos-ak-ash3/t1/q71/s720x720/1551570_10152177312067429_1299689081_n.jpg - Julian hauta, Malmi
Julian hauta Malmilla 18.1.2014 (kuva Alec A-stylen albumista):
https://www.facebook.com/photo.php?fbid=697408516956296&set=a.593462174017598.1073741826.269132166450602&type=1&theater - Sinertävä takki
Tuksu Seiskan 23.1.14 kannessa Julian haudalla:
http://www.seiska.fi/Arkisto/Seiskassa-42014/1030594
- tyhmä ämmä
Osasi sentään olla selvinpäin? kuoppiksissa.
Sitten olikin jo kiire baariin......punkkulasin ääreen.
MITÄÄN EI OPITTU tuostakaan tragediasta, kuin, että rahat vex seiskalta.......- Nim. Lahen näätä
Hymyn keskustelupalstalla nimimerkki "Lahen näätä" raportoi (kiitos paljon!) nähneensä Tuksun baarissa hautajaisten jälkeen:
"Tuksu @ Mendocino la 18.1. klo 16.30
Uusi näätä liittyy joukkoon karvaiseen, hei vaan. Olen seurannut tätä palstaa noin puolentoista vuoden ajan, mutta vasta nyt sain kimmokkeen rekisteröityä.
Pääsin nimittäin seuraamaan päähenkilömme elämää lähietäisyydeltä lauantaina (18.1.) Bar Mendocinossa Helsingissä. Tämä baarihan sijaitsee aivan Albertin residenssin nurkilla ja Kviinimme on sieltä aiemminkin bongattu.
Olen itse käynyt Mendocinossa paljon aikaisemmin, ennen kuin edes kuulin, että Tuksukin siellä viihtyy, joten tämä ei ollut mikään "tuksunbongausreissu". Mendocino on mukava rento kippola, missä soi hyvä musiikki, ja siellä on kiva käydä parilla istuskelemassa aina kun on pääkaupunkiin jotain asiaa. Ajattelin mielessäni, että "eihän se Tuksu siellä ainakaan tänään ole, varmaan viettää hautajaispäivän perheensä kanssa..." Miten väärässä olinkaan.
Mutta eniveis, asiaan. Saavuin paikalle noin klo 16.30. Tuksu oli paikalla juurikin samoissa vaatteissa kuin siinä Seiskan kuvassa, mikä oli otettu lauantaiaamuna kappelin edessä.
Samassa pöydässä istui myös Diamond Vain, tämä Tuksun "transukaveri". Olen nähnyt kuvia hänestä jostain Jollaksen bileistä, siitä tunnistin. Diamondilla oli yllään mustat vaatteet ja lierihattu, jossa oli mustaa harsoa, joten hän lienee ollut myös hautajaisissa mukana(?). Pöydässä oli myös nuorehko, hoikka mustahiuksinen nainen sekä 3 miestä, jotka eivät näyttäneet millään tapaa tutuilta.
Kun huomasin, että valitsemani kippola nauttii Kviinin armoitetusta läsnäolosta, menin vähän jopa paniikkiin ja etsin istumapaikan aivan baarin toisesta nurkasta, kun on kuullut näitä juttuja, että Jossu voi kilahtaa aivan yhtäkkiä kenelle tahansa, jos vaikka vahingossa katsoo häntä vähän väärällä ilmeellä... En kuullut ihan hirveästi seurueen puheita, mutta muutama lause sieltä täältä tarttui korviini.
Jossulla oli viinilasi edessä, luonnollisestikin, ja ainakin alkuun hän jutteli seurueensa kanssa hyvin maltillisella äänenvoimakkuudella.
Istuin WC:n oven lähellä, ja kerran matkalla vessaan Jossu puhui jotain Seiskasta. Kerran Diamond ja Tuksu olivat menossa yhdessä vessaan, mutta naisten vessa oli juuri silloin varattu. Tuksupa paineli siitä miesten vessaan, johon Diamond huudahti "Ei Johanna mennä sinne miesten vessaan!". Vaan sinne menivät. Pois tullessaan kuulin Jossun sanovan Diamondille: "Ai mitä se Juha sano? Ai et se on siel sen äidin luona?" ja "Mä juoksen Jollakseen!". En tiedä miten nämä asiat toisiinsa liittyvät...
Klo 18.30 aikaan itse olin tekemässä lähtöä, niin Tuksu alkoi itkeä vollottamaan että varmaan koko baari kuuli. "...me oltiin tänään hautajaisissa...minä ja Juulia...kuuntele nyt!" Ja mustahiuksinen tyttö kaatoi tässä vaiheessa lisää punkkua.
Ei mitään hirveän kiinnostavaa juttua, mutta että olipa Kviinimme baarissa het muistotilaisuuden jälkeen..." - Porttari on paikkaan
Nim. Lahen näätä kirjoitti:
Hymyn keskustelupalstalla nimimerkki "Lahen näätä" raportoi (kiitos paljon!) nähneensä Tuksun baarissa hautajaisten jälkeen:
"Tuksu @ Mendocino la 18.1. klo 16.30
Uusi näätä liittyy joukkoon karvaiseen, hei vaan. Olen seurannut tätä palstaa noin puolentoista vuoden ajan, mutta vasta nyt sain kimmokkeen rekisteröityä.
Pääsin nimittäin seuraamaan päähenkilömme elämää lähietäisyydeltä lauantaina (18.1.) Bar Mendocinossa Helsingissä. Tämä baarihan sijaitsee aivan Albertin residenssin nurkilla ja Kviinimme on sieltä aiemminkin bongattu.
Olen itse käynyt Mendocinossa paljon aikaisemmin, ennen kuin edes kuulin, että Tuksukin siellä viihtyy, joten tämä ei ollut mikään "tuksunbongausreissu". Mendocino on mukava rento kippola, missä soi hyvä musiikki, ja siellä on kiva käydä parilla istuskelemassa aina kun on pääkaupunkiin jotain asiaa. Ajattelin mielessäni, että "eihän se Tuksu siellä ainakaan tänään ole, varmaan viettää hautajaispäivän perheensä kanssa..." Miten väärässä olinkaan.
Mutta eniveis, asiaan. Saavuin paikalle noin klo 16.30. Tuksu oli paikalla juurikin samoissa vaatteissa kuin siinä Seiskan kuvassa, mikä oli otettu lauantaiaamuna kappelin edessä.
Samassa pöydässä istui myös Diamond Vain, tämä Tuksun "transukaveri". Olen nähnyt kuvia hänestä jostain Jollaksen bileistä, siitä tunnistin. Diamondilla oli yllään mustat vaatteet ja lierihattu, jossa oli mustaa harsoa, joten hän lienee ollut myös hautajaisissa mukana(?). Pöydässä oli myös nuorehko, hoikka mustahiuksinen nainen sekä 3 miestä, jotka eivät näyttäneet millään tapaa tutuilta.
Kun huomasin, että valitsemani kippola nauttii Kviinin armoitetusta läsnäolosta, menin vähän jopa paniikkiin ja etsin istumapaikan aivan baarin toisesta nurkasta, kun on kuullut näitä juttuja, että Jossu voi kilahtaa aivan yhtäkkiä kenelle tahansa, jos vaikka vahingossa katsoo häntä vähän väärällä ilmeellä... En kuullut ihan hirveästi seurueen puheita, mutta muutama lause sieltä täältä tarttui korviini.
Jossulla oli viinilasi edessä, luonnollisestikin, ja ainakin alkuun hän jutteli seurueensa kanssa hyvin maltillisella äänenvoimakkuudella.
Istuin WC:n oven lähellä, ja kerran matkalla vessaan Jossu puhui jotain Seiskasta. Kerran Diamond ja Tuksu olivat menossa yhdessä vessaan, mutta naisten vessa oli juuri silloin varattu. Tuksupa paineli siitä miesten vessaan, johon Diamond huudahti "Ei Johanna mennä sinne miesten vessaan!". Vaan sinne menivät. Pois tullessaan kuulin Jossun sanovan Diamondille: "Ai mitä se Juha sano? Ai et se on siel sen äidin luona?" ja "Mä juoksen Jollakseen!". En tiedä miten nämä asiat toisiinsa liittyvät...
Klo 18.30 aikaan itse olin tekemässä lähtöä, niin Tuksu alkoi itkeä vollottamaan että varmaan koko baari kuuli. "...me oltiin tänään hautajaisissa...minä ja Juulia...kuuntele nyt!" Ja mustahiuksinen tyttö kaatoi tässä vaiheessa lisää punkkua.
Ei mitään hirveän kiinnostavaa juttua, mutta että olipa Kviinimme baarissa het muistotilaisuuden jälkeen..."Silminnäkijä kertoo, että olisi jouduttu poistamaan sieltä tämän kertomuksen jälkeen.
Ja on porttari.
- ei tullut emmaa?
Ei kiinostanut Emmyä hautajaiset?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vesikin maksaa, miksei hengitysilma?
Jatkuvasti itketään ettei ole rahaa mihinkään, mutta tilastojen mukaan rahaa on enemmän kuin koskaan, joten miksei asial11576Satuolennoista tarinointi ei kuulu peruskoulun tehtäviin
Opetustunteja on muutenkin käytössä vain rajallinen määrä. Eli nämä satuhommat koulun ulkopuolelle vapaaehtoisiin harras961504Lahkokasteen ja kristillisen kasteen erot
Raamatun mukaan Kristillisessä yhdessä kasteessa Jumala pesee ja puhdistaa ihmisen sydämen ja poistaa perisynnin kirouks4221051Suomalainen perheenisä vaatii Suvivirren esittämisestä hyvityksiä
Itse lapsena uskonnonopetuksesta vissiin traumoja saanut ihka suomalainen (!) perheenisä vaatii Espoon kaupungilta korva202960- 124849
Heikki Paasosen Marita-vaimo jätti tunteikkaat jäähyväiset: "Tällä kertaa me..."
Heikki Paasonen on naimisissa Marita Paasosen (os. Alatalo) kanssa ja heillä on kaksi pientä lasta. Nyt koitti aika jätt2797Kuka omistaa keltaisen vanhan aravan?
Pitäs saada rakennuksen omistajaan yhteys, rappukäytävät on siivottomassa kunnossa. Hiekkaa ja roskia rappusissa, lisäks29760Pirkanlinna yleisötapahtuma
Oli todella hyvä tilaisuus. Ja EERO. L. Aivan mahtava tyyppi. Veti rennosti ja asiallisesti. Ja yleisöltä hyviä kysymyks42751- 7724
- 60703