Olen 43-v mies. Aloitin finan käytön vajaa vuosi sitten. Hiusten lähtö on vähentynyt/hidastunut jonkun verran, sen verran että aion ehdottomasti jatkaa käyttöä. Sivuvaikutuksia ei mitään, seksihalut ja -kyvyt on ennallaan, eikä lihomista tai mitään. Orionin tabletista 1/4 per päivä.
Taas yksi kokemus finasteridistä
ZippiRuuna
5281
0Äänestä
Muut lukivat myös
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastainen viesti.
Odottaa vastausta
Näihin keskusteluihin ei ole vielä vastattu. Ole ensimmäinen.
Vastaukset 5
Vanhimmat
Itse 25 ja kuukausi kohta takana, tuloksena vähentynyt hiustenlähtö mutta lähtee silti mutta vähemmän. Toivottavasti alkaa myös kasvamaan uutta, sillä jossain vaiheessa alkaa kalju näkymään selvemmin.
Spede look rock rock! Kaljuuntuva mies on nolompi kuin kalju. Tietysti jos kallosi on mallia Andre agassi niin ei ole optio sinulle.
Taas tämä tyyppi on räyhäämässä näitä spede lookkeja rock rockeineen, nännien sojottamisia ja miten noloa on kaljuuntuminen jne. Tosi kipeä tyyppi
Suosittelen lopettamaan finasteridin heti. Käytin itse 9 vuotta ja lopetin viime kesänä. Sain hirveät sivuoireet jotka vaivaavat vieläkin. Lääke on erityisen vaarallinen lopettamisen jälkeen, kun keho yrittää palautua normaalitilaan. Googleta post-finasteride syndrome, niin saat lisätietoa.
Itellä tullut nyt 1v 2kk käytettyä. Hiustenlähtö pysähtynyt päälaella mutta kuvittelen jatkuva ohimoilla. Uusia hiuksia en ole ainakaan itse huomannut.
Sivuoireita saatoin huomata ensimmäisen 6kk aikana LIEVÄÄ seksuaalista haluttomuutta liekö vain kuvitelmaa? Mene ja tiedä. Nyt kuitenkin 1 vuoden jälkeen on niin sanotusti panettanut ku teinipoikana...