Paras parturi miehelle

pesukarhu

Mistäköhän kannattaisi Kuopiossa miehen etsiä asiansa osaavaa parturia? Ilmettä ovat jotkut naiset ainakin hehkuttaneet, mutta ymmärtävätkö miesten hiuksista sitten minkä verran? Mitenkäs Kuopion Mroom? Jollakin sivulla oli haukuttu Helsingin vastaavaa liikettä.

20

7342

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • dolantrump

Linnanpellolla parturi Sirpa. Asiansa osaava parturi ja hinta on huokeampi kuin keskustassa.

• Tiedän

Minna Canthin kadulla Kummisetän vieressä on Tolkki, ottaa vaan 14/15 euroa riippuen kumpi leikkaa. Ja aikoja on yleensä vapaana kyllä kunhan vaan kävelee sisään. Tosi hyvää jälkeä myös.

• verokarhu
        Tiedän kirjoitti:

Minna Canthin kadulla Kummisetän vieressä on Tolkki, ottaa vaan 14/15 euroa riippuen kumpi leikkaa. Ja aikoja on yleensä vapaana kyllä kunhan vaan kävelee sisään. Tosi hyvää jälkeä myös.

Millaisen kuitin saatte näistä partureista?

• Sihteeriopisto
        verokarhu kirjoitti:

Millaisen kuitin saatte näistä partureista?

Kortti koneeseen ja kone tulostaa kuitin kahtena kappaleena. Saman voi nähdä tapahtuvan esim. kaikkialla.

• verovelho
        Sihteeriopisto kirjoitti:

Kortti koneeseen ja kone tulostaa kuitin kahtena kappaleena. Saman voi nähdä tapahtuvan esim. kaikkialla.

pankkikorttitosite ei ole kassakuitti - vai saatko aina kuitin kahtena kappaleena jotta ymmärrät asian?

• Passelipröfessional
        verovelho kirjoitti:

pankkikorttitosite ei ole kassakuitti - vai saatko aina kuitin kahtena kappaleena jotta ymmärrät asian?

Joo otto-automaatilta saa myös paperia. Tosi kätevää.

• Alex T

Studio Alex T, jota käytin Kuopiossa asuessani. Parhaan palvelun, opastuksen olen saanut tuolla ja erityisesti sanottava, että kannattaa pyytää aika jommalle kummalle paikan kundeista.

• pesukarhu

Taidan käydä tsekkaamassa tuon :)

• voivoieieiei

Oletko kenties lääketieteen opiskelija, kun tuota paikkaa, studiota suosittelet?
        En tiedä nykyisin mutta ainakin joku vuosi sitten mainostivat, ilmoittelivat, että näille tuleville paksulompsaisille tarjotaan erikoisalennus. Miksikö, siksi että saavat varakkaita asiakkaita muutaman vuoden kuluttua.

Olen entinen asiakas itsekin. Siellä oli aina niin kovat juoruilut päällä milloin kenestäkin. Ihan myötähäpeää sai tuntea. Jos ei juoruiltu muista, niin kehuttiin itseä ja omaa nerokkuutta. Partureilla ei taida olla mitää, edes muodollista vaitiolovelvollisuutta.

• 989

hairlekiini

• Tyytyväinen

Hoviparturi Maaherrankadulla. Pitkään kävin, mut lopetin ku rupesin pitämään kaljuna, itte ajaen. Tapsa on pitkänlinjan ammattilainen, ja partakin lähtee jos tarvis.

• Sipeliini

Hoviparturi lopetti jo ajat sitten! Eläkkeellä nykysin.

• 1980-luvulla

Parturi Paul Lehtonen Tulliportinkadulla. Siellä kävin ennen kuin aloin pitämään kaljua/siiliä jonka leikkaan itse. Ylivoimaisesti paras, vaikkei halvin.

Toinen oli Kampaamo Paris, liekö sitäkään enää olemassa? Tulliportinkadulla sekin, Keilatalossa. Oli astetta hienompi paikka ja taisi olla vähän kalliimpikin.

Halvimpia ovat yleensä kotiparturit, jotka pitävät vastaanottoa kotonaan. Palvelun laadussa ei yleensä ole mitään eroa muihin. Hinta vaan on halvempi kevyemmän kustannusrakenteen ansiosta, kun ei ole kalliita liiketilojen vuokria ynnä muita maksettavana.

• Anonyymi

Se oli isoisoisäni ja isomummoni perustama parturiliike joka pysyi suvussa loppuun asti. Kiva kuulla että ihmiset muistavat vieläkin.
        Koko nimi oli Parturi Paul & Kampaamo Eeva.

• Kalju kotka

Ulkomailta Kuopioon muuttanut Philip Shave on paras. Tapasin hänet Gigantin alennusmyynnissä ja päätin että siinä on juuri sopiva parturi minulle. Maksoin kertakorvauksena 39 € ja sillä Philip on ajellut pääni jo kolme vuotta.

• Paras paikka

Minna Chantin ja Savonkadun kulmassa Kinne ja siellä Sami. Todella hyvä paikka ja osaa työnsä loistavasti. Olen käynyt monta vuotta enkä vaihtais toiseen paikkaan.

• parta-ei-kuspäille-kasva

Nonnii... Onko kellään kuopion pitkäpartasilla jätkillä kokemusta tai tietoa partureista jotka osaisi siistiä pitkää parranreuhkaa? Olisi hyvä joskus päästä kunnolliseen siistimiseen... En oo ite kuullu kun MRoomista, mutta huonohko jonotussysteemi. Joku aikasempi keskustelu menny yllättäen turhaan jauhamiseen. Ja ei tarvii muotisänki tyyppien alottaa v-ttuilua ku eivät osaa.. ;)

• Anonyymi

Parturi Paris Puijonkadulla on ehdottomasti paras partamiehille.Pääsee käsittelyyn ilman ajanvarausta ja ovat ammattilaisia,eivät mieti tekemisiään vaan tekevät ja sopuhintaan.Tämän tasoista partaparturia olen odottanut ja onneksi se on nyt Kuopiossakin.Suosittelen jokaista partaäijää käymään siellä,tuskin tulette pettymään.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Parturi Paris Puijonkadulla on ehdottomasti paras partamiehille.Pääsee käsittelyyn ilman ajanvarausta ja ovat ammattilaisia,eivät mieti tekemisiään vaan tekevät ja sopuhintaan.Tämän tasoista partaparturia olen odottanut ja onneksi se on nyt Kuopiossakin.Suosittelen jokaista partaäijää käymään siellä,tuskin tulette pettymään.

Rasistiset viestit ja rasistiset ilmaukset ovat Suomi24:n keskusteluissa kielletty.

• Anonyymi

Repäse kuitti kahtia niin se on kahtena kappaleena.

Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Miksi et irrota otettasi

Suhteeni?
      Ikävä
      68
      2600
    2. Koko ajan olet

Senkin suhteen kiusannut. Halut on ihan mielettömät olleet jo pitkään
      Ikävä
      62
      2562
    3. Muutama syy

Sille miksi IRL kohtaaminen on hänelle vaikeaa
      Ikävä
      68
      1752
    4. Onko kaivatullasi

Hyvä vai huono huumorintaju?
      Ikävä
      24
      1577
    5. Estitkö sä minut

Oikeasti. Haluatko, että jätän sun ajattelemisen? :3
      Ikävä
      20
      1500
    6. Tykkään susta

Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä
      Ikävä
      9
      1440
    7. Onko kaikki hyvin, iso huoli sinusta

Miten jakselet? Onko sattunut jotain ikävää. Naiselta
      Ikävä
      15
      1362
    8. Millainen meno

Viikonloppuna? Mulla hirvee vitutus päällänsä. Onko muilla sama tunne??
      Ikävä
      38
      1213
    9. Onko meillä

Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko
      Ikävä
      8
      1167
    10. Tiedätkö tykkääkö

Kaivatustasi siinä mielessä joku muukin kuin sinä itse
      Ikävä
      25
      1086
    Aihe