Selänne + Koivu

JOFA SETÄ MAITOJUNA

Ankat lentää ja keli on kylmä. Jofa setä antaa taas viiltävää analyysiä öiden kierroksistä. Selänne ja Koivu, kenties kaikkien aikojen tuhoisin ja parhain eurooppalainen kaksikko ison veden takana. Peli kulkee ja lätty menee pussiin ilta toisensa jälkeen. Vielä kun Erkka ymmärtäisi rakentaa maajoukkueen tulevaisuuden näiden miesten varaan niin johan saisimme olla ylpeitä.

6

158

Vastaukset 6

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • "kenties kaikkien aikojen tuhoisin ja parhain eurooppalainen kaksikko"
      Paras kaksikko euroopasta on ollut Sedinin veljekse.
      Joskus oli Straka ja Jagr kova yhdistelmä, myös yksi parhaimmista yhdistelmistä oli Straka-Nylander-Jagr.
      Selänne ja Koivu on ehkä suomalaisista kaksikoista parhaimpia mutta ei eurooppalaisista....

• MrJuha82

Samaa mieltä Soviet Sniperin kaa mut toki Selänne-Koivu akseli on hieno.
      Sedinit on KOVA duo, tosi kova.
      Jagr on yliarvostettu, laiska yhdensuunnan pelaaja jolta puuttuu tahtoa ja luonnetta.
      Ei oo yksin pystyny viemään joukkuettansa mestaruuksiin vaan se tapahtui Lemieuxin, Recchin ja Francisin avustuksella.

• JOFA SETÄ MAITOJUNA

Koivu ja teukka ne yhteen soppii pistetään ne pussaus koppiin. Jagr on maailman kaikkienaikojen yksi parhaita pelaajia. Teukkaa ja sakkea ei voi edes verrata Jagriin . Jos et muuta keksi kato pisteitä, stanley cupien määrää. Nyt lopeta tuo vouhottaminen hyvä mies. Niin kuin vanha jääkiekko sanonta menee JAGR ON HYVÄ, MUTTA JOFA SETÄ ON PAREMPI.

• MrJuha82
        JOFA SETÄ MAITOJUNA kirjoitti:

Koivu ja teukka ne yhteen soppii pistetään ne pussaus koppiin. Jagr on maailman kaikkienaikojen yksi parhaita pelaajia. Teukkaa ja sakkea ei voi edes verrata Jagriin . Jos et muuta keksi kato pisteitä, stanley cupien määrää. Nyt lopeta tuo vouhottaminen hyvä mies. Niin kuin vanha jääkiekko sanonta menee JAGR ON HYVÄ, MUTTA JOFA SETÄ ON PAREMPI.

Pelaajan hyvyyttä ei mitata pisteiden teossa pelkästään JOFA.

• asiantuntija989988

Ensin haukut selännettä yliarvostetuksi ja sanot ettei häntä saa ottaa olympialaisiin ja sitten kun hän tekee pari pinnaa niin hänonkin euroopan parhaita ??? Herää mies itse en vaihda mielipidettä aina ku peli kulkee/ei kuljen... sanoin jopa aina girouxia huipuksi vaikka pelasi lähes 20 peliä kiikareilla ja noin vain viime pelissä 2 2 ...et tiedä lätkästä mitään

• pitkäveto

Hyvä pointti.

Kiinnitin myös itse huomiota tuohon jofa-sedän arpomiseen.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Törkeä petosepäily Suomussalmella

Uutisoi maikkari. Uhrin nimiin on nostettu pankkilainaa, hänet on saatu sijoittamaan hevosiin ja ostamaan autoja. Ei ta
      Suomussalmi
      68
      3020
    2. Poliisi etälamautti, sitten pahoinpiteli

Vaikeasti kehitysvammaisen niin vakavasti että kuoli pian sairaalassa. Ei osannut kehitysvammainen heti noudattaa polii
      Maailman menoa
      364
      1129
    3. Mies, olen pahoillani kun olen kuvitellut

Että pitäisit minusta. En sitä mistään tähdistä kuitenkaan lukenut, mulle vaan tuli jostain semmoinen tunne, kun itse ty
      Ikävä
      65
      775
    4. Anni Ihamäki saa tylyä kommenttia TTK:sta - Erityisesti tämä "vääryys" ärsyttää

Kaikille ei ole mieleen se, että Anni Ihamäki on mukana uudella Tanssii Tähtien Kanssa -kaudella. Ihamäki saa varsin ty
      Kotimaiset julkkisjuorut
      32
      739
    5. Mitä et ole valmis sietämään ihmissuhteissasi ja miksi?

Aiemmin jo kyseltiin mitkä vaatimukset olivat mielestänne liiallisia. Kyselläänkin nyt sitä, että millaisilla asioilla s
      Sinkut
      262
      634
    6. Päivän Riikka: Pandan suklaatehdas Jyväskylästä Viroon

Menkää töihin! Viroon! --- Liki sata vuotta kestänyt suklaantuotanto makeisvalmistaja Pandan tehtaalla Vaajakoskella pä
      Maailman menoa
      139
      586
    7. Tiesitkö? Vappu Pimiän ensimmäinen aviomies ei ole Teemu-rakas

Vappu Pimiä on tätä nykyä naimisissa Teemu Huuhtasen kanssa. Pimiä on toista kertaa naimisissa, sillä ensimmäinen liitto
      Kotimaiset julkkisjuorut
      19
      569
    8. Älä nyt ylikuormitu vaikka sinusta pidänkin rakas nainen

Tiedän, että olet minulle oikea. En halua pilata tätä juttua malttamattomuudella, mutta epäilen. Haluan vain olla lähel
      Ikävä
      30
      534
    9. Sysmä tarvitsee päätöksiä

Sysmä tarvitsee päätöksiä – ei p*anjauhantaa** Kirjoitan kuntapolitiikan ulkopuolisena tarkkailijana. Sysmän poliittinen
      Sysmä
      17
      505
    10. Älä katoa elämästäni

Kävelyllä mietin olisitpa varjo takanani vierelläni sivullani Älä katoa koskaan ole siinä pidä kädestäni kiinni ole kan
      Ikävä
      29
      489
    Aihe