Ankat lentää ja keli on kylmä. Jofa setä antaa taas viiltävää analyysiä öiden kierroksistä. Selänne ja Koivu, kenties kaikkien aikojen tuhoisin ja parhain eurooppalainen kaksikko ison veden takana. Peli kulkee ja lätty menee pussiin ilta toisensa jälkeen. Vielä kun Erkka ymmärtäisi rakentaa maajoukkueen tulevaisuuden näiden miesten varaan niin johan saisimme olla ylpeitä.
Selänne + Koivu
6
71
Vastaukset
"kenties kaikkien aikojen tuhoisin ja parhain eurooppalainen kaksikko"
Paras kaksikko euroopasta on ollut Sedinin veljekse.
Joskus oli Straka ja Jagr kova yhdistelmä, myös yksi parhaimmista yhdistelmistä oli Straka-Nylander-Jagr.
Selänne ja Koivu on ehkä suomalaisista kaksikoista parhaimpia mutta ei eurooppalaisista....- MrJuha82
Samaa mieltä Soviet Sniperin kaa mut toki Selänne-Koivu akseli on hieno.
Sedinit on KOVA duo, tosi kova.
Jagr on yliarvostettu, laiska yhdensuunnan pelaaja jolta puuttuu tahtoa ja luonnetta.
Ei oo yksin pystyny viemään joukkuettansa mestaruuksiin vaan se tapahtui Lemieuxin, Recchin ja Francisin avustuksella.- JOFA SETÄ MAITOJUNA
Koivu ja teukka ne yhteen soppii pistetään ne pussaus koppiin. Jagr on maailman kaikkienaikojen yksi parhaita pelaajia. Teukkaa ja sakkea ei voi edes verrata Jagriin . Jos et muuta keksi kato pisteitä, stanley cupien määrää. Nyt lopeta tuo vouhottaminen hyvä mies. Niin kuin vanha jääkiekko sanonta menee JAGR ON HYVÄ, MUTTA JOFA SETÄ ON PAREMPI.
- MrJuha82
JOFA SETÄ MAITOJUNA kirjoitti:
Koivu ja teukka ne yhteen soppii pistetään ne pussaus koppiin. Jagr on maailman kaikkienaikojen yksi parhaita pelaajia. Teukkaa ja sakkea ei voi edes verrata Jagriin . Jos et muuta keksi kato pisteitä, stanley cupien määrää. Nyt lopeta tuo vouhottaminen hyvä mies. Niin kuin vanha jääkiekko sanonta menee JAGR ON HYVÄ, MUTTA JOFA SETÄ ON PAREMPI.
Pelaajan hyvyyttä ei mitata pisteiden teossa pelkästään JOFA.
- asiantuntija989988
Ensin haukut selännettä yliarvostetuksi ja sanot ettei häntä saa ottaa olympialaisiin ja sitten kun hän tekee pari pinnaa niin hänonkin euroopan parhaita ??? Herää mies itse en vaihda mielipidettä aina ku peli kulkee/ei kuljen... sanoin jopa aina girouxia huipuksi vaikka pelasi lähes 20 peliä kiikareilla ja noin vain viime pelissä 2 2 ...et tiedä lätkästä mitään
- pitkäveto
Hyvä pointti.
Kiinnitin myös itse huomiota tuohon jofa-sedän arpomiseen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 449271
- 785802
Jouluinen bonus VB:ltä 250 ilmaiskierrosta 0x kierrätys min 20e talletuksella
No nyt pätkähti! Ainutlaatuinen tarjous VB:ltä. 250 ilmaiskierrosta peliin Blue Fortune, 0x kierrätys ja minimitalletus14810Minua nainen harmittaa, että en pääse sun rahoihin käsiksi
En pysty myöskään pilaamaan elämääsi niin kauan kun sulla on fuck off pääomaa. Harmittaa myös etten tiedä kuinka paljon414306- 583824
Onko muita oman polkunsa kulkijoita
Jotka ei oikein pärjää kenenkään kanssa eli on niin omat ajatukset ja omat mielenkiinnon kohteet yms. On tavallaan sella553536Sydän karrella
Jos yritän olla niin rehellinen kuin pystyn paljastamatta mitään tärkeää. Ensiksi mä huomasin sun tuijottavan mua. Ihme313409- 472638
- 342172
- 401970