Mikä sinun lempikarkki on?

G.P. Allu

Mä Tykkään hulluna Fazerin kuulista, varsinkin Finlandia-kuulista. Meinasin tuoda sinullekin ( juuri sinulle ;)) rasian, koska joulu on antamisen ja muistamisen aikaa.

59

760

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 4+15

Ehdottomasti dumlet

• eilen maistui

viinikumikarkit, kun töissä oli joku tuonut niitä tarjolle. Ei meinannut loppua tulla niiden syömisestä, kun makuun pääsi. Suosikkini taitaa kuitenkin olla sitruunalakun makuiset Käck-patukat.

• Onhan noita

Käck-patukat on muuten hyviä, samoin vihreät kuulat, Fazerina, pätkis, dumlet ja Julia (yksi parhaista). Viinikumista en tykkää.

Onhan noita kirjoitti:

Käck-patukat on muuten hyviä, samoin vihreät kuulat, Fazerina, pätkis, dumlet ja Julia (yksi parhaista). Viinikumista en tykkää.

Kaikkiruokanen näytät olevan...

• Nämä.

Salmiakki ja suklaa

• siinähän niitä..

Oikeet merkkarit ja hyvä laatu suklaa ja vaahtokarkit..

• ruuan ystävä

syön todella harvoin karkkia. Ehkä pari kolme kertaa vuodessa. Lakritsa on parasta.

• aika hyviä

myöskin pantterisekoitusnamut..

• suklaa

salmiakki vaahtokarkit..vihreet kuulat on perseestä..samoin kaikki marmelaadit ja hedelmäkarkit..voi kyl olla et karkkiakin parempaa on jäätelö

• Suolistosyöpä

Jahaa. Ei mun perseestä vaan vihreitä kuulia, tai marmelaadia tule!
        Liikkuisit hyvä ihminen enemmän ja söisit hedelmiä ja vihanneksia!

• jaa ai ei vai??
        Suolistosyöpä kirjoitti:

Jahaa. Ei mun perseestä vaan vihreitä kuulia, tai marmelaadia tule!
        Liikkuisit hyvä ihminen enemmän ja söisit hedelmiä ja vihanneksia!

ihmeperse sulla sitten, kyllä mä liikun, ja todella harvoin syön eläimiä..

• ruuan ystävä

No, makuasioista ei voi kiistellä.

• irtautunutkarkki

Tuu tänne! Syön sut! Oot nami! Mulla lähtee lapasesta tää (lähti jo). Hyvää joulua. Syön itseni ähkyyn ja kirjoitan tänne. Sujuuhan se niinkin. Vihreet kaikki kuulatkin on maiskis

• En syrji karkkeja

Melkeimpä kaikki on hyviä paitsi pari karkkia joista en niin välitä mut menevät paremman puutteessa.

• lisäksi

valkoinen suklaa, se pandan ollut kestosuosikkini, yhessä välissä dacaposuklaapatukat.

• girl.

Pidän maitosuklaasta, Fazer. Aina suklaata.

• Suklaata

Noista konvehdeista Fazerin liköörikonvehdit on parhaita, Geishat on myös hyviä :)

• nämäkin

lempikarkkejani: lakritsiveneet, joita menee pussillinen lähes huomaamatta

• napa paukkuu

Vai on ikävä iso karkkeja ja suklaata

• ja sitten

myös fazerin suklaa, jossa on mukana pieninä paloina jotain marjaa, olikohan se vadelmaa.

• karkkia ja karkkia

aina vaan karkkia, on ne hyviä, mutta mä olen ihan hulluna koskenlaskija juustoon

• Salmiakin ystäville
    • konvehtihammas

foliokääreessä suklaakonvehti sis. pistaasimantelimarsipaania. kuulina ja kolikkoina.
      saakohan mistään enää? Alkosta nestemäisenä.

• ehdoton ykkönen

on Wiener nougat. Namskis! ja vielä Slurpsis. :))

• ainiin!

täytyypä kipaista ostamassa Wienernougattia Jouluksi. Saan syödä koko rasiallisen yksin, kun kukaan muu ei niistä tykkää :)

• naaaaaaaaam

liitulaku, pantteri, dajm, riisisuklaa, tryffelit

• juujoojoo
      • Sisar

Hyvä veto - hienosti valittu

• Maistuis varmaan...
    • oon viimeaikoina

vetäny pussitolkulla hopeatoffeita, miten musta tuntuu, et niissä ennen maistu enemmän salmiakki, onkohan aika kullannut muistot ja maut..vai olikohan niissä pötköissä enemmän makua. en tiä..hyvä niillä silti on hampaat paikata..

• hopeatoffeilla

saa myös paikat irti. Näin kävi mulle kerran, kun ahmin niitä suurella nautinnolla eli lähti paikka irti siinä herkutellessa. :) Ne on muuten hyviä!

• karkkikeiju mies

Pantterit, kettukarkit, Daim (!!!), tumma suklaa, vihreät kuulat

• Karkkia

En syö.

• Sibelius jr.

Hienoa. Huomaan, että olet Isänmaallinnen nainen. Tiedät, että Sibelius ja Finlandia on lähellä sydäntäni,sinun lisäksesi.Olemme saman kylän poikia.

• sweet dreams

Minulla ehdottomasti salmiakki. :)

• Kismet on

suosikkini. ;)

• sweet dreams

No siitähän oli joskus muistaakseni se mainos että on niin hyvää ettei sanotuksi saa...ei siis mikään ihme että on hyvää. :)

• Anonyymi00055

Kismet

• sweet dreams

Niin ja suklaasta eniten pidän varmaankin Tuplasta. :)

• saa harvoista paikoi

Stratos Norjasta

• sweet dreams

Millaista se on ?
      En ole sellaista maistanut enkä muuten käynyt sen puoleen Norjassakaan.

• ed.

Stratosta löytyy harvoista paikoista esim. joistain huoltiksilta. Se on patukka ja siinä on sininen käärepaperi ja nimi punasella.

• teki comebackin
        ed. kirjoitti:

Stratosta löytyy harvoista paikoista esim. joistain huoltiksilta. Se on patukka ja siinä on sininen käärepaperi ja nimi punasella.

nykyisin saa ihan perusmarketeista
        "kuplasuklaata"

• joulunaikana

pidän fazerin wiener nougateista, hänelle myös pistän pakettiin sen rasian..

• paras suklaa

Valkoinen Toblerone, hunaja-manteli

• hampaita vailla

Kaikki mitkä sulaa tasaisesti suussa...=D

• OVAT HOT

VAAHTOKARKIT

• ja my toyboy lollipop

Apteekin salmiakki.

• ei enää samaa

Kaikki muut paitti juhlapöydän konvehit

• Suosikkini

on Fami-suklaapatukka. :P

• ja lisäksi vielä

Pigell-suklaa.

• näitä mulle

Belgialaiset suklaakonvehdit

• Anonyymi00052

Ne uudet cookie dough, piteli karkit ja melkeen kaikki koska tykkään paljon karkista

• Anonyymi00053

Irtokarkit, Brenda patukka, Cloetta lakut, Pingvin Salt Pastiller ( laivoilta ), Merkkarit,
      Toblerone orginal, pienet patukat: Pätkis, Jimi, Dacabo

• Anonyymi00054

ööö kaikki suklaat joissa on kiva koostumus esim twix ja riisi suklaa pehmeistä suklaista jugu suklaat on hyviä esim fasun vattu toffee suklaat on vähän ällöi sitten taas tykkään hedelmä toffeesta ja salmiakista teki pahaa olla raskaana syömättä sitä piti sitten ostaa niitä mikkä oli ns sallittu

• Anonyymi00056

Englantilainen hedelmäpähkinäsuklaa! Toiseksi paras on fazerin piparisuklaa.

• Anonyymi00057

Pimpsan huulet nam!

• Anonyymi00059

Fazer Leijonalauma

• Anonyymi00061

Salmiakki merkkarit askissa. Ennen lapsena sai irtona sellaisia euron kolikon kokoisia ja maksoi 10 penniä kappale. Markalla sai 10. Joskus ostettiin 10 markan setelillä täysi lasti elikkä 100 kappaletta. Ei se pussikaan seuraavaa päivää nähnyt

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Vilma Nissinen pyytää anteeksi rasistisia lausuntojaan

Nöyrtyi kuten persut yleensäkin. On kyllä noloa tuollainen vätystely, kun ei ole miestä seisoa omien lausuntojensa takan
      Maailman menoa
      229
      3769
    2. S-kauppa nosti hintoja, K-kauppa laski

Elintarvikkeiden arvonlisävero laski vuodenvaihteessa 13,5 prosenttiin. S-kauppa siirsi alennuksen suoraan katteisiin pi
      Maailman menoa
      4
      3208
    3. Riikka Purra: "Kokoomus haluaa leikata pienituloisten etuuksista - Se ei meille käy"

Näin vakuutti persujen Purra edellisten eduskunta vaalien alla,. https://www.ku.fi/artikkeli/4910942-kun-uudessa-videos
      Maailman menoa
      62
      2324
    4. Sandels tölkin hinta nousi 1,29 eurosta 1,32 euroon

Mitähän järkeä valtiolla on verottaa tuotakin elintarviketta niin kovasti, että on järkevämpää käydä hakemassa ulkomailt
      Köyhyys
      41
      1753
    5. Lindtmanin pääministeriys lähenee päivä päivältä

Suomen kansan kissanpäivät alkavat siitä hetkestä, kun presidentti Stubb on tehnyt nimityksen. Ainoastaan ylin tulodesi
      Maailman menoa
      65
      1633
    6. Oon kyllä välillä ollut susta

Nainen huolissani, en oo niin sydämetön mitä tunnut ajattelevan
      Ikävä
      105
      1387
    7. Tuntuuko sinusta mies

että olet jossain, mutta sydämessäsi haluat olla muualla. Suunnittelet kaikkea kivaa ja olet innolla mukana, mutta silti
      Ikävä
      22
      1265
    8. Ikävä uutinen uudesta Unelmia Italiassa kaudesta - Iso pettymys tv-katsojille!

Unelmia Italiassa -sarja kertoo Ellen Jokikunnaksen perheen elämästä Suomessa ja Italiassa. Nyt Ellen on kertonut tuleva
      Tv-sarjat
      10
      1226
    9. Rakastan sitä

kun uppoat selittämään jotain. Etsit oikeaa tapaa sanoa jotain, jonka olet jo etukäteen miettinyt, sekoat vähän sanoissa
      Ikävä
      51
      1094
    10. LIEKSA - LUOVUIN JUORUILUSTA NÄIN SIINÄ KÄVI, KARU TOTUUS ÄÄNESTÄJÄN KOVA KOHTALO

Uusi vuosi ei olisi kukaan voinut ennustaa, maastamuuttoa ennustin, ei kuitenkaan massit riittäneet, jouduin tulemaan K
      Lieksa
      66
      1057
    Aihe