Mä Tykkään hulluna Fazerin kuulista, varsinkin Finlandia-kuulista. Meinasin tuoda sinullekin ( juuri sinulle ;)) rasian, koska joulu on antamisen ja muistamisen aikaa.
Mikä sinun lempikarkki on?
59
760
Vastaukset
- 4+15
Ehdottomasti dumlet
- eilen maistui
viinikumikarkit, kun töissä oli joku tuonut niitä tarjolle. Ei meinannut loppua tulla niiden syömisestä, kun makuun pääsi. Suosikkini taitaa kuitenkin olla sitruunalakun makuiset Käck-patukat.
- Onhan noita
Käck-patukat on muuten hyviä, samoin vihreät kuulat, Fazerina, pätkis, dumlet ja Julia (yksi parhaista). Viinikumista en tykkää.
Onhan noita kirjoitti:
Käck-patukat on muuten hyviä, samoin vihreät kuulat, Fazerina, pätkis, dumlet ja Julia (yksi parhaista). Viinikumista en tykkää.
Kaikkiruokanen näytät olevan...
- Nämä.
Salmiakki ja suklaa
- siinähän niitä..
Oikeet merkkarit ja hyvä laatu suklaa ja vaahtokarkit..
- ruuan ystävä
syön todella harvoin karkkia. Ehkä pari kolme kertaa vuodessa. Lakritsa on parasta.
- aika hyviä
myöskin pantterisekoitusnamut..
- suklaa
salmiakki vaahtokarkit..vihreet kuulat on perseestä..samoin kaikki marmelaadit ja hedelmäkarkit..voi kyl olla et karkkiakin parempaa on jäätelö
- Suolistosyöpä
Jahaa. Ei mun perseestä vaan vihreitä kuulia, tai marmelaadia tule!
Liikkuisit hyvä ihminen enemmän ja söisit hedelmiä ja vihanneksia! - jaa ai ei vai??
Suolistosyöpä kirjoitti:
Jahaa. Ei mun perseestä vaan vihreitä kuulia, tai marmelaadia tule!
Liikkuisit hyvä ihminen enemmän ja söisit hedelmiä ja vihanneksia!ihmeperse sulla sitten, kyllä mä liikun, ja todella harvoin syön eläimiä..
- ruuan ystävä
No, makuasioista ei voi kiistellä.
- irtautunutkarkki
Tuu tänne! Syön sut! Oot nami! Mulla lähtee lapasesta tää (lähti jo). Hyvää joulua. Syön itseni ähkyyn ja kirjoitan tänne. Sujuuhan se niinkin. Vihreet kaikki kuulatkin on maiskis
- En syrji karkkeja
Melkeimpä kaikki on hyviä paitsi pari karkkia joista en niin välitä mut menevät paremman puutteessa.
- lisäksi
valkoinen suklaa, se pandan ollut kestosuosikkini, yhessä välissä dacaposuklaapatukat.
- girl.
Pidän maitosuklaasta, Fazer. Aina suklaata.
- Suklaata
Noista konvehdeista Fazerin liköörikonvehdit on parhaita, Geishat on myös hyviä :)
- nämäkin
lempikarkkejani: lakritsiveneet, joita menee pussillinen lähes huomaamatta
- napa paukkuu
Vai on ikävä iso karkkeja ja suklaata
- ja sitten
myös fazerin suklaa, jossa on mukana pieninä paloina jotain marjaa, olikohan se vadelmaa.
- karkkia ja karkkia
aina vaan karkkia, on ne hyviä, mutta mä olen ihan hulluna koskenlaskija juustoon
- Salmiakin ystäville
Dracula Piller
Dragster 3000
Molemmat ovat pienten(?) karkkitehtaiden tuotteita från Sverige. Ainakaan noita ei ihan joka kaupasta löydy, mutta jos kohdalle sattuu, niin kannattaa ehdottomasti ottaa testiin. Saattaa olla, että jäät koukkuun.
Kalliiksi ei maistiaiset ainakaan tule. Noita myydään semmoisissa pikkupusseissa joka lähtee mukaan alle eurolla kipale.
http://www.salmiyuck.com/2010/09/dracula-piller.html
http://www.salmiyuck.com/search?q=dragster 3000 - konvehtihammas
foliokääreessä suklaakonvehti sis. pistaasimantelimarsipaania. kuulina ja kolikkoina.
saakohan mistään enää? Alkosta nestemäisenä. - ehdoton ykkönen
on Wiener nougat. Namskis! ja vielä Slurpsis. :))
- ainiin!
täytyypä kipaista ostamassa Wienernougattia Jouluksi. Saan syödä koko rasiallisen yksin, kun kukaan muu ei niistä tykkää :)
- naaaaaaaaam
liitulaku, pantteri, dajm, riisisuklaa, tryffelit
- juujoojoo
- Sisar
Hyvä veto - hienosti valittu
- Maistuis varmaan...
... :-)
http://youtu.be/oqZhdAgn5Gw
Tumma suklaa (70 -80 %) ja kupponen hyvää kahvia - oon viimeaikoina
vetäny pussitolkulla hopeatoffeita, miten musta tuntuu, et niissä ennen maistu enemmän salmiakki, onkohan aika kullannut muistot ja maut..vai olikohan niissä pötköissä enemmän makua. en tiä..hyvä niillä silti on hampaat paikata..
- hopeatoffeilla
saa myös paikat irti. Näin kävi mulle kerran, kun ahmin niitä suurella nautinnolla eli lähti paikka irti siinä herkutellessa. :) Ne on muuten hyviä!
- karkkikeiju mies
Pantterit, kettukarkit, Daim (!!!), tumma suklaa, vihreät kuulat
- Karkkia
En syö.
- Sibelius jr.
Hienoa. Huomaan, että olet Isänmaallinnen nainen. Tiedät, että Sibelius ja Finlandia on lähellä sydäntäni,sinun lisäksesi.Olemme saman kylän poikia.
- sweet dreams
Minulla ehdottomasti salmiakki. :)
- Kismet on
suosikkini. ;)
- sweet dreams
No siitähän oli joskus muistaakseni se mainos että on niin hyvää ettei sanotuksi saa...ei siis mikään ihme että on hyvää. :)
- Anonyymi00055
Kismet
- sweet dreams
Niin ja suklaasta eniten pidän varmaankin Tuplasta. :)
- saa harvoista paikoi
Stratos Norjasta
- sweet dreams
Millaista se on ?
En ole sellaista maistanut enkä muuten käynyt sen puoleen Norjassakaan.- ed.
Stratosta löytyy harvoista paikoista esim. joistain huoltiksilta. Se on patukka ja siinä on sininen käärepaperi ja nimi punasella.
- teki comebackin
ed. kirjoitti:
Stratosta löytyy harvoista paikoista esim. joistain huoltiksilta. Se on patukka ja siinä on sininen käärepaperi ja nimi punasella.
nykyisin saa ihan perusmarketeista
"kuplasuklaata"
- joulunaikana
pidän fazerin wiener nougateista, hänelle myös pistän pakettiin sen rasian..
- paras suklaa
Valkoinen Toblerone, hunaja-manteli
- hampaita vailla
Kaikki mitkä sulaa tasaisesti suussa...=D
- OVAT HOT
VAAHTOKARKIT
- ja my toyboy lollipop
Apteekin salmiakki.
- ei enää samaa
Kaikki muut paitti juhlapöydän konvehit
- Suosikkini
on Fami-suklaapatukka. :P
- ja lisäksi vielä
Pigell-suklaa.
- näitä mulle
Belgialaiset suklaakonvehdit
- Anonyymi00052
Ne uudet cookie dough, piteli karkit ja melkeen kaikki koska tykkään paljon karkista
- Anonyymi00053
Irtokarkit, Brenda patukka, Cloetta lakut, Pingvin Salt Pastiller ( laivoilta ), Merkkarit,
Toblerone orginal, pienet patukat: Pätkis, Jimi, Dacabo - Anonyymi00054
ööö kaikki suklaat joissa on kiva koostumus esim twix ja riisi suklaa pehmeistä suklaista jugu suklaat on hyviä esim fasun vattu toffee suklaat on vähän ällöi sitten taas tykkään hedelmä toffeesta ja salmiakista teki pahaa olla raskaana syömättä sitä piti sitten ostaa niitä mikkä oli ns sallittu
- Anonyymi00056
Englantilainen hedelmäpähkinäsuklaa! Toiseksi paras on fazerin piparisuklaa.
- Anonyymi00057
Pimpsan huulet nam!
- Anonyymi00059
Fazer Leijonalauma
- Anonyymi00061
Salmiakki merkkarit askissa. Ennen lapsena sai irtona sellaisia euron kolikon kokoisia ja maksoi 10 penniä kappale. Markalla sai 10. Joskus ostettiin 10 markan setelillä täysi lasti elikkä 100 kappaletta. Ei se pussikaan seuraavaa päivää nähnyt
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vilma Nissinen pyytää anteeksi rasistisia lausuntojaan
Nöyrtyi kuten persut yleensäkin. On kyllä noloa tuollainen vätystely, kun ei ole miestä seisoa omien lausuntojensa takan2293769S-kauppa nosti hintoja, K-kauppa laski
Elintarvikkeiden arvonlisävero laski vuodenvaihteessa 13,5 prosenttiin. S-kauppa siirsi alennuksen suoraan katteisiin pi43208Riikka Purra: "Kokoomus haluaa leikata pienituloisten etuuksista - Se ei meille käy"
Näin vakuutti persujen Purra edellisten eduskunta vaalien alla,. https://www.ku.fi/artikkeli/4910942-kun-uudessa-videos622324Sandels tölkin hinta nousi 1,29 eurosta 1,32 euroon
Mitähän järkeä valtiolla on verottaa tuotakin elintarviketta niin kovasti, että on järkevämpää käydä hakemassa ulkomailt411753Lindtmanin pääministeriys lähenee päivä päivältä
Suomen kansan kissanpäivät alkavat siitä hetkestä, kun presidentti Stubb on tehnyt nimityksen. Ainoastaan ylin tulodesi651633- 1051387
Tuntuuko sinusta mies
että olet jossain, mutta sydämessäsi haluat olla muualla. Suunnittelet kaikkea kivaa ja olet innolla mukana, mutta silti221265Ikävä uutinen uudesta Unelmia Italiassa kaudesta - Iso pettymys tv-katsojille!
Unelmia Italiassa -sarja kertoo Ellen Jokikunnaksen perheen elämästä Suomessa ja Italiassa. Nyt Ellen on kertonut tuleva101226Rakastan sitä
kun uppoat selittämään jotain. Etsit oikeaa tapaa sanoa jotain, jonka olet jo etukäteen miettinyt, sekoat vähän sanoissa511094LIEKSA - LUOVUIN JUORUILUSTA NÄIN SIINÄ KÄVI, KARU TOTUUS ÄÄNESTÄJÄN KOVA KOHTALO
Uusi vuosi ei olisi kukaan voinut ennustaa, maastamuuttoa ennustin, ei kuitenkaan massit riittäneet, jouduin tulemaan K661057