Olen seurustellut kohta neljävuotta. Seksi mieheni kanssa on ihan mahvataa paitsi sitten kun aika minun mennä päälle. Inhoan ratsastus asentoa. En tunne yhtään mitään mutta mieheni taas pitää paljon tästä asennosta. Monesti minulla on menny halut kokonaa tämän asennon takia ja sitten oollankin riidelty. Mieheni koossa ei ole valittamista. Onko olemassa jotain kikkoja tähän asentoon niin että itsekkin nauttisin tästä asennosta.
Ratsastaminen
5
1512
Vastaukset
- bansku1
Kokeile olla eri asennossa miehesi päällä. Tyttöystäväni tuntuu tykkäävän eniten tuosta asennosta kun hän on nojautuneena eteenpäin päälläni. Johtunee ehkä siitä, että kaluni on mallia banaani eli käyrä ylöspäin?
Itselleni plussaa tuossa asennossa ovat myös rinnat, jotka hyllyvät siinä pääni yläpuolella ja joita on kivaa hyväillä samalla. - Mie vaan
Keskity läheisyyteen, supistele paikkojasi, ole lumoavan hidas liikkeissäsi, välillä ihan paikallaan ja vain työstät lihaksillasi. Ei sun tarvii siinä hikijumppaa ottaa. Miehelle erittäin visuaalinen asento. Jos väsyt liikehdintään, nojaa eteenpäin ja mies voi naida alta. Muuntele nainen päällä asentoa, ehkä se alkaa eri variaatiolla tuntua kivemmalle, käänteinen lähetyssaarnaaja, sun jalat keskellä ja miehen reunalla, hoitaa klittaa paremmin. Käänny selin, se on kuin takaapäin nakuttelisitte mutta hieman eri rooleissa. Ota kalu ulos koneesta ja hinkkaa klittaa sen vartta vasten ja saat alle vartin työstöllä orkkusi. Yritä nyhtää kalua lihaksilla (jännitys ylös noustessa, rentona alas), varmasti alkaa tuntua molemmilla.
Mikä siinä on susta inhottavinta, se ettei anna sulle fiboja? Vai oletko epävarma miltä näytät, sattuuko? Tuntuuko ettet vain osaa? Ainakin siihen asennon tuntumattomuuteen auttaa tuo lihaksien käyttö. Kokeilehan jalkojen varassa kyykyssä, aivan eri fiilis molemmilla.
Toivottavasti hän suostuu myös sun toiveisiin vastavuoroisesti, kyllähän sitä nyt voi välillä vain toisen mieliksi suostua ja suurimman vaikutuksen teet häneen ehdottamalla itse välillä sellaista jota hän kovin haluaa. - Viivi..
Liiku ylös-alas pomppimisen sijaan eteen-taakse miestä vasten. Siinä saa samalla klitoris ja koko hävyn alue hankausta. Pyydä vielä miestä 'nostamaan' lantiotaa samalla tavalla kuin yskiessä tapahtuu tai kun hän nostaa ylävartaloaan, niin alapää jännittyy juuri oikeaan asentoon. Parhaat orgasmit saan juuri tällä tyylillä.
- Nauttia
Olen vanha halunnut nuoria poiikia millä seisoo ja saa pomppia pitkään. Kun saan välillä tulee pissatkin, jos ei pojajalle haittaa niin teen saman päältä suuhunkin. Annan kunnolla nuolla vittuani ja annan pissatkin suuhun kun tulee. Pitää nauttia nuoren pojan paikoista (dildoa pyllyyn) .YM YM
Yks tyttöystäväni löysi tuossa asennossa g-pisteensä. Useimmat naiset kai ei tuossa asennossa sitä löydä, mut kaikki naisethan on erilaisia.
Ei hitsi et oli ihana katsoa sitä nautintoa. Ekalla kerralla hän oli häpeissään kun hoiti vain oman nautintonsa, mutta kun sanoin ettei mikään ole kiihottavampaa kuin nähdä miten toinen nauttii, hän otti asian rennommin.
Ketjusta on poistettu 9 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mihin kaikkeen sinä ihastuit hänessä
Mikä oli se asia mikä vei jalat altasi? ❤️ Oliko jotain erityistä tilannetta vai tunne? Kenties monen sattuman summa? Ai979469Persut: haluamme lisää veroja!
Lisää lisää veroja huutaa persukuoro. Veroila Suomi nousuun! "Uusi matkailuvero eli matkailijamaksu peritään esimerki754924Nainen kokki autossa kammottavan kuoleman sähköauto-Teslan syttyessä tuleen.
https://www.is.fi/autot/art-2000011652873.html Näin vaarallisia sähköautopalot voivat olla.504619Päivän Riikka: Uudenkaupungin autotehdas hiljeni
Näin ne 100 000 uutta pysyvää ei-tempputyötä yksityiselle sektorille tämän hallituksen ansiosta syntyy. Työntekijöille j82388Numero josta kaivattusi tulee mieleen
Onko jokin numero joka yhdistää teidät jotenkin? Älä laita puhelinnumeroa.1001586- 441424
Jorman paluu sodasta Lieksaan oli katkera
Jorma Karhunen astui Lieksan asemalle. Aurinko paistoi, mutta Jorman maailma oli sumuinen. Takana oli se helvetti, jota541340Tämmönen höpsö
Höpönassu mä olen. En mikään erikoinen…hölötän välillä ihan levottomia. Tykkäisit varmasti jos olisin siellä sun vieress441286Kerro kaivattusi nimi tai nimikirjaimet
🌠 Tähdenlento! Kirjoittamalla kaivattusi nimen tai nimikirjaimet tähän, saattaa toiveesi toteutua.471269Heräsin taas sinä mielessä
Miten voi haluta toista näin paljon? 😳 Kyllä meillä on muutenkin hyvä yhteys. Ehkä se tekee myös tästä niin voimakkaan?641262