Muita joilla kiihottaa kaulapanta naisella? Olen etsinyt vaimolle sopivaa, sievää, ei liian leveää, jolla voisi merkata omansa myös julkisella paikalla, onko sellaisia? Mikä olisi paras nettikauppa?
Kaulapanta
11
1141
Vastaukset
- kinky
Tavaratalon lemmikkieläinosasto.
Olen käyttänyt suuren koiran kaulapantaa. Samalta osastolta ostin myös ratsuraipan. iVerkkokaupat on niitä pullollaan.
Tosiaan lemmikkikaupoissa myös onTavarataloissa myös.
Itselläni on selainen punainen jossa niitejä ja msaa lukon myös.
Leveys n.2cm- utelias1
Kiintoisa ajatus toi panta juttu. Itseäni kiinnostaisi, vaihtaa mielipiteitä miehen tai parin
kanssa jossa mies on joutunut alistetuksi, niin arkielämässä kun kammarinkin puolella, haluaisin tietää kuinka se vaikuttaa elämään ja kuinka pitkälle siinä voi mennä.- solmunen
Kaksoisrooli.
Olen arkielämässä sopuisa ja vaimoni hyvinvoinnista ja viihtyvyydestä huolehtiva.
Kuitenkin, tarvittaessa teen aina päätökset tai siunaan yhteisen sopimuksemme.
Makuuhuoneen puolella olen alistetussa roolissa.
Kaulapanta, nuolettaminen varpaista ylös haaroväliin.
Sidotuksi pakkaushihnoilla ja köysillä täydeksi paketiksi.
Nuoletusta, kiusoittelua, kiihoitusta, kivesten ja siittimen sitomista ja napsimista.
Alituneisuuden oaoittamiseksi lievää pakaroiden läpsimista ja kutittelua yms.
Usein vaimoni hoidattaa itsensä mutta pakottaa minut onanoimaan valmiiksi.
Toistaiseksi en voisi kuvitella parempaa elämää.
Toiminta eliminoi vaimoni ikävuodet, 65v.
- Perv0
Tykkään myös jos naisella on kaulapanta.Tällähetkellä lojuu lipaston pohjalla kun ei ole käyttäjää..
- subn78
Tuollainen on ollut mulla jo viitisen vuotta kaulassa http://www.sm-hamburg-shop.de/ Siinä on myös rengas etupuolella.
- subn78
Elikkä tuolta linkistä pitää valita titan ja sitten serie T
Siinä toi neljäs kuva ylhäältä on samanlainen kuin mulla - Taluttaja
Aika kiva, ketjukiinni ja se on siinä... :)
- kouluttaja
Oon kanssa aidon koiranpannan kannalla. Sen kun laittaa kaulaan, taluttimen kiinni ja kuljettaa vähän ympäri tupaa niin tietää naaras paikkansa. Punainen on ja niiteillä.
- bdsm
Panta on sukupuolineutraali. Käyttökohde on vaihtunut. Session aluksi vaimoni kytkee minut kerran, pari viikossa.
- Anonyymi
Itsekkin haluaisin pitää pantaa ja talutinta kunnon koirapannat käy hyvin mutta ei oo ketään kuka olisi taluttamassa
Ketjusta on poistettu 14 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Moikka rakas
Oon miettinyt meidän välistä yhteyttä viime aikoina. En ihan osaa pukea sanoiksi, mitä kaikkea tunnen, mutta halusin vaa6516923Mitä tapahtunut
Poliiseja monta autoa+panssariauto Porista kpäähän päin tänään klo n.20 kuka hurjistunut ?414614HS: Kuka vielä uskaltaa mennä sairaalan ensiapuun?
https://www.hs.fi/mielipide/art-2000011212025.html Tässä on hyvin ajankohtainen mielipidekirjoitus koskien Malmin sairaa2972637- 1351928
Ökyrikas Kurkilahti mussuttaa veroistaan
Pakeni aikoinaan veroja Portugaliin mutta joutui palaamaan takaisin kun Suomi teki verotussopimuksen Portugalin kanssa.1321559Yhdysvalloissa työllisyys paranee, Suomessa työttömyys kasvaa, missä vika?
Miten tämä on mahdollista että 177 000 uutta työllistä tuli USAssa yhdessä kuukaudessa, vaikka Trump on ruorissa? Orpon3951504- 141379
Jos tämän vaan sulkee ja avaa 5 vuoden päästä
Täällä on luultavasti edelleen näitä ihan samoja juttuja. On kuin kauniit ja rohkeat samat jutut junnaa. Heips. 👋🏻 E101293Lakea konkurssiin. Asukkaat menettävät asuntonsa
Kuntarahoitus on tänään jättänyt konkurssihakemuksen lakean kaikista kiinteistö osakeyhtiöistä. Kassa on tyhjä, kaikki171034mahdollista, että olet ollut iltavuorossa
Ja kotiin päästyäsi tulit palstalle etsimään merkkiä minusta, jos kaipaat yhtään minua niin kuin minä sinua Ei mennyt k91002