Muita joilla kiihottaa kaulapanta naisella? Olen etsinyt vaimolle sopivaa, sievää, ei liian leveää, jolla voisi merkata omansa myös julkisella paikalla, onko sellaisia? Mikä olisi paras nettikauppa?
Kaulapanta
11
1202
Vastaukset
- kinky
Tavaratalon lemmikkieläinosasto.
Olen käyttänyt suuren koiran kaulapantaa. Samalta osastolta ostin myös ratsuraipan. iVerkkokaupat on niitä pullollaan.
Tosiaan lemmikkikaupoissa myös onTavarataloissa myös.
Itselläni on selainen punainen jossa niitejä ja msaa lukon myös.
Leveys n.2cm- utelias1
Kiintoisa ajatus toi panta juttu. Itseäni kiinnostaisi, vaihtaa mielipiteitä miehen tai parin
kanssa jossa mies on joutunut alistetuksi, niin arkielämässä kun kammarinkin puolella, haluaisin tietää kuinka se vaikuttaa elämään ja kuinka pitkälle siinä voi mennä.- solmunen
Kaksoisrooli.
Olen arkielämässä sopuisa ja vaimoni hyvinvoinnista ja viihtyvyydestä huolehtiva.
Kuitenkin, tarvittaessa teen aina päätökset tai siunaan yhteisen sopimuksemme.
Makuuhuoneen puolella olen alistetussa roolissa.
Kaulapanta, nuolettaminen varpaista ylös haaroväliin.
Sidotuksi pakkaushihnoilla ja köysillä täydeksi paketiksi.
Nuoletusta, kiusoittelua, kiihoitusta, kivesten ja siittimen sitomista ja napsimista.
Alituneisuuden oaoittamiseksi lievää pakaroiden läpsimista ja kutittelua yms.
Usein vaimoni hoidattaa itsensä mutta pakottaa minut onanoimaan valmiiksi.
Toistaiseksi en voisi kuvitella parempaa elämää.
Toiminta eliminoi vaimoni ikävuodet, 65v.
- Perv0
Tykkään myös jos naisella on kaulapanta.Tällähetkellä lojuu lipaston pohjalla kun ei ole käyttäjää..
- subn78
Tuollainen on ollut mulla jo viitisen vuotta kaulassa http://www.sm-hamburg-shop.de/ Siinä on myös rengas etupuolella.
- subn78
Elikkä tuolta linkistä pitää valita titan ja sitten serie T
Siinä toi neljäs kuva ylhäältä on samanlainen kuin mulla - Taluttaja
Aika kiva, ketjukiinni ja se on siinä... :)
- kouluttaja
Oon kanssa aidon koiranpannan kannalla. Sen kun laittaa kaulaan, taluttimen kiinni ja kuljettaa vähän ympäri tupaa niin tietää naaras paikkansa. Punainen on ja niiteillä.
- bdsm
Panta on sukupuolineutraali. Käyttökohde on vaihtunut. Session aluksi vaimoni kytkee minut kerran, pari viikossa.
- Anonyymi
Itsekkin haluaisin pitää pantaa ja talutinta kunnon koirapannat käy hyvin mutta ei oo ketään kuka olisi taluttamassa
Ketjusta on poistettu 14 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävä sinua
Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k273613- 412459
Otavassa tapahtuu!
Rakennuspalo, yläkerta tulessa. Henkirikosta epäillään. Tiettyä henkilöautoa etsitään, minkä mahdollinen epäilty ottanut362294Tulemmeko hyvin
Toimeen ja juttuun keskenämme? Luulen, että sopisit hyvin siihen ☀️ympäristöön, paljon kaikkea erilaista.♥️mietin tätä s72057Tiedän kuka sinä noista olet
Lucky for you, olen rakastunut sinuun joten en reagoi negatiivisesti. Voit kertoa kavereillesi että kyl vaan, rakkautta431572- 381519
- 131309
- 1271302
Pitkäaikaiset työttömät työllisyystöillä takaisin yhteiskuntaan
Vaikka se vähän maksaakin, niin parempi on valtion teettää hanttihommia, jottei yksilöistä tule yhteiskuntakelvottomia.2661275Kesäseuraa
Kesäseuraa mukavasta ja kauniista naisesta. Viesti tänään mulle muualla asiasta jos kiinnostaa Ne ketä tahansa huoli, t451265