Kaulapanta

Vaimonlainaaja

Muita joilla kiihottaa kaulapanta naisella? Olen etsinyt vaimolle sopivaa, sievää, ei liian leveää, jolla voisi merkata omansa myös julkisella paikalla, onko sellaisia? Mikä olisi paras nettikauppa?

11

1141

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kinky

Tavaratalon lemmikkieläinosasto.

Olen käyttänyt suuren koiran kaulapantaa. Samalta osastolta ostin myös ratsuraipan.

• iVerkkokaupat on niitä pullollaan.
      Tosiaan lemmikkikaupoissa myös onTavarataloissa myös.
      Itselläni on selainen punainen jossa niitejä ja msaa lukon myös.
      Leveys n.2cm

• utelias1

Kiintoisa ajatus toi panta juttu. Itseäni kiinnostaisi, vaihtaa mielipiteitä miehen tai parin
      kanssa jossa mies on joutunut alistetuksi, niin arkielämässä kun kammarinkin puolella, haluaisin tietää kuinka se vaikuttaa elämään ja kuinka pitkälle siinä voi mennä.

• solmunen

Kaksoisrooli.

Olen arkielämässä sopuisa ja vaimoni hyvinvoinnista ja viihtyvyydestä huolehtiva.
        Kuitenkin, tarvittaessa teen aina päätökset tai siunaan yhteisen sopimuksemme.

Makuuhuoneen puolella olen alistetussa roolissa.
        Kaulapanta, nuolettaminen varpaista ylös haaroväliin.
        Sidotuksi pakkaushihnoilla ja köysillä täydeksi paketiksi.
        Nuoletusta, kiusoittelua, kiihoitusta, kivesten ja siittimen sitomista ja napsimista.
        Alituneisuuden oaoittamiseksi lievää pakaroiden läpsimista ja kutittelua yms.

Usein vaimoni hoidattaa itsensä mutta pakottaa minut onanoimaan valmiiksi.

Toistaiseksi en voisi kuvitella parempaa elämää.
        Toiminta eliminoi vaimoni ikävuodet, 65v.

• Perv0

Tykkään myös jos naisella on kaulapanta.Tällähetkellä lojuu lipaston pohjalla kun ei ole käyttäjää..

• subn78

Tuollainen on ollut mulla jo viitisen vuotta kaulassa http://www.sm-hamburg-shop.de/ Siinä on myös rengas etupuolella.

• subn78

Elikkä tuolta linkistä pitää valita titan ja sitten serie T
      Siinä toi neljäs kuva ylhäältä on samanlainen kuin mulla

• Taluttaja

Aika kiva, ketjukiinni ja se on siinä... :)

• kouluttaja

Oon kanssa aidon koiranpannan kannalla. Sen kun laittaa kaulaan, taluttimen kiinni ja kuljettaa vähän ympäri tupaa niin tietää naaras paikkansa. Punainen on ja niiteillä.

• bdsm

Panta on sukupuolineutraali. Käyttökohde on vaihtunut. Session aluksi vaimoni kytkee minut kerran, pari viikossa.

• Anonyymi

Itsekkin haluaisin pitää pantaa ja talutinta kunnon koirapannat käy hyvin mutta ei oo ketään kuka olisi taluttamassa

Ketjusta on poistettu 14 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Moikka rakas

Oon miettinyt meidän välistä yhteyttä viime aikoina. En ihan osaa pukea sanoiksi, mitä kaikkea tunnen, mutta halusin vaa
      Ikävä
      65
      16923
    2. Mitä tapahtunut

Poliiseja monta autoa+panssariauto Porista kpäähän päin tänään klo n.20 kuka hurjistunut ?
      Kankaanpää
      41
      4614
    3. HS: Kuka vielä uskaltaa mennä sairaalan ensiapuun?

https://www.hs.fi/mielipide/art-2000011212025.html Tässä on hyvin ajankohtainen mielipidekirjoitus koskien Malmin sairaa
      Maailman menoa
      297
      2637
    4. Gallup: kaivattusi syntymävuosi

Minä vuonna kaipaamasi henkilö on syntynyt?
      Ikävä
      135
      1928
    5. Ökyrikas Kurkilahti mussuttaa veroistaan

Pakeni aikoinaan veroja Portugaliin mutta joutui palaamaan takaisin kun Suomi teki verotussopimuksen Portugalin kanssa.
      Maailman menoa
      132
      1559
    6. Yhdysvalloissa työllisyys paranee, Suomessa työttömyys kasvaa, missä vika?

Miten tämä on mahdollista että 177 000 uutta työllistä tuli USAssa yhdessä kuukaudessa, vaikka Trump on ruorissa? Orpon
      Maailman menoa
      395
      1504
    7. Missäpäin,,,

Lapuaa tapettu ihminen viime yönä ? Hurjaa touhua nykymeno täällä...
      Lapua
      14
      1379
    8. Jos tämän vaan sulkee ja avaa 5 vuoden päästä

Täällä on luultavasti edelleen näitä ihan samoja juttuja. On kuin kauniit ja rohkeat samat jutut junnaa. Heips. 👋🏻 E
      Ikävä
      10
      1293
    9. Lakea konkurssiin. Asukkaat menettävät asuntonsa

Kuntarahoitus on tänään jättänyt konkurssihakemuksen lakean kaikista kiinteistö osakeyhtiöistä. Kassa on tyhjä, kaikki
      Seinäjoki
      17
      1034
    10. mahdollista, että olet ollut iltavuorossa

Ja kotiin päästyäsi tulit palstalle etsimään merkkiä minusta, jos kaipaat yhtään minua niin kuin minä sinua Ei mennyt k
      Ikävä
      9
      1002
    Aihe