jos nuo heppateurastukset rupeaisi Suomessa vetämään ja lihasta saisi jotain hintaa, niin olisiko hyvä idea pitää ihan lihahevosia? Ostaisi suloisia kirmailevia varsoja ja kasvattaisi ne teuraskypsiksi heppapihatossa/laitumella. Ihana näky olisi aamulla, kun katselisi kedolla kirmailevaa laumaa, kuuntelisi hirnuntaa ja miettisi vaan, että kohta ovat ihanasti vakuumissa. Tai tulisi jotain pikkututtöjä vonkaamaan ratsaille pääsyä, niin ilmoittaisi vain, ett sori ei käy, kun kohta tulee teurasauto :D
Mikä mahtava markkinarako olis tällätä vaikka Helsinki Horse Shown tai Apassionatan parkkipaikalle myyntikoju ;D
Mulla on sellainen haave, että ostan joskus jonkun "kansallisen ravitähden" ja väännätän sen välittömästi metukaksi jossain "Lihamestarilla". Olisi tyyristä metukkaa ja kaikki kallis on hyvää ???
Ja maajussille pil...ua ohjelmasta: usein näillä morsianehdokkailla on myös vähintään yksi koira...siis koiria ja hevosia tuntuu olevan runsaasti maalle tuppautuvilla naisilla...loppujen lopuksi taitaa olla niin että nämä "eläinnaiset" pitävät enemmän eläimistä kuin miehistä...maalaismies on heille vain väylä saada eläimet kunnon maalaisolosuhteisiin hoitoon ja ja kun varsinkin hevosen "pitäminen" maksaa, niin saadaan maajussi kuin huomaamatta maksamaan lemmikkihevosten ja miksei koirienkin elättäminen. Kiva tehdä heppaheiniä ja koiratarhoja morsmaikun maatessa sisällä katselemassa Emmerdalea ;D
Olisko ideaa?
2
150
Vastaukset
- kurinpitäjä
Sinulle avuton trolli.
"Eläin-naiset" pitävät miehistä, ei isin ja äiskän mielipiteen mukaan toimivista peräkamarin "isännistä".
Ongelma on se että suurin osa nykyisistä maatalojen "isännistä" tottelee vanhanpolven mielipiteitä, oli kyse sitten tilanhoidosta, vapaa-ajan käytöstä tai miniän hankinnasta...
tv. hevosnaisen mies - hevosäijä
Aloittajan tapa höpistä asiasta oli ihan p-e-r-s-e-e-s-t-ä, mutta oli siinä ajatustakin joukossa, vaikka trolli olikin. Niin. Miksi ei ole liharotuisia hevosia, kun kuitenkin ulkomailla (aasiassa) hevosia syödään ihan sellaisenaan. Ei siis pelkkänä makkarana.
No joo, sitä ravitähden syömistä kandee vielä harkita, siinä on lääkejäämiä ja hormooneja ihan riittämiin... Tuskin edes saa teurastaa ihmisravinnoksi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1221320
Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta
Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä511259Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1221183- 1381013
- 100879
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten325814Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82714Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54636Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist49619Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64602