Miksi miesten naisellisuutta nauretaan?

temppu1976

Olen itse niinsanottu "Mies",joka kokee olevansa yhtäaikaa nainen myös...Kysyisinkin mistä tämmönen tila johtuu?Itse sen jo hyväksyn itsessäni ja parhaat ystävänikin..jopa vanhempani,mutta oon vain ihmetelly mistä johtuu?Lapsenakin olin naapurin pojan kanssa sotaleikeissä aina se keittiön emäntä...Ja siskojan kanssa leikin aina äitiä...Tilaani ei ole tutkittu ehkä sentakia ett oon lääkärien mielestä mielenterveyspotilas ja että asia liittyy mielenterveysongelmiin..Onko muita asiansa näin muiden mielestä kokevia??

-Sinéad from females Finland-

11

353

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • lkjjkhjj

      Ainakin olet joutunut kummallisten lääkärien tutkittavaksi koska ovat tulkinneet tilasi mielenterveyskysymykseksi. Mutta niinhän olisi varmaan ollut minunkin lapsuudessani. Nyt sentään lääkärit ymmärtää enemmän.

      • AlienIndie

        Ymmärtää enemmän, vai ovat suvaitsevaisuusideologian vietävänä kuin kapiset koirat?


    • mielenkiinnosta kyse

      Koetko aloittaja olevasi yhtä aikaa mies ja naienn, mutta olet ruumiiltasi mies?

      Onko sinulla tarve ilmentää sisäistä naiseuttasi ulospäin, sosiaalisesti, vai riittääkö sinulle että voit itse sisäisesti ajatella, että olet nainen?

      Määritteletkö itsesi transsukupuoliseksi tai transvestiitiksi? Onko sinulla ollut tarvetta sukupuolenkorjausprosessiin (aloituksestasi oletan, ettet ole ollut sellaisessa)?

    • joku transu

      Miehekkyys/naisellisuus ei ole sama asia kuin sukupuoli-identiteetti. Stereotyypeistä poikkeava sukupuoli-ilmaisu ei ole sairaus eikä ketään ainakaan pitäisi lähettää mihinkään tutkimuksiin sen perusteella.

      Jos koet halua olla eri sukupuolta kuin nyt, mieti huolellisesti mikä haluat olla ja hakeudu transtutkimuksiin. Älä missään nimessä selvittele sukupuoliasioita muiden hoitotahojen kuin transtutkimusyksikön kanssa.

      • AlienIndie

        "Älä missään nimessä selvittele sukupuoliasioita muiden hoitotahojen kuin transtutkimusyksikön kanssa. "

        Eikä kannata selvitellä niidenkään kanssa. Siellä tulee noottia jos istut heidän mielestään "sukupuolellesi epätyypillisellä tavalla".


    • AlienIndie

      No kyllähän sitä on ihan syytäkin nauraa. Miesten naisellisuus samoin kuin naisten miehekkyys on rikos biologiaa vastaan. Biologia on jumalamme, sitä ilman emme olisi olemassa, joten sitä tulee meidän kunnioittaman kaikessa. Biologiaa vastaan rikkovat tulee ajaa ulos yhteisöistä autioille saarille elämään.

      Kysy vaikka keneltä tahansa aivosukupuoliuskovaiselta.

      • ffffffasdfghrt

        Mieheksi kasvamiseen kuuluu äidistä irtautuminen ja eriytyminen, joten naisellista
        miestä vierastetaan vaistomaisesti, se koetaan alitajuisesti uhkana ihmisen kehitykselle.


      • Yabadabadoo
        ffffffasdfghrt kirjoitti:

        Mieheksi kasvamiseen kuuluu äidistä irtautuminen ja eriytyminen, joten naisellista
        miestä vierastetaan vaistomaisesti, se koetaan alitajuisesti uhkana ihmisen kehitykselle.

        For now. MIljoonan vuoden päästä "ihminen" on yksi ja sama sukupuoli, joka lisääntyy jakautumalla. Elämme välivaiheessa.


      • AlienIndie
        Yabadabadoo kirjoitti:

        For now. MIljoonan vuoden päästä "ihminen" on yksi ja sama sukupuoli, joka lisääntyy jakautumalla. Elämme välivaiheessa.

        Sitä todella toivon...


    • Transu57

      Minun mielestäni se johtuu siitä että naismaista, tai naiseksi itsensä kokevaa/muuttavaa miestä pidetään helposti oman sukupuolensa pettäjänä. Ja tähän asiaan nojaten sitten Tanelit pitävät oikeutenaan "rangaista" vääränlaista miestä esim. hakkaamalla. Televisiossa esiintyviä naiseksi pukeutuvia miehiä nauretaan hauskoina ym. mutta sitten kun kohdataan todellisuudessa, niin voi kauhistus! Elämme tosiaankin patriarkaatissa, jonka kauhistuttavimmat keksinnöt ovat uskonnot ja ydinaseet. Vielä kun lisätään sallitut määritelmät: alfa-uros, karpaasi, jne, jotka minun mielestäni ovat teennäisiä ja naurettavia (naurapa niille julkisuudessa, niin turpiin paukahtaa!). Sairas maailma! Valistuskaan ei näytä tehoavan betonipäisimpiin...

      • seerääs

        Aivan samoin poikamainen tyttö pettää sukupuolensa ja jos joudut sanomaan eläväsi patriarkaatissa, et elä patriarkaatiassa.

        Kuten aiemmin mainittiin, elämme aina vauvana symbioosissa naiseen ja elämäntehtävämme on irtautua äidistä. Tyttömäinen poika koetaan olevan äidissä kiinni ja tätä yritetään rohkaista irtautumaan asettamalla tämä naurunalaiseksi. Ikävä juttu toki transtyttöjen kannalta, vaikka perimmäinen tarkoitus onkin hyvä.


    Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      169
      3010
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      26
      2089
    3. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      23
      2034
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      91
      1863
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      71
      1573
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      19
      1323
    7. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      37
      1232
    8. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      10
      1221
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      35
      1193
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      9
      1181
    Aihe