Hei kertokaa ihan oikeesti kumpi Koskissa on edullisempi kauppa pitemmän päälle K-,vai S-kauppa,ei oteta huomioon Lidliä,kukaan järkevähän ei osta sieltä oikein mitään,minä en ainakaan uskalla ostaa mitään ulkolaista lihaa,Lidl sumuttaa kauheesti lihakaupoissakin ihmisiä,"valmistettu Suomessa".Joo ihan varmaan kananpalaset on moosattu jossain tehtaalla Suomessa mutta paketeissa ei kerrota minkä maalaista liha on.En minä ainakaan uskaltas syödä,ties mitä niistä saa-
Hintavertailua
6
202
Vastaukset
- Siis lidlliiin
SK kauppa heti toisena, lidl on halvin ja paras ja laadukkain.
Huippukokitkin suosittelevat, ja hakevat Lidlistä raakaaineet!!!! - Herra aarioinen
Kotimaisuusaste 0 jos uskoo liharekkojen purkajan juttuihin.
- Toimeenvain
Miksi et, aloittaja, tee itse vertailua?
- aloittaja1
No kyllä vertailenkin jonkin verran mutta en ole oikein saanut selkoa,ainakaan S-kaupoissa ei ole koskaan mitään tarjouksia meidän huusholliin.Tiedän että on Koskissakin monia hintatietoisia ihmiä jotka seuraavat tarkalleen hintoja.Edelleenkään en halua hintatietoja Lidlistä koska pidän sitä ulkolaisten lihojen myyjänä ja niitä en osta.
- djdjdjd
Neste k-kauppa ainakin on kallis.
- käydään muualla
niin on ja myyjät vois olla pelkkii naisii sais ystävällisempää palvelua
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1151479
Se helpottaisi oloa jos
Se toinen tietäisi että molemmat tykkäämme toisistamme. Se on asia mikä vaivaa ja ahdistaa minua vaikka tilanne olisikin881317Palsta kysely..
Mikä on mielestäsi hyvä ikäero parisuhteessa? Tulevassa/kuvitteellisessa tulevaisuuden suhteessa, voisitko harkita ”ott1381087- 68984
- 39927
- 69884
- 97877
Haluaisin nainen vain välillä heilutella peittoa sinun kanssa
Mutta kuitenkin oltaisiin uskollisia toisillemme.54862- 75846
Ihmeellistä millaisissa tilanteissa ajatukset kulkuun sinuun
Eilen seurasin kun ihmiset ajoivat kaupan parkkipaikalle ja menivät yhdessä kauppaan. Iski jotenkin ikävä. Mietin että39794