Elääkö mummo, lapsianne varten nyt? Vai lapsenlapsia varten? Nyt haluan kysyä, sinulta nuori mies tai nainen elätkö sinä vanhemmiten omia lapsenlapsiasi varten? Onko se ehtona, siksikö tässä ollaan? Kysyn vielä yhden tärkeän kysymyksen, sinulta lapseni - hoidatko minut kun olen vanha? Elämä on täynnä kysymyksiä, samoja niitä joita ajattelet itse. Kysyn vielä onko perinnönjako tärkeä? Onko? Kumpa on tärkeämpi saada minun asuntoni, vai minun apuni vai kumpikin? Olenko sinulle oma piika? Olisitko minulle?
Mummo kysyy sinulta, miniä tai poika?
4
122
Vastaukset
- te typerykset
Se on semmonen homma, et minen ainaka kettää rupee hoiteleen!!! Mut on tähän maailmaan tehty, multa mitään kysymättä! Vanhempien ei pidä olettaa et omat lapset / lastenlapset hoitaa ku aika alottaa korjaustyönsä!!! Kannattaa jättää mukulat hankkimatta ja pistää niihin menevä raha säästöön, on si vara palkata hoitaja vanhoille päiville.
- Sinun äitisi
No onneksi on mukulat tehty ja rahaa silti jäänyt säästöön. Nyt vain säästetään lisää, eikä jaella turhaan aikaa ja rahaa lapsille ja lapsenlapsille
- nuukat kyykkyyn
Sinun äitisi kirjoitti:
No onneksi on mukulat tehty ja rahaa silti jäänyt säästöön. Nyt vain säästetään lisää, eikä jaella turhaan aikaa ja rahaa lapsille ja lapsenlapsille
Miksi ees pitäisi jakaa rahaa lapsille / lastenlapsille???!!! Ei kuulu eikä tarvitse jakaa. Kyl saa olla huono äiti / mummu jos haluaa ;)
- ---------
Jos minun vanhempani esittäisivät minulle nuo kysymykset, niin toteaisin saman tien, että ei tarvitse. Tuhlatkoon rahansa ja eläköön omaa elämäänsä. Minä en tarvitse heitä, eivät tarvitse minun lapsenikaan. En tarvitse myöskään heidän rahojaan. Toki toivottavaa olisi, että voisimme olla vanhempieni kanssa jatkossakin hyvissä väleissä ja molemminpuolinen apu ja yhteistyö toimisi, mutta jos se olisi heille noin vaikeaa, niin antaa sitten olla.
Ja kyllä, odotan lapsenlapsiani (joskus vuosien päästä) ja toivon voivani olla heidän elämässään mukana aktiivisesti ja mahdollisimman paljon. Ei siksi, että se olisi minun velvollisuuteni, vaan siksi, että lapseni ja lapsenlapseni ovat minulle tärkeitä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .1065520Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/15256631453683Vanhalle ukon rähjälle
Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen503245Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi
Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi4532568Purra hermostui A-studiossa
Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.2611610- 871356
Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."
Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito131309Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde321283- 771248
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1501192