Onko n. 160cm pitkälle tytölle 140cm korkea (rotevahko) poni liian pieni? Omaksi siis. Pituutta en enään muutamaa senttiä enempää kasva ja suht kaponen olen. Ei poni mihinkään älyttömän raskaisiin valmennuksiin ja kisaputkiin joutuisi, mutta siis säännöllinen valmentautuminen ja silloin tällöin jotkut kisat.
Liian pieni?
Nicole
2
78
Vastaukset
Hyvin käy vielä. Omani oli 138cm vankka rist. poni ja itse olen 163cm eikä ollut ongelmia vaikka se oli nuorempana normaalissa/raskaassa työssä. Sanotaanko niin, että ei olisi haitaksi vaikka poni olisi vähän isompi, mutta ei se liian pienikään vielä ole.
Ellei sinulla ole vielä mitään tiettyä ponia kiikarissa, niin kannattaa kokeilla miltä sen kokoinen heppa tuntuu ratsastaa. Jos se tuntuu pieneltä, etsi isompi.
Onnea!- vjfnhc
Ei tuon kokoinen poni ole yhtään pieni just hyvä! Mieti jos aasi kantaa ison miehen niin kyllä kantaa ponikin :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 523291
Joka päivä olen lukenut
Lähes kaiken. Ne sanat ja miten olet minut nähnyt. Se sattuu niin syvälle sydämeen. Ehkä vain manipuloit tai jotain. Sil212500- 232418
- 402361
- 312238
Sanna Marin ja lähestymiskielto
No just joo. Kaikella sitä pitää saada lööppejä. Taas on joku ohimennen hipaissut pyhää Mariinia.1372234- 402060
- 281981
- 1081822
- 361785