elikkäs palaneen polttimon merkkivalo syttyy ainakun jarrua painaa eli herjaa että jarruvalo polttimo olisi palanut vaikkei ole haittaako katsastuksessa jos se valo palaa vaikka kaikki toimii ja mistä voisi johtua se merkkivalon palaminen olen kokeillut vaihtaa polttimotkin muttei ollut mitään vaikutusta ja 940 classic volvo kyseessä
Palaneen polttimon merkkivalo palaa
5
491
Vastaukset
- ....
Palaako kans se lisäjarruvalo hattuhyllyllä?
- Herkkä kampe
Varmista, että molemmat polttimot ovat samanlaiset ja samanmerkkiset. Liikuttele myös takavalojen johtoliittimiä, ettei mikään hapettuma tee häiriötä.
- tietoa
mulla oli hapettumaa..osta hapettuman poistoainetta ...sumuutat sitä ja rapsuttetet polttimon kantaa ja vastaliitoksia...
- asentaja2
moi en muista mut 740 kaksi jarruvaloa takana ja oli molemmat toiset palanu ja ydessä oli väärän ampperin polttimot jarruvalo 21a tarkasta tämä
- Ihmeitä riittää
Mulla taas on jarruvalopolttimoina olleet 21wattiset. Autosta on kyllä löytynyt jopa 25 ampeerin sulake.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jäätävä epävarmuus
Mistä tää hirveä epävarmuus molemminpuolin johtuu? Pohjimmiltaan uskon, että molemmat tietää, että tunteita on. Vai onko841766- 431409
En malta odottaa mies että tulet minuun
Sykkivänä ja intohimon palossa ujutat hitaasti upean rakkauden miekkasi minuun, ja antaudutaan kiihkeään rakasteluun. Hu1191200Vanhemmalle naiselle
Ihastuin sinuun kauan sitten. Luonteeseen, ulkonäköön ja iloisuuteen. Olen haaveillut sinusta sen jälkeen monet kerrat.871152Siltojen varjoissa
Siltojen varjoissa Yksinäinen susi kulkee, hiljaisuudessa sanoja punnitsee. Sydän auki, paljas liekki rinnassa, siltoja2911151- 63952
- 56942
Pitsaa selliiä
Onko uudet pitsat hyviä, kannatteooko käyvä vai suosiollako pittää hilipasta sotkamoon20900Persut romahti Haapaveellä, kiitos Ilkka!
Persut saivat historiallisen tappion haapaveellä! Kiitos Ilkka!40887- 34854