Olisiko kenelläkään hyvää ohjetta/linkkiä miten tehdään teerenkuvia?
Kiitti!
Teeren kuvien teko
2
2243
Vastaukset
- mehästäjä
Piirrä malli, kaava vaikka pahville. Ota huomioon, että esimerkiksi kaula ohenee kun se täytettäessä pyöristyy. Eli mallin tulee olla isompi kuin pelkkä teeren profiili.
Kokeile jollain halvalla kankaalla ensin.
Siis leikkaa kaksi kangaspalaa ja ompele ne yhteen. Jätä auki peräpäästä ja täytä jollain "fyllillä". Kun olet saanut hyvän mallin, tee siitä oikeasta kankaasta, musta sametti näyttää hyvältä.
Sitten vaan valkoiset laikut siipen kohdalle, tai jos nyt sattuu olemaan oikeita teeren siipiä, laita ne. Ja eikun pitkän puuriman nokkaan kiinni ja puuhun.
Netistä löytynee mallikin kuvaa varten. - ...
teeseitse-lehdessä neuvotiin :
1.ammu teeri
2.suolita se
3.lopuksi laita uretaania teeri täyteen
4.sido teeri rautalangalla hongan latvaan kiinni.
5.mene itse samaan puuhun kyttäämään.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 265248
Oulaisten vaalit ovat hyvä alku, mutta lisää toimenpiteitä tarvitaan.
Oulaisten vaalit ovat hyvä alku. Puolueväristä riippumatta hallituksen rikollisuutta torjuvat toimenpiteet tehoavat ja r34647- 1441549
Olen rakastunut sinuun mies edelleen
Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍1551426Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua
Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais141250- 931104
Kyläyhdistyksen tuho, kiitos sääntöukon
Hyrynsalmen kyläyhdistyksen yleinen keskustelutilaisuus ja ylimääräinen kokous alkoi hyvin. Siellähän keskusteltiin oike211054viekää miehet naiset kunnon treffeille
Ja käyttäytykää hyvin. Niin tehdään vaikutus. Miehen kuuluu tarjota naiselle.177927En vittujakaan enää välitä sinusta nainen
Toivottavasti en näe sinua enää koskaan. Jos näen, niin en ole näkevinäni. Et merkitse minulle enää mitään.61883- 37819