Jarna ja Johanna

Ulkona kuin lumiukko...

Voisiko joku ystävällisesti kertoa kuinka Jarna liittyy/kuuluu Johannan elämään?

31

2035

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kemoterapiaa

      Miten Woman´s MC –rikollisjärjestön perustaja – Jarna Anne Kristiina Leskelä/ Lahdenvuo/ Kervinen – ujuttautui Johanna Tukiaisen tukinaiseksi? Näinhän se kävi kevättalvella 2013:

      Jarna aloitti yhteydenottonsa Tuksuun netitse ja kertoi olevansa selvänäkijä, jolla olisi tärkeää tietoa Tuksun kolmesta siipihomosta, huojuvasta. Varsin ovelaa...

      Yhteyttä ei kuitenkaan tahtonut syntyä, vaikka Jarna kehui Tuksun ”ihania mekkoja ja hattuja.” Tuksulla kun oli muuta menoa, murhetta ja ahdistusta koko kevät.

      Kesäkuun 2013 lopulla kaverisuhde alkoi ottaa tuulta purjeisiin, kun Jarna ”kirosi JUHAN” (Immosen). Lisäksi, hän lupasi laittaa ”NBK-jätkät” käymään Arto Länsmanin uuden tyttöystävän, Sannan, luona, jotta tämä ”oppisi olemaan.” Ja kuten muistamme, taitava kirjoittaja Somebody (Sanna tai Sannan bestis) lopetti äkisti bloginsa julkaisemisen ja hävitti vanhat tekstinsä blogosfääristä. Näinhän se käy. Sananvapaus, juu.

      Kuitenkin, Tuksu varsinaisesti syttyi liekkeihin vasta, kun Jarna kertoi ja väitti, että muuan Mika Lahtonen antoi hänelle tyrmäystippoja Kämp-hotellissa vuonna 2007 ja sitten ”söi hänen kaulansa.”

      BINGO!

      Kas kummaa, Tuksullahan oli juuri samanlainen kokemus samasta miehestä. Mitenkäs sattuikaan! Niinpä parivaljakko päätti ”kiristää” Hymy-lehden nykyistä päätoimittajaa, Mika Lahtosta, näillä kokemusperäisillä tiedoillaan.

      Edelleen, orastavan kaverisuhteen kemoterapeuttinen perusta alkoi vahvistua, kun keskustelussa ja käytännön toimissa päästiin bentsoihin, ketipinoreihin, rivatrilleihin ja lyricoihin.

      Tuksullahan aivojen reseptorit kiljuivat lisää aineita kuin linnunpoikien suut pesässä. Hän aivan tärisi ja vapisi, ja lähti pian junalla Hyvinkäälle ja edelleen Nurmijärvelle hakemaan nappeja, noita huumaavia lääkkeitä.

      Ja niin Tukiaisen ja Leskelän kaverisuhde sai lujan kemiallisen sinetin.

      Tässä koko tarina: http://pastebin.com/2QhWPpdJ

      -ddd-

      • Lahdenvuo 23.12.13

        Lahdenvuo 23.12.13:

        ”Viime viikko oli surullinen ja hieman viime kuukadesta.

        Olen ollut melkein koko Joulukuun yksin ja mietttinyt elämän asioita.
        Viime viikko oli erittäin henkisesti raskas, on tullut itkettyä.

        Kuoleman tapaus sekä 2 eri ihmisen tekemä itsemurhayritys vielä samana päivänä, se kosketti suuresti. Kuoleman tapauksesta en halua puhua, koska mielestäni puhuminen kertominen siitä, on kuolleen ihmisen julkisuus-arvolla pysymistä julkisuudesta, se ei ole minun tehtävä eikä mielestäni muiden kuin lähiomaisten siis perheenjäsenten tehtävä kertoa siitä. Hirveän moni siitä on yrittänyt hyötyä ja se on moraalisesti väärin.

        Miettikää kun kirjoitatte niitä blogejanne tai muita vastaavaa ettei se ole muiden kuin perheenjäsenten ottaa kantaa, oli vaikka kuinka hyvä ystävä ollut tai muutakaan vastaavaa.

        RAUHALLISTA JOULUA!

        Minulla on yksi ainut toive joululahjaksi se on, että yksi ihminen hakeutuisi päihdehoitoon alkoholin käytön takia, olen yrittänyt useaan otteeseen siitä puhua, mutta onnistumatta.

        Oma tahto tahto on se tärkein ja jos sitä ei löydy niin tulos on karmaisema, alkoholismista minulla ei juurikaan ole tietoa, koska omaa äitiäni esim en ole koskaan nähnyt humalassa. Pari exää ottanut kuppia,muttei tässä mittakaavassa.”

        Blogiin: http://jarnakervinen.blogspot.fi/2013/12/viime-viikko-oli-surullinen-ja-hieman.html


      • kolleega

        Tämän kirjoittaja on selcästi ammattilainen. HYMY lehdestäkö ?


    • ”hyazemaze” 10.9.13

      Hymy-näätä ”hyazemaze” kertoi 10.9.2013 (kiitokset!!) tälleen:

      ”... Lisäks tiedän, että meni Jarnan kanssa Kellokosken sairaalaan hermolomalle yhdessä (elokuussa 2013, toim.huom.). Kaverini oli siellä samaan aikaan niiden molempien kanssa ja tosi avoimesti ne puhu kaikesta. Molempien lapset on huostaanotettu niiden hölmöilyjen takia.”

      ”Jarnaki oli huumevierotuksessa, mut ei tainnu homma skulata.
      Julia pitäis viedä sinne vähäks aikaa.”

      ”Johanna oli varmaan piskiensä kanssa Jarnan luona ja sai pitää ne. Leopardihuo-ra (muuan Suvi) on nus-sinut Kelliksellä (Kellokoskella) jotain äijää sairaalasängyssä ja Riksun keikkaa (7.9.) ennen oli panemassa kolmen miehen kanssa. Sopii siis joukkoon.

      Mun kaveri oli Kelliksellä molempien neitokaisten kanssa, siis Jarnan myös, ja kuuli juttuja ihan niiden omasta suusta.

      Jarna oli kovaan ääneen koko ajan vaatimassa lisää lääkkeitä ja väitti, et kakssuuntanen mielialahäiriö ois muka virhediagnoosi, samoin kun päihdeongelma, vaikka oli just tullu Järvenpään sosiaalisairaalasta. Sit ne kaks vaan otti takapihalla aurinkoa ja suunnitteli yhteistä etelänmatkaa Tuksun kanssa.”

    • vanha juttu

      saitkos mitä hait tuo juttu on ollut jo täällä palstalla monen monta kertaa

      vanhoi juttui kertaat ei noit sun juttuis viitti enää lukee

      paneudu nyt helvetti johonkin muuhun kudo vaik sukkaa

      • Ulkona kuin lumiukko

        Kiitos vastanneille.
        Jatkan villasukan kutomista, on noi neitoset sen verran sekopäistä porukkaa, että viisaampaa vaan keskittyä muuhun maailman menoon.


    • Lahdenvuo 23.12.13

      Lahdenvuo 23.12.13:

      ”Viime viikko oli surullinen ja hieman viime kuukadesta.

      Olen ollut melkein koko Joulukuun yksin ja mietttinyt elämän asioita.
      Viime viikko oli erittäin henkisesti raskas, on tullut itkettyä.

      Kuoleman tapaus sekä 2 eri ihmisen tekemä itsemurhayritys vielä samana päivänä, se kosketti suuresti. Kuoleman tapauksesta en halua puhua, koska mielestäni puhuminen kertominen siitä, on kuolleen ihmisen julkisuus-arvolla pysymistä julkisuudesta, se ei ole minun tehtävä eikä mielestäni muiden kuin lähiomaisten siis perheenjäsenten tehtävä kertoa siitä. Hirveän moni siitä on yrittänyt hyötyä ja se on moraalisesti väärin.

      Miettikää kun kirjoitatte niitä blogejanne tai muita vastaavaa ettei se ole muiden kuin perheenjäsenten ottaa kantaa, oli vaikka kuinka hyvä ystävä ollut tai muutakaan vastaavaa.

      RAUHALLISTA JOULUA!

      Minulla on yksi ainut toive joululahjaksi se on, että yksi ihminen hakeutuisi päihdehoitoon alkoholin käytön takia, olen yrittänyt useaan otteeseen siitä puhua, mutta onnistumatta.

      Oma tahto tahto on se tärkein ja jos sitä ei löydy niin tulos on karmaisema, alkoholismista minulla ei juurikaan ole tietoa, koska omaa äitiäni esim en ole koskaan nähnyt humalassa. Pari exää ottanut kuppia,muttei tässä mittakaavassa.”

      Blogiin: http://jarnakervinen.blogspot.fi/2013/12/viime-viikko-oli-surullinen-ja-hieman.html

    • Lääkkeitä ja viinaa!

      Tuksu vihjaili 23.1. ilmestyneessä Seiska-lehdessä, että (Jarna) -”ystävä antoi (18.-21.12.13 Nurmijärvellä )hänelle alkoholin kanssa syöpäpotilaille tarkoitettuja lääkkeitä.” Tuosta Jarna loihe lausumaan:

      ”Kaikenlaista :S

      Luin seiskalivesta pari viikkoa sitten kun Madame oli kirjoittanut että minulla on narsistinen persoonalli. Hän ja olin kuulemma vielä kehunut sillä. Tänään luin seiskasta " Hän syyttää Suomessa tapahtuneesta tapauksesta ystäväänsä, joka antoi hänelle alkoholin kanssa syöpäpotilaille tarkoitettuja lääkkeitä"

      Oletan että asiassa tarkoitettiin minua ja minulla on syöpä. Hoh hoh, nimeä ei uskallettu käyttää, hyvä näin seiskalle pojot.

      Asiahan ei mennyt niin hän oli luonani, ja olin sen yön itse Eirassa Stadissa kun Madame oli mun luona tuli aikaisin aamusta takaisin, koska oletin että Madame nukkuu. Ei nukkunut, vaan oli hereillä. Madame käytti silloin tietokonetta mihin oli tallennettu salasanat. Hymyn keskustelupalsta sain kuulla häneltä aikamoista haukuntaa. En sitäkään tajua, miksi vihaa näätiä, suurin osa on mukavia kivoja ihmisiä.

      Madamella ei ollut ollenkaan rahaa ja tärisi sun muuta kun ei ollut alkoholia käyttänyt, annoin 50e, ja hän lähti Nurtsin keskustaan käveleen. Itse kävin suihkussa ja lähdin perään. hän oli ravintolassa juomassa ja minä join kahvia. Madema tuli humalaan, ja kjävin syömässä hän joi. Menin pihalle ja odottelin ja hän huusi ruokaravintolassa niin, että ihmiset sanoivat, että ole hiljempaa, jopa minulle sanottii! HÄVETTI!

      Mulla meni hgermot ja kirjoitin viestin että menen äidilleni, ja meninkin kotiin.

      Seuraava tieto oli että saanut Stadissa jonkinlaisen kohtauksen. Itsemurhayrityksen. Enpä tajunnut silloin katsoa lääkkeitäni. Ne oli otettu. Kiitos siitä. Varastettu joka käy esim ilmi lähestymiskieltohakemuksessa.Nyt se on muutettu täysin päinvastaiseksi koko touhu. En tajua miten???!?!?!?!? …”

      Blogiin 23.1.14: http://jarnakervinen.blogspot.fi/2014/01/kaikenlaista-s.html

      • Myrkkymömmöä

        Oliko lääke Lyricaa?


    • 99003

      Jarna leikki olevansa ennustaja ja selvännäkijä/unien näkijä ja tiesi johannan entuudestaan otsikoiden perusteella,että tämä usko vaikka mihin ennustus huuhaahan jne.. ja tätä jarna sitten käytti hyväksi ja otti yhteyttä johannaan ja väitti muka miten oli nähnyt jonkun ennustusen johannalle ja sitä kautta pääsi sitten luikertelemaan tuksun ystäväpiiriin..ei se aivan tyhmä toi jarnakaan ole. ai niin ja toimihan se tuksun managerinakin sitten myöhemmässä vaiheessa..vaikka nyt koettaakin olla kuin ei tuntiskaan johannaa ja yrittää pestä käsiänsä pois koko touhuista mitä hän ja ystävänsä johanna ovat tehneet..

      • Niin siinä kävi

        Juuri näin, Jarna tunsi Tuksun heikkoudet ja kiinnostuksen kohteet ja iski niihin.


      • Kieroa peliä
        Niin siinä kävi kirjoitti:

        Juuri näin, Jarna tunsi Tuksun heikkoudet ja kiinnostuksen kohteet ja iski niihin.

        Ihan uskomaton tarina tuo Jarnan kaveriksi tunkeminen. Hakiko julkisuutta vai mitä.


    • Julkiset käräjät

      Hauska nähdä nämä roistot oikeussalissa ja kuulla heidän selittelynsä viime kesän rikoksistaan.

    • Nimim. Nti SuoraSuu

      Nimim. Nti SuoraSuu 1.4.14:

      ”Jarna, tämä Tuksussa ennenkin roikkunut elämäntapauhri on ihme tyyppi. Ensin mainostaa kovaan ääneen, kuinka Tuksu sitä ja tätä on pahasti häntä vastaan tehnyt, hakee lähestymiskieltoa, että saa olla rauhassa. Kuitenkin itse naamakirjassa Tuksun kaverina taas pyörii ja on niin liiba-laaba kuin olla voi.

      Täytyy sanoa, että Tuksu & hovi olette todella pelleä porukkaa. Ensin siipeilette Tuksun varjolla julkisuuteen, sitten järjestätte showt, kuormitatte yhteiskunnan verovaroja turhiin rikosjuttuihin ja käräjöinteihin jutuissa, jotka johtuvat teidän yhteisistä Tuksun kanssa viettämistä viinanhuuruisista touhuista.

      Kovaan ääneen jokainen vuorollaan leikkii uhria ja mainostaa kuinka haluaa Tuksusta eroon, mutta kas sitä ollaan taas sitten niin ystävää. Ihan pellejen touhua!”

    • Tuksu-Jarna

      Tuksu totesi Facebookissa 6.5.14:

      ”… Ja eräs nimeltä mainitsematon J:llä alkava tyttö joka on ollut usein Kellokoskella, jolta on ainakin toinen lapsi otettu huostaan, joka edelleenkin uhkailee mua että tulee hakkaamaan mut ja muutenkin lähettelee laittomia uhkauksia minulle, vaikka on hän on itse hakenut minulle lähestymiskiellon perusteettomasti.

      Hän herjaa minua edelleenkin netissä, stalkkaa elämääni, pohtii yhdessä muiden ämmien kanssa mm. sitä, milloin tulen raskaaksi jne.

      NYT SANON TÄMÄN VIHON VIIMEISEN KERRAN: ÄLÄ OTA MINUUN MINKÄÄNLAISTA YHTEYTTÄ, EI MINKÄÄNLAISTA UHKAUSTA, EI MINKÄÄNLAISTA NETTIHERJAA, EI MITÄÄN!

      Minua on turha syytellä alkoholismista kun itselläsi on erittäin vakava lääkeriippuvuus. Anna minun olla, tämä on viimeinen kerta kun sanon tämän!”

      • Tunkille koppia

        Jarna Kervinen/ Lahdenvuo/ Leskelä, jne. Facessa 6.5.14:

        ”Okei, en jaksa enää mitään pas-kaa ja kun lehmä musta kirjoittaa, niin tulen todistamaan oikeudessa, että tämä kyseinen leidi on ajanut noin 10 kertaa humalassa. Tervemenoa vankilaan.

        Juuri kerkesin sanoa yhdelle Jonille tänään, että ei oo kirjoittanut minusta mitään muutamaan päivään niin sit taas... NO SITÄ SAA MITÄ TILAA, HUOMEN AAMULLA OTAN SYYTTÄJÄÄN YHTEYTTÄ....”


      • Harhaa vain
        Tunkille koppia kirjoitti:

        Jarna Kervinen/ Lahdenvuo/ Leskelä, jne. Facessa 6.5.14:

        ”Okei, en jaksa enää mitään pas-kaa ja kun lehmä musta kirjoittaa, niin tulen todistamaan oikeudessa, että tämä kyseinen leidi on ajanut noin 10 kertaa humalassa. Tervemenoa vankilaan.

        Juuri kerkesin sanoa yhdelle Jonille tänään, että ei oo kirjoittanut minusta mitään muutamaan päivään niin sit taas... NO SITÄ SAA MITÄ TILAA, HUOMEN AAMULLA OTAN SYYTTÄJÄÄN YHTEYTTÄ....”

        Hei Harha, älä vaivaudu ottamaan syyttäjään yhteyttä. Sehän on päivittäin yhteydessä suhun haastehakemukset kourassaan.


    • Dolls-kaksikko

      Jarna Lahdenvuo/ Kervinen/ Leskelä/ Whatever kirjoitti Facessa 13.5.2014:

      "Minulle tuli syyttäjättämispäätös, siitä mikä tapahtui elokuussa.
      Johanna tukiainen on kuitenkin sanonut ETTÄ SE OLIN MINÄ JOKA SITÄ AUTOA AJOI EIKÄ HÄN.!!!! VIT-TU SENTÄÄN MITÄ VALEHTELUA!!! hÄN SITÄ AUTOA AJOI, ENKÄ MINÄ YRITTI SAADA MINUA KUSEEN SIITÄ!"

      • RATTIJUOPUMUS

        Jarnan kommentti nimimerkille "JohtajaNäädin" (Tuksu?) 1.7.14:

        "Stalkannut vuodesta 2009 asti?? Mistä tää nyt on tullut, yrität värittää tietojasi... Uskomantonta pas-kaa! Alkaa mennä Johannan jutut jo vaanimisena..
        Kohta nähdään rattioikeudenkäynnissä kun olen todistamassa...
        Hämeenlinnaan ja kovaa :D"

        Nita Seessalo komppasi 1.7.14:

        ”Jarna, todistat vain siellä oikeudessa nii kuin asia meni, mullekin myönsi ajaneensa. Anna mennä vaan totuutta kehiin. Mä kirjotin seiskaliveen siitä mistä ihmiset on kyselly eli verotusjutuista... ja ne mä ilmotan eteenpäin.”


    • Kelliksen Elli

      Nimimerkki ”JohtajaNäädin” (Tuksu?) hymy-näätien palstalla 30.6.14:

      ”Jarna Kervisellä, eli Kristiina Lahdenvuolla on täysin rikollistausta ja hän on poliisisaattueessa viety usein Kellokoskelle viikkokausiksi hoitoon.

      Joten vahvistan jonkun toisen ihmisen tekstit siitä, että tämä palsta on avohoitopotilaiden ja henkisesti sairaiden ihmisten hiekkalaatikko jossa suurin osa on tuntemattomia henkilöitä (eivät tiedä Johannasta mitään) ja silti herjataan minkä ehditään.”

      Jarna kommentoi 1.7.14:

      ”Juma-lauta sentään. Johannalle: Tiedät tasan tarkkaan etten ole mikään narkkari. Alkaa pikkuhiljaa vi-tuttamaan noi sun ihme tekstit.

      Vai ihan poliisisaattuesssa viety Kellokoskelle, ei mennyt niin, vaan se asia meni näin: joku oli tehnyt ilmoituksen, että olen käyttänynyt jotenkin erilaisesti, oven takana oli kytät ja ambulanssi mentiin tarkastamaan mun mielialat lääkärii tk,seen, kytät ei edes ollut siellä.

      Sitten sen jälkeen psykiatri takasti minut kellokoskella ja päästi mut pois koska ei ollut mitään syytä mua pitää, tiedät tasan tarkkaan että oli kellokosken 15min, kun lääkäri itsekkin ihmetteli mikä tämä on. Ikinä en ole missään pakkohoidossa ollut!!

      Vääristelet tietoja kokoajan. Mitäs vi-tun pahaa mä olen sulle tehnyt , en mitään.
      Päin vastoin autoin sua Julian kuoleman jälkeen. Onko sulla ystäviä?- Ei. Sä pilaat ystävä suhtees aina.”

    • Nitalta saa Xanoreit

      Jarna 1.7. illalla: ¨NITALLE

      ”Nita, ei meidän kannata täällä keskustella kun voidaan soitella. Johanna tietää, että käytät Bentsoja, nii tottakai se levittää huhua että myyt Xanoreita, se käyttää kaikkea tuollaista tietona. Ja värittelee.

      Sun kannattaa pistää loppu tuohon huhuub, että ne on sun lääkkeitä. Ties vaikka varastanut niinkui multa, kun Julia kuoli, ja sitten olin muka antanu ne ja yrittänyt myrkyttää, seiskaan kertoi että syöpälääkkeit. ?. Vaikka se varasti mun neurologiset lääkkeet.

      Joo olin tyhmä että laitoin sotuni siihen näkyviin, mutta vi-tutti tuo narkkari juttu Johannan suusta nii siks laitoin sen kokonaisuudessa, laitan poistetuy kun kerkeän. Siis päihdelausuntoa tarkoitin.”

    • Siisti oli peti kave

      Jarna puhuu kakkaa:
      "
      Tirsk
      Jarna 1.7. illalla:

      ”Nita, ei meidän kannata täällä keskustella kun voidaan soitella. Johanna tietää, että käytät Bentsoja, nii tottakai se levittää huhua että myyt Xanoreita, se käyttää kaikkea tuollaista tietona. Ja värittelee.

      Sun kannattaa pistää loppu tuohon huhuub, että ne on sun lääkkeitä. Ties vaikka varastanut niinkui multa, kun Julia kuoli, ja sitten olin muka antanu ne ja yrittänyt myrkyttää, seiskaan kertoi että syöpälääkkeit. ?. Vaikka se varasti mun neurologiset lääkkeet.

      Joo olin tyhmä että laitoin sotuni siihen näkyviin, mutta vi-tutti tuo narkkari juttu Johannan suusta nii siks laitoin sen kokonaisuudessa, laitan poistetuy kun kerkeän. Siis päihdelausuntoa tarkoitin.”

      Tänään, 23:49
      Jarna

      just
      Heti kun kertoo jotain sellaista mitä ei ole ollut muiden tiedossa on selittämistä.

      Mutta jokainen muka on nähnyt ruumiin nii tietää, että kuset ja paskat tulee alas. Ja se on fakta.
      Jokainen voi miettiä itsekseen ketä tästä tietää että miksi pisti miettimään.

      Johannalle hyvää raitistumista. Mä palaan taas kossain vaiheessa. Öitä
      "
      Olen itse ollut löytämässä kaverin kuolleena sängystään. (kuoli loppupeleissä alkoholiin, oli kaikki sisuskalut loppuun käytetty)
      Ja EI ollut sängyssä pissiä EI kakkaa.!

    • Hymy ennakoi 25.6.

      Jarna ja Johanna kohtaavat toisensa vielä monta kertaa - oikeudessa!
      Hymy ennakoi noita kohtaamisia 25.6.14:

      ”Johanna Tukiainen kahdesta jutusta taas käräjille!

      Johanna Tukiainen on joutumassa taas käräjille. Länsi-Uudenmaan käräjäoikeudessa käsitellään elokuun alussa kotirauhan rikkomista, jossa vastaajana on Tukiainen.

      Hyvinkään käräjäoikeudessa taas on törkeä rattijuopumusjuttu ja käsittely on 18. syyskuuta.

      Tukiainen on aiemmin saanut useita vankeusrangaistuksia, niin ehdollisia kuin ehdottomiakin. Hänen kaksi ehdotonta rangaistustaan muutettiin hiljattain hovioikeudessa yhdyskuntapalveluksi.”

      Hymy: http://www.hymy.fi/uutiset/johanna-tukiainen-kahdesta-jutusta-taas-karajille

      • Rikosraportit

        Toivottavasti Hymy tekee molemmista oikeudenkäynneistä kunnon raportit eli seuraisi jutut loppuun asti.


    • MC Horot

      Jarna Lahdenvuo on ihan itse mukana kummassakin jutussa missä on Tunkiokin.

    • Vuoden 2014 yhteiset

      Jarnan ja Johanna yhteisiä juttuja vuonna 2014, mm:

      1. Lähestymiskielto. Johanna Tukiainen tuomittiin (3.2.14) Hyvinkään käräjäoikeudessa vuoden perusmuotoiseen lähestymiskieltoon hakijoita, ex-aviomiestään Arto Länsmania ja tämän nykyistä kihlattua Jarna Lahdenvuota kohtaan.

      3. Kotirauhan rikkominen, Länsi-Uudenmaan ko, käsittelypäivä Lohjan toimipisteessä 5.8.14. Vastaajina Lahdenvuo ja Tukiainen. Epäilty rikos tapahtui heinä-elokuun vaihteessa 2013.

      3. Törkeä rattijuopumus, Hyvinkään käräjäoikeus 18.9.14. Vastaajana Tukiainen, todistajaksi kutsuttu Lahdenvuo, joka oli samassa, kolaroidussa autossa mukana. Epäilty rikos tapahtui Riihimäellä elokuussa 2013.

      • Lisää näitä!

        Kohtaamisia elävässä elämässä. :)


      • Julkinen huvi

        Lähiviikkoina nähdään taas glamourista oikeusdraamaa...


      • Dolls-kaksikko

    • Anonyymi

      Jarna on se oikea suomen kuningatar the_queen_of_finland Jarna paras pois hoidosta hyi Miia ja Raikku. Olli live tiktok OlliKalajoki22

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      47
      3288
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      12
      2053
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      22
      1525
    4. Tähdet, tähdet -tippuja Kake Randelin tilittää avoimena: "Tämä on viihdyttämistä, eikä sitä..."

      ISO kiitos Kake lauluistasi!Nyt ei vaan studioyleisö lämmennyt. Olet legenda! Lue Kake Randelinin mietteet: https://w
      Tv-sarjat
      15
      1394
    5. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      11
      1351
    6. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      17
      1271
    7. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      6
      1186
    8. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      7
      1115
    9. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      9
      1073
    10. 22
      1047
    Aihe