HALVATHINNAT.COM huijaa!!

Con Sumer

Tilasin halvathinnat.comista muistikortin ja sille kotelon. Maksoin 19.80 eur. Kiinasta(!) tuli kirjekuori, jossa oli euron arvoinen muistikortin kotelo. Kauppa ei vastaa viesteihin, eikä tavaraa tulee.
Älkää ostako halvathinnat.comista mitään!

179

8481

Vastaukset

• Minä tilasin ulkoisen DVD-aseman, jonka maksoin välittömästi käyttäen OP-verkkopankkia. Kuukauden odottelun jälkeen olin yhteydessä heidän helpdeskiinsä, josta tuli vastaus että eivät ole saaneet suoritustani. Järjestelmät ovat heillä aivan sekaisin. Älkää koskaan erehtykö ostamaan halvathinnat -verkkokaupasta yhtään mitään!

• Maksu ei kirjauduu jos asiakas ei palaa maksun suorittamisen jälkeen verkkokaupian sivulle. Näissä tapauksissa pitäisi syöttää maksun tiedot manuaalisesti järjestelmään joten kannattaa olla yhteydessä jos ette saa toimitusvahvistusta heti tilauksen jälkeen s-postin kautta.

T. HH

• Teidän asiakaspalvelu on paskinta palvelua mitä voi saada, vitun huijarit. Veloitatte aspaan soittamisesta 0,98€/min ja sanoitte puhelimessa että reklamaatio hoidetaan s-postitse vaikka sivuillanne lukee että mikäli kysymyksiä herää tilauksen suhteen voitte olla yhteydessä puhelimitse. Olen odottanut jo kolme viikkoa tilaustani mitään ei ole kuulunut, maksoin enemmän jotta sain seurantakoodin ja senkin tiedot tulee vain kiinaksi?! Älkää missään nimessä tilatko kyseiseltä sivulta yhtään mitään, siis saatanan pskaa asiakaspalvelua puhelimessa ja omistaja oli vielä linjoilla. Ei siis ollenkaan pahoitellut tapahtunutta tai mitään! Varmasti ollaan yhteydessä kuluttajan suojaan!

• Kannattaa aina käyttä luottokorttia tai paypalia niin saa rahnsa takaisin jos ei tuote tule tai on viallinen.

• HalvatHinnat.com kirjoitti:

Meiltä asiakkaat voivat tilata myös laskulla ja maksaa tilausta jälkivaatimuksella.
      Lisää maksuvaihtoehdoista tästä:
      https://www.halvathinnat.com/ehdot

Surkea kauppa ja halpaa romua kiinasta.Tilaus kesti 6 viikkoa.Ei voi kun nauraa.Ei ikinä enään.

Meiltä asiakkaat voivat tilata myös laskulla ja maksaa tilausta jälkivaatimuksella.
      Lisää maksuvaihtoehdoista tästä:

Tilasimme akun pari viikkoa sitten ei tullut vahvari. Jääköhän akku saamatta?

• tilasin kyseisestä verkkokaupasta iphone 6S "alkuperäisen" akun ja kun liitintä ei millään saa paikoilleen, niin huomasin että liitin on erilainen ja ei voi edes mennä paikoilleen. Nyt sitten vaikuttaa siltä että puhelimen oma naarasliitin on vahingoittunut ja puhelimeen isompi remontti tai sitten on ostettava uusi.
      Ihan vitun kiva yllätys tämmönen!!!!!

• Ostin sieltä F-secure lisenssin kolmelle koneelle vuodeksi. Asennuskoodi joka sieltä tuli, ei kelpaa asennuksessa, ja toisaalta väittää että on suojattu vuodeksi eteenpäin vaikka ohjelma sanoo ettei ole. Ja F-securen asiakaspalvelu on niin syvältä, ettei sinne pääse ainakaan puhelimella. Pitää haluta tosi paljo sotkea koneensa sillä, ennen kuin kaiken vaivan viitsii nähdä...

• Kyselin F-securelta tästä halvat hinnat.com:sta ja sain vastauksen asiakaspalvelusta, että ei todennäköisesti ole heidän sopimuskumppaninsa. Joten ei ole mikään ihme jos asennuskoodi ei kelpaa asennuksessa. No nyt joku saattaa kertoa, että hänellä on hyvin pelannut, vaikka olisikin niin jokatapauksessa halvat hinnat. com ei ole ilm. f-securen sopimuskumppani vaan he laittomasti kopioivat F-securen ohjelmia ja sitten myyvät niitä halvalla.

• Halvat Hinnat Verkkokauppa

Hei

Kiitos Microsoft Windows 7:n tilauksesta Windows 7 Home Premium lisenssikoodi tilaus numerolla #xxxxxx

Lisenssikoodi rekisteriontia varten löytyy alta:

Microsoft Windows 7 Home Premium lisenssi OEM (32/64BIT)
      Windows 7 Home Premium lisenssikoodi: poistin koodin näkyvistä

Suosittelemme asentamaan päivitys ohjelma suoraan valmistajan sivulta tästä.
      Lataus on mahdollista myös seuravista linkeistä:
      Windows 7 Home Premium SP1 (32bit)
      Windows 7 Home Premium SP1 (32bit) Link 2
      Windows 7 Home Premium SP1 (64bit)
      Windows 7 Home Premium SP1 (64bit) Link 2
      Windows 7 Asentaminen USB -tikulta
      Ohjeet DVD:n polttamista varten

Huom: Aktivointi automaattisella puhelinpalvelulla on toinen tapaa aktivoida lisensiä mikäli nettiaktivointti ei suoraan onnistuu.

Jos teillä on jälleen kysyttävä voitte olla meihiin yhteyttä.

Yst. terv.

Halvat Hinnat Verkkokauppa.

Tuollainen tuli heti maksettuani lisenssi koodin. Menin kohtaan-Suosittelemme asentamaan päivitys ohjelma suoraan valmistajan sivulta tästä. No klikkasin kohdasta tästä, tästä linkki meni microsoftin sivulle ja syötin koodin ja aloitin latauksen, hetken kuluttua tuli ilmoitus että koodi on laite valmistajan joten ei toimi. No sitten klikkasin kohdasta-Windows 7 Home Premium SP1 (64bit) ja tuli ilmoitus-Google Drive ei voi skannata tiedostoa virusten varalta. Tuotteella ei ole palautusoikeutta koska ovat rekisteröityneet hong kongiin. Valittelin muutaman kerran tuotteen toimivuudesta mutta ohjeiksi tuli-Windows 7 Asentaminen USB -tikulta
      Ohjeet DVD:n polttamista varten. Näitä ohjeita alkoi satelemaan kun mikään ei toiminut. Olin yhteydessä kuluttaja suojaan ja siellä sanottiin ettei voi mitään kun on rekattu honkkareihin eli peli jatkukoon, olkaa te muut viisaampiä kuin minä!!!

• Kus-tettu kirjoitti:

Halvat Hinnat Verkkokauppa

Hei

Kiitos Microsoft Windows 7:n tilauksesta Windows 7 Home Premium lisenssikoodi tilaus numerolla #xxxxxx

Lisenssikoodi rekisteriontia varten löytyy alta:

Microsoft Windows 7 Home Premium lisenssi OEM (32/64BIT)
      Windows 7 Home Premium lisenssikoodi: poistin koodin näkyvistä

Suosittelemme asentamaan päivitys ohjelma suoraan valmistajan sivulta tästä.
      Lataus on mahdollista myös seuravista linkeistä:
      Windows 7 Home Premium SP1 (32bit)
      Windows 7 Home Premium SP1 (32bit) Link 2
      Windows 7 Home Premium SP1 (64bit)
      Windows 7 Home Premium SP1 (64bit) Link 2
      Windows 7 Asentaminen USB -tikulta
      Ohjeet DVD:n polttamista varten

Huom: Aktivointi automaattisella puhelinpalvelulla on toinen tapaa aktivoida lisensiä mikäli nettiaktivointti ei suoraan onnistuu.

Jos teillä on jälleen kysyttävä voitte olla meihiin yhteyttä.

Yst. terv.

Halvat Hinnat Verkkokauppa.

Tuollainen tuli heti maksettuani lisenssi koodin. Menin kohtaan-Suosittelemme asentamaan päivitys ohjelma suoraan valmistajan sivulta tästä. No klikkasin kohdasta tästä, tästä linkki meni microsoftin sivulle ja syötin koodin ja aloitin latauksen, hetken kuluttua tuli ilmoitus että koodi on laite valmistajan joten ei toimi. No sitten klikkasin kohdasta-Windows 7 Home Premium SP1 (64bit) ja tuli ilmoitus-Google Drive ei voi skannata tiedostoa virusten varalta. Tuotteella ei ole palautusoikeutta koska ovat rekisteröityneet hong kongiin. Valittelin muutaman kerran tuotteen toimivuudesta mutta ohjeiksi tuli-Windows 7 Asentaminen USB -tikulta
      Ohjeet DVD:n polttamista varten. Näitä ohjeita alkoi satelemaan kun mikään ei toiminut. Olin yhteydessä kuluttaja suojaan ja siellä sanottiin ettei voi mitään kun on rekattu honkkareihin eli peli jatkukoon, olkaa te muut viisaampiä kuin minä!!!

Samoin kävi meille Windows 7 Pron kanssa, oletko saanut lisenssin toimimaan? Meille ei ole vielä vastattu.

• Pete557 kirjoitti:

Kyselin F-securelta tästä halvat hinnat.com:sta ja sain vastauksen asiakaspalvelusta, että ei todennäköisesti ole heidän sopimuskumppaninsa. Joten ei ole mikään ihme jos asennuskoodi ei kelpaa asennuksessa. No nyt joku saattaa kertoa, että hänellä on hyvin pelannut, vaikka olisikin niin jokatapauksessa halvat hinnat. com ei ole ilm. f-securen sopimuskumppani vaan he laittomasti kopioivat F-securen ohjelmia ja sitten myyvät niitä halvalla.

Emme myy laittomia ohjelmistoja muuten ne lisenssit eivät olisi toimineet valmistajien servereillä. Saatte aina 100% maksetusta summasta takaisin jos tuotteen valmistaja antaisi lausuntoa että tuote ei ole alkuperäinen.
      T. HH

Emme myy laittomia ohjelmistoja muuten ne lisenssit eivät olisi toimineet valmistajien servereillä. Saatte aina 100% maksetusta summasta takaisin jos tuotteen valmistaja antaisi lausuntoa että tuote ei ole alkuperäinen.
      T. HH

Tilasinpa minäkin Win 7 Pro:n. Oli niin halpa, että olin varautunut siihen, että sitä ei saa toimimaan. Vaikuttaa kyllä aidolta OEM- järjestelmältä, joka on tarkoitettu laitevalmistajien käyttöön. Samat ongelmat, joita jo edellä kuvattiin. Ehkä olisi voinut saada toimimaan, jos olisin tyhjentänyt vanhan kokeilukoneeni täysin järjestelmiä myöten, mutta en siihen ryhtynyt? Muuten Halvat Hinnat on toiminut kohtuullisen hyvin, tavarat on tulleet joskus Hong Kongista hitaasti, mutta tulleet kuitenkin.

• Pete557 kirjoitti:

Kyselin F-securelta tästä halvat hinnat.com:sta ja sain vastauksen asiakaspalvelusta, että ei todennäköisesti ole heidän sopimuskumppaninsa. Joten ei ole mikään ihme jos asennuskoodi ei kelpaa asennuksessa. No nyt joku saattaa kertoa, että hänellä on hyvin pelannut, vaikka olisikin niin jokatapauksessa halvat hinnat. com ei ole ilm. f-securen sopimuskumppani vaan he laittomasti kopioivat F-securen ohjelmia ja sitten myyvät niitä halvalla.

Samat sanat. Todennäköisesti ohjelmat ovat piraatteja kun ei F-securessa näy edes voimassaoloaika vaikka pitäisi näkyä.

• "Ostin sieltä F-secure lisenssin kolmelle koneelle vuodeksi."

Käytä ilmaista virustorjuntaa kuten minäkin olen köyttänyt runsaat 10 vuotta.

• Saunalahti elisalta saa 2-3 euron kk hinnalla f-securen palvelun, palvelu on nimellä joku nettiturva yms mutta siis f-securen tuote perimmältään kuitenkin joka lukee itse ohjelmassa myös pienellä. Nettiliittymään mukana siis, olen ollut ihan tyytyväinen tälläiseen palveluun.

Ilmaisia tietoturvapalveluita olen itsekkin käyttänyt tähän asti, vaihdellut niitä aina joskus kun suhdanteet muuttuu ja joku toinen mainostetaan paremmaksi jossain.

Periaatteessa, sillä windowssin defenderillä pitäisi jo pärjätä myös.

• Vähän ihmeissäni olen lukenut näitä negatiivisia arvioita. Itse olen monituisia kertoja tilannut HalvatHinnat:sta, eikä ongelmia ole ilmennyt. Kerran tosin toimitettiin lievästi vioittunut tuote, mutta reklamointi ja palautus onnistui tuolloin ongelmitta ja korvaava tuote lähetettiin pian. Ei ole paljoa pahaa sanottavaa tästä kaupasta, ainoastaan postikulut ovat joissain tilauksissa olleet mielestäni vähän yläkanttiin.

• Täysi kusetusfirma..

• kerro ihmeessä omat kokemukset tästä puljusta. meinasin just tilata sieltä

• Tilasin puhelimen akun, koska se oli muita huomattavasti edullisempi. Kun akku sitten tuli se ei käynyt puhelimeen. Virtajohto oli liian lyhyt ja muutenkin tuote ei ollut sitä mitä se oli kuvassa. Mikä lie Kiinalainen kopio. Sain tuotteelle palautuskoodin. Kun sitten yritin palauttaa sitä myyjälle niin osoitteeksi annetiin Luxembourg. Hitaa palautukselle olisi tullu 26 eur ja akun hinta oli 20 eur. Postikuluja ei kuulemma hyvitetä. Että silleen... En suosittele.....

• 3.3.2018 tilasin matkapuhelimeen akun. Maksoin netissä ja nyt 15.5.2018 ja akkua ei näy. 2,5kk mennyt ja mitään ei ole toimitettu..

• Ekajavikakauppa kirjoitti:

Tilasin puhelimen akun, koska se oli muita huomattavasti edullisempi. Kun akku sitten tuli se ei käynyt puhelimeen. Virtajohto oli liian lyhyt ja muutenkin tuote ei ollut sitä mitä se oli kuvassa. Mikä lie Kiinalainen kopio. Sain tuotteelle palautuskoodin. Kun sitten yritin palauttaa sitä myyjälle niin osoitteeksi annetiin Luxembourg. Hitaa palautukselle olisi tullu 26 eur ja akun hinta oli 20 eur. Postikuluja ei kuulemma hyvitetä. Että silleen... En suosittele.....

Tilasin Samsung S4 alkuperäisen vara-akun. Ilmeisesti myyvät vanhaa tavaraa uutena. Ei tullut alkuperäispakkaksessa ja kestää vain puolet alkuperäisen akun kestosta. Edellinen toiselta Toimittajalta ostettu akku kestää kahden vuoden käytön jälkeen pidempään kuin tämä "uusi" akku. Ensimmäinen ja varmasti viimeinen kerta kun tilaan HalvoiltaHinnoilta mitään.

Emme myy piraatti tuotteita. Asiakkaillamme on kuitenkin aina 14 päivän palautusoikeus kaupanehtojen mukaisesti:

T. HH

Myyttepä piraattituotteita. Puhut paskaa.

• Höpö höpö ! www.halvathinnat.com on hyvä firma joka myy monenlaisia tuotteita.

• Minulle kävi niin, että tilasin Lasertulostimen mustetta ja nyt on mennyt kuukausi eikä sitä ole tullut vieläkään. Sanoivat vain, että Kiinasta on pitkä matka Suomeen.....se ottaa aikaa......voihan perseen suti, että miten tähän on tultu. Joka kerta pitäisi tarkistaa ennekuin tilaa, että mitä Su omi24.fi sivuilla ollaan mieltä firmasta mistä tuotetta tilaa. Ja kun firma on rekisteröity ulkomaille on kyseenalaista, että saanko koskaan rahoja takaisin vaikka maksoin pankin kautta.

• Huoh.. Rahat meni, tuote tulematta. Tilasin tuotteen jo 3.2.2017......

• Sama homma :/

• No sitten ei hätää, tuotteeni lähetetty vasta 3 kuukautta sitten. Asiakaspalveluun jos ottaa yhteyttä, saa tervekin ihminen mielenterveysongelmia, onneksi eivät useimmiten vastaa. En suosittele firmaa, pikemmikin suosittelen välttämään.

• Kiinalaista asiakaspalvelua parhaimmillaan.

• Suomessa on......

• Nykyisin taitaa olla konalassa:D

• Asiaton ketju

• Puskaradio sivustolta kannattaa lukea todelliset arvostelut. Tämä Suoli24 on ihan trollaajien mesta.

• Kannattaa muistaa että olette täydessä vastuussa kirjoituksistanne. Kannattaa siis miettiä mitä kirjoittaa ja minne.

• Halvatithinnat.com on paras kauppa

• HalvatHinnat.com on toiminut jo yli 10 vuottaa! hujausfirmat ei koskaan kestää niin pitkää joten ketju on todellakin asiatonta!

• Yli 10-vuotta? Höpön löpö.

• Hei mikä ihana ilta, voi tapaht7a mitä vaan.

• bemari on perseestä

• 6kk odotellut rahaa takaisin.

• Mitään eivät lähetä, kunhan kusettavat. En tiedä mikä virma se tommone on olevinaan, mutta elkää perkele menkö tilaamaan yhtään mitään.

• Itse tilasin alkuvuodesta alkuperäisen Samsungin akun silloiseen älypuhelimeeni, hinta oli alta kahdenkympin eikä mitään muutakaan valittamista, tosin tuote saapui muutaman päivän myöhässä.

• Vitun omistaja mainostamassa taas.

• Hei, et kai tarkoita sukupuolta !
      Vaan toi kommentti...

• Kirjoititko nyt totta, että sait sen akun?

• Onko kukaan ollut yhteydessä kuluttajasuojaviranomaisiin tai tehnyt ilmoitusta poliisille, jos tuotteita ei ole toimitettu? itse menin myös lankaan ja ostin ms office paketin. Koodi, jonka sain ei ole toimiva ja tarkastin Microsoftilta, että kyseessä on pirattikopio. Sain pyynnöstä uuden koodin, mutta sekään ei toimi. Nyt mietin teenkö rikosilmoituksen vai miten pitäisi toimia?

• RIKOSILMOITUS TEE EHDOTTOMASTI. MINÄ TEIN MYÖS JA MONET MONET MUUT.

• Sama täällä! kuluttajavirastoon ilmoitin

• diipa daaaaapa

• Onko kivijalka liikettä???

• Kuulin että olis vain jalasmökki !!

• RIKOSILMOITUSTA MENEMÄÄN VAAN!!!!!

• Kiitos palautteesta. Olkaa hyvää ja kertokaa miten teitä on huijattu?!

T. HH

• halpa ja hyvä kauppa, laatukamaa oli taso mikä vain ! ( ? ! )

• Mitä sä selität? Ootko aineissa???

• Niin tekkee!

• Tilasin Nokian kännykän alkuperäisen akun hintaan 8,90 € ja akku tuli hienosti postiluukusta kirjeenä luvattuna aikana. Hyvin toimii.

• Haa haa! Omistaja itse kommentoimassa? Juupa juu akku tuli joo juu varmasti. Missä minun tilaamat akut viipyy jotka tilattu jo maaliskuussa 2017????

• Mä olen kuullu tai lukenu paljon ihan vastaavia kommentteja!

• akkujaeinäyeikuulu kirjoitti:

Haa haa! Omistaja itse kommentoimassa? Juupa juu akku tuli joo juu varmasti. Missä minun tilaamat akut viipyy jotka tilattu jo maaliskuussa 2017????

Oletteko asiasta olleet yhteydessä asiakaspalveluun(helpdesk@halvathinnat.com)?

T. HH

• En tällaista viestiketjua huomannut ennen tilaustani, enkä kyllä älynnyt tilatessanikaan, että kyseessä olisi kiinalainen "kusetusfirma". Ostin itselleni Logitech C920 webkameran olettaen, että saan legit oikean, mutta sainkin kiinalaisen version oikeasta. En aio maksaa ja aion yrittää palautusta. Toivottavasti onnistuu. ÄLKÄÄ TILATKO MITÄÄN, KIITOS.

• PASKAA KOPIO PASKAA

• Emme myy piraattia tuotteita!
      Voitte lähettää ostamanne tuote valmistajalle tutkittavaksi. Saatte koko kaupan summa takaisin tilillenne jos valmistaja vahvistaa että tuote ei ole heidän valmistama.

T. HH

• Varokaa tätä liikettä!!!!!

• Parasta tavaraa parhaasta kaupasta, nopea ja halvalla !

• Älä jauha paskaa. Tämä www.halvathinnat.com on huijaritoimintaa täysin.

• halvathinnat.comm kirjoitti:

Älä jauha paskaa. Tämä www.halvathinnat.com on huijaritoimintaa täysin.

Kiitos palautteesta. Olkaa hyvää ja kertokaa miten teitä on huijattu?!

T. HH

T. HH

Tilasin HalvaHinnat.com:sta laserväripatruunan. Tulihan se, mutta oli tyhjä..!!??

• Huijaa? perustele? Miksi?

• OUKKI DOUKKI

• Anna viranomaisten hoitaa asia?

• Tilasin USB-kortti, jonka saatavuus lukee HETI, kysyin viikon kuluttua toimituksesta ja sain vastaus: HETI EI TARKOITTAA TEILLÄ HETI KOSKA ETTE ASU KIINASSA. Myös asiakaspalvelijan nimi viestissä lukee: T. HH, mitään ei ole selkeää halvathinnatissa. Tuotteen saatavuus ja palvelijan nimi salattu tahalla.

• Huijari

• Huijari esiintyy, nimellä mo jaan FB ja on mohamad jan bargashti.

• pihakyttä kirjoitti:

Huijari esiintyy, nimellä mo jaan FB ja on mohamad jan bargashti.

T. HH

• Huijari kirjoitti:

Huijari

T. HH

• Kiitos palautteesta.

T. HH

• Äitini on tilannut aiemmin HalvatHinnat.comista 2kpl akkua, mutta kun tilasin ja laitoin sähköpostia että haluun peruttaa tilauksen kysyivät tilinumeroa että voivat maksaa takaisin. oon odottanut jo jonkin aikaa, toivotaan että tän kuun tai maaliskuun loppuun mennessä saan rahani takaisin. Checkout maksunvälittäjänä. Pitääkö tehdä rikosilmoitus? Voivatko tehdä mitään Turussa toimintaa ja sitten ulkomailla Luxemburgissa? En mielelläni rupee mitään enkkua kirjoittamaan, voiko suomen poliisi auttaa?

• Tilasin ps4-ohjaimen. Luulin suomalaiseksi liikkeeksi, ja ihmettelin 15 päivän toimitusta. Kesti noin kk kun rikkinäinen ohjain tuli. Lähetin sen Luxemburgiin, postikulut noin 15€. Rahoja odottelen nyt takaisin. 20€ meni yhteensä postikuluihin. En tilaa toista kertaa.

• Kiitos palautteeesta. Voit lähettää kopio palautuskuitista meille osoitteseen: helpdesk@halvathinnat.com niin selvitetään asiaa.

T. HH

• Tilasin myös ps4-ohjaimen, saapui 2 viikossa. Oli pakattu ohueen kuplamuovikirjekuoreen . Itse ohjain oli joka puolelta naarmuinen ja likainen, en tiedä missä pyörinyt. Oikeastaan näyttää vahvasti käytetyltä. Kun heiluttaa niin jotain pahasti irrallaan sisällä. Otin yhteyttä heihin ja suostuivat korvaamaan tuotteen hinnan jos palautan viallisen Luxemburgiin ja vastaan itse postikuluista tai vaihtamaan uuteen jolloin saisin palautuskulujen (n. 20 euroa) korvaukseksi "2lk kirjemaksua takiasin seuravaa tilausta varten lahjakorttina". En kyllä uuteen vaihtoa uskalla tehdä, tiedä mitä sieltä tulee seuraavaksi. Ja lahjakortti... niin varmaan. Eli joka tapauksessa meni perseelleen tämä tilaus. Tulee halvemmaksi korjata itse kun alkaa lähettämään ja säätämän. Koska erimielisyyksiin sovelletaan Hong Kong:in lakia, niin ei voi mitään. Älkää nyt ihmiset tilatko mitään tältä puljulta, Halvalta ei hyvää saa.

• Tilasin ulkoisen kovalevyn, joka tuli parissa viikossa. Tilauksen matkaa ei voinut seurata, vaikka maksukuitissa niin mainittiin.
    Tuote on täysi susi. Alkoi pitää ihmeellistä naksutusta ja käyttöjärjelmä ei enää tunnistanut levyä. Poistin ja kytkin uudelleen, jolloin ilmeni, että oli ilmestynyt bad sectoreita ja tiedostoja tuhoutunut. Korjasin levyä chkdsk:lla (cmd.exe Windows 10:ssä), ja tämä on nyt toistunut neljä kertaa. Päätin, että saa riittää ja vaadin tilalle virheettömän tuotteen tai rahat takaisin.
    Firman ohjeista ei löydy, miten menettely etenisi!
    Yritin lähettää sähköpostia firman "Ota yhteyttä "-sivustolta, mutta sieltä ilmoitetaan, ettei minulla ole yhteydenotto-oikeutta! Verkkosivulta löytyy puhelinnumero, soiton hinta melkein euro/minuutti. Täytyy nyt yrittää sinne, mutta ei tästä hyvä maku jää, vaikka joskus onnistusinkin saamaan tilalle toimivan tuotteen tai rahat takaisein.

• Voit lähettää s-postin meille osoitteeseen: helpdesk@halvathinnat.com

Ota yhteyttä lomake myös toimii normaalisti ja päivittäin tulee monta kymmentä kyselyä.

T. HH

• Halvathinnat.com sivulta ei edelleenkään kannata tilata mitään. Tavara tulee jos tulee ja yleensä hajalla oleva.

• Kiitos palautteesta.

T. HH

• No nyt on niin, että eihän nämä Huijaus Firmat lopeta kun viranomaiset nostavat kätensä pystyy Suomessa. Jos firma kuten tämä Halvathinnat.com on Kiinassa niin sen toimintaan ei pystytä puuttumaan. Ihmetyttää, että jos se oikeasti on huijausfirma niin miten on mahdollista, että se on toiminut pitkään. Eikös nämä yleensä lopeta kun suuri yleisö saa selville, että kyseessä on huijausfirma. Ainakin samalla nimellä eivät voi jatkaa. Ja olen melko varma, että kun firmalla ei ole E-Bay maksu järjestelmää niin rahoja ei saa sitten takaisin. Sekin kielii juuri siitä, että on kyseessä huijausfirma. Tällaiset firmat voivat jatkaa maailman tappiin asti kun on varma tulonlähde olemassa. Ei muuta kuin firma pystyyn ja rekisteröinti Kiinaan. Minunkin olisi pitänyt tarkistaa ennen tilausta. Onneksi ei nyt ollut suurista rahoista kysymys. Vain vajaa kolmenkympin tilaus. Nyt ne väittävät, että postissa on ruuhkaa ja tilauksen tulo kestää sen takia. Ei voi kestää 1kk:tta tilauksen tulo Kiinasta. Nyt tämä aiheuttaa sen, että en enää koskaan tilaa netistä yhtään mitään jos firma on rekisteröityneenä ulkomaille.

• En muuten ota kantaa halvathinnat.comiin tässä, mutta helpostikin voi kestää Kiinasta tilatessa parikin kuukautta, ennen kuin tavara on perillä.

• Edustan HalvatHinnat.com verkkokauppaa. Verkkokaupamme on toiminut vuonna 2004:sta alkaen ja nykyään varastomme siaitsee Hong Kong:ssa. Jos täällä on asiakkaita jotka eivät saaneet tilauksinsa voitte lähettää kopio maksukuitista niin laitetaan kopion lähetys/seurantatiedoista. Olemme käsitelleet yli 100,000 tilausta yli 14 vuoden aikana eikä kukaan voi väittää että lähetys olisi jätetty lähettämättä!

• Miksei sivuillanne ole Y-tunnusta, mistään ei löydy yrittäjän nimeä. Ei löydy edes koko yrityksen olemassa olosta mitään.

• Erehdyin tilaamaan täältä muistikortin. Luvattiin 5-15 päivän kuluessa toimittaa. Nyt odoteltu 20 päivää ja mitään ei kuulu edes sähköposti viestiin ei vastata. Harmi kun en tajunnut, että tämä on joku Kiinan kauppa. Saa nähdä tuleeko ikinä.. En suosittele tilaamaan täältä mitään.

• Jos olet tilannut pika toimituksella tilaus pitäisi olla sinulla 5-7 arkipäivän sisällä. Muissa tapauksissa toimitus kestää noin 15 arkipäivää eli noin 3 viikkoa.

T. HH

• Viisi viikoa odotellut USB -virtakaapelia tablettiin! Ei voi käyttää ilman virtakaapelia.
    Todellakin hidasta/olematonta palvelua HalvatHinnat verkkokaupassa!

• Meillä economy toimitukset Hong Kong:sta kestää noin 15 arkipäivää eli 3 viikkoa. Jos tilaamanne tuote ei tilaus hetkellä ole varastossa toimitusaika on toki pidempää. Pahoittelemme viivästyksestä mutta meillä on nopeampiakin lähetystapoja verkkokaupassa pienellä lisämaksulla.

T. HH

• Tilasin 2 tuotetta ja kun se pari viikkoa oli mennyt niin postipaketissa oli vaan toinen eikä mitään kuittia paketissa eikä myöskään s-postissa sanaakaan että olisi mennyt esim. jälkitoimitukseen. Nyt eivät astaa palvelunumeroonsa eivätkä s-posteihin.
    EN SUOSITTELE KENELLEKKÄÄN!

• Tilauksen toimitus kestää noin 15 arkipäivää jos tuote tulee Hong Kong:sta. Mikä on tilauksenne numero? Voitte olla yhteydessä s-postin kautta tai jopa uudella chat keskustelun kautta. T. HH

• Tilasin 2 tuotetta ja kun se pari viikkoa oli mennyt niin postipaketissa oli vaan toinen eikä mitään kuittia paketissa eikä myöskään s-postissa sanaakaan että olisi mennyt esim. jälkitoimitukseen. Nyt eivät astaa palvelunumeroonsa eivätkä s-posteihin.
    EN SUOSITTELE KENELLEKKÄÄN!

• Tilaamanne tuotteet tulee mahdollisesti eri erissä:
      Vastamme s-postit alle 24 tunnissa. Mikä s-posti osoitetta olette käyttäneet?

T. HH

• Ite olen tilannut f Secure lisenssejä ja kaikki kunnossa ainakin heidän kanssa

• Sama homma

• Tuleeko lisenssi sähköpostilla heti tilauksen jälkeen vai postilla?

• Lisenssiä voi pyydä tarvittaessa myös s-postiin. Muissa tapauksissa lähetetään ne aina postissa.

T. HH

• Tilasin HH-lta tuotteen ja se toimitettiin. Olen lisäksi tilannut alusta asti ko. luotettavalta HH-lta jokaisena vuotena joululahjat ja teinin kännylahjat. Aina on saanu, mitä on tilattu.

Erityisen tyytyväisiä ollaan oltu ripeään toimitukseen ja halpoihin hintoihin. Tätä liikettä olemme suositelleet myös muille ja muutkin ovat sen kautta saanet kaiken, mitä on luvattukin.

Luotan 100% Halvat-Hinnatiin.

• Ostamani tuotteen piti olla suomessa varastossa. Tuli kiinasta kuukauden päästä rikkinäisenä. Ei todellakaan kannata ostaa mitään!

• HalvatHinnat.com:lla ei ole suomessa varastoa. Tuotteet tulee pää-osin kiinan/Hong Kong:in varastosta. Testataan tuotetta toki meillä mutta jos olette saaneet rikkinäisen tuotteen voitte täyttää RMA lomake tästä vaihtoa varten:
      https://www.halvathinnat.com/rma

• Halvat hinnat ! Täysin pa..ka koko juttu, 1 värikasetti kesti tasan 34 päivää tilauksesta. Eka ja vika kerta kun asioin.

• Tuotteen tilattaessa voitte tarkistaa varaston saldo. Jos tuote on varastossa toimitus kestää 5-15 arkipäivää. Tässä lisää verkkokaupamme toimituksesta:
      https://www.halvathinnat.com/toimitus

T. HH

• Miksi Hinta.fi ylipäänsä pitää tätä firmaa listoillaan.
    Itselläni tavarat tullissa ja pitäisi sitten maksaa. Kuitenkin tilatessä toimituskulut oli 2,5 egee eikä tulleista mainittu mitään.

• Hevonpaskaa myivät! Tämän nyrkkipajan toiminta perustuu paskaan tavaraan, mitä myydään edullista hieman korkeammalla hinnalla, joista osa kuitenkin voi toimiakin,, jollain lailla ainakin, mutta suurin osa ei! Jälkiselvittelyt sitten hoidetaan erilaisilla kikkailuilla tyytymättömien asiakkaiden kanssa, minkä tarkoitus on saada kauppa puretuksi ilman rahojen palautusta, vaihtoa tms. ja samalla tekniikalla myös kypsytetään paskan tavaran ostajia jättämään asia sen työlään selvittelyn vuoksi kesken, jolloin asiakas kirjaa taloudelliset menetyksensä tappiotililleen ja nostaa kätensä pystyyn, sekä lopuksi lopettaa koko viestittelyn, kun aina löytyy joku pienellä kirjoitettu präntti, tai muu mahdottomuus, mikä kumoaa ostajan vaateet ja oikeudet. Pysykää kaukana tästä puulaakista,, rehellisiäkin verkkokauppoja löytyy pilvinpimein,,, ONNEKSI

• HalvatHinnat.com:in yli 22 euron tuotteiden hinnat sisältää arvonlisäveroa mutta kassalla asiakas saa 24% alennusta tuotteen hinnasta jonka tulisi maksaa tullille. Näin olleen verkkokaupassa näkyvä hinta on tuotteen lopullinen hinta.

T. HH

• Halvat Hinnat on epärehellinen yritys.
    Viimeksi tilasin Samsung S9+ puhelimeeni lasisen suojakalvon, ja muutakin. Paketti oli ulkoa päin ok kunnossa ja sisällä kovamuovikotelossa oleva suojalasi oli rikki. Kotelo siis täysin ehjä! Lähetin valokuvan rikkinäisestä lasista ja pyysin rahojen palautusta, koska selvästi lasi oli jo lähetettäessä ollut rikki. Lupasivat hyvittää, mikäli palauttaisin omalla kustannuksellani Kiinaan tuotteen! Palautuskulut ovat jo isommat, kuin tuotteen hinta.
    Tämä liike toimii omilla kauppatavoillaan!
    Esim. Ebay, Aliexpress ja Amazon myyjät ovat palauttaneet rahat saatuaan kuvan viallisesta tuotteesta. Mutta tämä huiojarifirma toimii omilla pelisäännöillään.
    Varokaa ostamasta mitään heiltä, kertovat toimivansa Hong Kongin lain mukaan...

• Älkää vaan missään nimessä ostako Halvat Hinnat verkkokaupasta. HUIJARI FIRMA.
      Ostamani rikkinäinen tuote olisi pitänyt lähettää valmistajalle Kiinaan omalla kustannuksella, jolloin palautuskustannukset olisivat olleet paljon suuremmat kuin tuotteen hinta.
      Olin hölmö kun luotin tällaiseen firmaan

• Emme tietenkään lähettää rikkinäisiä tuotteita asiakkaille. Jos tuote on rikottu matkalla voitte lähettää siitä kuvan meille ja saatte uusi kappale tilalle. RMA ohjeet palautusta varten myös löytyy netistä:

T. HH

• Varastettua tavaraa myyvät. Ohjelmistot ovat piraattikopioita joiden lisenssikoodeilla ei tee sitten mitään. Windows 7 lisenssiä kokeilin. Vain koska on epätoivoinen tilanne saada vanha DOS ohjelma toimimaan.

• HUIJARIFIRMA! Tilasin ja maksoin 1.9.2018 4 kpl Oral B vaihtoharjaa hintaan 18,85 e postikuluineen. Ei toimitettu. Soitin puolitoista viikkoa sitten vielä maksulliseen numeroon ja luvattiin tälle viikolle. Ensimmäinen kerta kun nettikaupassa en saa tilattua ja maksettua tavaraa! Teen rikosilmoituksen.

• HalvatHinnat.com on toiminut yli 15 vuotta ja toimittanut yli 100,000 tilausta tyytyväisille asiakkaille. Emme näin olleen koskaan jättää tilauksia lähettämättä.
      Tilauksenne on lähetetty viivellä(12.9.2018 16.13.57) koska tilattu tuote ei ollut tilaus hetkellä varastossa. Pahoittelemme viivästyksestä.

ps. Tiedoksi että voitte tuotesivulla tarkistaa tuotteen saldo tiedot ennen tilausta.

T. HH

• Ei tullut alkuperäistä tuotetta

Tilasin Halvathinnat.comin kautta Verbatimin dvd-aihioita. Tulivat kyllä nopeasti, mutta tuote ei todellakaan ollut sitä mitä tilasin. Aihiot olivat kahdessa 50 kpl:een paketeissa ja molemmat paketit oli revitty auki jossain vaiheessa, alkuperäiset levyt oli vaihdettu joihinkin nimettömiin levyihin. Alkuperäisissä Verbatimin levyissä on joka levyssä kaikkea tietoa, mutta nämä olivat täysin plankkoja. Laiton asiakaspalveluun viestiä, mutta vielä ei ole vastattu mitään.

• Tilasin muistikortin ja usb muistin.Hinta 36,30.Eilen tuli Suomen tullista kirje:tullattava yli 25Eur ostoksesta.Tulli 8,71Eur.
    Heidän myyntinsä on todella arvelluttavaa.Hinnat suuntaa antavia.
    Missään vaiheessa ei tullut tilausvahvistusta eikä mainintaa siitä että tuotteet tuleavat Kiinasta.

Aiemmin pari vuotta sitten saman yrityksen kanssa toimitusongelmia.Vedotessani kuluttajasuojalautakuntaan tuli vastaus:OLEMME ULKOMAILLE REKISTERÖITY YRITYS,SUOMEN KULUTTAJARIITALAIT EIVÄT KOSKE HEITÄ.

Hinnat myynnissä edulliset,loppulasku onkin eri juttu.

En suosittele tilaamista heiltä KENELLEKKÄÄN.

• Tilauksia lähetetään verovapaasti 22 euron asti jonka jälkeen tulisi suomen lain mukaan lähetyksistä tullimaksua. Yli 22 euron tuotteiden hinnasta kuitenkin saatte kassalla 24% alennusta joka korvaa tullimaksua.

T. HH

• Älkää hyvät ihmiset sekaantuko moiseen kauppaan.

Minä tilasin nuukuuksissani Nokian Lumiaan halvan akun.
    Minulle lähetettiin v.17 valmistettu joku piraattiakku, joka kesti saman verran kuin "loppuun ajettu" Lumian monta vuotta vanha akku. Minä reklamoin asiasta ja minulle luvattiin lähettää uusi kun palautan akun. Tein niin ja minulle tuli Noklan logolla varustettu akku mutta merkintöjen mukaan se oli vuodelta 2012, joka oli kestoltaan samanlainen eil täydestä latauksesta kesti muutaman tunnin . Ei siis kestänyt työpäivääkään.

Lopetin keskustelun firman kanssa tähän menettäen n. 15 €, mutta minä en tilaa sieltä mitää enkä suosittele kenellekään.

• Meillä ei ole myynnissä piraatti akkuja. Tarjolla on alkuperäisiä ja tarvike-akkuja.
      Molemmat akku mallit myydään 14 päivän palautusoikeudella ja 6kk takuulla.
      Jos ette ole tyytyväinen ostamanne tuotteseen voitte yksinkertaisesti palauttaa sen meille kahden viikon sisällä hyvitystä varten.

Ohjeet palautusta varten löytyy tästä:

T. HH

• Tilasin aitoja Applen latureita. Tulivat noin kuukaudessa, mutta eivät todellakaan ole aitoja appleja. Jos olisin tämän tiennyt, olisin jättänyt ostamatta. Jatkossa tilaan kiina-tuotteeni suoraan AliExpressistä.

• Meillä ei ole myynnissä piraatti tuotteita. Voitte tarvittaessa lähettää ostamanne tuotteen valmistajalle tarkistettavaksi.
      Ostetuilla tuotteilla on 14 päivän palautusoikeus joten jos ette ole tyytyväinen ostamanne tuotteseen voitte yksinkertaisesti palauttaa sen meille kahden viikon sisällä hyvitystä varten.

Ohjeet palautusta varten löytyy tästä:

T. HH

• ei ole minunkaan tilaus tullut tietystä verkkokaupasta. maksoin ostokseni ja olen kuukauden jo odotellut tilaustani. ei varmaan tule ollenkaan. menee luottamus verkkokauppoihin. eivät vastaa puheluihinkaan.

• Jos antaisitte lisätietoa tilauksesta voidaan kertoa koska ja mihin osoitteeseen se on lähetetty.
      Puhelinpalvelumme ei ole 24/7 mutta voitta jättää asiasta s-postin joka vastataan yleensä samana päivänä.

Tästä voitte olla yhteydessä asiakaspalveluun:
      https://www.halvathinnat.com/contacts/

T. HH

• Odottelin yhtä piuhaa 6 viikkoa ja sieltä tuli joku euron romu.Ei voi suositella kun laatu kiinaa ja kestää ikuisuuden.Ei tuollaisia toimitusaikoja missään ole 2018.

• Jos tuote on varastossa toimitus yleensä kestää 5-15 päivää mutta tässä on varmaan kysessä sellainen tuote joka ei tilaushetkellä ollut varastossa.
      Suosittelemme tarkistamaan varastonsaldo ennen tilausta tuotesivulla.

T. HH

• Tilasin Samsung tabletin suojakuoren hyvään hintaan. Kaupat sujui kuten pitääkin. Yhteydenpito hyvää. Rehellinen ja sujuva palvelu. Olin asiakas jo kauan sitten kun oli kivijalkakauppakin.

• Kiitos tilauksesta.

T. HH

• tilasin halvat hinnat verkkokaupasta windows homeedition cd levyn 16.12019 ja eikä tullut minulle tähänpäivään mennessä eli täysin huijausta en osta enää mitään tästä virmasta sinne meni rahat ja eikä vastinetta tullunna

• Tilauksenne ei antamanne tietojen mukaan löydy järjestelmästämme mutta voitte toki aina olla yhteydessä asiakaspalveluun jos tilaamanne tuote on myöhässä:

T. HH

• Miksi täällä lukee, ettei myy piraattituotteita. Tilasin Windows 10. Tuote oli kertakäyttötuote. Voi käyttää vain yhden kerran. Windowsin aktivoinnissa sanoivat, että on huijattu. Eli vaihdoin kovalevyn. Joudun ostamaan uuden Windows 10.

• Meillä ei ole piraattituotteita myynnissä. Alkuperäisiä windows lisenssiä aina toimitetaan postin kautta ja aktivointi ongelmista voitte olla yhteydessä asiakaspalveluun:

T. HH

• Terve!

Halvathinnat.com todella huijaa!

Täältä tietoa oikeuksistasi, kuluttajansuojasta ja mm. reklamaatiosta:
    https://www.kkv.fi/kuluttajaneuvonta/

KUN SINUA ON KOHDELTU LAIN TAI HYVÄN KAUPPATAVAN VASTAISESTI, TEE VIRANOMAISELLE KULUTTAJANSUOJAAN ILMOITUS TÄÄLTÄ:
    https://asiointi.kkv.fi/fi

Minä tein!

Ostin kaupan markkinoiman "alkuperäisen" puhelimen akun hyvässä uskossa.
    Tuote ei vastannut myyjän esittämää eikä ole alkuperäinen akku.
    Se saapui teipillä kokoon kyhätyssä avatussa pakkauksessa vaarallisen laturin sisällä (näkisittepä, liittäisin tähän kuvat jos voisin).
    Asiakaspalvelusta tuntematon henkilö vastaa ja kertoo, että saan palauttaa sen omalla kustannuksellani Belgiaan. He maksavat kuulemma palautuksen käsiteltyään tuotteen arvon ilman omia postikulujaan 2,95€ ja minun kulujani Belgiaan (eli tuotteen arvon verran), joten homma ei tietenkään kannata.
    Kauppa on suomalaisessa yritysrekisterissä ja sen kotipaikka on Suomessa, mutta sivujen mukaan kotipaikka on Hong Kongissa ja edelleen kertovat Suomen lain vastaisesti soveltavansa täällä Hong Kongin lakia.

Boikotoikaa tätä roskakauppaa!

Vaaditaan heitä yhdessä tilille sikailustaan!

Kivaa päivää kaikille! - paitsi Halvathinnat.comille.

• HEI OVAT MUUTTAMASSA VARMAAN LINJAANSA. Tilasin 2 akkua toinen tuli normi ajassa Euroopasta. Toisen tulo kesti 3 viikkoa Cina mutta mukana tuli kaikkien akkujen yleislaturi USB (sovitteilla) jännitteellä. Sovitin venyy ja paukkuu + siirrettävät lataus nastat,, +++ uudesta linjasta.

• EU:n sisällä toimitukset ovat toki nopeampia mutta pystytään tarjoamaan parempia hintoja kiinasta joten jatkossa suurin osa tuotteita tulee suoraan kiinan varastostamme. Tässä voitte tutustua toimitusaikoihiin:
      https://www.halvathinnat.com/toimitus

T. HH

• Tilasin halvathinnat sivustolta pelihiiren. Viikkojen kuluttua sain jostakin Aasiasta kirjeen, jossa vaadittiin maksamaan joitakin tullimaksuja. Tuotetta lapussa ei mainittu, joten jätin kirjeen huomiotta, mitä lie roskapostia. Myöskään hiirtä tilatessani, mistään tullimaksuista ei mainittu mitään. Kuukausien kuluttua aloin saada laskuja hiirestä, edelleenkään tuotetta ei ole tullut, ei posti-ilmoitusta eikä mitään muutakaan. Ajattelin, että en kyllä maksa mitään tuotteesta, jota en ole saanut. Itse HH kannusti tilaamaan laskulla, mikäli tilaaminen epäiltytti, ja kyllä epäilytti luettuani internet kommentteja. Nyt olen saanut perintäfirman juoksemaan perässäni maksamattomien laskujen takia kaikkine mahdollisine korkoineen, itse halvathinnat yhtiöön kun yritän soittaa sanotaan luurin toisesta päästä, ettei numero ole käytössä. Jättiylläri. Yritän tässä sitten selvittää heidän sotkujaan, en luonnollisesti halua maksaa tuotetta, mitä en ole saanut. Kyllä raivostuttaa.

• Voit tullata sen pelihiires ihan tullin sivuillakin.
      Sielä rajalla se sun pelihiires istui. Lasku tuli sitten perässä tietysti, kun tämän tullauksen suoritus on ostajan vastuulla.
      Aikalailla oma syyhän tää oli kun heitit roskiin sen tullauskirjeen ja jätit vaan olemaan.

• HalvatHinnat.com:in yli 22 euron tuotteiden hinnat sisältää arvonlisäveroa mutta kassalla asiakas saa 24% alennusta tuotteen hinnasta jonka tulisi maksaa tullille. Näin olleen verkkokaupassa näkyvä hinta on tuotteen lopullinen hinta.

T. HH

• Huijaus on tämä Halvathinnat.com. puhelimen tilasin ei oo näkynä. Maksoin 85.14€ .

• Joo-o. Kyllä ne tuotteet täältä tulee, mutta NE PITÄÄ TULLATA. Jos tuote makso alle 20€, niin tullaus ilmaista ja tämän tullauksen voi tehdä tullin sivuilta.
    Veikkaan että nää jotka valittaa, että "Ei näy ostamaa tuotettani" niin sielä tullissa se ostos makoilee odottamassa tullausta.

• Kyllä joskus posti/tulli pitää myös alle 22 euron tilaukset tulissa mutta niistä ei tietenkään tarvitse maksaa mitään tullimaksua.

T. HH

• tilasin 12 viikkoa sitten mustekasetin, kyselyistä huolimatta en edelleenkään ole saanut pakettia. tilaus on kuulemma lähetetty helmikuussa..ei vaan näy eikä kuulu:(((

Ikinä en mitään tilaa tuolta koska ei oo luottamusta enkä todellakaan suosittele muidenkaan tilaavan.

• Meidän toimitukset yleensä kestää 5-15 päivää jos tuote on varastossa. Tuotteen saldotilannetta voi tarkistaa ennen tilausta tuotesivulla. Suosittelemme olemaan asiakaspalveluun yhteydessä mikäli toimitus on kestänyt yli 15 arkipäivää:
      https://www.halvathinnat.com/contacts

T. HH

• Kovasti mietin tässä itsekin RIKOSILMOITUKSEN TEKEMISTÄ. Tavara on tilattu ja maksettu 37 päivää sitten. Kysymyksessä on puhelimen akku ja tilaus on tehty, kun puhelin oli ollut mykkänä pari päivää. FI lopussa antaa ymmärtää, että tavara tulee Suomesta, siis 2-4 päivässä ja sen aikaa pystyy olemaan vaikka ilman puhelinta.. ÄLKÄÄ IKINÄ TILATKO MITÄÄN GOOGLAAMATTA ENSIN YRITYSTÄ!!! Oppirahat maksettu.

• Jos tilauksenne ei ole perillä 3:ssa viikossa voitte olla yhteydessä asiakaspalveluun tästä:

FI domain ei vältämättä tarkoittaa että yritys olisi suomessa! Meidän yrityksen osalta pää-domain on halvathinnat.com

T. HH

• Huijarifirma. Kannattaa ilmoittaa mainostajille, kuten Hintaseuranta.fi, jotta eivät tekisi yhteistyötä tällaisten kanssa.

• Teidän tulisi ensin todistaa miten teitä on huijattu! Mainostajat toki välttää tekemään yhteistyötä mikäli voitte todistaa asian mutta olemme olleet mukana esm. hintaseurannassa jo yli 10 vuotta.

T. HH

• Kiusallaan voi tehdä kyseisestä yrityksestä ilmiannon facebookiin, mutta juuri muuta ei voi enää tehdä. Rahat meni.

• Kertoisitteko lisää miten rahat meni? Mikä on nimenne/tilausnumeronne? Mitä olette ostaneet verkkokaupastamme?
      Tässä asiakaspalveluun yhteystiedot:

T. HH

• Tilasin puhelimeen akun ja olen odottanut sitä 1 kk. Laitoin s-postia ja sain vastauksen ,joskus menee 2 kk tai pitempään kun tilaus saapuu. Mainostavat 5-15 pv. 5-15 viikkoa olisi lähempänä. Kyllä harmittaa kun tällaiseen "puljuun " sorruin mutta tästä viisastuu eikä halvathinnat.com kauppaa tarvitse käyttää. Täytyy yrittää jos saisi rahat pois kun visalla maksoin.

• Akun toimitus kestää yleensä 5-15 päivää jos se on heti varastossa. Saattaa olla että tilaamanne akku ei ollut tilaus hetkellä meillä varastossa ja lähetetty viivellä.
      Pahoittelemme viivästyksestä.

T. HH

• Tilasin mustepatruunan maaliskuussa. Tuli muutaman viikon jälkeen, viallinen. Valitin, lähettivät uuden, tuli muutaman viikon päästä ja sekin viallinen. Lähetin kuvia tulostejäljestä. Paksuja mustia mustetahroja täynnä. Ei auttanut patruunan hytkyttely eikä asettunut tulostettaessa enemmän jne neuvot mitä antoivat tilanteessa. Sen sijaan joka paikka täynnä kasetista valuvaa mustetta. Väittivät että tuotteen sijaan vika minun tulostimessa. Vaihdoin vanhan mustepatruunani takaisin tulostimeen ja toimi moitteettomasti, joten vika ei tulostimessani. Sanoivat lähettävänsä jälleen uuden. Mutta sitten tulikin uusi viesti, että minun pitäisi lähettää tuotteet takaisin, jolloin voivat maksaa hinnan takaisin. Mutta minun tulisi itse maksaa postikulut. Kysyin postista postitushintaa 2 mustepatruunalle ja se on enemmän kuin mitä maksoin tuotteesta, joten ei kannata. Väkisin tulee mieleen, että lähettelevät viallisia patruunoita ja saavat rahan, mutta eivät joudu maksamaan tuotteen hintaa takaisin, kun tuote sen verran halpa, että postikulut yksityiseltä henkilöltä Hongk Kongiin sen verran kalliit, että takaisin lähetys ei kannata. Tilasin sitten toisesta firmasta mustepatruunan, tuli 2 päivässä ja toimii moitteettomasti tulostimessani. Eli jos eivät suostu maksamaan hintaa takaisin lähettämieni kuvien perusteella niin epäilen vahvasti, että myyvät tahallaan viallista. Todella huonoa ja hidasta palvelua eikä minkäänlaista vastuuta ainakaan tähän mennessä. Lupaan kirjoittaa tänne uuden viestin, jos maksavat menetetyn rahan takaisin, odotusjan korvausta en uskalla edes odottaa.

• Eipä ole tuotetta näkynyt jonka kuukausi sitten tilasin.. sanotaan vain että kestää tulla hongkongista, mutta tuskimpa tuotetta enää tulee näkymäänkä. Lapsi pettyi kun odottanut laturia ps ohjelmille.

• Tilasin 24.4. Samsungin akun tältä puulaakilta. kun kyselin niin ilmoittivat että 14.05. on lähetetty HONGKONGISTA. Ja kestää kuulemma 15 arkipäivää tulla sieltä. Ei ole näkynyt 09.06. mennessä. Eikä taida näkyäkään. Jos haluatte lahjoittaa rahojanne niin on monta parempaa osoitetta esim. Pelastakaa Lapset etc. Samat tuotteet voi tilata pienemmällä epävarmuudella suoraan ja nopealla toimituksella!

• Omalla kokemuksellani voin suositella Halvathinnat.com:a. Tilasin akun Samsung S5 puhelimeeni. Akku saapui lähipostiin 14 vrk:n kuluttua. Akku on oikean lainen ja on toiminut moitteetta.

• Teidän asiakaspalvelu on paskinta palvelua mitä voi saada, vitun huijarit. Veloitatte aspaan soittamisesta 0,98€/min ja sanoitte puhelimessa että reklamaatio hoidetaan s-postitse vaikka sivuillanne lukee että mikäli kysymyksiä herää tilauksen suhteen voitte olla yhteydessä puhelimitse. Olen odottanut jo kolme viikkoa tilaustani mitään ei ole kuulunut, maksoin enemmän jotta sain seurantakoodin ja senkin tiedot tulee vain kiinaksi?! Älkää missään nimessä tilatko kyseiseltä sivulta yhtään mitään, siis saatanan pskaa asiakaspalvelua puhelimessa ja omistaja oli vielä linjoilla. Ei siis ollenkaan pahoitellut tapahtunutta tai mitään! Varmasti ollaan yhteydessä kuluttajan suojaan!!!

• Sain tänään nopeasti F-Securen valmistaman uuden tietoturvaohjelmiston halvathinnat.comista. Luvattiin lähettää pahvillinen paketti mutta koodi tuli myös heti sähköpostiini. Siirryin sitten F-Securen sivuille tililleni ja laitoin sinne uuden koodin. Latasin ohjelmiston tavalliseen tapaan koneelleni. Kaikki sujui hetkessä ja toimii ihan normaalisti. Aivan mahtavaa näin juhannusaattona etenkin kun vanha tietoturva sanoi sopimuksensa irti ja uusi on edullinen.

• Tilasin kännykän akun 3.6.2019 eipä oo näkynä lähetystä vielä tänäänkään vaikka rahat kyllä kelpaa tähän puulaakiin huijareita? Kiertäkää kaukaa tämä puulaaki mikäli ette halua haihtua rahoistanne,

• Heinäkuun ensimmäisenä päivänä tilattu tuote ei ole edelleenkään saapunut, toimitusajaksi luvattu max 15 arkipäivää. Asiakaspalvelusta syy siirretään postille. Ei kannata luottaa tähän lafkaan, mistään ei edes pysty seuraamaan onko koko toimitusta ikinä lähetettykään.

• Minä tilasin virusohjelman, rahat kelpasi ei mitään ilmoitusta sähköpostiin maksusta ei vastausta kyselyyn. olen vuosia ollut asiakas-suhteessa Halvathinnat.comiin aina toimitettu tilaus, mutta nyt menetin rahani ja asiakas-suhteeni loppui tähän.

• Tilasin kännykkään akun 1,5 kk sitten. Mitään ei ole tullut ja s-postissa valittavat pahaa ruuhkaa. Tehkää muutkin rikosilmoitus tästä varmasti useita ihmisiä huijaavasta rosvoyrityksestä. T. Juha Seppänen

• Tilausvahvistus tuli 14.6. Tavara tuli 5.8. T. Juha Seppänen

• En suosittele kenellekkään. Pyysin palautusta koska tuotteet eivät koskaan saapuneet. Palauttivat 4kk kaupanteon ja usean viestin jälkeen osan rahoista. Asiaa en meinaa jättää tähän

• Jos tuote katoa matkalla niin palautetaan koko maksetun summan takaisin 2kk päästä toimituksesta. Vähennetään kuitenkin kaupanehtojen mukaan lähetys ja palautuskulut maksetusta hinnasta mikäli asiakas jättää lähetystä noutamatta postissa.

T. HH

• Anonyymi kirjoitti:

Jos tuote katoa matkalla niin palautetaan koko maksetun summan takaisin 2kk päästä toimituksesta. Vähennetään kuitenkin kaupanehtojen mukaan lähetys ja palautuskulut maksetusta hinnasta mikäli asiakas jättää lähetystä noutamatta postissa.

T. HH

HH:n ei kannata tänne kirjoitella huuhaata!
      Tuote ei koskaan ollut kadonnut. Lähetitte tuotteet yli kolme viikkoa tilauksesta Suomeen (tarkastettu lähetysseurannasta). Takaisin lähti jo ennen kuin Tullin kirje minut saavutti. Vetositte Force Majoriin vaikka itse lähetitte paketin myöhässä. Asiakaspalvelu todella huonoa -vastauksen saaminen kestää yleensä viikon, jopa kauemmin.
      Huonoin verkkokauppa kokemus ikinä. Erikoista että HH jatkaa toimintaansa edelleen.

• Meinasin tilata tästä firmasta tuotteen, mutta luojan kiitos tulin lukemaan näitä kokemuksia tästä firmasta eli en todellakaan tilannut yhtikäs mitään.

Jos näin on todellakin, miten täällä kirjoitellaan, niin miten HH kehtaa selitellä ja esittää mukamas asiallista yritystä? Pakoilette vielä vastuutu näemmä palauyus ja reklamaatio asioissa?

Jos teitä on oikeasti huijattu, niin tehkää ilman muuta rikosilmoitus, tekijä on aovan varmaan Suomessa tai virossa (oikeinkirjoitus virheitä näyttää olevan, kuten positiivisissakin palautteissa eli varmaan saman tyypin kirjoittamia).

Tällaiset rikolliset pitäisi sakinhivutuksella hakata henkihieveriin ja polttaa lopuksi elävältä, niin kuin ne tekee noissa muslimimaissa rikollisille. Tällä tavalla pikku hiljaa vähenisi tällaiset kuttajahuijarit.

• Itse olen muutaman kerran heiltä tilannut ja olen myös saanut asianmukaista palvelua..

Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.