Onko teillä kellään ollut kiellettyjä tunteita?
Tunteita mitä ei saisi olla, mitä ette edes haluaisi tuntea, mutta ette kuitenkaan voi niille mitään?
Tunteita vaikka siskonne mieheen tai veljenne vaimoon?
Miten olette toimineet?
Ovatko tunteet kuolleet ajan kanssa?
Kielletyt tunteet
58
4010
Vastaukset
- hyvää joulua vaan
Käykö samaa sukupuolta oleva kollega, joka on vanhempi?
Saisi jättää minulle flirttailun vähemmälle, niin en aina menisi lankaan ja kuvittelisi sen olevan kiinnostunut. Rankkaa tipahtaa aina maan pinnalle tajutessaan, että toista ei oikeasti kiinnosta muu kuin kiusaaminen.
En pysty unohtamaan.- Kiellettyjä tunteita
on tämäkin palsta täynnä. Sellainen vaikutelma tulee heti kun näitä viestejä täältä lukee. Palsta elää omaa elämäänsä mutta mikä onkaan sitten tilanne tuolla ulkomaailmassa ?
- lost woman
Mistä voit olla varma ettei se nainen oo kiinnostunu susta?
- lost woman
lost woman kirjoitti:
Mistä voit olla varma ettei se nainen oo kiinnostunu susta?
Oli siis tarkotettu "hyvää joulua vaan" nimimerkille toi kysymys:-)
- hyvää joulua vaan
lost woman kirjoitti:
En minä tiedä. Tulee vaan sellainen kusetettu olo, kun ensin toinen kyselee kiinnostuneena kaikkea, katselee salaa, nauraa tyhmille jutuille, muistaa sinusta asioita joita kukaan muu ei muista...ja sitten toisinaan ignooraa täysin. En ymmärrä.
Väärinkäsityksiä jomman kumman/ molempien puolelta?
Ja tää menee siis n27->n35 - onneton
lost woman kirjoitti:
Onko sullakin sitten vastaava tilanne? Haluaisitko kertoa lisää, missäpäin jne. En ole "hyvää joulua vaan" nimimerkki mutta täysin samanlaisen tilanteen kanssa elämässäni
- lost woman
hyvää joulua vaan kirjoitti:
En minä tiedä. Tulee vaan sellainen kusetettu olo, kun ensin toinen kyselee kiinnostuneena kaikkea, katselee salaa, nauraa tyhmille jutuille, muistaa sinusta asioita joita kukaan muu ei muista...ja sitten toisinaan ignooraa täysin. En ymmärrä.
Väärinkäsityksiä jomman kumman/ molempien puolelta?
Ja tää menee siis n27->n35Tietääkö hän et sä oot kiinnostunu?mun mieles on pyöriny muutamia kuukausia nuorempi nainen ja ite ainakin käyttäydyn kiinnostuneena vähän vastaavanlaisesti kuin kyseinen henkilö sua kohtaan.Välillä kun tajuaa et mitään ei voi eikä saa tapahtua elämäntilanteiden takia eikä välttämättä toista kiinnostaisikaan,niin tulee käyttäydyttyä ehkä vähä viileemmin.
- hyvää joulua vaan
lost woman kirjoitti:
Tietääkö hän et sä oot kiinnostunu?mun mieles on pyöriny muutamia kuukausia nuorempi nainen ja ite ainakin käyttäydyn kiinnostuneena vähän vastaavanlaisesti kuin kyseinen henkilö sua kohtaan.Välillä kun tajuaa et mitään ei voi eikä saa tapahtua elämäntilanteiden takia eikä välttämättä toista kiinnostaisikaan,niin tulee käyttäydyttyä ehkä vähä viileemmin.
Olen minä kyllä aika selkeästi mielestäni ilmaissut kiinnostukseni häntä kohtaan...mm. ottamalla yhteyttä (ei, en ole kertonut tunteistani hänelle) ja muutenkin. Mutta minkä mahdat, kun toinen vaan pelleilee?
- lost woman
hyvää joulua vaan kirjoitti:
Olen minä kyllä aika selkeästi mielestäni ilmaissut kiinnostukseni häntä kohtaan...mm. ottamalla yhteyttä (ei, en ole kertonut tunteistani hänelle) ja muutenkin. Mutta minkä mahdat, kun toinen vaan pelleilee?
Onko hän kiinnostunu yleensäkin saman sukupuolen edustajista?voisithan ite ottaa vähä etäisyyttä ja olla se viileempi osapuoli.
- hyvää joulua vaan
lost woman kirjoitti:
Onko hän kiinnostunu yleensäkin saman sukupuolen edustajista?voisithan ite ottaa vähä etäisyyttä ja olla se viileempi osapuoli.
Vahva epäilys että on, mutta en ole tietenkään täysin varma, kun ei ole tullut luontevasti puheeksi. Ja joo, niin olenkin tässä suunnitellut tekeväni. Otan etäisyyttä. Ottakoon itse yhteyttä, jos kiinnostaa.
Ainoa asia mikä harmittaa on se, että on hankala kiinnostua kenestäkään toisesta, kun mielessä pyörii vaan se yks pirulainen... ;(
- armias taivas
Minulla on jo vuoden verran ollut kiellettyjä tunteita miespuoliseen varattuun työkaveriini. Vielä ei ole tunteet kuolleet mutta jospa vuosi 2014 toisi armahduksen.
- p.k.
"armias taivas" tiedän mitä tarkoitat, itsellä sama tilanne. Toivon todella, että v. 2014 toisi armahduksen näistä tunteista...
- kuin myös
p.k. kirjoitti:
"armias taivas" tiedän mitä tarkoitat, itsellä sama tilanne. Toivon todella, että v. 2014 toisi armahduksen näistä tunteista...
sori mutta ei se tuo ,ne tunteet vain pahenee 2014 ei vaikuta siihen mitenkään .sama itselläni .
- toivon että riittää
Sen minkä järki tiesi, sen ehkä sydän ymmärtää.
- <3n tunnemyrsky
itsellä pitkä parisuhde takana 3 lasta, nyt yhtäkkiä huomaan olevani aivan mielettömän ihastunut mieheni (ja minunkin) ystävään !! pääni sisällä on aivan mieletön tunnemyrsky menossa koko ajan ! enkä tiedä mitä tekisin !! olen odotellut että tunteet menevät ohi, mutta en ajatellut että siihen menisi vuosia ^^ ! :S en todellakaan haluaisi pilata perhettäni, mutta "vieraan" huomio kyllä kiinostaisi ! mikä on ihan hullua !! enkä tietenkään kenellekään ole voinut tästä puhua !
- voi, voi
Jos aikaa on mennyt noin kauan, olethan yrittänyt selvittää asiaa? Millainen on parisuhteesi? En usko että kaipaat vain huomiota ja sitä saisit varmaan helpommallakin. Parisuhteesi ei taida olla täysin kunnossa. Kannattaako huonossa suhteessakaan jatkaa, ei ole ehkä reilua kellekään. Mutta miehen kaveriin ihastuminen on kyllä aika paha juttu.
- <3n tunnemyrsky
meillä on suhteessa ollut ylä ja alamäkiä, eikä nyt niin huonosti edes mene! olisin hullu, jos tämän menisin pilaamaan ! itsellä ehkä jotain kyllästymistä on ollut havaittavissa, ja mukamas joku 30 kriisi tulossa.. muutama ystävä pariskunta juuri eronnut ja sekin ehkä on myös itsessä herättänyt ajatuksia oman elämän suhteen.. olen miettinyt, että otanko tämän kyseisen ystävän kanssa asian puheeksi vai en.. jos hän sanoisi minulle päin naamaa että "ihan hulluja tuollaiset ajatukset" niin saisinko mielen rauhan.. ?! ja siis hän on myös varattu !! mut nää on vissiin just näitä kiellettyjä tunteita mistä ei puhuta..
- <3n tunnemyrsky
ja siis selvennyksenä että itsellä tämä tilanne ollut vasta noin kuukauden.. miten te ^^ olette selvinneet vuoden tai kauemmin näiden tunteiden kanssa ?! Oletteko itse tai / ja vastapuoli ollut parisuhteessa, sillon kun näitä kiellettyjä tunteita on ollut ? ja tämä kyllä nyt vähän helpottaa, kun saa edes tänne purkaa tunteita ! enkä nyt varmaan menee suutani aukomaan tämän asian tiimoilta kellekään, vaan yritän hillitä tunteeni..
- -ap-
Oma tilanteeni on sellainen, että tunnen vetoa puolisoni sisarukseen.
Hänen lähellään on hyvä olla ja hän saa minut aina hyvälle tuulelle.
Kemiat vain kohtaavat.
Luulen hyvin vahvasti hänen tuntevan samoin, edes jollain tasolla.
Hän hakeutuu aina seuraani ja tulee viereeni aina hyvin lähelle, ns.liian lähelle.
Niin että jalkamme tai kätemme koskettavat väkisinkin toisiinsa.
Voi hipaista poskea jos minulla on huono päivä tms.
En voisi koskaan hänelle sitä suoraan sanoa, se voisi johtaa ojasta allikkoon.
En halua tehdä asian eteen mitään, haluan unohtaa koko ihmiseen ihastumisen, tunne vain on niin vahva etten tiedä miten pääsen siitä yli.
Tätä on jatkunut jo muutaman vuoden, eikä helpotusta näy.
Eikä asiaa ainakaan helpota,
että joudun kyseisen ihmisen kanssa tekemisiin lähes päivittäin.
Haluan vain kaiken palaavan normaaliksi.
Onko kellään ollut näin pahaa tilannetta?- -ap-
Niin, lisätäkseni vielä että omassa puolisossani ei ole mitään vikaa ja parisuhteemme on ihan hyvä.
Pystymme keskustelemaan ja nauramaan, samat unelmat tulevaisuudesta jne.
Seksiäkin on paljon ja sekin on hyvää ja nautinnollista.
Puolisoni täyttää siltäkin osalta kaikki tarpeeni ja minä hänen.
Minulta ei puutu mitään.
Kyse on enemmäkin, että sisarus persoonana viehättää. - <3n tunnemyrsky
-ap- kirjoitti:
Niin, lisätäkseni vielä että omassa puolisossani ei ole mitään vikaa ja parisuhteemme on ihan hyvä.
Minulta ei puutu mitään.
Kyse on enemmäkin, että sisarus persoonana viehättää.-ap- ymmärrän niin tilanteesi ! olen joskus myös tuntenut vetoa mieheni veljeen ! mutta se ei koskaan ollut näin voimakas, kun tämä tunne nyt ! eikä olla nähty niinkään usein, niin tunteet väheni ystävyys tasolle! ja meillä myös mieheni kanssa menyt ihan hyvin ym.. kun ei tunteilleen vaan voi mitään ! mutta kai ne on hillittävä vaan !
- Kaihoisakaipaus
-ap- kirjoitti:
Minulta ei puutu mitään.
Kyse on enemmäkin, että sisarus persoonana viehättää.Täysin sama tilanne sillä erotuksella, että näemme vain muutamia kertoja vuodessa. Aina luulen päässeeni hänestä yli kunnes vietämme viikon samossa kuvioissa ja kiinnostus palaa. Kun Hän lähtee kestää kaipausta muutama viikko, sitten ikävää ja kaihoa. Lopulta "unohdan" ja elän normaalia elämää puolisoni kanssa, kunnes taas tapaan Hänet. Minulla tätä on kestänyt 3 vuotta, eikä loppua näy. Mitään en asialle tule tekemään, pysyköön salaisuutena.
- yritän nyt ainakin
On !
Tunteille ei voi mitään, mutta kyllä niiden kanssa voi elää ja joku päivä varmaan niistäkin pääsee, kiitos sulle tunnemyrsky! - <3n tunnemyrsky
ääääääää ihan kauheeta ! siis ihan hirveä olo tulee, kun "pöksyt kastuu" kun salaihastus istuu viereen tai kävelen hänen ohi.. ja oma ukko on samassa tilassa! :/ hän käy siis meillä lähes päivittäin.. ja btw nyt selviskin, että tämä ihastukseni onkin eronnut marraskuun alussa jo..
- <3n tunnemyrksy
kunpa näkisi tulevaisuuteen, kuinka kävisi kahden eri polun varrella !! jos linkittäisin tuon ^ ^ biisin ihastukselleni ja siihen että " kauhea biisi muttta you`ll get the point!" tää tulee ehkä kun salama kirkkaalta taivaalta, mut näin on ollu jo tovin enkä saa mielen rauhaa ennen kun sä tulet sanomaan mulle ihan face to face, että mä olen ihan hullu! ja mun pitää heti lopettaa tällänen haaveilu! " ja sit pyydän sen kahville meille, kun mies on töissä.. ja todellakin näpit erossa ! tulee olee vaikeeta !! ja tän jälkee kun vielä pystyis olee molemmat jatkossa, kun mitään ei oliskaan ..
sanokaa onks tää ihan järjetön ajatus ?!? ihan sairaan vaikee nyt itellä pitää pää kylmänä.. ja kyllä täs alkaa jo mieskin ihmettelemään mikä mua vaivaa.. - pattitilanne
Mulla vähän sama tilanne, en kuitenkaan pyytäisi kotiini, lähtökohta ei ole " saada" hänet, vaan jutella, jotta asiat järjestyisi. En usko että kohteellani on samat tunteet, mutta jos olisi, niin silloin hänkin loukkaantuisi, kun oon niin sekaisin, sitä en tahtoisi mistään hinnasta hänelle. En voisi pyytää ymmärtämään. Minulla myös hullut tunteet, mutta voin sanoa, vuosia on mennyt, ja oon jo vähän rauhoittunut. Hän pyörii kuitenkin mielessä päivittäin. Tätä ei voi käsittää. Kyllä sen toinen pari suhteessa vaistoaa, mutta ei hänkään kysy suoraan. Jos kysyisi, sanoisin että ajatuksen tasolla ajattelen toista, Se olisi turhaa toisen loukkaamista, en halua sitäkään.
Ei mun pari suhteessa ole mitään vikaa, vika on siinä, että ajattelen vaan toista. Tää on oikeasti aika kestämätön tilanne, enkä halua tämän jatkuvan näin. - <3n tunnemyrsky
pattitilanne tärkeä pointti tämä, ettei halua sotkea toista omaan tunteiden sekamelskaan ! ja vielä turhaan ! juurikin niin.. tänään sain kuulla, että ihastukseni meni naisen (jonka myös itse tunnen) luokse "kylään".. ja rintaa riipaisi ihan sairaasti !! :( mut minkäs minä sille, kun itse olen edelleen naimisissa enkä tietenkään hänelle ole tunteistani puhunut ja hän on sinkku ! tottakai hän tapailee "muita" naisia !! mutta että vuosia pitäisi tätä tunnemyrskyä kestää.. ?!?
mieheni tänään jutteli siitä kuinka lapset vie perheen vanhempien voimavaroja, siis kuinka lapset saa hänet ihan raivon partaalle ja suuttuneeksi. Mikä uuvuttaa tietenkin ja sitten äksyilee minulle.. Ja minähän en siedä yhtään sitä kiukuttelua, alan todella herkästi itkemään.. sitten ollaan molemmat äksyjä ja kaikki kiukuttelee kaikille ! >:( joku aikalisä pitäis ottaa ! siis molemmat tarvittais omaa ja kahdenkeskistä aikaa ! helpommin sanottu kun tehty.. itse ajattelin että jos tässä 3-5 vuotta menee äkkiä, niin ehkä sitten kun lapset ovat kasvaneet isommiksi (nyt siis 1,5v, 4v ja 5v. pojat) ehkä silloin meillä on aikaa toisillemme !?! jos sinne asti jaksaa ja haluaa.. siinä onkin pohtimista !- Pikkulapsiaika...
Voin sanoa kokemuksesta, että teini-ikäisten kanssa on tuskaisinta. Siinä on sit 3 ihmistä lisää huutamassa ja kiukuttelemassa. Kylillä pyörimässä.
- tätä päivää
Pikkulapsiaika... kirjoitti:
Voin sanoa kokemuksesta, että teini-ikäisten kanssa on tuskaisinta. Siinä on sit 3 ihmistä lisää huutamassa ja kiukuttelemassa. Kylillä pyörimässä.
Kaksi lasta ja yksi mies vai? Kuulkaas ihmiset ei ole parempia ja huonompia aikoja on nyt aika. Joku aika on jollekin vaikeampi (pikkulapsen koliikki) ja joku toinen aika toiselle hankalampi. Eikä kaikki teinit ole kamalia. Aina löytyy syy purnata. Aikuiset on kamalampia.
- <3n tunnemyrsky
niinpä kai.. elämä on..
- Tosikauan..
Aloittajalle: mikä on oma tarinasi?
- Ap..
Hei " tosi kauan".
Kerroi tilanteeni jo tuolla ylempänä.
Tilanne on että toivon täysin toivotomien tunteideni menevän ohi.
En halua tuntea näin, en todellakaan.
Entäpä itse?
Mikä oma tilantesesi?
Vertais tuki ei tekisi varmaan pahaa kellekkään, joka näin tuntee..
- plääh...
Tuota noin,olen siis 15-vuotias ja ihastunut kahteen mieheen.
Toinen heistä on 46-vuotias matikanopettajani ja toinen 44-vuotias isäni kaveri.
Ihastuminen ei oo mitään vakavaa,en tee asialle oikeastaan mitään;käyttäydyn normaalisti,en flirttaile.
En näytä tunteitani heille,ihailen vain hiljaa.
Molemmat ovat naimisissa ja molemmilla on lapsia.
Kuitenkin haaveilen suhteesta jomman kumman kanssa...
En haluaisi ajatella heistä näin,mutta en voi asialle mitään.
Elämä on perseestä... - <3n tunnemyrsky
http://www.hs.fi/elama/Psykiatri On helpompi olla uskollinen jos on kokenut kielletyn intohimon/a1389165324157
tätä pohtiessa odotan ihastukseni laantuvan.. - K-tyttö
Minulla on ollut tunteita siskoni miestä kohtaan jo vuosia, mutten ole uskaltanut puhua niistä hänelle saatika siskolleni.
Yritän vain elää päivä kerrallaan ja välttää "joutumasta" kahden tämän miehen kanssa, ettei kiusaus veisi voittoa ja tekisin jotain typerää. - vaan ei
On, olisin langennut, jos
- tunteella77
On kiellettyjä tunteita aina välillä. Pitkässä suhteessa olen. Kerran menin niiden mukana, tunnustin, ja koettiin puolisoni kanssa helvetti. Sieltä kuitenkin noustiin. Koskaan en ole vihannut itseäni niin paljon, kuin pettämisen jälkeen. Koskaan en enää aiheuta sellaista surua puolisolleni. Nykyään mietin kaksi kertaa ennen kuin annan itseni heittäytyä ihastuksen vietäväksi. Ei se helppoa ole, kun ihastun helposti, mutta kokemuksesta voin sanoa, että kyllä ne tunteet lopulta viilenee.
- one chance
I don't care
- niiiiin
Hieno juttu "tunteella77", mutta kaikkien suhde ei voi yhtä hyvin. Huonossa suhteessa sinnittelyä ja pam. Hyvästä parisuhteesta kannattaa kuitenkin pitää kiinni.
- tunteella77
Ei voinut meidänkään suhde hyvin... ei ainakaan silloin kun kaikki mun energia meni salasuhteeseen. ... kannattaa oikeasti katsoa peiliin jos menee huonosti... Tai jos toinen on kertakaikkiaan itselle sopimaton niin lähde, mutta uskalla tehdä se ilman lohduttajaa; ihastusta, laastarisuhdetta. Yksinkin pitää oppia pärjäämään. Myös suhteessa.
- niiiiin
Minulla ei ole mitään salasuhdetta. Ja rakastuminen on minusta vähän eri juttu ja ikävä jos kaikki tunteet pitäisi kuolettaa. Olen kanssasi eri mieltä. Tilanteet eivät ole noin yksioikoisia. Kaikki eivät ihastu ja rakastu helposti. Sitäpaitsi toiselle voi olla ystävä vaikeina aikoina. Yksinkin pitää tietty pärjätä ja osahan haluaa aina olla sinkkuna.
- tunteella sinuun
kielletyt tunteet sisälläin ,sinuun ne liittyy ystäväin ,enkä mä koskaan saa sinua ......vaikka HALUAISIN.
- yks kohtalo
On tunteita tosiaankin. En voi muuten tätä tuskaa selittää. En minä häntä edes tunne kunnolla, mutta hän vain saa levottoman olon.
Joka päivä ajattelen ja iltaisin kuvittelen, kun nukahdan millaista olisi siinä isossa kainalossa vain olla. Ilman mitään sen kummallisempaa. Kädet vain ympärillä ja kaikki ympärillä oleva tuska katoaisi. Minä en tunne mitään, kun puolisoni koskettaa minua. Kaikki se hellyys ja rakkaus on kadonnut jonnekkin. En jaksa olla aina se joka yrittää keksiä jotain millä suhde korjaantuisi. Kyllä väittää minua rakastavansa...no ainakin kun tulee puutetta makuuhuoneen puolella. Seksiä ilman rakkauttaa...ei se ole elämää. - <3n tunnemyrsky
täällä kohtalo edelleen painii tunteidensa kanssa ! :/ pitkä suhde takana siis ja lapsiakin 3 ja nyt ihastunut mieheni (ja minunkin) ystävään! siis ihan oikeasti ihastunut ! muistaakseni en koskaan ole tuntenut näin ! edes silloin kun nykyisen mieheni olen tavannut! Mieheni kanssa kuitenkin rakastettu (kai?!?) jo 13 vuotta ! Onhan meillä ollut hyviä ja huonoja aikoja, nyt mennyt kyllä hyvin MUTTA mietin että rakastanko oikeasti vai olenko vain tottunut olemaan tässä, kun on hyvä olla (useimmiten) Mieheni kyllä on edelleen kovin rakastunut minuun ja joskus huonoina aikoina sanonutkin ettei kestäisi jos lähtisin ! :/
Mutta nyt sitten tämä ihana ystävämme ! joka käy meillä vielä melkein päivittäin! Hoitaa meidän lapsia sillon tällöin ja sitten vielä viestittelen hänen kanssaan (niitänäitä) kotona (kun mies ei ole) tai töistä. Juttu vaan luistaa ja tuntuu olevan samanlainen huumorintaju ym. Ja ainakin omasta puolestani kipinöitä lentelee esim kun kävelen läheltä ohi. Sydän pomppaa kurkkuun aina kun häneltä tulee viesti! äh.. kerran jo poistin koko viesti ketjun ja ajattelin etten ainakaan minä laita vähään aikaan mitään viestiä ! Kunnes jo seuraavana päivänä oli "asiaa".. Hänestä en tiedä, ei ehkä mitään edes ajattele, kun olen mieheni kanssa naimisissa, vai yrittäiskö hänkin piilotella tunteitaan? kukatietää.. en todellakaan voi ottaa asiaa puheeksi ! sehän pitäis mua jo ihan daijuna.. Mutta olen kyllä huomannut hänen joskus vilkuilevan "salaa" minua päin ;) minä kun vaan tuijotan häntä varmaan ihan huomaamattanikin ! :D
Olen siis yö töissä, siksi kukun täällä aina vaan öisin. En istu kotona koneella, kun mies kotona. Vaan yleensä vieressä tv:tä katsomassa. Mieheni äiti kuoli hetki sitten, juuri oli hautajaiset ja se tietysti on vetänyt tunnelmaa maahan meillä kaikilla, joten nyt ainakaan ei olla keskusteltu aiheesta "missä mennään parisuhteessa".. Muutenkin ollaan molemmat vähän huonoja juttelemaan Oikeista asioista, tietyin aikavälein kun ollaan tarpeeksi kauan padottu tunteitamme, niin sitten itketään ja puretaan kaikki ! ja aina sovitaan, että nyt yritetään pitää keskustelu aallot auki.. Toisin kuitenkin aina käy.. Nyt taas alkaa olemaan sellanen "pakko tyhjentää ilmapiiriä" fiilis, mutta Anopin kuoleman vuoksi on ajoitus vähän huono sellaiselle... Tänne asian ulos saanti helpottaa mielettömästi ! kun siitä ei ihan oikeasti voi kenellekään puhua.!- <3n tunnemyrsky
tämä ystävä vaan pyörii ihan jatkuvasti mielessä ja unissa ! vapaa viikoillakin saatan herätä jo aamuyöstä, kun huomaan unien muuttuneen ajatuksiksi, joista en pääse eroon eikä uni enää tule ! ja sitten päivällä väsyttää eikä tietenkään pienten lasten kanssa saa päivällä nukuttua.. hiton tunteiden ja elämän vaikeus ! niin ja senkus jakelette niitä miinuksia, minkä minä tunteilleni voin ! :(
- hanki lääkitys
<3n tunnemyrsky kirjoitti:
tämä ystävä vaan pyörii ihan jatkuvasti mielessä ja unissa ! vapaa viikoillakin saatan herätä jo aamuyöstä, kun huomaan unien muuttuneen ajatuksiksi, joista en pääse eroon eikä uni enää tule ! ja sitten päivällä väsyttää eikä tietenkään pienten lasten kanssa saa päivällä nukuttua.. hiton tunteiden ja elämän vaikeus ! niin ja senkus jakelette niitä miinuksia, minkä minä tunteilleni voin ! :(
Annahan nyt olla kun luet tänään joskus, sä et ole oikein terve joten hyvää loppuelämää.
- <3n tunnemyrsky
itsekseni tätä keskustelua käyn täällä.. pitäis olla sellanen joku lukittu virtuaalipäiväkirja.. Joskus olen paperille purkanut tunteitani, mutta hullusti kävi kun mies löysi sen.. olipahan pakko keskustelun paikka.. niin ja noitten viestienkin kanssa saa olla varuillaan ettei jää FB auki, kerran jäi ja heti tuli kyselyä että miks laittelen viestiä kaverille hänen sijastaan.. (asiat on kuitenkin ollut pääosin sellaisia diippadaappa juttuja)..Totesin vaan, että no hän sattui olemaan siellä ´paikalla` ja kyselin vaan esim. "onko uudessa työssä ollut mukavaa ?".. se jäi siihen.. whatupin pystyis tietty puhelimesta lukemaan, jos haluiaisi.. ei olla koskaan salaa toistemme viestejä pälyilty, ei ole ollut koskaan aiheetta.
Nyt vaan on tuntunut siltä että mieheni kanssa ei löydy jutun aiheita ja jotenkin kahdenkeskiset jutut ei luista arkisia asioita pidemmälle.. ikäänkuin ihan tahalleni erkaannuttaisin meitä ?!? :O Ihan vakavissani en ole eroa harkinnut, huonoina päivinä kyllä kiroan ukon maasta taivaaseen ja ajattelen, että onko järkeä olla tässä, kun ei ole edes iloinen !?! mutta sitten kuitenkin hyvän seksin jälkeen on eri mieltä ;) Enkä tietenkään voisi kyseisen ystävän takia erota, eihän me millään voitais alkaa seurustelemaan, se olis vaan outoa ! enkä todella tiedä onko hänellä mitään sellaista kiinnostusta minua kohtaan ..
Niin ja Ystävä on minua 4 vuotta nuorempi, kun sitten taas mieheni minua 4 vuotta vanhempi.. Olen vissiin kyllästynyt mieheeni ja ajattelen että hän on jo niin vanha! oikein mietin että mistä hänessä pidän, niin en keksinyt muuta kun käsivarret !! :O eihän niin voi toiselle sanoa ! itselläni taitaa joku ikäkriisi olla !! - <3 tunnemyrsky
hanki lääkitys kirjoitti:
Annahan nyt olla kun luet tänään joskus, sä et ole oikein terve joten hyvää loppuelämää.
kiitos juu olen kyllä ajatellut ihan samaa.. ! :D olen käynyt kyllä psykiatrillakin joskus juttelemassa tästä tunteiden käsittely ongelmasta. Kun toinen puoli aivoista haluaa toista ja toinen toista.. ja kärsinyt masennuksestakin.. nyt vaan tämä ihastuminen saanut kaikenlaisia uusia tunteita pintaan !! -kiitos ja anteeks-
- nauti elämästäs
itsekseni tätä keskustelua käyn täällä.. pitäis olla sellanen joku lukittu virtuaalipäiväkirja.. Joskus olen paperille purkanut tunteitani, mutta hullusti kävi kun mies löysi sen.. olipahan pakko keskustelun paikka.. niin ja noitten viestienkin kanssa saa olla varuillaan ettei jää FB auki, kerran jäi ja heti tuli kyselyä että miks laittelen viestiä kaverille hänen sijastaan.. (asiat on kuitenkin ollut pääosin sellaisia diippadaappa juttuja)..Totesin vaan, että no hän sattui olemaan siellä ´paikalla` ja kyselin vaan esim. "onko uudessa työssä ollut mukavaa ?".. se jäi siihen.. whatupin pystyis tietty puhelimesta lukemaan, jos haluiaisi.. ei olla koskaan salaa toistemme viestejä pälyilty, ei ole ollut koskaan aiheetta.
Nyt vaan on tuntunut siltä että mieheni kanssa ei löydy jutun aiheita ja jotenkin kahdenkeskiset jutut ei luista arkisia asioita pidemmälle.. ikäänkuin ihan tahalleni erkaannuttaisin meitä ?!? :O Ihan vakavissani en ole eroa harkinnut, huonoina päivinä kyllä kiroan ukon maasta taivaaseen ja ajattelen, että onko järkeä olla tässä, kun ei ole edes iloinen !?! mutta sitten kuitenkin hyvän seksin jälkeen on eri mieltä ;) Enkä tietenkään voisi kyseisen ystävän takia erota, eihän me millään voitais alkaa seurustelemaan, se olis vaan outoa ! enkä todella tiedä onko hänellä mitään sellaista kiinnostusta minua kohtaan ..
Niin ja Ystävä on minua 4 vuotta nuorempi, kun sitten taas mieheni minua 4 vuotta vanhempi.. Olen vissiin kyllästynyt mieheeni ja ajattelen että hän on jo niin vanha! oikein mietin että mistä hänessä pidän, niin en keksinyt muuta kun käsivarret !! :O eihän niin voi toiselle sanoa ! itselläni taitaa joku ikäkriisi olla !!Sä siis seuraat mitä kukakin kirjoittaa, no olepa tyytyväinen suhteeseesi ja harrasta seksiä niin paljon kuin ikinä yleensä harrastatkaan sehön on sun onni eikä sitä sulta kukaan pois saa
- mä vaan...,,,
nauti elämästäs kirjoitti:
Sä siis seuraat mitä kukakin kirjoittaa, no olepa tyytyväinen suhteeseesi ja harrasta seksiä niin paljon kuin ikinä yleensä harrastatkaan sehön on sun onni eikä sitä sulta kukaan pois saa
Sit toisekseen rouva hyvä ette saa mun päätäni kääntymään tekisitte mitä tahansa mun entinen muija hoitaa lapsen, jq mä hoidan itseni niinkuin parhaaksi nään piste Se on meidän molempien tahto ,tosin se kuvitteli ywtäviensä avustuksella että mä petän sitä joo o ja muiden vantaalaisten ystävien tahäiritsemään.i mitä ne onkaan avustuksella jotka olivat ja ovat yhden jumppakavereita, avustuksella.Jos ihminen on oikeesti tehnyt jotain väärää niin tunnustan mutta kenenkään pilluun en ole köynyt käsiksi ja se se siitä..Enkä käy jos ei lupaa heru.Pitäminen ja tykkääminen on aina eri asia kuin seksuaalinen kanssakäyminen.No saanpahan nukkuanyöni rauhassa ei tule kukaan
- mänvaan
mä vaan...,,, kirjoitti:
Sit toisekseen rouva hyvä ette saa mun päätäni kääntymään tekisitte mitä tahansa mun entinen muija hoitaa lapsen, jq mä hoidan itseni niinkuin parhaaksi nään piste Se on meidän molempien tahto ,tosin se kuvitteli ywtäviensä avustuksella että mä petän sitä joo o ja muiden vantaalaisten ystävien tahäiritsemään.i mitä ne onkaan avustuksella jotka olivat ja ovat yhden jumppakavereita, avustuksella.Jos ihminen on oikeesti tehnyt jotain väärää niin tunnustan mutta kenenkään pilluun en ole köynyt käsiksi ja se se siitä..Enkä käy jos ei lupaa heru.Pitäminen ja tykkääminen on aina eri asia kuin seksuaalinen kanssakäyminen.No saanpahan nukkuanyöni rauhassa ei tule kukaan
Häiritsemään
- <3n tunnemyrsky
nauti elämästäs kirjoitti:
Sä siis seuraat mitä kukakin kirjoittaa, no olepa tyytyväinen suhteeseesi ja harrasta seksiä niin paljon kuin ikinä yleensä harrastatkaan sehön on sun onni eikä sitä sulta kukaan pois saa
mitä seuraan ? :O huomasin vaan että vain minun tekstini on saanut miinuksia, vaikka puran täällä tunteitani ihan kun kaikki muutkin.. iha sama.. ja nauttisin kyllä, jos voisin! mutta toinen mies koko ajan mielessä on vähän vaikea keskittyä olennaiseen.. ja seksihalutkin on tulleet "takaisin" ihan tämän ihastumisen myötä.. mieshän siitä onkin mielissään ..
- <3n tunnemyrsky
mitä seuraan ? :O huomasin vaan että vain minun tekstini on saanut miinuksia, vaikka puran täällä tunteitani ihan kun kaikki muutkin.. iha sama.. ja nauttisin kyllä, jos voisin! mutta toinen mies koko ajan mielessä on vähän vaikea keskittyä olennaiseen.. ja seksihalutkin on tulleet "takaisin" ihan tämän ihastumisen myötä.. mieshän siitä onkin mielissään ..
tän piti tulla siis tolle `nauti elämästäs` .. ^^
- itsetutkiskelua
Tietty on mahdollista että on tunteita "vääriä" henkilöitä kohtaan.
Siinä joka tunsit vetoa kumppanisi siskoon, muista että se voi olla hyvinkin pelleilyä hänen puoleltaan. Minä ja siskoni tehtiin aikanaan ihan samaa. Flirttailtiin toisen poikaystäville, piti kokeilla ihan huviksemme vaan. Eli jos jalkanne koskettavat "vahingossa", niin ei se välttämättä ole vahinko, mutta ei välttämättä myöskään sitä mitä kuvittelet sen olevan. Siskokset kilpailevat aina :)
Ja sulla tunnemyrsky taitaa olla itsetunnon kanssa pahoja ongelmia. Miehesi veli ja nyt ystävä... jotkut ihmiset hakevat itsetunnolleen buustia toisista ihmisistä. Usein ne ovat ns. "helppoja" tapauksia; perhetuttuja, työkavereita tai sukulaisia. Heidän on pakko olla ystävällisiä ja sekös onkin sopivaa heikolle itsetunnolle ja sellaisiin on helppo ihastua.
Kaikki ei ole sitä miltä te saatte sen mielessänne näyttämään. Teille hymyillään ja jutellaan, koska se on kohteliasta. - <3n tunnemyrsky
kyllä on alhainen itsetunto välillä enemmän, välillä vähemmän.. Ja olen kyllä ajatellut tota ^^ ihan samaa.. mutta olen silti edelleen ihastunut häneen ja yritän tunteideni kanssa elää.. se on vaan välillä vaikeaa ja halusin jonnekin sitä purkaa.. ja se nyt sattui osumaan tälle palstalle..
- SÄÄLITTÄVÄÄ
Lopeta tuo tunteissasi piehtaroiminen ja kanavoi pähkäilyt johonkin toimintaan. Älä pidä yllä tunnetilaasi siitä jatkuvasti kirjoittelemalla ja märehtimällä. Olet vain tympääntynyt, keksi mielekästä tekemistä. Ja muista, ihastus menee ohi seurusteltaessa parissa vuodessa. Ja sitten taas tympii ja pitää saada jännitystä jostain muusta miehestä. Naiset juuttuvat tunteisiinsa, miehet eivät.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1221701
Miksköhän mä oon tuolla
Joskus antanut ymmärtää että olisin sun rinnoista pelkästään kiinnostunut 😂😁🤭 ja sä säikähdit että koskisin ilman lup161382Heti kun luomisen motiivi tuli esiin - se haisi RAAMATULLISELTA TARINALTA ISOISÄSTÄ, JOLLA ON PARTA
Pinnalliset käsitykset korkeammasta Todellisuudesta Heti kun luomisen motiivi tuli esiin - se haisi RAAMATULLISELTA TAR329982- 61980
- 65826
J miehestä oikeaa
Nimeä ei voi tänne julkaista mutta kannattaa olla varuillaan jos ”aistit” auki t nainen78816- 1770
- 46741
Kysyit firman bileissä..
.. että tulisinko luoksesi yöksi... Oliko se vain heitto. Mitäs jos olisin tullut? Naiselta9671Miksi Suomessa uskotaan Usan kanssa tehtyihin sopimuksiin
Kaikki viestit Usan suunnasta on ollut jo pitkän aikaa sen kaltainen että muiden liittolaismaidenkin sotilaallista autta62658