Pukki tulee

ehe, ehe....

Miten reagoit ?

7

117

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • öhö, öhö....

      Pukilta tulee.....mites sitte reagoit!!!

    • Joulu on valetta

      Pyydän kuitin jos pukki pyytää paskanjauhannasta rahaa. Muuten kärytän verottajalle naamakuvan kera revittyäni sen tiimarin nailonnaamarin ensin siltä huijarilta.

      • Joulu on totta

        Nii mutta kun se on jo köyrässy eukkoas sillä välin kun haet kameraa ni eihän se kehtaa enää rahaa pyytää.
        Ja taas sulle jäi luu käteen ja paha mieli.
        Hah hah hah haaaaa


    • Rehevä rouva

      Joulupukilla ei edes seiso,muut kun silmät päässä liian alkoholin takia, ja muutenkin sillä on pieni ja hikinen pili.

      • Raitis Pukki

        Niin mutta eikös se oo aina ollut niin että heinähän se on mikä somasti kutittaa päinvastoin kuin halko mikä satuttaa???
        Tosta alkoholin käytöstä oon kyllä samaa mieltä ettei se sovi pano... eikun siis pukinhommiin.
        Tässä olis tarjolla sellanen raitis pukki mutta mulla on kyllä ennemmin sellanen pienempi kuin isompi.
        Mutta se ei oo hikinen.
        Olisko mitään kiinnostusta , eli laitanko poroa jo valmiiksi?


    • Rehevä rouva

      Annatko kuitin kotitalousvähennystä varten, sitten saat tehdä mitä osaat ja maksu käteisenä/luonnossa.

      • Rie...raitis pukki

        Mun täytyy ensinnäkin kertoa itsestäni:
        Mulla siis ei ole pitkä mutta se on ohut.
        Olen vasta 19 vee enkä osaa mitään mutta toivoisinkin että sinä kertoisit mitä pitää tehdä niin nöyrästi kyllä teen.
        Siis vähän epäselvää että kenen pitäisi kirjoittaa kuitti kun toinen tekee fyysisen työn ja toinen henkisen valmennuksen.
        Mutta laitanko reen valmiiksi. Poro on jo pystyssä jöpöttämässä.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tilaisuuden perunut yrittäjä Eira Maijala vahvistaa Ylelle, että hän ei halunnut, että hänen yrityks

      – Hän kertoi, että meille on varattu paikka jostain ihan muualta. Sitten hän kertoi, että se paikka on helvetti. Yrittä
      Maailman menoa
      78
      3846
    2. Mikä ampuminen illalla Kiuruvedellä?

      Huhu kertoo että oma äiti ammuttu autoon??? 😢
      Kiuruvesi
      51
      3300
    3. Kuuluuko ehkäisy parisuhteessa molemmille

      Mieheni pelkää kovasti sitä, että minun käyttämä ehkäisy (pillerit) pettävät ja että tulisin raskaaksi. Hänellä on jo en
      Parisuhde
      108
      3110
    4. Mihin ihastuit ensimmäisenä

      kaivatussasi? 💯
      Ikävä
      108
      2434
    5. Pitopalvelu yrittäjä teki ainoan oikean ratkaisun .

      Emme saa suomea ja Haapajärven PIIRUAKAAN paremmaksi nostamalla moraalittomuuden edessä kädet pystyyn antautumisen ja
      Haapajärvi
      53
      1562
    6. Miten paljon odotat hänen

      Kohtaamisia tai näkemistä? Kuinka hyvä keskusteluyhteys teillä on?
      Ikävä
      80
      1486
    7. Tänään valtuustossa

      Striimi rikki. Mennään saliin ja otetaan pussillinen mätiä omenoita mukaan. Popcornit valmiiksi kun Savola alkaa puhumaa
      Ähtäri
      27
      1460
    8. Lapsuus 50-60 luvulla

      Oli ihanaa aikaa. Lapsi sai olla pieni pitkään. Ei joka tuutista työnnetty silmille ja korville Setaa ja muita sukupuoli
      Maailman menoa
      149
      1195
    9. Kari Kanala paljastaa - Papin työhön paluu Myyrästä vaati "nollauksen" ensin: "Pitää siinä..."

      Kari Kanala: ihminen, mies ja pappi. Kanala nähdään tänä syksynä tv:ssä Ensitreffit alttarilla -ohjelmassa sekä Myyrä-ki
      Suomalaiset julkkikset
      20
      1089
    10. Sinne eivät homot tule

      Että tälläistä käytöstä tällä kertaa. Saattoväki odotteli sateessa kun yrittäjä saarnaa herran nimessä homoja ja lesboja
      Luterilaisuus
      243
      1033
    Aihe