kaikille

Kaikesta huolimatta, kaikille palstalaisille oikein hyvää ja rauhaisaa joulua. :)

58

310

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kiitos samoin sinulle.

• Ateisti

Tapakristillistä joulua kaikille hihhuleillekin.

• Kiitos ja samoin Sinulle!

• Oikein hyvää joulua kaikille palstalaisille!

*

• Hiski+naapurin.kissa
    • beenthere

Oikein hyvää ja iloista joulua sinullekin!

• +++kvamperfekti

Hyvää Joulua vielä kaikille palstalaisille!

• ateistix

Kiitos. Ja samoin sinulle ja perheellesi.

• tiliakkus

Uskomattoman Iloista Joulua kaikille.

• Samoin sinulle iloista ja rauhallista joulun aikaa..

• työ tekee vapaaksi

Hyvää joulua ??????????? Pysytäänpä asialinjalla.
      Hyvää vappua jo etukäteen.

• muisteluita

Kiitosta vaan. Juttelin tänään puhelimessa entisen aviomieheni kanssa, josta erosin 1985. Todella kiva keskustella pitkästä aikaa. Hänellä ei oikein joulu natsannut. Oli käynyt kahdella oluella töiden jälkeen ja meni kauppaan sitten jouluruokia ostamaan. Kinkku, laatikot ja muut jutut kassahihnalle ja sitten olutta sixpäkki. Kassa sanoi että olette tainnut vähän nauttia ja sanoi ettei hän voi noita oluita myydä. Mr L suuttui ja sanoi että pidä kinkkusi ja lähti ovesta ulos. Nyt sitten oli kotona yksin yhden kaljatölkin ja litran vodkapullon kanssa. Vaimo ja tyttäret olivat joulunvietossa Pieksämäellä.

Kumma juttu. Kymmenen vuotta oltiin yhdessä eikä riidoissa erottu, mutta nyt tuo sitten alkaa itkemään puhelimessa kuinka paljon minusta vielä tykkää. Ihan kiva mies, mutta kun rakkaus loppuu niin se loppuu. Ystävyys voi silti säilyä.

• zyrt

Kun rakkaus loppuu, niin ei se tarkoita sitä, että ei väleissä voisi olla. Riippuu tietysti siitä millainen suhde on ollut, onko ollut väkivaltaa tms.

• rakkaus ikuista?

ja mitä sillä rakkaudella sitten itsekukin ymmärtää. Eihan se romanttinen ihastumisen tai rakastumisen tunne kenelläkään vuosikymmeniä kestä. Kyllä avioliitto ja kumppanuus onkin arkista vastuunkantoa ja kumppanuutta, toveruutta. Turhaan oltte eroneet..

• zyrt
        rakkaus ikuista? kirjoitti:

ja mitä sillä rakkaudella sitten itsekukin ymmärtää. Eihan se romanttinen ihastumisen tai rakastumisen tunne kenelläkään vuosikymmeniä kestä. Kyllä avioliitto ja kumppanuus onkin arkista vastuunkantoa ja kumppanuutta, toveruutta. Turhaan oltte eroneet..

Mistä sinä tiedät miksi kukakin on eronnut? Ei ainoaa elämäänsä kannata tuhlata suhteeseen, joka ei syystä tai toisesta enää toimi.

• Sitä samaa sinne ja kaikille muille!

• gwerfe

No, perskuta! Hyvää joulua kaikille.

• ohoohohoihohoihoijoi

Mistä kaikesta? No perskuta, sähän oot ihan hyvä jätkä mikkonen, älä valita tippaakaan, tee se mitä pitää, sä oot MIES, tai mistä mä tiedän, no siitä, kun sä kommentoit inhimillisesti, sä saatanan jätkä tajuut jotain täällä että et nillitä niinku kaikki muut. Oo siis ylpee itestäs äläkä vittu välitä nuista ertertenperkeleenperstertteistä, niin ymmärrykses entisestäänkin selvenee.

Tajuutsä?

• ateismi =

Samaa toivon myös teille. Onpa ollut kiireinen aatto. Ähkykin meinaa olla, kun on tullut syötyä kadessa paikassa jouluateria. Tulin juuri kotiin ja kuuntelen radiodeitä taustana.
      Vielä kerran kaikille tasapuolisesti sinattua jouluaikaa ja runsaita siunauksia vuodelle 2014.

• 12 + 3

Harhaisen toivottelut eivät ole minkään arvoisa!

• 19+14
        12 + 3 kirjoitti:

"Harhaisen toivottelut eivät ole minkään arvoisa!"

Ovat ne hänelle. Joten suo hänelle niiden jakelun ilo edes juhlapäivänä. Eihän niitä vastaanottaa kuitenkaan tarvitse.

• jatketaan hyvän merk
        19+14 kirjoitti:

"Harhaisen toivottelut eivät ole minkään arvoisa!"

Ovat ne hänelle. Joten suo hänelle niiden jakelun ilo edes juhlapäivänä. Eihän niitä vastaanottaa kuitenkaan tarvitse.

Niin ei ole pois jos toivottaa hyvää, jos jollekinein ei kelpaa niin ei se todellakaan ole toivottajalta pois ja aloittaja toivottaa kaikille palstalaisille.
        Ja jouluna ja myös kaikkina vuoden päivinä kannattaa jaella positiivisuutta. Siitä omakin mieli kostuu.

• ateismi =
        12 + 3 kirjoitti:

Jos et ylety meikäläisen hyväntahdon toivotukseen ja viestini kilpeää sinusta pois, niin ainakin oma jouluni on sujunut loistavasti.

• SamiA

Hyvää joulua kaikille palstalaisille.

• zyrt

Maailmanhistorian ainoa kerta kun sinä saat neljä plussaa. Mutta hyvää joulua ja uutta vuotta sinullekin.

• ...
        zyrt kirjoitti:

Maailmanhistorian ainoa kerta kun sinä saat neljä plussaa. Mutta hyvää joulua ja uutta vuotta sinullekin.

On se joskus saanut enemmänkin, viesti jossa luki ''.Kirjoittaja on poistanut tämän viestin'' keräsi muistaakseni 6-7 plussaa. Siitäkin fenno-maani kehtasi haukkua ateisteja ilkeiksi.

• viis kanta
        zyrt kirjoitti:

"Maailmanhistorian ainoa kerta kun sinä saat neljä plussaa."

Viisipäs. SamiA on niitä harvoja kristittyjä täällä joka ymmärtää suurempia kokonaisuuksia, ja lisäksi ei kosta pahaa pahalla mikä on muilla täällä tapana.

• 11+10
        viis kanta kirjoitti:

"Maailmanhistorian ainoa kerta kun sinä saat neljä plussaa."

Viisipäs. SamiA on niitä harvoja kristittyjä täällä joka ymmärtää suurempia kokonaisuuksia, ja lisäksi ei kosta pahaa pahalla mikä on muilla täällä tapana.

''SamiA on niitä harvoja kristittyjä täällä joka ymmärtää suurempia kokonaisuuksia, ja lisäksi ei kosta pahaa pahalla mikä on muilla täällä tapana.''
        Uskotko itsekään tuota?

• ... kirjoitti:

On se joskus saanut enemmänkin, viesti jossa luki ''.Kirjoittaja on poistanut tämän viestin'' keräsi muistaakseni 6-7 plussaa. Siitäkin fenno-maani kehtasi haukkua ateisteja ilkeiksi.

Ei jumala auta – ei voi olla totta että joku muistaa tollasta. Ja minä en muista, mutta hyvin paljon mahdollista, että olen sanonut noin. Tää oli hauskan piristävä muistutus kai minä sitten vaan olen pahis :) ))))

Voi mussu sattuiko se? Ihan pikkuisen tönäsin kun te solvaatte uskovaisia niin kauheen rumasti.
        Miksi te solvaatte uskovaisia ja minuakin haukutte ateistiksi, sitten itse ette pientä sanomista kestä?

Muistako muuten mussu, kuka sen poistamisen plussaamisen keksi?

• 3+4
        fenno.maani kirjoitti:

Ei jumala auta – ei voi olla totta että joku muistaa tollasta. Ja minä en muista, mutta hyvin paljon mahdollista, että olen sanonut noin. Tää oli hauskan piristävä muistutus kai minä sitten vaan olen pahis :) ))))

Voi mussu sattuiko se? Ihan pikkuisen tönäsin kun te solvaatte uskovaisia niin kauheen rumasti.
        Miksi te solvaatte uskovaisia ja minuakin haukutte ateistiksi, sitten itse ette pientä sanomista kestä?

Muistako muuten mussu, kuka sen poistamisen plussaamisen keksi?

''Muistako muuten mussu, kuka sen poistamisen plussaamisen keksi?''
        Et ainakaan sinä.

• ihmetten vaan
        3+4 kirjoitti:

''Muistako muuten mussu, kuka sen poistamisen plussaamisen keksi?''
        Et ainakaan sinä.

Miksei sitä kukaan sitten tehnyt ennen mua? -

Sullehan sen vihjasin, eri palstalla

• 3+4
        ihmetten vaan kirjoitti:

Miksei sitä kukaan sitten tehnyt ennen mua? -

Sullehan sen vihjasin, eri palstalla

''Sullehan sen vihjasin, eri palstalla''
        Ei, olet erehtynyt henkilöstä, en ole safirella, mikkonen, angelus, kekekekek, uskonnotonlähimmäinen, ..., ikiateisti, enkä kukaan mukaan, jota julkisesti vihaat.

Sinä paheksuit sitä, että Samin poistettu viesti sai plussia. Nyt haluat kunnian teosta, jota paheksut. Ymmärrätkö, miten sekopäiseltä vaikutat?

Voitko muuten todistaa, että kukaan ei ole sitä tehnyt ennen sinua?

• 3+4 kirjoitti:

''Sullehan sen vihjasin, eri palstalla''
        Ei, olet erehtynyt henkilöstä, en ole safirella, mikkonen, angelus, kekekekek, uskonnotonlähimmäinen, ..., ikiateisti, enkä kukaan mukaan, jota julkisesti vihaat.

Sinä paheksuit sitä, että Samin poistettu viesti sai plussia. Nyt haluat kunnian teosta, jota paheksut. Ymmärrätkö, miten sekopäiseltä vaikutat?

Voitko muuten todistaa, että kukaan ei ole sitä tehnyt ennen sinua?

Miksi olet niin vihamielinen rakastatko sinäkin minua, niin kuin se toinen sinä?

” olet erehtynyt henkilöstä”
        – Ai etkö olekaan zozo ? Sinähän plussasit sen kun arvasin oikein! Etkö sinä osaakaan pelin sääntöjä. Itse kysyit kuka olet vastasin zozo ja plussasit sen – niin kuka tässä vaikuttaa sekopäiseltä?

Minun julkinen vihalista se pitääkin kirjoittaa julki siinä olisi ensimmäisenä Stubb sitten Hazard sitten Pauli Aalto-Setälä Suolen ylläpito sitten vasta safirella ja sen alias kikka kakkonen eli ikiateisti ja uskonnotonlahimmaine.
        Mutta sinunhan pitäisi se tietää miksi valehtelet? Miksi sinua kiinnostaa minun vihalistani? Ei en kelpuuta sinua sille, olet liian mitätön henkilö vihattavaksi.

”Ymmärrätkö, miten sekopäiseltä vaikutat?”
        No te ateistit ette ymmärrä näitä mielen hienouksia, eli huumoria. Siksi vihaan ateisteja.
        Paheksuin sinua, sinä rontti vasikoit kaikki minun keksintöni tänne atte-sontatunkiolle ! SE oli mun keksintö koska keksin sen heti kun se oli mahdollista. Sitä ennen se ei ollut mahdollista edes keksiä, kun en sitä ollut nähnyt. Muuten en sitä voi todistaa, muttei se poista sitä että minä keksin sen. Koska te ateistit ette osaa keksiä mitään hauskaa, ellei tappamista lasketa hauskaksi. Se oli mun !

• 3+4
        fenno.maani kirjoitti:

Miksi olet niin vihamielinen rakastatko sinäkin minua, niin kuin se toinen sinä?

– Ai etkö olekaan zozo ? Sinähän plussasit sen kun arvasin oikein! Etkö sinä osaakaan pelin sääntöjä. Itse kysyit kuka olet vastasin zozo ja plussasit sen – niin kuka tässä vaikuttaa sekopäiseltä?

Minun julkinen vihalista se pitääkin kirjoittaa julki siinä olisi ensimmäisenä Stubb sitten Hazard sitten Pauli Aalto-Setälä Suolen ylläpito sitten vasta safirella ja sen alias kikka kakkonen eli ikiateisti ja uskonnotonlahimmaine.
        Mutta sinunhan pitäisi se tietää miksi valehtelet? Miksi sinua kiinnostaa minun vihalistani? Ei en kelpuuta sinua sille, olet liian mitätön henkilö vihattavaksi.

No te ateistit ette ymmärrä näitä mielen hienouksia, eli huumoria. Siksi vihaan ateisteja.
        Paheksuin sinua, sinä rontti vasikoit kaikki minun keksintöni tänne atte-sontatunkiolle ! SE oli mun keksintö koska keksin sen heti kun se oli mahdollista. Sitä ennen se ei ollut mahdollista edes keksiä, kun en sitä ollut nähnyt. Muuten en sitä voi todistaa, muttei se poista sitä että minä keksin sen. Koska te ateistit ette osaa keksiä mitään hauskaa, ellei tappamista lasketa hauskaksi. Se oli mun !

Olet yhä erehtynyt henkilöstä, mutta sehän ei ole ensimmäinen kerta.

''Ei en kelpuuta sinua sille, olet liian mitätön henkilö vihattavaksi. ''
        Sepä mukavaa. Eikö vihaaminen ole syntiä? Sinähän olet kehunut olevasi kristitty. Vai oletko vain tavallistakin uskovaa pahempi rusinapullailija.

Olet kertonut keksineesi milloin mitäkin, sellaistakin, joka on keksitty ennen kuin edes synnyit, jollainhan sinukaltaisen itsetunto-ongelmaisen pitää parantaa oloaan, joten en ota itkupotkuraivariasi ollenkaan vakavasti.

• george-bush in the B
        fenno.maani kirjoitti:

"No te ateistit ette ymmärrä näitä mielen hienouksia, eli huumoria. Siksi vihaan ateisteja."

No sen takia niitä täällä opetetaankin tavoille!

• Vihastukaa
        3+4 kirjoitti:

Olet yhä erehtynyt henkilöstä, mutta sehän ei ole ensimmäinen kerta.

''Ei en kelpuuta sinua sille, olet liian mitätön henkilö vihattavaksi. ''
        Sepä mukavaa. Eikö vihaaminen ole syntiä? Sinähän olet kehunut olevasi kristitty. Vai oletko vain tavallistakin uskovaa pahempi rusinapullailija.

Olet kertonut keksineesi milloin mitäkin, sellaistakin, joka on keksitty ennen kuin edes synnyit, jollainhan sinukaltaisen itsetunto-ongelmaisen pitää parantaa oloaan, joten en ota itkupotkuraivariasi ollenkaan vakavasti.

Mutta älkää syntiä tehkö.

• f.e.n.n.i.s.
        george-bush in the B kirjoitti:

"No te ateistit ette ymmärrä näitä mielen hienouksia, eli huumoria. Siksi vihaan ateisteja."

No sen takia niitä täällä opetetaankin tavoille!

""No sen takia niitä täällä opetetaankin tavoille! ""

Opetitte ateistin vihaamaan ateismia - Kannattaisiko hieman säätää tuota "opetus-metodianne" ?

Vihaan vihaajia!

Ja te ateistit vihaatte minua joten vihaan takasin.
        Ei ole ollut tapana kysellä Jumalalta ketä saan vihata! Kun Jumala ei ole opettanut teitä tavoille niin minä teen omat ratkaisuni, niillä aivoilla jotka Jumala minulle loi. JOS se ei Jumalalle sovi niin voi voi. Mutta tiedän että se sopii, tulihan ratkaisuni Jumalan luomista aivoistani.

Alusta uudestaan : Sanoin etten tykkää että minua kutsutaan saattanan palvojaksi Silti jesse rupes lyömään lisää S**** mun päälle.

ja tästähän se riita alkoi :
        jessediggaasua 20.7.2011 21:52

jos esität niin typeriä väitteitä että ateistit olisivat satanisteja niin et tule saamaan positiivista palautetta ja luulisi jo järjenkin sanovan että ei kannata tulla ateismipalstalle jauhamaan ties mistä.

Varmaan ihan kiva kommentti minulle joka nimenomaan VASTUSTIN (imperfekti) ateistien leimaamista saatannan palvojiksi Mutta koska käyttäydyitte niin S*** rumasti niin olkaa sitten S*** palvojia, ei se minulta mitään pois ole Sanoudun vaan irti ateismista, jota luulin olleeni 40 pitkää vuotta, ja that´s it. Helppo homma.

Jessekö sinä sitten olet?
        Sano miksi satutit minua syyttämällä minua väärin?
        Etkö osaa lukea vai etkö lue?
        Joku muu varsinkin safirella alkoi heti mättämään väärin ja uskoit ennemmin ystävääsi safirellaa kuin minua joka kerroin miten sattui kun erottuani kirkosta minua haukuttiin S***** palvojaksi ? Tahdoin kysyä siitä! Koska se painoi mieltäni.

Sinä, jesse, siis tykkäät siis lyödä lisää lyötyä ja potkia yksjalkaiselta toisenkin jalan mäsäski.

Mutta okei kun en mahtunut porukkaanne, (sen kuulin monilta, varsinkin angleus oli sitä mieltä ), niin etsin uuden porukan. Ei se sen vaikeampaa ole.

Odotin kuitenkin asioiden selvittelyä kolme vuotta ennekuin tein johtopäätökseni.
        En siten ole sadisti kuten te jotka lyötte lyötyä. Mutta sitähän ateismi on pahaa. Kyllä te olette kamalia.

• sdfkjöklaf
        f.e.n.n.i.s. kirjoitti:

Opetitte ateistin vihaamaan ateismia - Kannattaisiko hieman säätää tuota "opetus-metodianne" ?

Vihaan vihaajia!

Ei ole ollut tapana kysellä Jumalalta ketä saan vihata! Kun Jumala ei ole opettanut teitä tavoille niin minä teen omat ratkaisuni, niillä aivoilla jotka Jumala minulle loi. JOS se ei Jumalalle sovi niin voi voi. Mutta tiedän että se sopii, tulihan ratkaisuni Jumalan luomista aivoistani.

Alusta uudestaan : Sanoin etten tykkää että minua kutsutaan saattanan palvojaksi Silti jesse rupes lyömään lisää S**** mun päälle.

jos esität niin typeriä väitteitä että ateistit olisivat satanisteja niin et tule saamaan positiivista palautetta ja luulisi jo järjenkin sanovan että ei kannata tulla ateismipalstalle jauhamaan ties mistä.

Varmaan ihan kiva kommentti minulle joka nimenomaan VASTUSTIN (imperfekti) ateistien leimaamista saatannan palvojiksi Mutta koska käyttäydyitte niin S*** rumasti niin olkaa sitten S*** palvojia, ei se minulta mitään pois ole Sanoudun vaan irti ateismista, jota luulin olleeni 40 pitkää vuotta, ja that´s it. Helppo homma.

Joku muu varsinkin safirella alkoi heti mättämään väärin ja uskoit ennemmin ystävääsi safirellaa kuin minua joka kerroin miten sattui kun erottuani kirkosta minua haukuttiin S***** palvojaksi ? Tahdoin kysyä siitä! Koska se painoi mieltäni.

Sinä, jesse, siis tykkäät siis lyödä lisää lyötyä ja potkia yksjalkaiselta toisenkin jalan mäsäski.

Mutta okei kun en mahtunut porukkaanne, (sen kuulin monilta, varsinkin angleus oli sitä mieltä ), niin etsin uuden porukan. Ei se sen vaikeampaa ole.

Odotin kuitenkin asioiden selvittelyä kolme vuotta ennekuin tein johtopäätökseni.
        En siten ole sadisti kuten te jotka lyötte lyötyä. Mutta sitähän ateismi on pahaa. Kyllä te olette kamalia.

Siinä taas yksi todiste :

Joka kerta kun kijroitan tällä ja mennäkseni seuraavaan paikkaan on edessä tämä

Service Temporarily Unavailable
        The server is temporarily unable to service your request due to maintenance downtime or capacity problems. Please try again later.

Mikä teitä vaivaa ? Miksi olette noin S*** pahoja ?

• ...
        f.e.n.n.i.s. kirjoitti:

Vihaan vihaajia!

''Vihaan vihaajia!''
        Ok.

''Ja te ateistit vihaatte minua joten vihaan takasin.''
        Vihaat siis itseäsikin.

''ja tästähän se riita alkoi : ''
        Itket yhä jotain joka tapahtui yli kaksi vuotta sitten. Hanki elämä.

''Odotin kuitenkin asioiden selvittelyä kolme vuotta ennekuin tein johtopäätökseni. ''
        Aloitit yleistämisen ja kaikkien haukkumisen heti.

• f.e.n.n.i.s.
        ... kirjoitti:

''Vihaan vihaajia!''
        Ok.

''Ja te ateistit vihaatte minua joten vihaan takasin.''
        Vihaat siis itseäsikin.

''ja tästähän se riita alkoi : ''
        Itket yhä jotain joka tapahtui yli kaksi vuotta sitten. Hanki elämä.

''Odotin kuitenkin asioiden selvittelyä kolme vuotta ennekuin tein johtopäätökseni. ''
        Aloitit yleistämisen ja kaikkien haukkumisen heti.

"Itket yhä jotain joka tapahtui yli kaksi vuotta sitten. Hanki elämä."
        En sitä itke vaan selitän mitä tapahtui !
        Kun te ateistit ette usko.

Siksihän täällä olen että tahdoin selvittää väärinymmärrykset ja oikoa erimieliset asiat. Mutta te ette ainakaan kuuntele. Uskovaisetkin ymmärtää helpommin. Nyt siellä lestaadiossakin alkaa jo purkautumaan ongelmat. Se riitti taas kun pari kertaa sanoi. :))) HYVÄ oikein hyvä niin.

En minä ole sen kummempi olenko jotain tai kristitty , mutta kristitty on silti kivempi sana Se niinkuin sopii suuhun paremmin ja tuntuu suloiselta, jotenkin kaikki on paljon hellempää, ei tarvi irvistää kokoajan.

"Aloitit yleistämisen ja kaikkien haukkumisen heti. "
        SE on ollut aina kaikkien puhetapa. Asioita ei voi muuten oikoa ja silloin kun puhutaan ongelmista puhutaan KAIKISTA niistä jotka sen ongelman tekee. Ei muista! Puhutaan niistä kaikista jotka tekee ongelman

Esim nuorisorikollisuus : kaikki nuoret ... tarkoittaa nimenomaan niitä kaikkia nuoria jotka on rikollisia - kai nyt jokainen ymmärtää sanomattakin ettei 100% kaikkinuoret ole rikollisia, mutta jos puhuttaisiin kaikista nuorista niin eihän sellaista aihetta olisi kuin kaikki nuoret ovat rikollisia. Vaan fiksu ymmärtää mitä osaa asioista tarkoitetaan.

Ps en ole ikinä kokenut yleistämistä ongelmana, enkä siis edes omasta mielestä yleistänyt. Jos niin miten yleistin?

Jos te syytitte minua valheellisesti että syytän ateisteja S*** palvojiksi - vaikka en sitä tehnyt -
        johtuu se siitä että yleistin niin miten se tapahtuu?

Siksihän täällä olen että tahdoin selvittää väärinymmärrykset ja oikoa erimieliset asiat. Mutta te ette ainakaan kuuntele. Uskovaisetkin ymmärtää helpommin. Nyt siellä lestaadiossakin alkaa jo purkautumaan ongelmat. Se riitti taas kun pari kertaa sanoi. :))) HYVÄ oikein hyvä niin.

En minä ole sen kummempi olenko jotain tai kristitty , mutta kristitty on silti kivempi sana Se niinkuin sopii suuhun paremmin ja tuntuu suloiselta, jotenkin kaikki on paljon hellempää, ei tarvi irvistää kokoajan.

SE on ollut aina kaikkien puhetapa. Asioita ei voi muuten oikoa ja silloin kun puhutaan ongelmista puhutaan KAIKISTA niistä jotka sen ongelman tekee. Ei muista! Puhutaan niistä kaikista jotka tekee ongelman

Esim nuorisorikollisuus : kaikki nuoret ... tarkoittaa nimenomaan niitä kaikkia nuoria jotka on rikollisia - kai nyt jokainen ymmärtää sanomattakin ettei 100% kaikkinuoret ole rikollisia, mutta jos puhuttaisiin kaikista nuorista niin eihän sellaista aihetta olisi kuin kaikki nuoret ovat rikollisia. Vaan fiksu ymmärtää mitä osaa asioista tarkoitetaan.

Ps en ole ikinä kokenut yleistämistä ongelmana, enkä siis edes omasta mielestä yleistänyt. Jos niin miten yleistin?

Jos te syytitte minua valheellisesti että syytän ateisteja S*** palvojiksi - vaikka en sitä tehnyt -

Te syytitte minua että syytän ateisteja S*** palvojiksi vaikka sitä just kysyin koska kärsin siitä ja tarkoitukseni oli saada uskovaiset lopettamaan sen.

Ehkä te ateistit olette vaan todellakin tyhmiä.

Te syytitte minua että syytän ateisteja S*** palvojiksi vaikka sitä just kysyin koska kärsin siitä ja tarkoitukseni oli saada uskovaiset lopettamaan sen.

• ...
        f.e.n.n.i.s. kirjoitti:

Kokeile kopauttaa nuppiasi kevyesti, sinulla on neula juuttunut, toistat samaa uudestaan ja uudestaan ja uudestaan ja uudestaan ja uudestaan.

''SE on ollut aina kaikkien puhetapa.''
        Taas yleistät.

Ps. Kyllä itket.

• säälittävää
        ... kirjoitti:

Kokeile kopauttaa nuppiasi kevyesti, sinulla on neula juuttunut, toistat samaa uudestaan ja uudestaan ja uudestaan ja uudestaan ja uudestaan.

''SE on ollut aina kaikkien puhetapa.''
        Taas yleistät.

Ps. Kyllä itket.

Sanopa yks asia mitä ihmettelen sinussa, miksi et millään palstalla puhu palstalle annetusta aiheesta ? Ei näin pienissä ympyröissä kuin täällä on, voi olla kahta zo.

Seuraat mua kuin hai laivaa Täälläkin joku sanoi että aina kun fennis tulee tänne niin toi idioottikin on täällä. Aika jännää nämä täällä pitää sua idioottina. Eikä ihme olet ainoa joka ei puhu ateismista etkä myöskään uskonnosta Olet vain kiusaamassa täällä joka palstalla keskustelua. Siis sanalla sanoen olet häirikkö!

• Sama havainto
        säälittävää kirjoitti:

Sanopa yks asia mitä ihmettelen sinussa, miksi et millään palstalla puhu palstalle annetusta aiheesta ? Ei näin pienissä ympyröissä kuin täällä on, voi olla kahta zo.

Seuraat mua kuin hai laivaa Täälläkin joku sanoi että aina kun fennis tulee tänne niin toi idioottikin on täällä. Aika jännää nämä täällä pitää sua idioottina. Eikä ihme olet ainoa joka ei puhu ateismista etkä myöskään uskonnosta Olet vain kiusaamassa täällä joka palstalla keskustelua. Siis sanalla sanoen olet häirikkö!

Sama havainto. Vaikuttaa yksinkertaiselta tyypiltä, seuraa perässä eikä tunnu tajuavan lopettaa koskaan.

• ...
        Sama havainto kirjoitti:

Sama havainto. Vaikuttaa yksinkertaiselta tyypiltä, seuraa perässä eikä tunnu tajuavan lopettaa koskaan.

Vainoharha on ikävä asia. Mutta kai sinä olet jo oppinut elämään asian kanssa.

Milloin minä olen ollut zo? Milloin zo on edes kirjoittanut tälle palstalle?

Minä olen kirjoittanut täällä ja kretiinipalstalla, yhden kerran kirkuupalstalla.

''Seuraat mua kuin hai laivaa Täälläkin joku sanoi että aina kun fennis tulee tänne niin toi idioottikin on täällä.''
        En seuraa. Se joku olit sinä itse. Tai sinä tajusit väärin, joku sanoi ''taas se idiootti fennis on täällä'', mikä kuulosta paljon uskottavammalta vaihtoehdolta.

''Aika jännää nämä täällä pitää sua idioottina.''
        Mitä jännää siinä muka on? Käyttäydyn usein kuin idiootti. Enkä usko että minua pidetään idioottina siksi että seurailisin sinua, koska sellaista tapahtuu vain sinun nuppisi sisällä. Idioottina pitämiseen on kyllä muita, paljon parempia syitä. Se että vastaan sinulle edes tällä palstalla, saa minutkin pitämään itseäni idioottina.

''Eikä ihme olet ainoa joka ei puhu ateismista etkä myöskään uskonnosta ''
        Älä valehtele.

''Siis sanalla sanoen olet häirikkö!''
        Pata kattilaa soimaa. Sinä olet vinkumassa useallakin palstalla ateistien pahuudesta.

''Sama havainto. Vaikuttaa yksinkertaiselta tyypiltä, seuraa perässä eikä tunnu tajuavan lopettaa koskaan.''
        Todellakin säälittävää kompata itseään tuolla tavalla.

Kokeile kirjoittaa eri IP-osoitteesta.

• eriiposoite
        ... kirjoitti:

Vainoharha on ikävä asia. Mutta kai sinä olet jo oppinut elämään asian kanssa.

Milloin minä olen ollut zo? Milloin zo on edes kirjoittanut tälle palstalle?

Minä olen kirjoittanut täällä ja kretiinipalstalla, yhden kerran kirkuupalstalla.

''Seuraat mua kuin hai laivaa Täälläkin joku sanoi että aina kun fennis tulee tänne niin toi idioottikin on täällä.''
        En seuraa. Se joku olit sinä itse. Tai sinä tajusit väärin, joku sanoi ''taas se idiootti fennis on täällä'', mikä kuulosta paljon uskottavammalta vaihtoehdolta.

''Aika jännää nämä täällä pitää sua idioottina.''
        Mitä jännää siinä muka on? Käyttäydyn usein kuin idiootti. Enkä usko että minua pidetään idioottina siksi että seurailisin sinua, koska sellaista tapahtuu vain sinun nuppisi sisällä. Idioottina pitämiseen on kyllä muita, paljon parempia syitä. Se että vastaan sinulle edes tällä palstalla, saa minutkin pitämään itseäni idioottina.

''Eikä ihme olet ainoa joka ei puhu ateismista etkä myöskään uskonnosta ''
        Älä valehtele.

''Siis sanalla sanoen olet häirikkö!''
        Pata kattilaa soimaa. Sinä olet vinkumassa useallakin palstalla ateistien pahuudesta.

''Sama havainto. Vaikuttaa yksinkertaiselta tyypiltä, seuraa perässä eikä tunnu tajuavan lopettaa koskaan.''
        Todellakin säälittävää kompata itseään tuolla tavalla.

Kokeile kirjoittaa eri IP-osoitteesta.

MOI zo :)))))))))) Hymyillään taas kun tavataan jollain palstalla. Koita parantua häiriöistäsi. Vai vieläkö tahdot jatkaa neiteilyä kanssani? Tämä Mikkosen typerä aloitus taitaa sopia hyvin tähän tarkoitukseen jos vaikka aikamme kuluksi yrittäisimme hoitaa noita häiriöitäsi kuntoon. 1. Mikä sua vaivaa?

• ...
        eriiposoite kirjoitti:

MOI zo :)))))))))) Hymyillään taas kun tavataan jollain palstalla. Koita parantua häiriöistäsi. Vai vieläkö tahdot jatkaa neiteilyä kanssani? Tämä Mikkosen typerä aloitus taitaa sopia hyvin tähän tarkoitukseen jos vaikka aikamme kuluksi yrittäisimme hoitaa noita häiriöitäsi kuntoon. 1. Mikä sua vaivaa?

Sinä olet oikeilla jäljillä. Koko suomi24sella kirjoittelee alle tusina henkilöä, puolet heistä on keskittynyt sinun ärsyttämiseen. Täällä Ate-jumalattaren palstalla kirjoittelee ainoastaan sinä ja minä. Ylläpito on täynnä muslimeja, jotka poistelee kaiken mitä kirjoitat ettei totuus tulisi julki.

MUTTA TÄMÄ ON SALAISUUS, EI SAA KERTOA KENELLEKÄÄN. HYSHYS.

Ps. Väität että kirjoitit eri IP-osoitteesta, todistaa sen että et tiedä mikä IP-osoite on.

• eriiposoite kirjoitti:

No pyydän fennis sinulta nöyrimmästi anteeksi tätä typerää aloitustani, minä lupaan olla toivottamatta hyvää joulua enään kenellekään koskaan, koska se sinua noin loukkaa. Onneksi en toivottanu onnellista uuttavuotta, mitähän siitä olisi seurannut.

• f.e.n.n.i.s
        ... kirjoitti:

Sinä olet oikeilla jäljillä. Koko suomi24sella kirjoittelee alle tusina henkilöä, puolet heistä on keskittynyt sinun ärsyttämiseen. Täällä Ate-jumalattaren palstalla kirjoittelee ainoastaan sinä ja minä. Ylläpito on täynnä muslimeja, jotka poistelee kaiken mitä kirjoitat ettei totuus tulisi julki.

MUTTA TÄMÄ ON SALAISUUS, EI SAA KERTOA KENELLEKÄÄN. HYSHYS.

Ps. Väität että kirjoitit eri IP-osoitteesta, todistaa sen että et tiedä mikä IP-osoite on.

MITÄ SÄ SIELLÄ HYSHYS.HYSHYS.YTTELET MULLE EI TÄÄLLÄ OLE KEITÄÄN MUITA KUIN ME ! SAA TÄÄLLÄ IHAN HUUTAAKIN.

• A.Mikkonen kirjoitti:

No pyydän fennis sinulta nöyrimmästi anteeksi tätä typerää aloitustani, minä lupaan olla toivottamatta hyvää joulua enään kenellekään koskaan, koska se sinua noin loukkaa. Onneksi en toivottanu onnellista uuttavuotta, mitähän siitä olisi seurannut.

Hei Mikko hei älä nyt rupee itkettää mua taas, ihan hyvä aloitus se oli Yks niistä harvoista joita viittii ees avata.
        Mä en kyl tiedä mistä sä tässä aloituksessa olet mulle suuttunut jossain muualla kai oltiin napit tai näppikset vastakkain. Vai pilasinko mä sun aloituksen osallistumalla siihen? Mutta kun toivotit kaikille niin ajattelin kai mä sit voin kans sanoo.
        Hyvää joulua 2014 kai se sieltä tulee ja olin kai eka joka sitten sen toivotti sinulle;) ja parempaa tätä vuotta sinulle .

• poiuyfh

Nyt pitää kyllä ihan puskista heitellä, koska olen niin ujo. Olet ihanan rehellinen ihminen, kun omalla naamallasi ja nimelläsi täällä esiinnyt. Hyvää uutta vuotta sinulle ja perheellesi.

• Jumalanhullu(eikirj)

A.Mikkonen
      24.12.2013 13:30
      11
      Kaikesta huolimatta, kaikille palstalaisille oikein hyvää ja rauhaisaa joulua.

-----------------------------------------------

Myöhästyneet toivottelut sullekin ja hyvää ja menestyksellistä tätä loppuvuotta :D

Sä oot muuten mielestäni palstan inhimillisin ateisti. Osaat vastailla ja ottaa kantaa asiallisesti, johon monikaan ateisti ei näköjään kykene.

t. Jumalanhullu

• kolme peetä?

Yhdyn tekstiisi mutten sinuun koska en ole kaappihpmo eenkä hpmo enkä täyshpmo.

• leffafwiikki

Iloista uutta vuotta A.Mikkoselle!

www.youtube.com/watch?v=BHqntmF4Qag

; ) ) ( ( ;

• leffafwiikki

Tässä on hyvä ; )

www.youtube.com/watch?v=hzw8pH7oNB0

• leffafwiikki
        leffafwiikki kirjoitti:

Tässä on hyvä ; )

www.youtube.com/watch?v=hzw8pH7oNB0

Ja tässä ; )

www.youtube.com/watch?v=LalDfQ-Q3WM

Onko teillä alibi? ( ;

• zyrt

• rajallista..

Rauhallinen joulu olikin, mutta nyt tämä vuosi alkaa huonoissa merkeissä. Saimme juuri viestin, että mieheni veli kuoli viime yönä. Rauhallisesti kotonaan, aivan kuten sisarensa kymmenen vuotta sitten. Kummankin syöpä oli aggressivista laatua, eikä sairauden toteamisesta mennyt kuin puolisen vuotta. En ollut kummankaan kanssa millään tavalla läheinen, vaikka joskus kun harvoin tavattiin, niin tietenkin juttelimme niitä näitä. Ikävä juttu kuitenkin, eikä hautajaiset ole koskaan mukavia tapahtumia.

Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Suomi julkaisi varautumisoppaan

Että sellanen tappaus. Kun kriisitilanne iskee, niin on mentävä nettiin ja luettava ohjeet suomi.fi -sivuilta. Onkohan j
      Maailman menoa
      258
      2810
    2. Miehille kysymys

Onko näin, että jos miestä kiinnostaa tarpeeksi niin hän kyllä ottaa vaikka riskin pakeista ja osoittaa sen kiinnostukse
      Tunteet
      99
      2257
    3. Kuhmo tekisi perässä

Lomauttakaa kaupungin talolta turhat lattiankuluttajat pois, kuten naapuripitäjä
      Kuhmo
      12
      1960
    4. Onko telepatia totta

Epäilen että minulla ja eräällä henkilöllä on vahva telepatia yhteys. Jos ajattelen jotain hän julkaisee aiheesta jotaki
      Ikävä
      84
      1403
    5. Miksi kaivattusi on

erityinen? ❤️‍🔥
      Ikävä
      68
      1384
    6. Missä Kaisa Lepola, siellä filunki ja sekasotku

Näin se taas nähtiin, ajolähtöjen taakse on joka kerta jääneet savuavat rauniot, oli työpaikka mikä tahansa.
      Forssa
      18
      1300
    7. TTK:sta tippunut Arja Koriseva teki erityisen teon kyynelsilmin: "Mä olen ihan järjettömän..."

Kiitos tuhannesti Tanssii Tähtien Kanssa -tansseistanne, Arja Koriseva ja Valtteri Palin! Lue lisää: https://www.suomi
      Tanssii tähtien kanssa
      16
      1138
    8. Nainen, olen niin pettynyt

Ehkä se tästä vielä paremmaksi muuttuu. Yritän itseäni parantaa ja antaa itse itselleni terapiaa, mutta eihän se mitään
      Ikävä
      90
      1120
    9. Haluaisin jo

Myöntää nämä tunteet sinulle face to face. En uskalla vain nolata itseäni enää. Enkä pysty elämäänkin näiden kanssa jos
      Ikävä
      43
      974
    10. Ootko nainen jo rauhoittunut

Vai vieläkö nousee savua päästä?
      Ikävä
      71
      973
    Aihe