Onko yhteyksiä?
Piraatit ja Ruskea Talo?
22
329
Vastaukset
- Viheliäinen yö
Piraatit partioi Aurojoen varrella, mukana on mm. Lautturi joka hoitaa "luukuttamisen".
- Bring out the gimp!
Eikö se Talon kellarin kahlevanki Svante kannattanut Ruotsin piraattipuoluetta?
- juuvaiei
Onko tuomittu/irtisanouduttu julmuuksista?
- Ruskea menninkäinen
Ruskean Talon kellarissa ei harjoiteta julmuuksia, vaan isänmaallisten miesten ja heidän vankiensä välistä ehdotonta hellyyttä, rakkautta.
- Talon henkilökunta
Ruskea menninkäinen kirjoitti:
Ruskean Talon kellarissa ei harjoiteta julmuuksia, vaan isänmaallisten miesten ja heidän vankiensä välistä ehdotonta hellyyttä, rakkautta.
RANKAISIJA on toimessaan kova ja ankara, mutta aina jämpti.
ALISTAJA tulee päälle, ja nauttii siitä, kuinka hankalaa toisen on olla alla.
HÄPÄISIJÄ jättää jälkiä syvälle sisälle, eivätkä ne lähde pois koskaan.
SVANTE on yksi Talon kellarin vangeista, vankien vanhin, kunniavanki.
Lisäinfoa Ruskeasta Talosta löytyy Suomi24:stä Vapauspuolueen palstalta ja tietenkin isänmaallisuuspalstalta. Piraattipuoluelaiset ovat tervetulleita RUSKEAN VOIMAN taikapiiriin, kerrassaan ihmeelliseen, hämärään maailmaan. - Märpätulli
Nyt olisi tilaisuus näin vaalien alla, sano!
- Aurajoen soutaja
"Onko yhteyksiä?"
Siis ruumiillisia yhteyksiä...? Tietäisittepä! - Turun lautturi
Värjäävätkö piraattipuoluelaiset partaansa? Ja myös harmailla mälleillä silloin tällöin?
- hä?
Mikä fakin "ruskea talo"?
- Sodoman 120 päivää
Eikö teidän piraattien pitänyt olla niitä tosi hipstereitä, oikein se hipstereiden oma puolue? Ettekä kumminkaan edes Ruskeasta Talosta tiedä, voi teitä... Tai sitten ette vain asu Turussa.
- jouluun
Mitä yhteyksiä?
- miesten_kesken
"Mitä yhteyksiä?"
Luonnonvastaisia Sukupuoli-
- 120 piraattia
Miksi kukaan puolueenne "pampuista" ei sano mitään tähään asiaan? Tämä vain todistaa sen, että Ruskea Talo on ulottanut niljakkaat lonkeronsa kaikkiin puolueisiin. Enää ei ole aitoa vaihtoehtoa äänestäjillä.
- Sodoman 120 päivää
Aivan. Nyky-Suomi on täysin Ruskean Voiman ohjauksessa ja Ruskean Vallan otteessa. Joko olet Ruskean Talon vanki taikka sitten karannut vanki, mutta vanki joka tapauksessa.
- up pis
Miksi tätä ketjua ei ole nostettu aikoihin?
- asiallinenruskeus
Koska on vaalit.
- praun
Joko ruskeus on vallannut koko maan?
- plörbsistäplörbs
Piraattipuolueen tähtiehdokas Jiri "Galactus" Keronen on Turun Ruskean Talon agentti,
Tällä hetkellä puuhailee Turku-Oulu yhteystunnelin kaivamisen merkeissä ja varsinaiset yhdynnät alkanevat jälleen sen valmistuttua.- enusko
Perustele.
- gaylla
Keillä?
- sjurpo
Luultavasti.
- Anonyymi
Kenties parahin ketju konsaan!
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies kateissa Lapualla
Voi ei taas! Toivottavasti tällä on onnellinen loppu. https://poliisi.fi/-/mies-kateissa-lapualla1115785Poliisi tutkii murhaa Paltamossa
Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta323877- 823322
Jos me voitais puhua
Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä182936Jenna meni seksilakkoon
"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t2481980Joo nyt mä sen tajuan
Kaipaan sua, ei sitä mikään muuta ja olet oikea❤️ miksi tämän pitää olla niin vaikeaa?871953- 1411758
Olipa ihana rakas
❤️🤗😚 Toivottavasti jatkat samalla linjalla ja höpsöttelykin on sallittua, kunhan ei oo loukkaavaa 😉 suloisia unia kau81676Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."
Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui381665Vain yksi elämä
Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu861513