äiti kuoli tänään...

jMppa1986

Että hyvää joulua vaan. Taidan kuolla itekkin...

18

236

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • jMppa1986

      Ei hemmetti en kestä mitä må teen......

      • Batmanforefer-70

        "må"?


      • jMppa1986
        Batmanforefer-70 kirjoitti:

        "må"?

        Sori kun tässä puhelimella kirjottelen ni menee vähän kirjaimet sekaisin itkusena..


      • Originel
        jMppa1986 kirjoitti:

        Sori kun tässä puhelimella kirjottelen ni menee vähän kirjaimet sekaisin itkusena..

        Et kuulosta aidolta.


      • jMppa1986
        Originel kirjoitti:

        Et kuulosta aidolta.

        Sinä voit haistaa pitkän paskan ja mennä muuaalle mumisemaan..


      • fetmanbarover-80
        Batmanforefer-70 kirjoitti:

        "må"?

        Batmanforefer-70 Toivotavast sulta kuolee vanhemmat ni tiiät miltä se tuntuu..."må"


    • Osanotto..

      Voimia sinulle.. ))

      • jMppa1986

        Kiitosta vaan. En tiedä miten tässä jaksaa yhtään mitään...


      • N43...
        jMppa1986 kirjoitti:

        Kiitosta vaan. En tiedä miten tässä jaksaa yhtään mitään...

        Juuri nyt ei tarvitse jaksaa yhtään mitään. Muistele äitiäsi ja katsele valokuvia ja itke jos siltä tuntuu. Aamu tulee aikanaan. Huomenna voit tehdä samoin, jos siltä tuntuu. Voit soittaa jollekin ja jutella mikäli se on luonteellesi parempi vaihtoehto sinun luonteellesi. Suru on vain käytävä läpi, vaikka tuntuu, että pää hajoaa. Kyllä se kestää, kun annat vain surun tulla, kun siltä tuntuu. Hautajaisiin saakka luultavasti tuntuu erittäin pahalta, mutta sen jälkeen alkaa helpottamaan. Pikkuhiljaa huomaat, että elämä jatkuu.

        Voimia!!!


      • jMppa1986
        N43... kirjoitti:

        Juuri nyt ei tarvitse jaksaa yhtään mitään. Muistele äitiäsi ja katsele valokuvia ja itke jos siltä tuntuu. Aamu tulee aikanaan. Huomenna voit tehdä samoin, jos siltä tuntuu. Voit soittaa jollekin ja jutella mikäli se on luonteellesi parempi vaihtoehto sinun luonteellesi. Suru on vain käytävä läpi, vaikka tuntuu, että pää hajoaa. Kyllä se kestää, kun annat vain surun tulla, kun siltä tuntuu. Hautajaisiin saakka luultavasti tuntuu erittäin pahalta, mutta sen jälkeen alkaa helpottamaan. Pikkuhiljaa huomaat, että elämä jatkuu.

        Voimia!!!

        Joo muttakun mulla ei ole enää ketään...åitiinkin ollu huonot välit koko ajan.. ja isänkin kuolema vielä ahdistaa vaikk olin silloin pikkupoika, ja olen asunut mummillani ja hänkin kuoli vähä aikaa sitten mikä on mulle kaikkein vaikeinta,hän mut kasvatti pienestä lapsesta pitäen...


      • N43...
        jMppa1986 kirjoitti:

        Joo muttakun mulla ei ole enää ketään...åitiinkin ollu huonot välit koko ajan.. ja isänkin kuolema vielä ahdistaa vaikk olin silloin pikkupoika, ja olen asunut mummillani ja hänkin kuoli vähä aikaa sitten mikä on mulle kaikkein vaikeinta,hän mut kasvatti pienestä lapsesta pitäen...

        Kai sinulla on muita sukulaisia? Tätejä, enoja, setiä kenties. Tukeudu heihin. Ehkä huomaat, että heissä saattaa olla, joku kenen kanssa voi luoda tiiviimmän suhteen. Joku merkittävä henkilä voi olla lähempänä kuin huomaatkaan.


      • jMppa1986
        N43... kirjoitti:

        Kai sinulla on muita sukulaisia? Tätejä, enoja, setiä kenties. Tukeudu heihin. Ehkä huomaat, että heissä saattaa olla, joku kenen kanssa voi luoda tiiviimmän suhteen. Joku merkittävä henkilä voi olla lähempänä kuin huomaatkaan.

        Nokun en tunne ketään niistä jos on. Setäkin rapajuoppo ja haistattanu mulle paskat ajat sitten...


      • Halaus sinulle
        jMppa1986 kirjoitti:

        Nokun en tunne ketään niistä jos on. Setäkin rapajuoppo ja haistattanu mulle paskat ajat sitten...

        Voi sinua, täältä tulee iso halirutistus, äidin menetys on kova paikka kenelle tahansa. Tiedän se kokemuksesta! Voimia jaksamiseen, anna itsellesi aikaa toipua, elämä kantaa. Yritä saada jostain kuuntelijaa, ystävät ovat siinä parhaita, kyllä he ymmärtävät lohduttaa sinua tilanteessasi.
        Voit etsiä kuuntelijaa myös seurakunnan kautta, he ovat ammattilaisia ja joutuvat usein kohtaamaan ihmisen surun ja menetyksen.
        Olet tärkeä ihminen, yritä pärjäillä, kaikesta huolimatta. Lähetän sinulle lohtua ja tiedän, että äitisi on sydämessäsi ja ajatuksissasi koko ajan.


      • jMppa1986
        Halaus sinulle kirjoitti:

        Voi sinua, täältä tulee iso halirutistus, äidin menetys on kova paikka kenelle tahansa. Tiedän se kokemuksesta! Voimia jaksamiseen, anna itsellesi aikaa toipua, elämä kantaa. Yritä saada jostain kuuntelijaa, ystävät ovat siinä parhaita, kyllä he ymmärtävät lohduttaa sinua tilanteessasi.
        Voit etsiä kuuntelijaa myös seurakunnan kautta, he ovat ammattilaisia ja joutuvat usein kohtaamaan ihmisen surun ja menetyksen.
        Olet tärkeä ihminen, yritä pärjäillä, kaikesta huolimatta. Lähetän sinulle lohtua ja tiedän, että äitisi on sydämessäsi ja ajatuksissasi koko ajan.

        Kiitos. Sydän hakkaa kokoajan kauheeta tahtia ja oon oksentanukkin monta kertaa, ihan kauhea olo mikään ei pysy sisällä ja ahdistaa ihan kauheesti...


      • jMppa1986
        jMppa1986 kirjoitti:

        Kiitos. Sydän hakkaa kokoajan kauheeta tahtia ja oon oksentanukkin monta kertaa, ihan kauhea olo mikään ei pysy sisällä ja ahdistaa ihan kauheesti...

        Nukkumisesta nyt ei tule yhtään mitään vaikka silmät ei meinaa pysyä auki...


      • Mama_
        jMppa1986 kirjoitti:

        Nukkumisesta nyt ei tule yhtään mitään vaikka silmät ei meinaa pysyä auki...

        Yritä kestää, varmasti sattuu, toivottavasti saat jostain olkapään. Voimia!!!!

        https://www.youtube.com/watch?v=2E5zK-hA57c


      • SETÄSI
        jMppa1986 kirjoitti:

        Nokun en tunne ketään niistä jos on. Setäkin rapajuoppo ja haistattanu mulle paskat ajat sitten...

        Haistappa vieläkin pitkä paska !!!!!!!!!! Kusipää !!!!!!!


      • jMppa1986
        Mama_ kirjoitti:

        Yritä kestää, varmasti sattuu, toivottavasti saat jostain olkapään. Voimia!!!!

        https://www.youtube.com/watch?v=2E5zK-hA57c

        Taidan irtisanoutua työstänikin. En jaksa mennä sinne kun koko ajan itkettää, enkä muutenkaan yhtään tykkää työstäni...


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      94
      2525
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      101
      2203
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      84
      1877
    4. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      44
      1641
    5. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1606
    6. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      11
      1605
    7. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      34
      1558
    8. 75
      1459
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      108
      1376
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      41
      1264
    Aihe