Ällöä bisnestä.
http://www.iltalehti.fi/ulkomaat/2013122317839804_ul.shtml
ostajat hyväksikäyttää köyhiä
16
218
Vastaukset
- turhaakitinää
Tähän ei onneksi Suomessa törmää.
- Pelastakaa Pennut ry
No tee asialle jotain äläkä vain sivusta seuraa!
- näin se vain on....
Meillä kyllä pääsääntöisesti brostituutiot ovat ainakin suomalaisista naisista sairaanhoitajia ym pankkialalla olleita esim. Eli kun vain on hyvän näköinen alettu tehdä bisnestä. Olen tämän havainnut viimeisest 30 v...
Olet otsikoinut kirjoituksesi väärin yhdistäessäsi aloituksesi tähän Iltalehden artikkeliin, jonka otsikko oli "Äitiensä myymät". Tämä on hyvin vastenmielinen ilmiö, johon ajaudutaan äärimmäisessä köyhyydessä. Tällaisista oloista lapsia päätyy myös orjatyövoimaksi, ei pelkästään prostituutioon.
Prostituutiota tulee olemaan niin kauan kuin jotkut naiset ovat valmiita myymään seksiä rahaa saadakseen. Vähän sama kuin köyhyys/rahattomuus ajaa ihmisen työntekoon yleensäkin. Se mitä ihminen on valmis tekemään rahaa saadakseen riippuu olosuhteista. Suomessa prostituutio ei ole koskaan se ainoa vaihtoehto.- näin se vain on...
Kun aikoinaan naistentanssit oli kuuminmillaan eli v 1970-1980 luku. Tuolloin havaitsin yhden tosiaisan, että maksulliset naiset pesiytyi näihin ravintoloihin joissa oli naisten haku. Ja mitä taustoista tiedän isossa kaupungissa etelässä, niin hoitsuja ym pankki ja eri palvelualoilta harrastavia sexikauppiaita. Ja yleensä näillä kyllä vakituinen työpaikka. Jopa isojen yritysten saunailloissa ns "emäntinä" joka tietysti oli peiteltyä sexi-kauppaa ei muuta. Nykyisin sexi-kauppa on mennyt nettiin ja on tietyllä tavalla jo ns maanalla. Joissakin sexi baareissa on tullut eteen nuoria nättejä hoitjuja, jotka ovat kyllästyneet pätkätyö ym vuorotyöhön, ja aloittaneet strippaamisen ym oheistoiminnan.
- totuus esiin..
Ei ole mikään harvinaisuus, että etelän kaupungeissa törmäät maisteri tutkinnon suorittanut sexin ammattilainen... On täysin naivia laittaa iltapäivälehden linkitys tänne. Ei vastaa suomalaista todellisuutta.
Tämän ketjun aloitus kertoo prostituutioon liittyvien lieveilmiöiden kauheinta osaa ja on siksi aivan paikallaan täällä. Suomen ja Kambodzan yleiset elinolosuhteet eivät ole verrattavia yleensäkään ja sama koskee myös prostituutiota.
Erittäin köyhät olosuhteet altistavat kurjimman kansanosan hyväksikäytölle. Jopa vapaaehtoinen aikuisen myymä seksi on selkeästi sitä, koska monille ei jää muuta vaihtoehtoa. Väittäisin pitkien työpäivien teettämisen karuissa olosuhteissa dollarin päiväpalkalla olevan myös köyhyyden hyväksikäyttöä - tämä on tosielämää suurelle osalle maailman ihmisistä.
- totuus esiin........
Toinen todellisuus mihin olen vuosien varrella törmännyt laivareissulla Tallinnaan. Näyttää sielläkin olevan vakityösuhteessa olevia sexin ammattilaisia. Kuten eräskin reissu, kun taxreessä olin ja menossa takaisin laivaan. Kassalla nainen kiireinen ja pälyili. Sitten myöhemmin selvisi, että hän odotti laivasta tulevia suomalaismiehiä asiakkaakseen. Kuulin keskutelua sen verran sivusta ei jäänyt epäselväksi, kun hotellia sovittiin. Tai keskustan ravintolan tarjoilija oli halukas vuoron jälkeen tulemaan huoneeseen. Eli kyllä näitä esim riittää. Varmaa palkataso on yksi seikka joka ajaa yksinhuoltajiakin tähän. Mutta todellisuus on montakertaa aivan toinen mitä kaikenlaiset huuhaa tutkimukset väittävät..............
- herätkää tollot..
Meillä kyllä suretaan ja jauhetaan kehitysmaiden ongelmista, mutta ei kukaan puhu siitä Suomessakin todellisuudesta mitä tapahtuu? Kerron tässä yhden version. Noin parivuotta Tampereella bussipysäkillä perjantai ilta n klo 19.00. Muistaakseni viisi nuorta n10-18v eli yksi oli 18v täyttänyt koska viisi kassillista kaljaa, siideriä, ja lonkeroa näytti olleen S-marketista ostettua. Muut nutipäät olivat jota 10-15 v tietämillä. Ihmettlelin siinä pysäkillä n 20 v tytölle millä rahalla ne tuollaisia määriä ostavat kun laskee, että iso tölkki alkaa olla 3 e ja siiderit samaa luokkaa. Tuo porukka suuntasi ilmeisesti keskustaa kohti? Nuori nainen totesi, että mitä hän joskus porukoissa kulki viikonloppuisin, niin keskusta porttikongeissa äijille myyvät suusexiä. Ihmettelin todella! Jopa kuulemma hyväosaisten lapsiakin siellä liikkuu näissä puuhissa.
No, tuon tapauksen jälkeen meni n puolivuotta kun sattumalta tv-ssä poliisi totesi saman asian ja sanoi, että aletaan tehdä tehoratsiat.
Eli kyllä meidän omiakin nurkkkia olisi syytä tutkia? Kuten tuossa tv haastattelussa poliisikin totesi, että jopa 50 v miehet ostavat palveluita nuorilta...
Suomessa laitetaan liikaa päätä pensaasee, ja hölötetään muiden maiden ongelmista vain..................Olen kanssasi eri mieltä. Suomessa keskitytään enimmäkseen suomalaisiin ongelmiin ja prostituutiota koskee sama. Mitä kauemmaksi mennään Suomesta, sitä etäisempiä ongelmat tuntuvat olevan ja niistä tyydytään vain päivittelemään.
Suomalainen pystyy käytännössä vaikuttamaan vain Suomen ongelmiin - vähintään äänestämällä edes. Muiden maiden ongelmien hoito jää käytännössä näiden maiden omien kansalaisten hoidettavaksi. Suurin teko minkä suomalainen voi ulkomailla matkustaessaan tehdä on jättää ostamatta seksiä alaikäiseltä tai muulta seksinmyyntiin pakotetulta.- Ain't need to....
d_ram kirjoitti:
Olen kanssasi eri mieltä. Suomessa keskitytään enimmäkseen suomalaisiin ongelmiin ja prostituutiota koskee sama. Mitä kauemmaksi mennään Suomesta, sitä etäisempiä ongelmat tuntuvat olevan ja niistä tyydytään vain päivittelemään.
Suomalainen pystyy käytännössä vaikuttamaan vain Suomen ongelmiin - vähintään äänestämällä edes. Muiden maiden ongelmien hoito jää käytännössä näiden maiden omien kansalaisten hoidettavaksi. Suurin teko minkä suomalainen voi ulkomailla matkustaessaan tehdä on jättää ostamatta seksiä alaikäiseltä tai muulta seksinmyyntiin pakotetulta." Suurin teko minkä suomalainen voi ulkomailla matkustaessaan tehdä on jättää ostamatta seksiä alaikäiseltä tai muulta seksinmyyntiin pakotetulta. "
Totta toinen puoli mikä liittyy alaikäisiin, mutta......en kyllä suosittele mennä kyselemään esim. hotellin aulabaarissa päivystäviltä "ammattilaisilta", että ovatko siinä omasta tahdostaan vai eivät. Liikaa kun kyselee niin huomaa äkkiä, kuinka alkaa "kulmat tummua" sekä häviää niin rahat kuin terveyskin, eikä saa edes sitä palvelua, mitä kenties haluaisi saada
"Suomalainen pystyy käytännössä vaikuttamaan vain Suomen ongelmiin - vähintään äänestämällä edes ."
Tuosta voidaan olla montaa mieltä. Ne nykyiset ja aikaisemmin olleet päättäjät, jotka itse olemme asemiinsa äänestäneet, eivät käytännön tasolla asioihin pysty juurikaan vaikuttamaan, joko haluttomuuttaan tai taidottomuuttaan. Ainoastaan se on totta, että olemme itse syyllisiä asioiden nykyiseen "malliin", koska itse olemme heidät sinne äänestäneet.
- älävalehtele
Tuskin Tampereella, bussipysäkillä, perjantai-iltana, kukaan avautuu ventovieraalle kyselijälle, kertoen liikkuneensa porukoissa joka myi suuseksiä porttikongeissa? Mieti nyt vähän.
- ????????????.
Miksi meillä ei puhuta myöskään siitä, kun 50-60 v naiset veivaat Gambiassa ym etelässä köyhissä maissa? Jopa on puhuttu 16v poikien kanssa pelehditään. Se on sitten mukamas rakkautta?
Kyllä tämäkin puoli taitaa ihmisten tiedossa olla. Minun mielestäni asetelma naisesta seksin ostajana ja miehestä myyjänä ei ole sen kummempi kuin päinvastoin - tietenkin yhteiskunnan rakenteissa paljon marginaalisempi osa. 16-vuotias prostituoituna on minun mielestäni kuitenkin siinä rajoilla hyväksyttävyyden suhteen.
- ????????????..
Yleensäkin tällainen lähes lapsi prostituutiota muistuttavaa toimintaa oli kysymys kummasta sukupuolesta tuomittavaa.. Siitä ei pääse mihinkään...
- femukriminalisoidaan
Kenenkö vika? Kuka antoi luvan?
Kaikki on femakkojen mukaan vain yhden osapuolen syytä. Myyjä ei koskaan ole itse osallinen mihinkään. Nainen ei halua myydä seksiä mutta kuitenkin on pakko myydä koska on ostajia. Femakot ovat seinähulluja.
Femakkous pitää kriminalisoida.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .1095804Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/15256631453803Vanhalle ukon rähjälle
Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen503275Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi
Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi4632670Purra hermostui A-studiossa
Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.2681700- 871386
Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde321363Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."
Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito151336- 771258
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1541245