Hevosen korvat kippurassa??

Outo tapaus...

Näin tallilla hevosen, jonka korvat/korvien päät olivat kääntyneet oudosti, ikään kuin kippuraan. En ole koskaan nähnyt vastaavaa enkä ole myöskään netistä löytänyt vastausta, että mistähän on kyse? Tietääkö kukaan tai onko nähnyt vastaavaa? Asia jäi nimittäin itseä vähän vaivaamaan. Kyseessä taisi olla suomenhevonen.

4

518

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • mörrinkäinen

Siis miten kippurassa? Niin kuin rullalla eteen- tai taaksepäin, vai sillä lailla, että kun korvia katsoo edestä päin, niiden kärjet kaartuvat toisiaan kohti? Jälkimmäisiä "kippurakorvia" näkee silloin tällöin ja kyseessä on pelkkä korvien muoto. Onhan ihmisilläkin eri mallisia korvia, ja samalla lailla joidenkin hevosten korvat kaartuvat kärjistään enemmän kuin toisilla. Mutta jos tarkoitat kippuralla sitä että korvat näyttävät siltä kuin ne olisi kääritty rullalle, niin sitten en kyllä tiedä. Epämuodostuma?

• heppa

Sellanen hevosrotu on olemassa missä korvat kääntyy toisiinsa päin sisälle..

• kumi puhki

Se on ihan selvästi aasian kippurakorvainen kopukka, harvinainen hevonen joka osaa tanssia polkkaa, kun talliin laittaa soimaan musiikkia.

• Outo tapaus...

Voi se olla joku epämuodostuma, vähän siltä näytti. Korvat kääntyivät toisiaan kohti kärjistä (aika paljon), mutta samalla olivat myös vähän sisäänpäin rullalla. Ja tosiaan sain varmistuksen että kyseessä on suomenhevonen.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitä ominaisuutta arvostat eniten hänessä?

Ihastuksessasi, rakkautesi kohteessa
      Ikävä
      167
      2794
    2. Miksi mies kääntyy poispäin

Ja teeskentelee, ettei näe minua, kun törmäämme vahingossa? 🫣
      Ikävä
      201
      2057
    3. Oletko kertonut jo muille tunteistasi?

Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.
      Ikävä
      50
      1812
    4. Kerro kaivatustasi.

1. Minkälainen koti 2. Ammatti 3. Ulkonäkö 4. Ikä
      Ikävä
      71
      1766
    5. Kysy jotain kaivatultasi

Laita tunnisteet molemmista
      Ikävä
      92
      1648
    6. Kesä, kesä!

Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k
      Tunteet
      9
      1501
    7. Minkälaisesta seksistä

haaveilet kaivattusi kanssa?
      Ikävä
      81
      1214
    8. Kai me nainen jollain tasolla tykätään

Toisistamme kun tämä on kestänyt niin kauan
      Ikävä
      81
      1070
    9. Tarkkanäköisyys

Oon muuten pirun hyvä huomaamaan asioita! Senhän sä varmaan kyllä jo tiesitkin.
      Ikävä
      95
      1029
    10. Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.

Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes
      Maailman menoa
      196
      1010
    Aihe