Katsoin blueray elokuvan elysium . äänillä ei kovin paljoa ei voi kehua. elokuvana täyttä roskaa.Miksi pitää tätä scifi paskaa suoltaa joka tuutista? ei tällaista paskaa kukaan oikeasti halua.
elysium
6
194
Vastaukset
- fgfggfgfgf
jep, tää leffa oli täyttä sontaa!
mut toi voi olla hyvä...
http://www.youtube.com/watch?v=9tWrq0YusyM - Vielä huonompi
No kattokaapa Distric 9, niin siinä vasta paska filmi. En mä tota Elysiumiakaan lähde kehuu, mut parempi se ku Distric 9.
Tätä tää nykysin on, kun kaikki ideat alkaa olla käytetty ja moneen kertaan kierrätetty. - surkeatelokuvat
Deliverium oli vielä surkeampi, aivan täynnä jotain kliseitä kaksoisolennoista.
Uusi star trek -elokuvakin oli pienoinen pettymys verrattuna entiseen 2009 tehtyyn. - cxvcv
Paskaa
Jos robottisairaloita olisi ollut niin niitä olisi lähetetty maahan, ei muutama hassu voi kustantaa kaikkea
Paskin scifi elokuva mitä oon nähnyt, loppukohtaus oli pahinta mamupropagandaa mitä on tehty - Harja
No etpä ole sitten montaa scifileffaa nähnyt jos Elysium on huonoin. Aeon Flux, Waterworld, A Sound of Thunder, War of the Worlds 2005 versio, The Cell (ehkä paskin kaikista), Lost in Space, Johnny Mnemonic, Robocob 3, Star Wars episodet 1-3, Judge Dredd, The Hulk 2003, Matrix Reloaded ja Revolutions, Mission to Mars...
listaa vois jatkaa ja unohdan kaikki 1950-1980 välillä tehdyt koska ei riittäis aika niiden listaamiseen ja osa on niin kulttipaskaa että niistä tulee sen takia viihteellisiä. No etpä ole sitten montaa scifileffaa nähnyt jos nuo ovat huonoimpia :D
Nuohan ovat likimain keskivertoa, itse jopa pidin War of the Worldsista ja Mission to Marsista. Star Wars episode III myös kohtalaisen onnistunut. Edellämainituista myös District 9 oli hyvä. Elysium vielä katsomatta mutta ei valtavia odotuksia kylläkään sen suhteen.
Tsekkasin IMDB:stä arvostelemani scifileffat (999 kpl) ja huonoimmaksi rankatuista (1-2/10) löytyi mm. seuraavia:
4:44 Last Day on Earth (2011)
2012 (2009)
Abraxas, Guardian of the Universe (1990)
Age of Dinosaurs (2013)
Alien Armageddon (2011)
Aliens vs. Avatars (2011)
Android Insurrection (2012)
At the Earth's Core (1976)
Abducted by the Daloids (2005 Video)
Christmas on Mars (2008)
Collision Earth (2011 TV Movie)
Cyborg 3: The Recycler (1994 Video)
Dünyayi Kurtaran Adam (1982) "Turkish Star Wars"
Gayniggers from Outer Space (1992 Short Film)
Highlander: The Source (2007)
I Am Omega (2007 Video)
Il pianeta errante (1966)
Lawnmower Man 2: Beyond Cyberspace (1996)
Nemesis 3: Time Lapse (1996 Video)
On the Silver Globe (1988)
Primer (2004)
Revelation (1999)
Space Fury (1999 Video)
Super Friends (1973 TV Series)
Tokyo Gore Police (2008)
Tribulation (2000)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Klaukkalan onnettomuus 4.4
Klaukkalassa oli tänään se kolmen nuoren naisen onnettomuus, onko kellään mitään tietoa mitä kävi tai ketä onnettomuudes1024457Yleltä tyrmäävä uutinen
Ylen uutisen mukaan Raamattu on keksitty n. 2600. Putoaako kristinuskolta pohja kokonaan alta pois? https://yle.fi/a/743821178- 1861052
Pakko kertoa mies
Äitini tietää, että olen ihastunut sinuun. 😳 halusin että hän näkisi sinun kuvan ja pyysin googlaamaan sinua. Kommentti1091032Sinä vain tulit elämääni
Ja joku tarkoitus sillä on ollut. Näyttämään mitä olen ja kuinka arvokas voisin olla. Se muutti ja käänsi elämäni suunna83903Millaisia ajatuksia on kaivatusta ja tilanteestanne tänään?
Kerro omista mietteistäsi tai lähetä terveisiä. Ehkä hän lukee ja lähettää sinulle takaisin omia mietteitään.47901- 64891
Riitta-Liisa ja Toni Roponen: Ero! Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa.
Riitta-Liisa ja Toni Roponen eroavat. Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa. – Talvi on ollut elämäni synk10847- 64846
Onko se niin
Että meillä molemmilla on niin isot egot ettei voi alentua myöntämään kuin tykkää toisesta64816