hei olen 22vuotias nuorimies mulla on 3kk ikäinen ihana tyttövauva
ongelmani on siinä mun kihlattu juoppottelee aina kavereitenssa kanssa ja mä oon lapsen kanssa mä en edes juo enään käyn töissä kun tuun töistä niin naiseni on sammuneena ja vauvalla on märkä vaippa ja itkee mitä tekisin tässsä tilanteessa ottanko vauvan huostaanni kokonaan vai mitä vamhempani ilo mielin vahtii lastani
mitä te tekisitte minuna ?
järkevät vastaukset kiitos
juova muijani
12
388
Vastaukset
- Masennusta?
Äimä ry järjestö auttaa, neuvoo ja tukee raskaus- ynnytysmasennuksesta kärsiviä äitejä.
Tutustu sivustoon, voit löytää neuvoja ja tukea.
http://www.aima.fi/
---------- - ...
Miksi teit juopolle lapsen?
- Mummu
Tuskin noin nuori nainen alkoholisti on? Yritä pikaisesti saada apua hänelle. Tuossa ylempänä on jo kerrottukin paikka. Kehtaatko sanoa vanhemmillesi juopottelusta? Silloin saisit lapsen heille useammin hoitoon. Tosi huono homma että noin pieni lapsi ei tule hyvin hoidetuksi. Yritä keskustella avovaimosi kanssa asiasta, mistä kiikastaa. Voimia sinulle!
- APUA!
Puhu kihlattusi kanssa ensin asiasta, auta hänet ymmärtämään että tarvitsee hoitoa ja APUA! Sitten otatte/otat yhteyttä vaikka neuvolaan! Älä jätä enää vauvaa yksin äidin kanssa!
- iloinen nuori isä
kiitos neuvoista aijon avovaimooni auttaa tässä asiassa ite hän myösi kännispäissää olemanssa masentunut raskauden jälkee ja haluaa hoitoa itellä on pitkä vapaa nytten oon vauvan kanssa niin kauvan kun avovaimoni on hoidoissa oon suurena tukena hänelle
hyvää joulua teille onko teillä kokemuksia jos teillä on juoppo äiti ja on pikkulapsi ? - täti ny vaan
Kyllä sun pitää puhutella vaimoa ja sanoa että on lapsen edun nimissä tehtävä lastensuojeluilmoitus jos vaimo jatkaa juomista.KYLLä tuon ikäinen voi olla koukussa alkoon kun teinitkin on! Apua saa masennukseen mutta asia kannttaa ottaa neuvolassa puheeksi.Ajatteles jos tämä vaimos kännipäissän kellahtaa lapsen päälle ta pudottaa? Kyllä se on vakava paikka ja lastensuojeluasia.
- iloinen nuori isä
hei kyllä olen ite puhunut hänelle miten se juominen vaikkuttaa minuun ja vauvaan taas oli ryyppäämässä kun silmä vältti en mä tuu jaksaa tällästä en halua vauvaani jättää yksin vaimoni kanssa jos snaonet on erottava ja sä meet hoitoon se nostaa kunnon pulttit siitä tälläki hetkeln oon omilla vamhemmillaki vauvan kanssa kun tuleva vaimoni juo taas oon sanonu hänelle mee hoitoon alkoholijuttun takia se sanoo mene huomena teot on vaa sanoja ite oon jo sen nuoruuden elänyt ja loppuun palanut :(
- Huihui
Ompa kurja tilanne.. Onneksi olet hyvä isä lapsellesi ja pidät hänestä huolen.
Vauvan äiti on selkeästi avun tarpeessa!! Toivottavasti hän hakeutuisi hoitoon itse.
Hyvä että vanhempasi auttavat ja voitte olla heidän luonaan..
Tietääkö tyttöystäväsi vanhemmat tilanteesta? - iloinen nuori isä
tietävät ei ne tee asialle mitään mun vamhemmat ainaki aikovat puhua mun naiselleni järkee en mä halua edes päästää mun ihanaa tytärtäni sille välil pelkään jos kerron neuvollaan naiseni juomisesta menetän rakkaan lapseni ite haluan vaimoni järkentyy ja mene hoitoon ennenkö se on myöhästä mä oon mietinyt et voiko tässä olla takana hänen vamhempienssa juominen toivotasti hän tulee järkinssä :(
- jaksamisia_sulle
Muija antabuskapselin ottoon heti arkena tk:seen! Ei kannata päivääkään kattella ja kuunnella selitelmiä. Puututtava on. Ota yhteys lastensuojeluun ellei vaimo ota antabusta heti kun mahdollista. Vauvan kehitys todella kärsii tästä!
Jos vanhempasi voivat hoitaa naisen raitistumista odotellessa, hyvä. Älä pelkää lastensuojelun kautta menettäväsi vauvaa, vaan osoita kaikkea mahdollista yhteistyötä sinne päin. Äidin aiheuttamat vammat ja psyyken häiriintyminen ovat lapsesi todellinen uhka juuri nyt! Lapsesi äiti ja vauva esim. voidaan ottaa osastolle vanhemmuuden arviointia varten pariksi viikoksi, tai mikä koti tuo lienee jossa äitiyttä arvioidaan ammattimaisesti. Siis kehotan ottamaan lastenvalvojaan tai päivystävään sosiaalityöntekijään yhteyksiä vapaaehtoisesti, ennen kuin esim. lapsen vammautumisen takia siihen on pakko mennä.
Imettääkö hän?
- iloinen nuori isä
hei
ei imettä vaan äidin korvikeilla ja soseilla vauva on ite tänään ottin puheeksi neuvolan kanssa puhelimitse naiseni tilanteen ne aikoo samana päivänä viedä hoitoon sain kuulla illalla naiseni on hoidossa saa nhä lastaa vaan mun läsnä olessaan ongelma on ratkaistu toivotasti naiseni parantuu siitä :(- Hoito
Ilmeisesti suostu itse hoitoon vai voiko nykyään jo pakkohoitaa?
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .1387735Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde381945Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena
Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja251910- 911633
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1801555Tunnekylmä olet
En ole tyytyväinen käytökseesi et osannut kommunikoida. Se on huono piirre ihmisessä että ei osaa katua aiheuttamaansa p104988- 49930
Taisit sä sit kuiteski
Vihjata hieman ettei se kaikki ollutkaan totta ❤️ mutta silti sanoit kyllä vielä uudelleen sen myöhemmin 😔 ei tässä oik4889Odotathan nainen jälleenkohtaamistamme
Tiedät tunteeni, ne eivät sammu johtuen ihanuudestasi. Haluan tuntea ihanan kehosi kosketuksen ja sen aikaansaamaan väri28820- 34802