Hei, osaisiko kukaan kertoa mitä pitäisi tehdä kun World of Tanks -peliä käynnistäessä (siis kun painan 'käynnistä' salasanan antamisen jälkeen) ohjelma ilmoittaa että ' update your client program'? internet toimii ja salasana on oikein. Käytössä oleva versio on v.o.8.9.#554. Ohjelma ei ilmoita missään että versio pitäisi päivittää.
nimim. The bomber
World of Tanks -ongelma
5
297
Vastaukset
- hönötin
Kyseinen versio onvanha, eli peli pitää paivitää. En sitten tiedä miksi sinulla pelli tekee noin, sillä minulla se päivittää automattisesti kyseisen pelin.
PS. Ei kannata vaivautua päivittämään - Poista koko peli, on ärsyttävä ja epälooginen. - TankGirl924
Ku avaat wotin nii ennenku painat play, nii pitäis tulla hirvee lataus
WoTissa TankGirl924
ps. Oon oikeesti tyttö, vaik jotku luulee et haen huomilta- asdfghj2
Oletko livenäkin tankkityttö (saman kokoinen)?
- Band of Ullanlinna
asdfghj2 kirjoitti:
On myös suomen kielessä samaa tarkoittava sana Sotanorsu Tankkitytölle !
- TankGirl924
asdfghj2 kirjoitti:
Mitä vittua sun pitäs tuntee mut paremmi nii tietäisit.... toi ei ees oo mun accountin nimi sitä en kertois suomi 24 ikinä
T. Just se eitankinkokoinen TankGirl924
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Porvarimediat paniikissa demareiden huiman kannatuksen vuoksi
Piti sitten keksiä "nimettömiin lähteisiin" perustuen taas joku satu. Ovat kyllä noloja, ja unohtivat sen, että vaalit986138KATASTROFI - Tytti Tuppurainen itse yksi pahimmista kiusaajista!!!
STT:n lähteiden mukaan SDP:n eduskuntaryhmän puheenjohtaja Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti3495607Mikä siinä on ettei persuille leikkaukset käy?
On esitetty leikkauksia mm. haitallisiin maataloustukiin, kuin myös muihin yritystukiin. Säästöjä saataisiin lisäksi lei522649Lääppijä Lindtman jäi kiinni itse teosta
Lindtman kyselemättä ja epäasiallisesti koskettelee viestintäpäällikköä. https://www.is.fi/politiikka/art-20000117808521042066Juuri nyt! Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti
Ai että mä nautin, Tytti erot vireille! "Käytös on kohdistunut avustajia ja toisia kansanedustajia kohtaan, uutisoi STT1071768- 1241717
Puolen vuoden koeaika
Voisi toimia meillä. Ensin pitäis selvittää "vaatimukset" puolin ja toisin, ennen kuin mitään aloittaa. Ja matalalla pro191613Tytti Tuppurainen nöyryyttää avustajiaan
Tytti Tuppurainen nöyryyttää SDP:n eduskuntaryhmän kokouksissa sekä avustajia että kansanedustajia. Hän nolaa ihmisiä ju1801267- 731187
Huomaatteko Demari Tytti ei esitä pahoitteluitaan
Samanlainen ilmeisesti kuin Marin eli Uhriutuu no he ovat Demareita ja muiden yläpuolella siis omasta mielestään33998